Mooi product veel licht veel ruimte

Fijn contact en goed advies. Zelf geplaatst in 1 dag als je flink handig bent.

prima na-service

Het Fakro rolluik mankeerde een bout. De mensen van Dakraamoopmaat gemaild, bout werd onmiddellijk opgestuurd. Netjes

Specialist in Fakro dakramen

Ik raad aan!!!! Alles op het hoogste niveau!!! Volledige professionaliteit!!!

Correct bedrijf en komt afspraak na Super vriendelijk een aanrader

Zoals het hoort!

Prima site, prima contact, en meedenkend met de klant.

Snelle levering en goede service

Het raam was snel geleverd en ziet er mooi uit. Heel tevreden mee. Service via mail was perfect.

Heel erg goed meedenken en men (Pascal) komt zijn woord na. Dus kortom ik ben heel erg tevreden.

Zeer goede service

Mijn ervaring is zeer goed, zeer adequate en behulpzame service zeker een aanrader

Fijne communicatie

Fijne communicatie en snelle levering, leveren naar verwachting

Snel en goed geregeld

Prima contact en service

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Duidelijke website, goede en vriendelijke service, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Optimale service en prettige communicatie

De communicatie is duidelijk en klantvriendelijk. De reactie op mails/vragen is snel en vakkundig en de service is optimaal.

Vakkundig en snel geplaatst

Goed advies, snel met het maken van een afspraak voor plaatsen en vakkundig geplaatst. Zeer tevreden..

Perfecte service, zeer mooie prijzen,prettig onderhandelen

Bij deze zaak kan je voor een zeer goede prijs de perfecte dakramen bestellen. Hij geeft goed advie en belt je als je iets vergeten bent te bestellen wat je wel nodig hebt. Beveelt ook fijne monteurs aan die opgeleid zijn speciaal voor deze dakramen. Ook prettig praten met hem en verstand van zaken.

Deskundige en meedenkende leverancier, weten waar ze het over hebben!

Ik bestel al jaren bij Dakraamopmaat en raad niets anders aan. Voor mij als bedrijf is de samenwerking zeer naar tevredenheid. Ze denken graag met je mee! Topbedrijf met snelle en uitstekende service!

Er is netjes geleverd wat ik besteld had!

Als ik had geweten dat jullie in Groesbeek zaten dan had ik het zelf op kunnen halen. Was bij mij niet bekend, niet gezien op website… Of staat het adres inderdaad niet op de website?

Hoi Henk, Dank voor je reactie. Adresgegevens staan wel vermeld op de site, jammer dat je dit niet hebt zien staan. Mocht je alsnog een keer in de buurt zijn dan kom gerust een bakje koffie drinken in de showroom. Groetjes Team DakraamOpMaat.nl

Top !!

Snelle levering en goede service !

Heel top service en snelle reacties voor ik als klant.

Vanaf het eerste moment zijn we uitstekend geholpen. Samen met Pascal hebben we naar de situatie gekeken en zijn we voorzien van een professioneel advies. Hierdoor hebben we voor een andere oplossing gekozen waardoor we nóg meer daglicht binnen krijgen. Ik beveel Dakraam op Maat bij iedereen aan, zeer prettig en persoonlijk contact!

Kennis en kunde gaven ons vertrouwen in de keuze voor Dakraamopmaat.nl

Onze waardering gaat uit naar Dakraamopmaat.nl voor de prettige samenwerking, uitstekende service en professionele aanpak. Speciale dank aan Pascal Nillessen, die een belangrijke rol speelde vanaf het eerste contact tot de installatie van onze dakramen. Zijn kennis en kunde gaven ons vertrouwen in onze keuze voor Dakraamopmaat.nl. Het bestel- en leveringsproces verliep vlot en conform afspraak, en wij kregen regelmatig updates over de bestelstatus. De montage door het team van Dakraamopmaat.nl was vakkundig, op tijd en precies. Kortom, wij zijn uiterst tevreden en we bevelen Dakraamopmaat.nl van harte aan voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige dakramen en professionele service.

Mijn ervaring met Dakraamopmaat.nl is zeer goed

Mijn ervaring met Dakraamopmaat.nl is zeer goed. Pascal is goed bereikbaar, denkt goed mee en komt zijn afspraken na. Ga zo door!

Goede, snelle leverancier die meedenkt

4 nieuwe Fakro’s besteld ter vervanging van 4 Veluxramen. Goed geholpen in het bestelproces en levering is snel uitgevoerd daarna. Contact met Pascal verloopt goed.

Zeker aan te bevelen

Snelle en correcte offertes en zeker een goede service

Top producten en top service!

Wat een fantastische ervaring met deze webshop! We hebben onlangs twee FAKRO dakramen besteld en zijn meer dan tevreden met het resultaat. Onze kamer ziet er nu prachtig uit, en we zijn dolgelukkig met de kwaliteit van de producten. De snelle levering, heldere montage-instructies en vriendelijke klantenservice hebben onze verwachtingen overtroffen.

Via WhatsApp op vrijdagavond meteen geholpen. Ik wilde hetdakraam 3 dagen later pas ontvangen, ook dat is goed geregeld. Echt een aanrader. Bedankt. Groetjes van Saskia

Hazelaarstraat 27

6562 GH Groesbeek

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via [email protected] Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.