Alles bestens

Habe eine Mütze und einen Schal gekauft. Farbe und Qualität sind super

Snelle levering, goede kwaliteit,

Super netjes en snel geholpen aan de telefoon.

Alles super!

Die Wolle ist super weich beim Schal und toll verarbeitet

Snelle levering en mooi product

Producten voldoen aan de verwachting. Zeer tevreden! En snelle levering!

Ich liebe die Schals

Habe mittlerweile bereits 4 Schals und es werden bestimmt noch mehr. Ich bin bei Wolle sehr empfindlich, aber hier kratzt nichts. Auch mein Poncho ist sehr schön. Knit Factory kann ich mit bestem Gewissen empfehlen.

3 stars due to hole in product.

Only giving 3 stars as the inside cushion had a hole I had to repair before use, otherwise would have given 6 stars.

prima service

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling, is heel adequaat opgelost, erg fijn. Bovendien mooi product om met Sinterklaas te geven.

Heerlijke winterspulletjes

Een oversized beanie en een bijgehorende sjaal gekocht. Al meermaals gedragen en heel bij mee. Ik vraag me af of de beanie echt warm genoeg is voor strenge winterdagen, maar dat gaan we meemaken. Je loopt er in ieder geval stijlvol mee bij en ik denk dat ik ook de bijpassende handschoenen nog nabestel! Zeker een aanrader dus :))

Hat alles schnell und problemlos geklappt.

Hat alles schnell und problemlos geklappt.

Schnell und so schön

Die Produkte sind mir schon länger bekannt und trotzdem freue ich mich auf jedes einzelne Produkt aus den Lieferungen. Diesmal war neben einem Dreieckstuch auch ein Pullover dabei, der trotz großer Range der Größe sich nicht zu groß anfühlt. Auch dass es endlich ein paar Produkte für "Curvy"-Frauen gibt, stimmt mich mehr als positiv. Weiter so

Zeer mooie kussens

Kussens van de KF zijn net ff wat beter, en mooier dan de meeste kussens. Goede en mooie kwaliteit stoffen. Vulling mag van mij alleen wel wat voller, maar dat is persoonlijk

Een trui om in te wonen

De grote maat genomen van trui Kylie. Heerlijk warm en lekker overseinde!

Prachtig mooie, stoere collectie en uitstekende service!

Ik heb fraaie sierkussens op de bank die werkelijk iedereen mooi vindt. Daarnaast fraaie keukendoeken in gebruik en onlangs een heerlijk warme en stoere sjaal en muts besteld. Mooi om te zien en fijn draagbaar!

Einfach nur toll.

Wundervolle Kissen in einer hervorragenden Qualität. Kann ich nur weiterempfehlen.

zeer goed

mooie duidelijke site, snelle levering. prima verzorgd

Suoersnelle levering en heel erg mooi breiwerk

Vlotte levering mooie materialen

Prima ervaring

Snelle service, mooi product

De site is duidelijk, mijn bestelling was binnen 10 minuten al ingepakt en de dag erna binnen! Mooie kwaliteit, de kleur is exact zoals op de foto's

einfach TOP

Note 1, von der Bestellung bis zur Auslieferung.

Jacke,Mütze und Schal

Habe schon eine Mütze und einen Schal von der Firma...immer wieder gerne

Fijn om te dragen

Mooi omslagvest snelle levering

Tolle Ware!!!

Tolle Ware, schnelle Lieferung, auf jeden Fall wieder!

Super tolle, qualitativ hochwertige Artikel und sie sehen super toll aus.

Bis jetzt war es immer eine super schnelle Lieferung... die Sachen sehen gut aus und ich bin immer wieder begeistert. Habe die Artikel auf der schönen Insel Norderney kennengelernt und immer wieder gerne.

Mooi en functioneel

Mooie handschoenen zonder vingers. Zit mooi en ziet er ook gaaf uit. Erg blij mee!

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.