Schöne Pullover, aber zu wenig Auswahl in großen Größen

Ich habe den einzigen Pullover, den es in der großen Größe gibt, in mehreren Farben gekauft. Leider gibt es in 46/52 keine weitere Modelle, auch keine Cardigans. Die letzte Lieferung war auch leider so schlecht verpackt, dass die Tüte aufgerissen ist und von dem Versanddienstleister nachgeklebt werden musste. Trotzdem würde ich insgesamt wieder bei Knit Factory bestellen.

Prima bedrijf

Over de bestelde kussens ben ik iets minder enthousiast. Ze blijven niet in vorm helaas.

mooie omslagdoek!

Door omstandigheden tijdens het bestelproces 2x dezelfde shawl besteld !?!?!? Wel eenvoudig om er weer een terug te sturen, maar jammer dat jullie het niet gezien hebben Service was verder prima !

Top Qualität und wunderschöne Tücher

Sehr schnelle Lieferung

Sehr gute Qualität und 24h Lieferung. Topp!!!

Wie gewohnt tolle Qualität. Habe schon andere Artikel und alle sehen noch aus wie neu! Absolute Kaufempfehlung!

Zuverlässige Lieferung gemäß der Ankündigung.

Der Poncho ist wie die Abbildung.

Mooi en goede kwaliteit.

De kussens beantwoorden volledig aan de verwachtingen.

Mooie poncho

De poncho zit heerlijk en de kleur is fantastisch!!

Mooie kwaliteit en zit lekker

Mooie kwaliteit. Was eerst bang dat het te lang zou zijn, maar is precies goed. Zit lekker en houdt je lekker warm. Mooie kleur!

Ronduit waardeloos

Na klachten gemeld te hebben dat de door mij gekochte stofsokken (2 paar afwisselend gedragen) binnen een maand al kapot gelopen zijn, niets meer vernomen na bericht dat het doorgestuurd wordt naar desbetreffende afdeling. Bij voorbaat zelfs al excuses dat het even kon duren. Dat even duurt inmiddels al een maand … hoe lang heb je nodig om te constateren dat er ondeugdelijke kwaliteit is geleverd en om netjes het geld terug te storten?

mooie site, snelle levering

zocht een dasspeld, kwam op deze site terecht en kon kiezen uit heel veel kleuren.

Duurzame, casual kwaliteitskleding

Inmiddels voor de 2e keer zelfde vest - in een andere kleur - besteld. Tijdloze kleding die casual en toch netjes is. En mooi blijft na regelmatig dragen en wasbeurtjes. Uniek dat het een Nederlands product is. Er is goed nagedacht over modellen, tinten, structuren en gebruikte materialen. Aanrader als je gaat voor duurzaam.

Schöne Qualität, aber kleine Mütze

Ich hatte schon ein Dreieckstuch mit Long Beanie und hab mir zur neuen Jacke Loop und Beanine in einer anderen Farbe gekauft. Der Loop ist toll, aber die Mütze ist sehr klein. Ich hatte gehofft, dass sie sich weiter, aber tut sie nicht. Das ist etwas schade. Mit 56/57cm Kopfumfang habe ich auch keinen besonders großen Kopf.

Slechte kwaliteit product

Ik heb een hoofdband en een poncho gekocht. Heel mooi en lekker warm. Nu begjnt hij, net na de terug lever periode, enorm te pluizen na 3x dragen.

Al meerdere keren besteld: ik ben dol op jullie sjaals, vooral de omslagdoeken. Nu ook de eerste maal een vest gekocht: mooie kwaliteit, lekker warm. Heel tevreden! Ook de tas is van heel mooie kwaliteit, ideaal om mee te nemen naar mijn werk. Top!

Mooi maar wordt snel oud

Prachtige vesten, maar al na een paar keer dragen beginnen ze te pillen. Voor dat geld had ik hogere kwaliteit verwacht.

Unkompliziert und gut

Unkompliziert, gut und schnell

Lekker warm

Na mijn eerdere bestelling van een heerlijke muts, sjaal en handschoenen, wilde mijn man en dochter ook. Veel keuze qua kleuren. Lekker zacht en warm. En een snelle bezorging.

Erg mooie artikelen in prachtige kleuren

Ik kocht een sjaal met bijpassende hoofdband. De kleuren en de kwaliteit van deze sjaal en hoofdband zijn heel erg mooi, ik ben er heel blij mee, en draag het graag.

Gute Qualität, kreative Formen und schöne Farben.

Top Preis-Leistungsverhältnis. Alles super.

Tolle Tücher in super Qualität

Ich besitze mehrere Tücher von Knit. Jedes sein Geld wert. Gerne wieder!

Heel mooi!

Heb nu een kussen en placemats van jullie en ik vind het prachtig, krijg van visite ook veel complimenten

Pünktlich und hohe Qualität

Pünktlich und hohe Qualität, Produkt hat für uns leider nicht gepasst .

Snelle levering, mooi vest!

Het vest heeft een mooie kleur, die overeenkomt met de foto's op de website. Snelle levering, goede service. Ik ben dik tevreden.

Strickjacke Emy

Die Strickjacke ist sehr schön und sieht super aus. Die Qualität ist ebenfalls sehr gut. Leider hat der Versand mit DPD fast eine Woche gedauert. Der Kundendienst von Knit Factory ist allerdings sehr hilfsbereit und hat sich um das Problem gekümmert. Ich würde auf jeden Fall wieder hier bestellen, auch wenn ich die Versandkosten recht hoch finde.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.