Snelle reactie, goede service en nette prijs!

Onlangs 7 dakramen besteld en geleverd gekregen en heel tevreden over zowel ramen als service. Snelle reactie ook in de avond en snelle en correcte levering.

Prima geregeld!

Levering volgens afspraak.

Netjes gewerkt mannen.

Mijn 3 Velux dakramen laten vervangen voor kunststof Fakro dakramen. Ziet er netjes uit. Groetjes Inge.

Telefonisch vriendelijk geholpen Snelle bezorging

Regelt het!

Snelle, prettige manier van handelen. Echt een aanrader. In de toekomst moet ik nog twee dakramen vervangen. Ik weet waar ik dan moet zijn: dakraamopmaat.nl!

alles wat de vakman nodig heeft

overzichtelijk snel en duidelijk .

Helder advies, vakwerk geleverd, zeer tevreden.

Helder advies, vakwerk geleverd, zeer tevreden.

Betrouwbare leverancier voor goede prijs!

Ramen worden keurig naar afspraak geleverd. Duidelijke communicatie bij afleveren, over vertraging of afwijkende bestelling. Zoveel service voor deze prijs vindt je niet elders.

Netjes volgens afspraak!

Fijne en plezierige ontvangst met goede uitleg

Snelle reactie om de showroom te bezoeken. Daar goede uitleg over de producten die we wilden zien.

Prima.

De informatie over het plaatsen van het dakraam en de verdere mogelijkheden daarvan was goed. Het monteren van het dakraam is zonder problemen uitstekend gerealiseerd.

Geweldige service

Een dag voor kerst nog kunnen regelen dat wij onze dakraamkoppelstukken op tijd hadden, zodat onze monteur na de kerst onze dakramen kon plaatsen. Wij waren super blij met de service.

Snel geleverd.

Doen wat ze beloven!

Pascal heeft prima werk verricht en komt afspraken na. Wij zijn erg tevreden.

Snel reactie op vraag.

Zeer bereikbaar bedrijf. Showroom afspraak gemaakt en vervolgens de bestelling meteen meegenomen. Bedankt Pascal.

Fijne service

Een aantal jaar geleden een dakraam op zolder laten plaatsen door Dakraamopmaat.nl. Snel geregeld, en al jaren plezier van. Laatst nog een nieuw rolgordijn besteld, ook hier snelle levering. Zeer tevreden

Top service.

Staaltjes besteld via de website van dakraamopmaat. Binnen 2 dagen had ik deze in huis. Een rolgordijn besteld en ook deze was binnen 2 dagen geleverd.

Perfecte service, snel geholpen, nette afhandeling!

Pascal en zijn collega van Dakraamopmaat.nl heeft netjes onze ruit vervangen van het dakraam. Perfecte service, snel geholpen, nette afhandeling. Een aanrader, kijk niet verder!

uitstekend

zeer goede samenwerking en afspraken

Kwaliteit, Vriendelijk en snel geleverd.

Vriendelijk geholpen, duidelijke site, goed verpakt, nette prijzen en snel geleverd.

Via Google bij dakraamopmaat terecht gekomen. Info via mail gevraagd, ik kreeg duidelijke antwoorden. Ik kon er niet tijdens de openingsuren geraken,dit was geen probleem, het dakraam toch nog kunnen ophalen. Via mail, telefoon duidelijke info, behulpzaam en zeer vriendelijk, zo hoort het ook. Ik raad deze firma 200% aan.

Een betrouwbare leverancier die ook een stapje verder gaat

Communiceert duidelijk, ook met mijn klanten. Heeft ook nazorg. 1 keer meegemaakt dat ik de verkeerde bestelling had gedaan. Het dak lag al open. Heb toen Pascal gebeld en hem het probleem uitgelegd. Hij is in de auto getapt en heeft mij de missende artikelen gebracht. TOP!!

Snelle levering en goeie service

Al vele jaren bestel ik mijn Fakro dakramen bij Dakraam op Maat. Altijd snelle levering en mocht er iets zijn, dan 1 telefoontje en het word geregeld.

Aanrader! Al twee keer deskundig en vriendelijk geholpen.

We hebben twee keer producten afgenomen bij dakraam op maat en dit is zeer goed bevallen. Als wij in de toekomst nog meer dakramen oid nodig hebben komen we zeker terug.

Prima service!

Via de website meerdere stalen zonwering aangevraagd. Nadat wij deze hadden ontvangen een bestelling geplaatst en binnen 2 dagen de zonweringen in huis.

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via info@dakraamopmaat.nl Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.