Onze dochter is blij dus papa en mama ook!

Onze dochter gaat naar gastouder Maureen. Ze komt altijd blij en vrolijk terug. Leert veel, knutselen veel. Gaan lekker veel buiten spelen. Iedereen gaat leuk met elkaar om. Hele huiselijke sfeer met voorbereidingen op de peuter/kleuterschool. Het Gastouderbureau is een goed tussenpersoon. Houdt afstand maar als het nodig is helpen ze je. Ze kunnen ook vervanging helpen regelen indien nodig met vakanties. Blij kind, blije ouder! toch?

Wij zijn super tevreden.

Wij zijn heel tevreden. Ze komen hun afspraken na en zijn altijd bereid om te helpen.

Huiselijk

Veronique is een leuke spontane meid! Gaat prima met ons zoontje om, hoe wij het ook graag zien. Ze is flexibel wat het voor mij in de zorg makkelijk maakt. Ons zoontje mag met veel plezier naar haar toe gaan, geeft Veronique vaak een grote knuffel bij binnenkomst. Dat geeft ons ook een goed gevoel. Daarnaast gaat ze er veel op uit naar de speeltuin bieb of de peutergym. Ook neemt ons zoontje vaak een knutselwerkje mee naar huis. Prima gastouder dus!

Fijn contact en goede begeleiding

Via snoesje een ontzettend fijne gastouder gevonden. Helaas stopt zij er mee, maar ook nu helpt snoesje ons heel fijn door op zoek te gaan naar een andere gastouder. Altijd snel reactie. Blij mee!

betrouwbare organisatie

Wij hebben nu 2 jaar een gastouder via Snoesje. We zijn erg tevreden. Communicatie is goed. Wanneer er problemen zijn helpen ze daarmee. Tevens denken ze prettig mee om het huis veilig te maken voor de opvang. Prettige organisatie

Geweldig meedenkend bureau!

Gastouderbureau Snoesje is een meedenkend bureau. Wanneer zich een probleem voordoet, denken ze mee voor de beste oplossing, niets is teveel gevraagd. Dat in combinatie met vriendelijk personeel en een goede bereikbaarheid, maakt gastouderbureau Snoesje voor ons een geweldig bureau!

Een goed gastouderbureau

Als er iets is kan je altijd bij hun terecht

Goed bureau dat goed meedenkt

Wat een fijne gastouderorganisatie. De kinderen hebben het altijd met veel enthousiasme over de gastouder. De oudste vind afscheid nemen van mama of papa altijd lastig, maar daar neemt de gastouder ook de tijd voor. Extra knuffels zijn er dan altijd. Nooit moeilijkheden gehad, altijd goed overleg. Met het bureau verder weinig contact, wat juist een goed teken is. Nogmaals een hele fijne organisatie.

Betrokken gastouderbureau

Gastouderbureau Snoesje evalueert met regelmaat onze ervaring met onze gastouder. Hierdoor voelen we ons zeer gehoord. Ook is er altijd een vervangende gastouder als onze eigen gastouder afwezig is.

Prettige communicatie

Wij maken sinds een half jaar gebruik van de diensten van Gastouderbureau Snoesje en zijn tot zover tevreden hierover. De communicatie is prima. Tevens is het fijn om te horen dat er bij afwezigheid van de gastouder, vaak wel een vervangende gastouder te regelen is.

Prettige, laagdrempelige organisatie

Onze dochter (2 jaar) gaat sinds anderhalf jaar naar een gastouder. Tot op heden hebben wij hier alleen maar positieve ervaringen mee. De gastouder is ontzettend lief en betrokken. Ze houdt rekening met onze manier van opvoeden. Daarnaast komt onze dochter bijna wekelijks thuis met de leukste knutselwerkjes. We merken dat een dag per week naar de opvang een positieve bijdrage levert aan de ontwikkeling van onze dochter. Ze leert samen spelen, maar ook voor zichzelf opkomen. We kijken er dus naar uit dat onze 2e dochter vanaf juli a.s. ook een dagje naar de gastouder gaat.

Echt fijne communicatie met Snoesje, ze denken mee en helpen je om een juiste gastouder te vinden en daarna.

Wij zijn erg tevreden met Snoesje. Fijne en snelle communicatie. Op vragen wordt snel reageert en ook als nodig wordt hulp gegeven.

