Super schnell, super schön

Schnelle Lieferung, sehr schöne Teile und prima Qualität.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ik bestelde een Lynn Mand. Geen leveringskosten en de volgende dag in huis. De mand en het breiwerk is van goede kwaliteit en staat prachtig als eyecatcher in de keuken met een plant erin.

Tolle Farbe und Qualität

Schneller Versand, top Qualität, schöne Farbe

Mooi product

Fijne site, snelle levering, mooi product

Schnelle Zusendung und gute Qualität

Habe ein Sommerkleid gekauft, Ist schöner als auf dem Foto

Pareo und Cardigan - beides super!

Danke für die tollen Produkte - ich bin begeistert.

Mooi assortiment, snelle levering!

De aanhef zegt het al en dat is waar klanten blij van worden. Hier geldt dus het gezegde “Goede wijn behoeft geen krans”.

Kwaliteit pur sang

Ik gebruik al jaren dd placemats als servetten! Dag in dag uit! Handdoeken en baddoeken zijn niet weg te denken in mijn bestaan! Het liefst zou ik mijn rood wit geblokte schort ook in oker en jeansblauw willen hebben! Maar ja er zijn grenzen!!!!

Héél fijn.

Ik ben heel tevreden over de service, het contact en de poncho's en sjaals die ik heb ontvangen.

Mooie pannenlappen, fijn in gebruik.

Vaak zijn pannenlappen van stevig materiaal. Dat wilde ik niet. Deze pannenlappen zijn ‘soepel’ en nog mooi ook.

Sehr schnelle Lieferung. Top Qualität

1 Bestellung daher noch keine grosse Erfahrung, werde aber bestimmt weiter bestellen

Mooie kwalitijd zeer snelle service

Goeie en makkelijke site overzichtelijk Heb al diverse artikelen en ben met alles zeer tevreden!

Super leuke dingen van een goede kwaliteit! Ik ben fan. :)

Helemaal top!!

Besteld en de volgende dag in huis. Het had niet sneller gekund! En helemaal blij met mijn aankoop!

Schnelle Lieferung, prima Ware.

Die Ware ist wie beschrieben, die Lieferung sehr schnell erfolgt. Habe schon einiges bestellt und werde es bestimmt auch in Zukunft tun.

Top geregeld!

Duidelijke website, volgende dag geleverd, mooie kwaliteit!

Mooie luxe kwaliteit!

Voor ons 40-jarig huwelijk cadeaubonnen gekregen en hier een dekbedovertrek en een sierkussen uitgezocht. Wat een mooie luxe kwaliteit! Wat mij ook opviel: een linker- en een rechterkussensloop. Een aanrader!

Fantastische producten en vlotte sevice

Ik gebruik de handdoeken en pannenvatters al jaren. Fijn in gebruik, blijven ondanks wassen heel mooi en zijn smaakvol. Mijn dochter en schoondochter ondertussen ook blij gemaakt met mooie setjes

Siehe unten

Leider stimmen die angegebenen Maße(60/40) des von mir bestellten Kissen nicht. Kissen ist leider nur 60/34. Hab es auf Grund der Qualität und des wirklich wunderbaren Telefonservices trotzdem behalten, auch wenn ich jetzt immer noch keines in der richtigen Größe habe. Es wäre schön wenn sie diese Erfahrungen als Verbesserungsvorschlag verstehen würden. Lg

defekte Ware geliefert...:-(

Für meine Couch habe ich mir 3 Kissen bestellt. Leider war beim ersten Kisten bereits der Reisverschluß komplett defekt und bei einem weiteren Kissen eine Naht auf. Eine Lösung wurde mir nicht angeboten, nur, dass ich genaueste Fotos von den Problemen machen soll. Am Ende gebe ich die Ware jetzt komplett zurück, weil ich höchst unzufrieden bin. Werde hier nichts mehr kaufen....

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super mooi product

Prachtige omslag doek, mooi om te zien en fijn om te dragen. Hoop dat er ook nog een keer dikkere omslag doeken komen zonder wol.

Hele mooie kwaliteit en snel afgewerkt met bezorgen

Prachtig apart en goede kwaliteit heel blij mee.bestel ook nog een plaid.

Tolle Strickjacke - schöne Farbe

Sehr angenehm zu tragen. Ist schon mein 2. Stück von der K.F. - vermutlich nicht mein letztes

Fantastisch mooi.

Snelle correcte levering en ontzettend mooie spullen. Ik ben verliefd!

Prachtig jurkje

Superfijn en mooi jurkje besteld, zit heerlijk en prachtige kleur.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.