Laagdrempelig, korte lijntjes en denken goed mee

Wij zijn voor het eerst in contact gekomen met Snoesje aan het begin van de COVID periode. Alles liep daardoor natuurlijk anders maar ondanks alle beperkingen hebben we een geschikte gastouder kunnen vinden voor onze dochter. Snoesje is een betrokken organisatie die voor zowel voor ouders als gastouders klaarstaat en oplossingsgericht te werk gaat. Wij zijn erg tevreden!

Alles prima geregeld!

Via Snoesje bij Uk & Puk gekomen, zeer goede ervaringen mee. Kleinschalig, betrokken, proffesioneel en een open en eerlijke communicatie. Voor onze dochter een heerlijke plek om te spelen en met heel veel knuffels van Louise! Een tweede kind ergens plaatsen bleek helaas niet makkelijk, maar de medewerkers van Snoesje dachten wel goed met ons mee.

Laagdrempelig bereikbaar en altijd meedenkend.

Wij zijn erg blij met Snoesje. Ze zijn actief betrokken en wanneer we verlegen zitten om opvang ivm vakantie wordt er snel geschakeld met hun netwerk om vervanging te regelen.

Top organisatie.

Goede organisatie, bij onduidelijkheden goed en snel telefonisch bereikbaar.

Top !!

Super fijn in omgang en duidelijke communicatie over en weer. Mijn dochter vind het super gezellig en komt altijd vrolijk weer thuis!!

Goede begeleiding tussen gastouder en ouder.

Betrokken organisatie die voor zowel gastouder als ouder een prettige begeleiding biedt. Mochten zich problemen voordien hebben wij het gevoel dat we hier altijd terecht kunnen. Ruimte voor persoonlijke begeleiding is binnen de organisatie aanwezig, erg prettig!

Super gastouderbureau!

Snoesje heeft voor onze dochter razendsnel opvang gevonden. Alles is snel in gang gezet en wordt duidelijk uitgelegd. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar, precies wat je wil van een gastouderbureau.

Ge-wel-dig!

Onze zoon gaat op de ma en do naar Yvonne van Gastouderopvang 't Veldmuuske. Het liefst was hij elke dag gegaan, want elke avond is het 'mag ik morgen weer naar de kindjes?' en terwijl hij dit vraagt heeft hij een grote glimlach op zijn gezicht. Yvonne gaat geregeld met de kinderen op pad, wij als ouders kunnen mee genieten door alle foto's en filmpjes die toegestuurd worden. Dat geeft ons als ouders ook een goed gevoel!

Goede ervaring, alles wordt goed en duidelijk vermeld!

Super goede ervaring. Worden altijd vriendelijk te woord gestaan en er wordt goed meegedacht. Dankzij gastouderbureau hebben wij een super lieve en zorgzame gastouder voor onze kinderen en daar ben ik ze toch elke week als ik mijn 2 dochters wegbreng dankbaar voor.

Gastouder Noëlle uit Eibergen is een topper

Super fijne gastouder. Bureau werkt simpel, eenvoudig en zonder bravoure. Gedigitaliseerd en bereikbaar bij vragen

Heel tevreden

De bemiddeling door snoesje was heel snel en goed geregeld, en wat een leuke gastouder hebben we gevonden! We zijn heel erg tevreden, onze dochter gaat met veel plezier naar haar toe, voelt zich er helemaal thuis. En we brengen haar met een vertrouwd gevoel weg.

Snel een perfecte gastouder gevonden

Gastouderbureau Snoesje heeft ons aan een perfecte gastouder geholpen! Op basis van onze wensen heeft Snoesje enkele gastouders voorgesteld en hebben we kennisgemaakt met hen. Met twee van de drie voelden we direct een klik; uiteindelijk op basis van meer praktische overwegingen een keuze gemaakt uit beide gastouders en heel blij met onze keuze. Onze dochter gaat altijd met veel plezier naar haar gastouder toe en komt minstens zo blij thuis!

Super blij

Wij zijn super blij met snoesje en de gastouder die zij aan ons gekoppeld hebben.

Liefdevol & flexibel !

