Goede ervaringen

Goede prijs kwaliteit en service

Gewoon Top

Gewoon Top

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit Snelle levering Snelle reactie bij vragen over het monteren

niks mis mee

snel en prima service

Snelle reactie met vakkundige antwoorden

Wij zochten dakramen en hebben bij dakraamopmaat een offerte opgevraagd. Hier kwam zeer snel een reactie met offerte op. Er werd goed meegedacht met ons en er kwamen bekwame antwoorden op onze vragen. Hier is ook snel een knoop doorgehakt waarbij de levering erg snel is geschiet.

Zeer goede ervaring

Snelle levering. Product direct verzonden per DHL. Pakketje was zoek bij DHL, maar Dakraamopmaat ondernam direct actie om te achterhalen waar het pakket was en volgde het tot dat ik het had ontvangen. Prima communicatie en service!

Goed en snel geleverd

correcte levering

Netjes verpakt en met alle onderdelen

Dakraamopmaat denkt actief mee en levert zoals beloofd. In ons geval heeft Pascal rechtstreeks met de rietdekker zaken besproken en afgestemd mbt de gootstukken.

Vriendelijk komt afspreken na. Goede producten.

Geweldig dakraam

Zwaarder dan verwacht (vlakke lichtkoepel 100x150). Maar ziet er geweldig uit.

stipte levering van het bestelde matriaal.

fakro lml vlieringtrap gekocht, brede treden en de gasveer helpt goed bij het in- en uitvouwen. is netjes afgewerkt. de trap loopt makkelijk op en af. luik sluit vrij hard maar kan makkelijk met bijgeleverde stang geleid worden. monteren met een paar man vanwege het gewicht 55 kg. montage gaat verder makkelijk

Perfecte service en prijzen

Mooie kwaliteit kunstof dakraam. Snelle levering. Scherpe prijzen

Goede informatie, snelle levering en goede service.

Werd netjes geholpen. Bij levering bleek dat er een afdekkap van het dakraam beschadigd was, een app gestuurd en gebeld. Ze hebben de kap opnieuw besteld en 2dagen later had ik hem binnen super

Goede hulp en snelle service

Ik moest een dakraam vervangen maar het bestaande dakraam was zo oud, dat de maat niet meer bestond. Dakraamopmaat heeft mij geholpen met het uitzoeken van het dakraam wat net iets groter was. En vervolgens gezorgd voor een snelle levering.

Kwaliteit

Ik heb 2 rolgordijnen besteld. En ze zijn mooi van kwaliteit. In de gebruiksaanwijzing staat dat je er 30 min per raam over doet maar bij mij deed ik er 2 in een half uur. Makkelijk te doen. Een aanrader. Had het ook snel in huis, Mvgrt, AV

Zeer snelle levering,

Zeer snelle levering, en goeie informatie

Uitstekende service, snelle levering, vriendelijk

Goede service en advies

Ik had een speciaal gootstuk nodig en werd daarmee goed geholpen.

Topservice voor een scherpe prijs

Inmiddels twee maal naar tevredenheid een bestelling geplaatst bij dakraamopmaat.nl Naast scherpe prijzen onderscheid deze firma zich wat mij betreft in het persoonlijke contact. Voorlopig ben ik nu voorzien maar mocht ik op termijn weer een dakraam nodig hebben, dan neem ik zeker weer contact met hen op.

Pascal heeft mij uitstekend geholpen,ik de onhandige heb de afstandsbediening van het dakvenster telefonisch met hem in orde gekregen. Bedankt ,moet wel zeggen dat ik de eerste afstandsbediening prettiger vond maar dat staat los van de service. Groetjes Jeanet

Goede snelle en persoonlijke service

Werd echt prima geholpen. Goede afstemming en advies. Extra inzet wat betreft levertijden.

Goeie service, aardige mensen.

Dus.

Snel in communicatie en levering!

Snelle levering kwaliteit. In 1 woord TOP

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via info@dakraamopmaat.nl Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.