Kwaliteit

Mooie kwaliteit.

Es hat problemlos geklappt - schnelle Lieferung.

Ich würde jeder Zeit wieder bestellen. Die Produkte sind toll verarbeitet und der Preis stimmt. Danke für die tollen Sofakissen!

Leuke sjaal

Ben blij met mijn nieuwe sjaal. Precies wat ik zocht. Bezorging prima op tijd.

Fantastisch product!

Droog mijn handen al jaren af met de keukenhanddoek! Eindelijk fijne pannenlappen .

Gute Qualität und schnelle Lieferung

Die Strickjacke hat eine gute Qualität und schöne Farbe. Die Lieferung erfolgte auch schnell. Allerdings ein Stern weniger, weil die Jacke in Plastik versendet wurde. Das muss nicht sein.

Superrrrr

Goede service en kwaliteit

De producten zijn top! Gemakkelijk in onderhoud en mooi .

Sehr schnelle Problem lose Abwicklung

Gute Auswahl Viele schöne Farben gute Qualität

Mooie unieke produkten

Ik heb 3 kussens besteld en een deken Één om cadeau te doen en rest voor eigen gebruik. Zo mooi en origineel. Het is één geheel met de inrichting van mijn huis. Krijg ook veel complimenten.mooie kwaliteit kussens en deken.

Ik kan niets negatiefs bedenken, zelfs op mails met vragen wordt vlot geantwoord. Ik blijf klant!

Supersnel

Alles is heel snel geleverd en mooie kwaliteit

Was goed

Fijn geholpen kwaliteit top

Angenehm zu tragen

Qualität stimmt, Farben sind toll, sehr angenehm zu tragen!

Super Kissen,schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung,von den Kissen bin ich begeistert!@!@

Versandzeit viel zu lange

Guten Tag, zu der Ware kann ich leider nicht sagen da ich sie immer noch nicht erhalten habe. Bereits vor über zehn Tagen habe ich bestellt und es ist noch nichts angekommen. Sie sollten einmal den Versand Dienstleister DPD infrage stellen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prima ervaring!

Makkelijke keuze, snel bezorgd, goede kwaliteit product!

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Blij met m’n zomersjaals

Mooie producten en prima service

Ik ben heel blij met de producten, mooie kwaliteit. Snelle bezorging Klantvriendelijk

Super mooi dekbed overtrek

Ziet er prachtig uit mooi gebeid En de kleur zoals verwacht Ben er erg blij mee

Farbe toll, Schnitt super, Qualität der Wolle für den Preis leider mäßig, ist schnell verfilzt.

Alles gut. Mit anderen Produkten war ich auch immer zufrieden. Die Schals, die ich habe, sind auch qualitativ alle super!

Tolles Material , super schnell Lieferung

Sehr gute Qualität

alles wat ik van mijn aankoop verwachtte!

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het bestelde product!

Makkelijk!

Snel en makkelijk bestellen.

Prima om hier iets te bestellen

Een vlotte afhandeling, levering en helaas teruggestuurd, maar dit ging ook allemaal vlot en overzichtelijk. Ik ben tevreden.

Mooi vest!

Mooi vest, snelle levering !

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.