Alles gut!

Reibungsloser Ablauf, schneller Versand und tolle Ware!! Gerne wieder!

Pr daagjes moeten wachten, maar was zeker weten de moeite waard! Mooie kussens en plaid van goede kwaliteit. Zou het een ieder die mooie spullen willen zeker aanraden!

Mooie, stoere materialen

Mooie, overzichtelijke website. Snelle levering.

Prachtige kwaliteit !

De handdoeken drogen super af en blijven mooi na het wassen.

snelle aflevering

super

Verrassend en vernieuwend, hoewel verrukkelijk ouderwets

Verjaarswens van mijn dochter,

Bestellt, erhalten, perfekt

Habe eine Mütze+ Dreieckschal gekauft. Super schöne Teile, geschmackvoll, die Farbe Malve mal etwas anderes und so schön, sehr zu empfehlen

Stets zufrieden!modische Artikel in guter Qualität

Tolle Artikel, gute Qualität und super Service! Ich kann Knit Factory nur empfehlen!

Mooie sjaal

Snelle levering, mooi product

Uitstekend!

Goed product. Keurig geleverd! Op tijd. Duidelijke website. Handig ook de video's mbt uitleg.

Lieferung, Zustellung, Ware : alles super und wie gewünscht!

Alles top!

Supermooi product

Perfecte levering en de handdoeken komen overeen met hetgeen via de webshop wordt getoond.

Super snelle levering

Top materiaal, ,

Mooie kwaliteit, lekker behaaglijk, goed verpakt en vlot verzonden.

Tolle Optik und super Qualität

Alles super...

het is een fijne sjaal ik heb hem vaak om

Snel en correct

Snelle en correcte levering. Daarnaast uiterst comfortabele producten waar ik echt blij van wordt!

Één beteld item kon niet gelijk geleverd worden. Hiervan kreeg ik gelijk een mail met keuze opties. De order is super netjes afgehandeld en geleverd. De kussen en plaid bestaan uit mooi materiaal. Wat je ziet op de foto is wat je krijgt.

Die Bestellung wurde rasch geliefert und gefällt mir.

Gute Qualität, schnelle Lieferung.

Mooie kleuren,goede kwaliteit Keurig optijd gebracht.

Top service, goede kwaliteit!

Snelle levering, mooi kwalitatief product!

Ik zag jullie artikelen op Facebook. Was gelijk verliefd op de sjaals en omslag doeken. Dus meteen besteld. Ben er erg blij mee . Bevalt prima

Traumhafte Materialien!

Unkomplizierter online shop. Super Auswahl, tolle Sachen! Preise entsprechend. Lieferung dauerte etwas. Verpackungs- und Versandkosten hoch.

Mooie set

Ik heb een beanie en colsjaal gekocht in jeansblauw. Prachtige kleur, wol voelt heerlijk en biedt ook warmte. Ik had wel verwacht dat de sjaal wat meer volume zou hebben, dat valt me wat tegen ten opzichte van de foto’s en de prijs-product verhouding. Neemt niet weg dat ik de combi prachtig vind en er erg blij mee ben.

Schnelle Lieferung, sehr netter Kontakt

Gerne kostenfreie Retour wenn ein Teil der Ware behalten wird. Rücksendeformular mit rücksendegrund wäre schön und evtl. Umtausch. Leider Qualität der hellgrauen Wolle nicht schön, sonst alles super. Vielen Dank

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.