Schöner Schal, gut verarbeitet.

Schnell geliefert und schönes Produkt.

Mooie materialen

Ben super blij met mijn omslagdoek en mijn muts. Zit heerlijk en is lekker warm.

KLARE KAUFEMPFEHLUNG!!!

Ich bin über otto.de auf KnitFactory gestoßen und habe dann glücklicherweise direkt gesucht - das Angebot ist fantastisch! Die Farbauswahlen voll im Trend bzw. kreativ! Man kann sich sein eigenes Winter-Set komplett zusammenstellen - die Farben passen top, auch wenn die Modelle variieren. So macht Einkaufen Spaß!! Mein erster aber definitiv nicht letzter Kauf!! Die tolle Qualität muss man nochmal besonders herausstellen! Nur zu empfehlen!!!

De sjaal was er snel werd goed op de hoogte gehouden. Product geweldig

Snelle levering en een heerlijk warme trui (Kylie), die dik is maar lekker soepel draagt! Top!

Mooie items, van goede kwaliteit en perfecte service

Ik heb een mooi item gekocht van goede kwaliteit dat snel na betaling bezorgd werd.

wunderschöne Produkte

Sehr schnelle Bearbeitung der Bestellung und rasche Lieferung

Gute Qualität, schnelle Lieferung

Der Schal und die Pulswärmer kamen sehr schnell an. Die Qualität ist sehr gut. Ich trage einen Schal schon seit Jahren.

Goede webshop en snelle afhandeling. Mooie producten dus ik blijf bestellen en anderen het aanbevelen. Bedankt !

mooi design!

Beste lezer Ik heb 4 verschillende kussentjes besteld voor op mijn nieuwe bankstel, ze staan prachtig. Nu verder sparen voor bijpassende plaids. Ik verheug me nu al op deze volgende aankoop. De kussens hebben een mooie warme uitstraling in natuurlijke mooie tinten, ben er erg blij mee!

Mooie polswarmers, snelle afhandeling

Binnen 2 dagen lagen mijn polswarmers in de brievenbus. Ik werd via de mail goed om de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling De polswarmers zijn lekker warm, mooi van kleur zoals op de website. Mooie kwaliteit

Mooie spullen snel geleverd

Heldere website en duidelijk overzicht van het assortiment

Positief, snel geleverd en weer een mooie aanvulling op mij collectie

Tolle Qualität

Produkt wie erwartet in super Qualität, schnelle Lieferung

Snelle levering, top product

Pannelappen zijn top, voldoet aan al mijn verwachtingen.

Geweldig.

Het product voldoet meer dan aan mijn verwachting, het zit heerlijk warm en de kleuren zijn erg mooi.

Allereerst super mooie producten, super snelle levering. Krijg veel complimenten over mijn poncho met bijpassende handschoenen!

Leuke producten

Leuke producten

A+, recommended!

Snelle afhandeling, fijne producten!

Tolle Produkte :)

Sehr zufrieden, Qualität top , Versand super schnell :)

Een uniek kledingstuk. Zit lekker en valt goed.

Zachte grote sjaal

Ik zocht al langer naar een grote sjaal van 100% katoen, want dat zweet niet en kriebelt niet. Gelukkig heeft Knit Factory zulke sjaals, en ook in veel kleuren. Online bestellen en bezorgen vlot en probleemloos.

tolle Produkte super Qualität

tolle Produkte super Qualität

Schnelle Lieferung und gute Qualität

Ich habe sowohl ein Dreieckstuch als auch einen Poncho, bin sehr zufrieden mit der Qualität

Uitstekende sjaal

Website, communicatie en levering uitstekend

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.