Prachtige spullen (snelle levering)

Mooie gebreide keukendoeken. Drogen goed.

Super Leistung und perfekte Qualität

super Qualität...

Leuke spullen en goede klantenservice!

Ik had een rok gekocht die op vakantie deels verbleekt was. Als service kreeg ik, na het inzenden van foto’s een nieuw exemplaar toegezonden. Zo aardig. Het is mijn favoriete rok. Dus ik hem laatst in een andere kleur gekocht. Superleuk!

Einfach unbeschreiblich schön

Habe lange nicht so tolle Schals gefunden... Mega Qualität und und farblich ein Traum. Vielen Dank auch für die schnelle Lieferung liebe Grüße Eve

Tolle Schals!

Ich liebe diese Schals ! Sowohl in dünn für den Sommer als auch in dick für den Winter. Gute Qualität uns schönes Design. Bin sehr zufrieden und kaufe sie schon seit Jahren. Lediglich die Versandverpackung würde ich mir umweltfreundlicher wünschen.

Vreemd?

Helaas krijg ik een melding dat m’n ordernummer niet herkend wordt en ik het item toch niet retour kan sturen

Tolle Schals, einfache Bestellung

Ich liebe die Produkte von Knit Factory. Trage die Schals praktisch jeden Tag. Habe jetzt zum ersten Mal direkt über die Webseite bestellt und es hat tadellos funktioniert.

Super-tollw Bekleidung mit äußerst angenehmen Tragekomfort.

Super-Qualität und ein mega-angenehmes Tragefühl auf der Haut! Prima wäre es, wenn es die Longblusen auch in XXL gäbe. Ansonsten superschöne Bekleidung!

Sehr zufrieden

Habe zum ersten Mal online bestellt. Abwicklung, Lieferung alles bestens. Die lange Strickjacke und der Schal sind in echt so wie abgebildet. Qualität ist auch super, was will man mehr

prachtig en heel fijne pannenlappen

Ik had al 2 paar van deze pannenlappen, ooit in het textiel museum gekocht. Dit zijn echt de allerfijnste en nog leuk ook Nu nog maar twee paar erbij gekocht. In leuke frisse kleuren oranje en groen.

Elke dag feest met de place mats die ook als serves en gasten doekjes gebruik

Unirk

Fijne klanten service

Fijne klantservice Kleding lekker luchtig. Mooie kleuren Wel super gevoelig om haakjes aan te krijgen

Knit Factory uitstekend, bezorging via DHL ruk

Eerder product besteld en de kwaliteit en de uitstraling zijn super! Echter, voor 20 u bestellen en de volgende werkdag leveren wordt niet waargemaakt en dat komt m.n. door de (slechte) vervoerder DHL

Zalige rokken en blouses

Prachtig afgewerkte stoffen. Heerlijk gevoel om deze kleren te dragen!

Alles top, bin sehr zufrieden

Die Marke Knitfactory liebe ich schon seit Jahren. Die Qualität ist sehr gut und die Materialien hochwertig verarbeitet. Bislang habe ich die Sachen nur im Laden vor Ort gekauft. Dies war die erste Online-Bestellung. Die Lieferung erfolgt super schnell und die Abwicklung war top. Ich bin und bleibe begeistert. Knitfactory ist eine meiner Lieblingsmarken

Potential zum Lieblingsstück

Mein erstes Knitwear Produkt habe ich in einer Boutique in Speyer entdeckt. Es hat sich als absolutes Lieblingsstück entpuppt. Leider liegt Speyer nicht um die Ecke, weshalb ich die Online Bestellung gewagt habe. Aber auch das hat problemlos funktioniert. Die Jacken bleiben auch nach mehrmaligem Waschen formstabil und sind sehr angenehm zu tragen.

Snel, goed, zoals je hoopt

Snel, goed, zoals je hoopt

Super Qualität, schnelle Lieferung

Eine tolle Produktqualität mit einer schnellen Lieferung und guten Service

Mooi kussen. Snel en netjes geleverd.

Mooi kussen. Snel en netjes geleverd.

Fijn artikel en service

Fijne zomerjurk besteld van biologisch katoen. De jurk zit heerlijk luchtig en voelt zacht op de huid. De service van Knit Factory is goed, ik werd tijdens het bestel en verzendperiode op de hoogte gehouden van de status en het was snel verzonden.

Mooi vest. Erg blij mee. Bezorging moeizaam.

Vest was door dpd bij een ander bezorgpunt afgegeven zonder mij te informeren. Ook in de app was het niet aangepast. Na telefonisch contact kwam ik erachter waar het was. Heel blij met het vest. Nog eentje besteld. Op hoop van zegen… Als jullie een andere bezorgdienst zouden gebruiken zou ik helemaal tevreden zijn.

Tolle Schals

Tolle Schals, aber Lieferung erst nach 2 Wochen. Schuld war DPD , netter Kundensupport mit der Knit Factory

Fantastische artikelen van Knit Factory

Inmiddels heb ik diverse artikelen van Knit Factory aangeschaft, diverse sjaals, in verschillende modellen. Ik ben er heel erg blij mee. Vind de kleuren mooi, en de kwaliteit en prijs is heel erg goed!

Geweldige kwaliteit keuken- en theedoeken. Levering volgens afspraak.

Bedrijfsgegevens

Energieweg 22

6658AD Beneden leeuwen

[email protected]

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.