Karin is een liefdevolle gastouder en erg flexibel met halen en brengen. Ze kijkt naar wat het kindje nodig heeft.

Dik tevreden! Snelle reactie en goed geregeld

Prettige contacten en prima communicatie. We zijn heel erg tevreden met onze lieve gastouder en raden dit iedereen zeker aan! Veel flexibiliteit echt een pre!

Fijne gastouder gevonden via Snoesje

Mijn dochter gaat met heel veel plezier naar haar gastouder Brigitte. Vanaf baby gaat ze er heen en ze hebben echt een fijne band opgebouwd. Na schooltijd worden er veel leuke activiteiten georganiseerd.

Na bijna 4 top jaren bij snoesje stoppen we er in november mee. Alleen maar goede ervaring gehad in alle opzichten. Netjes geholpen met oplossingen en we hadden een topper van een gastouder. Zal het zo over doen.

Gastouder met het hart op de juiste plek!

Onze gastouder (Maaike) zou ik elke ouder aanbevelen. Ze is heel lief en betrokken, daarnaast erg flexibel en we hebben korte lijntjes met haar (zonder groot kantoor die alles dient in te plannen) En het allerbelangrijkste ons zoontje is dol op haar en speelt graag met de andere gastkindjes. Ze heeft de ontwikkeling van ons zoontje naar een hoger plan getild. We zijn dankbaar voor haar en trots op onze zoon! Hopelijk kunnen we nog lang van deze gastouderopvang gebruik maken.

Goeie controle en snel antwoord

Mails worden snel beantwoord. Kennismaking is persoonlijk en wordt de tijd voor genomen. Ze weten wie je bent en maken alles keurig in orde. Spreken ook duidelijk verwachtingen uit tussen ouder en gastouder.

Goede ervaring! Ik ben goed geholpen met een geschikte gastouder te vinden. Iemand die past bij ons en waar we ons echt goed bij voelen. Alles word duidelijk uitgelegd. Ook bij vragen kun je terecht en word je goed geholpen! Ik ben heel blij dat ik voor gastouderbureau snoesje heb gekozen!

Wij zijn mega tevreden over zowel snoesje als onze 2 gastouders Nicole en Martine. Als er wat is hoeven we Snoesje maar te bellen of te mailen en dan wordt het opgelost. Ze hebben een super goed service!

Fijne tussen communicatie

Voor beginnende ouders een fijn begin. Snoesje geeft de ouders enkele opties als gastouder. Ouders kunnen vervolgens zelf contact opnemen met de gastouder voor een kennismaking en zelf een beslissing nemen. Dit hebben wij als prettig ervaren. Mocht een gastouder vakantie hebben en je hebt als ouder toch opvang nodig, kijkt Snoesje met je mee wat zij hierin kunnen betekenen.

Vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig!

Zeer prettig! Goed bereikbaar en altijd vriendelijk en hulpvaardig.

Geweldige opvang bij DUS via snoesje

Lieve Gastouder Chantal Chantal heeft een groot empathie vermogen waar je kind zichzelf mag zijn. Meegedacht word in wensen van de ouder. Mijn dochter heeft het prima naar haar zin en gaat met plezier naar haar toe. Het bedrijf hierachter snoesje denkt mee en is enthousiast in wat ze doen en ze hebben een goeie visie over opvang. Mijn dochter is blij en ik kan fijn naar mijn werk.

Goed contact

Ik heb duidelijke informatie gekregen over hoe alles loopt en wat ik kan verwachten. Het contact is fijn en duidelijk. Geen bijzonderheden.

De Noor 111

7481 RP Haaksbergen, overijssel

Over Gastouderbureau Snoesje

Ben je op zoek naar een ervaren en persoonlijk gastouderbureau? Betrokkenheid en persoonlijke aandacht zien we bij Snoesje als de basis van onze dienstverlening. Al onze bemiddelingsmedewerksters zijn pedagogisch opgeleid en hebben veel ervaring binnen de kinderopvang. Op deze manier kunnen wij de gastouders op een professionele manier ondersteunen en adviseren bij de opvang.