Hele fijne opvang geregeld

Snoesje heeft voor ons de gastouder gevonden die bij ons past. Veel activiteiten , naar buiten maar ook eerlijk en makkelijke communicatie. Wij zijn heel tevreden met de opvang!

Zeer persoonlijk, vriendelijk, helpend!

Jullie zijn voo ons het perfecte gastouderbureau. Het hebben van gemoedsrust en vertrouwen in de opvang van ons klein mannetje is van onschatbare waarde. Ook met onze gastouder Nejme zijn wij zo onzettened blij en elke keer weer dankbaar. Het is duideljk jullie leveren uitstekend werk. Dank hiervoor!

Rustige plek

Een rustige plek voor een kind, veel plezier buiten. Goed contact met gastouder

Met het volste vertrouwen breng ik mijn kind naar de gastouder

Zowel met de gastouder als met Snoesje zeer goede ervaring. Snoesje is duidelijk in de communicatie, geeft heldere informatie en organiseert ook nog eens leuke activiteiten (zoals paaseieren zoeken). Wij zijn helemaal tevreden en onze dochter ook.

Persoonlijke aandacht

Snoesje denkt altijd en snel mee naar oplossingen. De persoonlijke aandacht geeft vertrouwen. Ik heb via Snoesje twee top gastouders voor mijn dochter mogen meemaken. Dat geeft een mooie herinnering voor het leven.

Behulpzaam en fijn gastouderbureau

Snoesje is een fijn gastouderbureau. Ze geven persoonlijke aandacht en bieden hulp bij eventuele problemen. Mocht dit niet nodig zijn, blijven ze meer op de achtergrond wat prettig is. Ook staan ze open voor verbetering, er wordt regelmatig geëvalueerd. Dit maakt dat de kwaliteit van de gastouder hoog is.

Oplossingsgericht en meedenkend!

Ik zocht voor mijn 2 kindjes een gastouder opvang in Neede. Ik zag op de website al een aantal gastouders staan on onze omgeving en zijn op advies van de medewerker op kennis making geweest bij de gastouder. Er was direct een klik tussen ons, onze kinderen en de gastouder. Onze kinderen gaan 2 dagen per week met heel veel plezier bij de gastouder met hun nieuwe vriendjes spelen. Als wij de kindjes brengen is er altijd tijd voor een en praatje, hierdoor laten we onze kindjes met een gerust gevoel achter.

Vriendelijk en behulpzaam

Sinds mijn kinderen het niet goed deden op een kinderdagverblijf, besloot ik ze naar een gastouder te sturen. Snoesje heeft mij geholpen met het vinden van een juiste match, en ik ben zeer tevreden over mijn gastouder. Het was wel even wennen voor de kinderen, maar ze denkt mee met hoe we ze het beste op hun gemak kunnen stellen en geeft ook tips. Met Snoesje zelf heb ik ook alleen maar goede ervaringen, ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Top !!

Het is een super fijn gastouderbureau, als mijn gastouder ziek is heb ik 2 anderen achter de hand en valt er altijd wat te regelen voor mijn dochter. Als mijn vaste gastouder vakantie heeft zorgt snoesje voor vervangende opvang in de desbetreffende weken. Super tevreden en mijn dochter heeft altijd veel plezier en gaat er zonder problemen heen!

Betrokken en heel vertrouwd

Goede ervaring met het gastouderbureau en met onze lieve gastouder.

Perfect!

Via gastouderbureau Enoesje in contact gekomen met de gastouder waar onze dochter met heel veel plezier naartoe gaat. We kunnen ons geen betere gastouder voorstellen. Goede begeleiding vanuit het bureau en vriendelijk personeel! Daarnaast ook heel makkelijk en snel te bereiken, wat natuurlijk in deze drukke tijd ook een plus is!

Snelle communicatie en duidelijk

We waren met spoed op zoek naar een gastouder, binnen een paar uur hadden we meerdere gastouders gereageerd en snel doorgestuurd. Nu een mega fijne gastouder gevonden dankzij snoesje.

Top, geweldig.

Mijn dochter had altijd moeite met ergens anders heen gaan. Dankzij gastouderbureau snoesje en gastouder Chantal is dat verleden tijd. Tess geniet van haar tijd bij Chantal, ze speelt en is vrolijk! Gastouderbureau denkt goed mee, staan altijd klaar als je ze nodig hebt en zijn goed bereikbaar.

