kwaliteit op en top

De producten zijn precies zoals omschreven. De kleuren zijn zoals op de foto´s en van goede kwaliteit. Ik heb onder andere de poncho gekocht. Zou wel leuk zijn geweest wanneer er meer filmpjes waren over de verschillende manieren waarop je deze kunt dragen :-)

Mooie kwaliteit, fijn afgewerkt!

Leuke combinatie van vest en sjaal! Degelijke kwaliteit, prachtige afwerking.

Tolle Wolle

Sehr schnell Lieferung

Sehr schöne Kissen :-)

Alles Top!!!

Alles super geklappt. Tolle Qualität.

Alles Super. Meine Jacke ist einfach toll.

Perfect! Heerlijk warm

Inmiddels heb ik 12 sets met sjaal, omslagdoeken, poncho’s en col en bijpassende mutsen. Super leuk dat er zo vee kleurtjes zijn. Bij eke outfit een bijpassende warme sjaal. Ideaal wanneer je op kantoor de hele dag het raam open hebt staan. Weet zeker dat het niet bij 12 sets zal blijven…

Wat een ontdekking, dit Nederlandse bedrijf! De ontwerpen zijn prachtig en super van kwaliteit. Heel bijzonder dat deze producten niet in China of ergens anders ver weg gemaakt worden, maar gewoon in Nederland. Beter voor het milieu ook. De site is goed gemaakt en heel duidelijk. De modellen zien er uit als "gewone"mensen, de sfeer is heel prettig, en er is een enorme keus uit kleuren. Waar vind je dat nog in deze tijd van zwart en grijs? Ik ben zó blij met mijn aankopen! Ik draag mijn sjaalvest de hele dag. Prachtig patroon en lekker warm. Niets dan lof voor de Knit Factory, en ga vooral zo door! (P.S. Ik ben 70, dus deze producten zijn ook heel geschikt voor de wat ouderen onder ons!)

Mooie producten en overzichtelijke website

Heerlijke omslagdoek gekocht, blij mee

Alles Bestens

Schnelle Lieferung Tolle Ware Einen halben Stern Abzug, da die Rücksendung kompliziert ist.

Gut und empfehlenswert

Ich habe mir einige Teile in der Farbe lila bestellt. Eine wunderschöne Herbstfarbe. Lässt sich supergut kombinieren. Kann ich gerne und mit gutem Gewissen weiterempfehlen.

Mooie sjaals, snelle levering. Gewoon super!

Immer wieder gern!

Superschnelle Lieferzng, top Qualität.

Erg goed

Keurige tas. Precies zoals beschreven. Snelle levering. Niets op aan te merken

Mooie kwaliteit en snelle levering

Vest is van een fijne zachte kwaliteit. Ik hoop dat er meer kleuren in de grotere maten beschikbaar komen

Snelle bezorging en mooie producten

De titel zegt alles al :)

Mooi product en snelle service Ben er blij mee

Super snelle levering!

Echt een voorbeeld voor andere webshops!

Hat alles einwandfrei geklappt

Schöner Schal, tolle Qualität, reibungslose Lieferung

Superschöne Strickware; schnelle Lieferung

Ich habe eine Strickjacke in Größe 40/42 bestellt. Sie fällt normal aus. Größe 42/44 hätte lockerer gesessen, aber leider sind nur wenige Kleidungsstücke auch in größeren Größen als 40/42 erhältlich. Es wäre schön, wenn es in Zukunft alle Kleidungsstücke auch in 42/44 oder 44/46 gäbe. Das Material und Design der Sachen ist wunderschön.

Toller Schal, schnelle Lieferung!

Ich habe schon Schals in verschiedenen Farben und bin auch jetzt wieder begeistert. Auch das Dreieckstuch für meine Tochter ist toll und wird begeistert getragen!

Geweldige producten

Snelle levering en genoeg keuze qua kleuren. Overzichtelijke site.

Hochwertige Produkte zu sehr gutem Preis-Leisitungs-Verhältnis

Die Produkte von Knit Factory sind mir erstmalig bei einem Ferienaufenthalt in Holland aufgefallen. Ich war direkt von der Qualität und dem ansprechenden Design begeistert. Sowohl der Onlineshop als auch Direktbestellung in der Zentrale haben einwandfrei funktioniert. Schnelle Lieferung, sehr freundlicher und aufmerksamer Kundenservice; alles perfekt. Jederzeit gerne wieder

ben er gewoon blij mee!

Het breiwerk blijft goed. De kleur licht grijs vind ik mooi. Ook de prijs is oké

Wunderschönes Kissen und wunderschöne Decke. Echt ein Hingucker.

Die Lieferung kam sehr schnell.

Precies zoals het zou moeten voelen en eruit zien

Heerlijke poncho , binnenkort ga ik ook de zwarte bestellen.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.