Goede communicatie en fijne gastouder

Ik heb alleen maar positieve woorden voor deze opvang voor mijn kinderen. Voor mij geeft de gastouder veel meer voordeel tov opvang. de communicatie met het gastouderbureau loopt vlot en soepel. De gastouder is beter dan wij hadden kunnen wensen, ze is lief voor de kinderen en de kinderen gaan er graag naar toe. Al met al erg positief over het gastouderbureau en de gastouder.

Betrokken

Snoesje is een betrokken gastouderbureau waarvan de medewerkers de tijd voor je nemen.

Dankbaar en blij met zo’n fijne plek voor onze kinderen

Al ruim 4 jaar maken wij gebruik van een gastouder via snoesje. Fijn dat het op loopafstand is van ons eigen huis en dat het huis van de gastouder voor de kinderen ook voelt als een thuis omdat het een kleinschalige huiselijke sfeer biedt! Tegelijkertijd worden er allerlei activiteiten aangeboden die de ontwikkeling van onze kinderen stimuleren. Het contact met de gastouder verloopt heel prettig en op de achtergrond is het bureau aanwezig voor de administratieve zaken of bij vragen/ opmerkingen.

Prettig bureau

De communicatie ervaar ik altijd als zeer prettig. Ook regelt snoesje alles erg goed zoals bijvoorbeeld de vakantie opvang.

Fijn en goed gastouderbureau met korte lijntjes.

Wij hebben goede ervaring met Snoesje, zowel met de gastouder zelf als ook met het bureau. Korte lijntjes en goed en fijn contact. Er wordt mee gedacht door de medewerkers en je wordt als mens behandeld en niet als nummer.

Fijn contact en een goede bemiddeling

Onze ervaring met Gastouderbureau Snoesje zijn erg goed. Wij zijn al een aantal jaar erg tevreden met de bemiddeling die zij destijds hebben gedaan. Daarnaast zijn ze goed en snel bereikbaar voor vragen of andere zaken.

Fijn bureau om aangesloten te zijn.

Altijd fijne communicatie. Medewerkers erg professioneel en vriendelijk. Erg meedenkend als er problemen zijn.

Gehoord

Ik heb mij aangemeld, en ze hebben me echt geholpen met zoeken naar een passende gastouder voor ons. We worden erg gehoord. Ook als er iets zijn ze er om te helpen. Ook zijn ze erg vriendelijk!

Betrokken

Fijn en betrouwbaar gastouderbureau. We hebben onze kindjes er al 5 jaar. We hebben 1x een overstap gemaakt naar een andere gastouder omdat de vorige stopte. Daarbij zijn we goed geholpen. Verder verloopt de communicatie goed en voelt de drempel laag om aan de bel te trekken, mocht dat nodig zijn.

Laagdrempelig, korte lijntjes en denken goed mee

Wij zijn voor het eerst in contact gekomen met Snoesje aan het begin van de COVID periode. Alles liep daardoor natuurlijk anders maar ondanks alle beperkingen hebben we een geschikte gastouder kunnen vinden voor onze dochter. Snoesje is een betrokken organisatie die voor zowel voor ouders als gastouders klaarstaat en oplossingsgericht te werk gaat. Wij zijn erg tevreden!

Alles prima geregeld!

Via Snoesje bij Uk & Puk gekomen, zeer goede ervaringen mee. Kleinschalig, betrokken, proffesioneel en een open en eerlijke communicatie. Voor onze dochter een heerlijke plek om te spelen en met heel veel knuffels van Louise! Een tweede kind ergens plaatsen bleek helaas niet makkelijk, maar de medewerkers van Snoesje dachten wel goed met ons mee.

Laagdrempelig bereikbaar en altijd meedenkend.

Wij zijn erg blij met Snoesje. Ze zijn actief betrokken en wanneer we verlegen zitten om opvang ivm vakantie wordt er snel geschakeld met hun netwerk om vervanging te regelen.

Over Gastouderbureau Snoesje

Ben je op zoek naar een ervaren en persoonlijk gastouderbureau? Betrokkenheid en persoonlijke aandacht zien we bij Snoesje als de basis van onze dienstverlening. Al onze bemiddelingsmedewerksters zijn pedagogisch opgeleid en hebben veel ervaring binnen de kinderopvang. Op deze manier kunnen wij de gastouders op een professionele manier ondersteunen en adviseren bij de opvang.