Goed en professioneel

Fijn om met Pascal zaken te doen

Vakwerk snel en goed uitgevoerd door een vakman

Via de dealer van de dakramen (Fakro) gewezen dakraamopmaat.nl. Vervolgens afspraak gemaakt via mailcontact. Op de dag zelf was de klus snel en vakkundig geklaard door Pascal. Uiterst vriendelijke vakman met humor. Ik zou dakraamopmaat.nl zeker aanbevelen als de klus goed en snel uitgevoerd moet worden.

netjes op tijd geleverd, mooi product

het dakraam werd keurig afgeleverd. Het heeft paar weken geduurt voor we het gingen plaatsen, maar ziet er allemaal netjes en goed uit. Alleen hadden ze enigszins moeite met de beschrijving die erbij zat. Maar het zit er netjes in.

Goede service en begeleiding

Goede begeleiding bij het uitzoeken van een product. Telefonisch en er werd tijd voor genomen. Goede service. Bij een fout in de betaling, snel en goed opgelost. Goede en snelle communicatie. Correcte levering.

Prima werk, advies en prettige communicatie

Na eerdere positieve ervaring wederom een opdracht bij dakraamopmaat geplaatst. Zoals verwacht waren advies en geleverd werk ook deze keer weer helemaal in orde.

Snel geleverd en eenvoudig te monteren.

Via de webshop 2 rolgordijnen besteld en een dag later al in huis. Montage toch maar zelf geprobeerd en ook nog gelukt. Dank je.

Snelle en correctie levering

Ik moest binnen twee dagen gootprofielen hebben voor mijn dakraam. Aangezien dit niet voorradig was bij de bouwmarkten en bestellen via hen vier dagen zou duren, heb ik internet gezocht. Bij Dakraamopmaat.nl hadden ze deze profielen en dit werd twee dagen later al keurig geleverd. Klantvriendelijke mensen en zeer snelle levering van een prima produkt. Wat mij betreft een aanrader. Nogmaals bedankt Pascal!

Confiscatie van goederen.

Het is al een maand, maar ik heb de goederen nog niet ontvangen.

Scherpe prijzen en snelle levering

Dakraamopmaat.nl bied scherpe prijzen en snelle levering.

Goede prijs en juiste levering op aangegeven tijd

Zoals hierboven aangegeven

Prima dienst

Afspraak is afspraak netjes alles opgeruimd Fijne mensen tijdens montage Prima bedrijf

Goed advies en goede service

Ik ben goed geadviseerd en een goede service.

Top !

Alleen maar goed. Komt afspraken na en denkt met je mee. Zeker aan te raden !

Snel antwoord via Whatsapp

Vanwege vragen over het vervangen van (onderdelen van) de lichtkoepel heb ik een Whatsapp bericht gestuurd. Al gauw kreeg ik, zelfs na kantoortijden, reactie. Helaas bleek onze koepel niet van Fakro en daarom zijn er geen onderdelen beschikbaar, maar toch hielp de medewerker mij. Super service!

Aanrader: Vriendelijk, betrouwbaar, maatwerk

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Vriendelijk benadering, snelle en nette levering, maatwerk, correcte en snelle mailafhandeling, levering op door ons gewenst moment. Kortom: aanrader!

Snel

Rolgordijn voor dakraam snel geleverd. Én snel gereageerd per app toen ik er even niet uit kwam.

Duidelijk

ondanks wat leveringsproblemen is uiteindelijk toch alles netjes en correct afgeleverd Het contact met pascal was netjes en positief te noemen. Pascal heeft er alles aan gedaan om de levering van dakraam in goede banen te lijden,en mij hierover geïnformeerd. ( goede communicatie) Al met al dik tevreden over alles van bestelling tot levering. Mijn volgende dakraam wordt zeker weer hier besteld. (De transporteur was overigens ook zeer vriendelijk en correct, dit mag zeker mee genomen worden in het geheel)

Top product, met een vakkundig monteur daarbij staat garant voor kwaliteit.

Een top product, Pascal van dakraamopmaat is de juiste man voor deze klus. Met zijn kennis en ervaring van de producten van Fakro, is voor mij kwaliteit en vakmanschap gegarandeerd. Voor de toekomst als ik weer een product van Fakro /dakraamopmaat nodig heb ga ik zeker weer terug. Mvg Lambert en Sandy

Goede levering en service volgens afspraak.

Pascal reageert snel en de communicatie is duidelijk. Levering is snel en volgens afspraak, een aanrader!

Volgens afspraak, nette service, meedenkend

Prettig contact, goede service, meedenkend en volgens afspraak

Alles netjes volgens afspraak geregeld. Keurig gewerkt en afgewerkt Ben tot nu aan toe erg tevreden.

Super blij met 2 nieuwe dakramen. Ziet er super netjes uit. Goede prijs, service en vakwerk en vriendelijk personeel. 2 jaar geleden ook al een ander raam laten vervangen. Nog steeds zeer tevreden over.

Pascal is een vakman, waar je afspraken mee kunt maken, Hij reageert snel, via telefoon en e-mail. Heel prettig. Een aanrader als je een dakraam nodig hebt.

Het materiaal werd exact op tijd bezorgd, er werd goed met ons meegedacht en omdat we de ramen zelf wilden gaan zetten en daar nog geen ervaring mee hadden werd aangeboden om in geval van calamiteit telefonisch bereikbaar te zijn door de leverancier. Top!

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via info@dakraamopmaat.nl Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.