Mooi, maar kriebelt

De sjaal is erg mooi en warm, maar kriebelt bij mij enorm helaas. De polswarmers kriebelen niet en zijn fijn. Vallen wel erg smal

Geweldige producten, goede service

Mooie kwalitatieve producten, snel geleverd

Zalig nieuwe poncho

Na wat zoeken naar een nieuwe poncho terug op jullie site geraakt. Ik had al eens een sjaal bij jullie gekocht en nu dus ene poncho, zalig om aan te hebben en supermooi door de kraag. Een aanrader

Prachtig product!

Ik heb een hele mooie omslagdoek aangeschaft, fijne kwaliteit!

Behaaglijk Nederlands product❣️

Laat de winter maar komen! Zo fijn de vesten van jullie ontdekt te hebben. Zo behaaglijk en comfortabel te dragen. En fabrikaat uit eigen land.

Ben blij met de aankoop

Mooie weefsels in prachtige kleuren! Alleen… de pannenlappen zijn iets te dun om er fijn mee te kunnen werken. De bijpassende schort is heel leuk.

Mooie en warme sjaal en muts

Mooi design vaan sjaal en muts. Bovendien nog lekker warm.

Heerlijke colsjaal

Mijn colsjaal is heerlijk zacht. Niet te warm , maar heerlijk behaaglijk.

Heerlijk sjaals en mutsen

Keuze maken in de kleuren is nog moeilijk, zoveel leuke combinaties te maken!

Goede sjaal en beanie, precies als op de foto

Prima sjaal en beanie. Zat al wel een haakje in de sjaal toen ik deze kreeg, maar goed dat kan gebeuren.

De vesten zijn heerlijk warm, mooi van kwaliteit en Hip!

De vesten zijn heerlijk warm in deze koude winter. Ook binnen aangenaam nu de kachel een paar graden lager staat. In veel leuke modieuze kleuren verkrijgbaar.

Heerlijk vest

Ik had 2 plaids en een vest. Vest is fantastisch. Van de plaids had ik wel wat meer verwacht voor die prijs, iets zwaarder.

mooie sjaal

Heb 2 verschillende sjaals gekocht. Ze zijn echt leuk en lekker zacht. Van de demy sjaal ging bij het verstellen van het leren lint wel het ijzeren deel onderaan los. nog wel kunnen maken.

Verslaafd aan de vingerloze handschoenen

heerlijk vind ik de vingerloze handschoenen. Lekker in de auto maar ook achter de computer geen koude handen meer. En voor mij ook warm genoeg bij een stevige wandeling. Ik heb ook een aantal sjaals. De kwaliteit is goed en blijft mooi.

Heerlijke sjaal

Lekker warme sjaal, die overal onder past en op meerdere manieren gebruikt kan worden. Stoer rond je nek, maar evenzeer ook elegant rond je schouders gedrapeerd.

Een aanrader!

Snelle levering, kwaliteitsproduct, uniek.

Yay!

Mijn 3e sjaal van knit factory gekocht. Mooie kleuren en ik vind ze heerlijk dragen. Lekker warm en stijlvol de koude dagen door!

Fraaie uitvoering comfortabel materiaal

Nadeel dat het snel slijt. Design tip: bekleed de binnenkant met een sterke stof of leer. Handen wordt veel gebruikt (ook. Buiten, tassen, deuren enz) Mooie wol gaat snel pluizen chique beleving neemt daardoor af. Zou daarom een meer alledaagse goedkopere polswarmer aanbevelen, deze niet.

Om gelukkig van te worden!

Ik ben zo blij en tevreden over de kwaliteit van mijn prachtige sjaals! Ieder jaar trakteer ik me zelf er op en er komen steets meer kleurtjes bij in mijn kast. Wat ook heel fijn is en vooral met mijn werk (als bloemist) dat ik ze kan wassen en ze er altijd weer mooi uit komen! Ik ben echt echt 100% te vreden!!! Dankjewel.

Prima product prima afhandeling klantvriendelijk

Snelle levering altijd leuke das als cadeautje erbij en de black Friday korting apart verkregen.

Lekkere warme sjaal

Mooie kwaliteit!

Snel geleverd en hoge klantvriendelijkheid

Knitfactory heeft mij al mooie en warme sjaals geleverd. Ook een muts en handschoenen besteld. Helaas was er een maatfout bij mijn handschoenen. Zonder problemen nieuwe handschoenen gekregen. Laat de kou maar komen, ik blijf warm door de gebreide sjaal, muts en handschoenen.

Geweldig gewoon

Super mooie vest Zit heerlijk en dan ook nog eens als gewonnen prijs van de nieuwsbrief actie

Ik ben uiterst tevreden over de bestelling en de bezorging. Weet zeker dat mijn schoondochter héél blij zal zijn met de sjawl.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.