Tolle Produkte

Sehr schnelle Lieferung. Ich habe mir eine Mütze und einen Dreiecksschal passend bestellt. Sehr schöne Qualität. Gefällt mir gut. Habe mir eine Strickjacke hinterher bestellt. Da warte ich noch auf die Lieferung.

Erg mooi ! kwaliteit ook prima

Erg mooie spullen, veel keuze in kleuren. Kwaliteit top ! Verzending kon niet sneller.. Helemaal tevreden dus.

Snel, in goede staat en netjes verpakt ontvangen, producten van zeer goede kwaliteit

Zie hier boven. Ik zal zeker nog eens bestellen

Geweldig!!!!

Ik heb diverse artikelen besteld en ben met alles heel blij. Het is prachtig en wordt heel snel geleverd.

Heerlijk plaid en kussen!

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Heel goed geregeld allemaal

Heel goed geregeld snel bezorgd super

Mooie pannenlappen en gastendoekjes

De nieuwe pannenlappen staan erg leuk in de keuken, ook de gastendoekjes zijn erg mooi! Mooie en kwalitatief goede artikelen en netjes geleverd.

Goede kwaliteit

Mooie kussens, netjes afgewerkt. Dik binnenkussen en zachte buitenkant. Veel verschillende kussens om uit te kiezen.

Kussens zijn precies zoals ik ze voorgesteld had ben zeer tevreden

leuk leuk leuk!!!

Heb een omslagvest besteld, deze werd zeer snel geleverd. Kleur olive en is heel mooi! Goede kwaliteit en ben erg blij mee.

Sieht super aus, wie auf dem Bild, tolle Qualität

Es hat alles reibungslos geklappt. V.a. sieht der Poncho aus wie auf dem Bild und die Qualität ist super.

Mooie kwaliteit en betaalbaar

Poncho besteld, chique uitstraling, hele mooie kwaliteit en betaalbaar. Heel blij mee.

Immer wieder gerne

Hat alles gut geklappt

Super snelle levering!

Mooi materiaal en ik ben er super blij mee. Ga nu weer sparen voor de handdoeken! Groetjes Monique

De omslagdoeken van Knit Factory horen helemaal bij mij. Ik heb er meerdere in verschillende kleuren. In de winter draag ik ook de mutsen en handschoenen. Ik krijg regelmatig complimenten van de kinderen in mijn klas en hun ouders. Ik was een tijd bezig met flink af te vallen na een zwangerschap en wilde niet teveel uitgeven aan kleding. Met de Coco omslagdoeken kun je de meest saaie kleding heel elegant opfleuren! De doeken zijn niet goedkoop maar van uitstekende kwaliteit!

Snel, safe en simpel

Snelle levering. Goed verpakt. Betaling kan met afterpay.

Cosy

Wat een prachtige kwaliteit en wat een comfort. Puur genieten met jullie producten

Mooi gebreide sjaal

De kleur is precies zoals op de website. Ben er heel blij mee!

Immer wieder beste Qualität

Ich habe bereits mehrere Produkte aus dem Hause KnitFactoy und bin immer voll und ganz zufrieden. Qualität, Farbe und Style überzeugen mich. Am liebsten möchte man alle Produkte zu Hause haben.

Sehr zufrieden. Lief alles schnell und zuverlässig ab

Siehe oben

Product heel mooi en goed, levering iets langer dan aangegeven.

Mijn vrouw is heel blij met deze stevige ruime tas. Praktisch en een blikvanger.

Prachtige omslagdoek

De sjaal/ omslagdoek is van mooi kwaliteit. Ik ben er erg blij mee.

Heerlijke omslagdoek.

Mooie omslagdoek van zachte kwaliteit en lekker warm op een kille avond!

Mooie hand- en theedoeken

Prima kwaliteit, goede levering.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.