Schöne Produkte

Schnelle Lieferung. Schöne Produkte.

Schnelle Lieferung… sehr schöne Schals

Alles bestens… leider habe ich meinen Lieblingsschal verloren und musste für Ersatz sorgen … die Qualität ist gut …

Mooie kwaliteit

Ik heb diverse sjaals/omslagdoeken... allemaal even mooi warm en zacht.

Omslagdoek

Inmiddels heb ik al meerdere omslagdoeken bij KnitFactory besteld. Heerlijk warm en mooie kwaliteit Bestellen en bezorging gaan altijd vlekkeloos

goed en snel geleverd

goeg en snel geleverd

sehr gute Erfahrung

schnelle Lieferung, mehrere Bezahlmöglichkeiten, sehr gute Ware. Tolle Farben und vieles mehr

Royale zachte omslagdoek in prachtige kleur

Prachtige grote sjaal/omslagdoek, zachte en soepele kwaliteit garen in een prachtige kleur. Heel tevreden met mijn aankoop.

Das perfekte Tuch für die Übergangszeit.

Das Tuch ist wunderbar weich und trägt sich angenehm auf der Haut. Die Nähte sind ausgezeichnet verarbeitet. Ich bin sehr zufrieden mit dem Produkt. Der Preis ist absolut gerechtfertigt.

Excellente Wahre mit zuvorkommendem Kundenservice.

Es sit meine erste Bestellung und ich bin zufrieden. Obwohl ein Artikel einen Fehler hatte. Der Kundenservice war prompt und sehr freundlich. Schneller Versand. Auch wenn die Artikel nicht so günstig sind war es sicherlich nicht das letzte Mal das ich etwas bestellt habe.

Mooie producten en snelle levering

Al vaker bij Knit Factory besteld. Zij hebben mooie producten en leveren snel. Hartelijk dank!

Alles top!

Die Bestellung verlief reibungslos, ebenso der Versand. Die beiden Musselintücher (Liv) sind von guter Qualität und die Farben sind sehr stark.

Sehr gut ohne Einschränkung

Sehr gut. Gute Auswahl und Qualität der Produkte.

Degelijk en robuust materiaal

Mooi linnengoed wat door de gebreide onderdelen duurzaam is.

Dreieckstuch toll

Schöne weiche Qualität. Schöne Farben.

geweldig!

Een hele fijn pareo. Fijn om te dragen. Maar ook als stranddoek, handdoek te gebruiken. Lekker groot en licht in de koffer. Kortom, een must have!

Immer wieder gerne!

Ganz tolle hochwertige Strick-Tagesdecke! Lange gesucht und super zufrieden!

Fantastische service en producten!!!

Snel geleverd, goede service!! Code werkte niet en werd snel opgelost!! Onwijs blij met mijn trui en sjaal, wat een supermooie kwaliteit!!! Dikke aanrader!!!

Word vrolijk als ik het draag

Prachtige keukendoeken

Ben blij met mijn prachtige keukendoeken met bijpassende theedoek. Ze zijn een sieraad in mijn keuken. Heb mezelf inmiddels al doeken in diverse kleuren cadeau gedaan en gebruik geen andere keukendoeken meer. Ze zijn te mooi om in de kast te laten liggen.

Alles ganz wunderbar

Tolle Strickware, sehr weich und angenehm zu tragen. Größe wie angegeben. Lieferung klappt reibungslos. Rundum perfekt.

snel en mooi

Ik kende het niet en kwam toevallig op hun site terecht. Geweldig wat ze allemaal hebben. De kwaliteit van mijn aankoop is heel goed, de levering zeer snel, de prijs is oké.

Ich war mit der schnellen Lieferung sowie der Ware Top zufrieden.

Ich liebe meinen neuen kuschelweichen Poncho.

Die Produkte von Knit Factory haben eine tolle Qualität und der Versand klappt immer sehr gut. Ich habe schon oft Produkte hier bestellt und es freut mich immer diese zu tragen.

Duidelijke website en snelle levering.

Alles perfekt, Versand und Qualität der Ware.

Von der Bestellung, über den zügigen Versand bis zum Erhalt der qualitativ tollen Ware alles perfekt. Bestelle sicherlich sehr gerne wieder.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.