Alles super geregeld

Alles is goed geregeld, indien je met vragen zit kun je gelijk terecht. Indien mogelijk wordt er een vervangende gastouder geregeld. Top!

Superfijn contact en flexibel meedenkend!

Mijn dochter heeft een superfijne tijd gehad bij de gastouder via Snoesje. Ze is warm opgevangen en het voelde als “thuis”. Ook de communicatie met het gastouderbureau verliep altijd soepel; snel antwoord op vragen en meedenkend waar nodig. Mijn dochter is mede door de gastouderopvang klaar voor de stap naar de basisschool.

Een heel fijn gastouderbureau!

Ik ben zeer tevreden over gastouderbureau snoesje. Ze hebben mij destijds goed geholpen met het zoeken naar een gastouder. Ik had mij geen betere gastouder kunnen wensen voor mijn kids! Ze zijn iedere keer weer blij als ik ze bij haar breng.

De liefste gastouder die je je kunt wensen via Snoesje

Wij maken al sinds dat onze dochter 3 maanden is gebruik van een gastouder via Snoesje. Inmiddels is ze bijna 4 dus binnenkort neemt ze helaas afscheid. Haar broertje gaat inmiddels ook naar deze gastouder. Allebei gaan ze elke dinsdag en donderdag met enorm veel zin op pad. Snoesje heeft ons goed geholpen met het vinden van een passende gastouder. We zijn bij meerdere gastouders op de koffie geweest om kennis te maken en sfeer te proeven en dit leek voor ons de beste match. Een prachtige kleinschalige opvangplek, in het groen, met een gastouder die je kindjes door en door kent en de beste vriendjes en vriendinnetjes om je heen. Beter kun je je niet wensen!

Heb je vragen dan krijg je snel antwoord

Heb je het gastouderbureau nodig voor vragen of informatie krijg je snel antwoord en duidelijke informatie.

Je kind op de juiste plek!

We zijn ontzettend blij met Gastouderbureau Snoesje. Vanaf het eerste contact verliep alles vlot en vriendelijk. Onze gastouder Mandy is een schat! Ze zorgt fantastisch voor ons zoontje Charlie, vanaf het moment dat het zwangerschapsverlof ophield. De eerste keer je baby wegbrengen is super spannend, maar we worden telkens weer gerustgesteld door goed contact, korte lijntjes, leuke foto's en elke week weer een blij kind wanneer hij Mandy ziet. In de vakantieperiode is netjes vervanging geregeld, dus wij zijn echt tevreden.

Vriendelijk en betrouwbaar

Via de mail en telefoon vriendelijke medewerkers. Reageren snel op mail. Duidelijke afspraken en goed uitgelegd. Snel geholpen en een goede gastouder gevonden. Heel tevreden!

Goed!

Heb een super Gastouder die precies doet wat onze dochter nodig heeft. Ook het Gastouder bedrijf denkt goed met ons mee als onze Gastouder niet beschikbaar is voor een andere plek.

Een gezellig leuk kleinschalig Gastouderbureau

Als je ze nodig hebt antwoorden ze vrijwel direct. Verder ben ik over de gastouder ook erg te spreken. Ik laat mijn zoon er met een goed gevoel achter.!

Fijn gastouderbureau

Gastouderbureau Snoesje is betrokken en makkelijk te benaderen.

Top.

Goede organisatie met fijne gastouders. Betrouwbaar en beide gastouders zijn betrokken, kind gericht, ondernemend, lief en zorgvuldig. Er wordt altijd in oplossingen gedacht en er wordt bijgedragen aan de ontwikkeling van ons kind. Ons kind komt tevreden en ontspannen terug van beide gastouders. De drempel is laag om contact op te nemen met snoesje en ook de organisatie denkt ik mogelijkheden en zoekt waar nodig oplossingen.

Erg blij met onze gastouder!

Onze zoon gaat elke week weer met ontzettend veel plezier naar onze gastouder. Ze maakt er elke dag weer een feestje van. Echt fantastisch! Wij zijn blij dat Gastouderbureau Snoesje haar heeft aanbevolen!

Over Gastouderbureau Snoesje

Ben je op zoek naar een ervaren en persoonlijk gastouderbureau? Betrokkenheid en persoonlijke aandacht zien we bij Snoesje als de basis van onze dienstverlening. Al onze bemiddelingsmedewerksters zijn pedagogisch opgeleid en hebben veel ervaring binnen de kinderopvang. Op deze manier kunnen wij de gastouders op een professionele manier ondersteunen en adviseren bij de opvang.