Goed product.

Prachtig kussen goede kwaliteit.

Top, snelle levering en mutsje is precies zoals beschreven op de website

Perfecte levering

En heerlijk sjaal bestel, kleur komt overeen. Snel geleverde

Prima geklappt, gerne wieder!

Ich bin sehr zufrieden und empfehle Sie gerne weiter!

Schneller Versand und schnelle bearbeitung

Super Strickjacke und Mütz

Lieferung bereits am nächsten Tag und sehr schöne Qualität!

Die tollen Mützen waren einen Tag nach meiner Bestellung bei mir! Und sie sind super schön in Farbe und Qualität! Ich bin total begeistert.

Top merk

Mooie kwaliteit. Goede service.

Duurzaam- mooi- leuk-trendy-word er blij van producten !!!

Ik had al een jaar een heerlijk lang en warm vest. Nu er nog een besteld en ben er zeer tevreden over.

Schnelle Erledigung der Bestellung. Schöne, gut verarbeitete Bekleidung.

2 producten besteld....tevreden

Ben bezig nieuwe bestelling te doen,maar helaas is de bijpassende sjaal bij de muts niet leverbaar..en ben bang dat het niet meer hoeft vanwege het seizoen als het nog even gaat duren....enne..misschien ook ff wachten of ik voor die kadobon in aanmerking kom...

Prachtige kwaliteit en zeer snelle levering

Onlangs kussentjes en plaids van knitfactory online besteld. Normaal als je iets online besteld is het afwachten of de kleuren en kwaliteit zijn zoals ze er op internet uitzien. In dit geval werden mijn verwachtingen overtroffen, wat een mooie kwaliteit. Bracht meteen enorm veel sfeer in huis. Er is ook keuze uit een zeer uitgebreid assortiment met kleuren voor elk interieur. En alles de volgende dag in huis. Ik zou in de toekomst zeker weer bij knitfactory bestellen.

Gekregen wat ik hoopte te krijgen

De kleuren kwamen goed overeen met de websitefoto's en goed en op tijd afgeleverd

Mooie producten, fijne kwaliteit en snelle levering

Fijne keuze aan verschillende kleuren. Mijn sjaal en muts waren snel bezorgd

Schnelle Lieferung - super Qualität

Erstes Mal bei Knit Factory bestellt und sehr zufrieden mit Lieferung und Ware ( langer Cardigan in Khaki).

Tollo Qualität und schnell geliefert!

Ich bin begeistert von der großen Auswahl und den schönen Farben. Es hat alles bestens geklappt. Mütze und Loop sind super angenehm zu tragen!

Snelle levering van mooie producten.

Snelle levering van mooie producten.

Fijne webshop snelle verzending

Fijne overzichtelijke website en de verzending is super snel ! En het belangrijkste de producten zijn super mooi, van goede kwaliteit en heerlijk warm ! Ben heel blij met mijn omslagdoeken , col sjaals , mutsen en handschoenen :)

Rasche Lieferung, gute Qualität!

Rasche Lieferung, Schal und Mütze wie beschrieben und in guter Qualität!

Prachtig, warm en comfortabel

De muts, handschoenen en sjaal zitten zeer comfortabel en blijven prettig warm. Prachtige kleur en fijn materiaal.

Super mooie spullen, nog beter dan op de site

Supersnelle en correcte levering van de handschoenen. Ik ben er heel blij mee.

Slecht bereikbaar

Verzending duurt lang en retouren is een puzzel

Hele leuk kussens!

Mooie kussens, warme kleur en mooie afwerking. Snelle en correcte levering. Aanrader voor mooie sfeer makers voor in huis.

Mooi product en snelle levering!

Mooi product en snelle levering!

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.