Optimale service en prettige communicatie

De communicatie is duidelijk en klantvriendelijk. De reactie op mails/vragen is snel en vakkundig en de service is optimaal.

Vakkundig en snel geplaatst

Goed advies, snel met het maken van een afspraak voor plaatsen en vakkundig geplaatst. Zeer tevreden..

Perfecte service, zeer mooie prijzen,prettig onderhandelen

Bij deze zaak kan je voor een zeer goede prijs de perfecte dakramen bestellen. Hij geeft goed advie en belt je als je iets vergeten bent te bestellen wat je wel nodig hebt. Beveelt ook fijne monteurs aan die opgeleid zijn speciaal voor deze dakramen. Ook prettig praten met hem en verstand van zaken.

Deskundige en meedenkende leverancier, weten waar ze het over hebben!

Ik bestel al jaren bij Dakraamopmaat en raad niets anders aan. Voor mij als bedrijf is de samenwerking zeer naar tevredenheid. Ze denken graag met je mee! Topbedrijf met snelle en uitstekende service!

Er is netjes geleverd wat ik besteld had!

Als ik had geweten dat jullie in Groesbeek zaten dan had ik het zelf op kunnen halen. Was bij mij niet bekend, niet gezien op website… Of staat het adres inderdaad niet op de website?

Hoi Henk, Dank voor je reactie. Adresgegevens staan wel vermeld op de site, jammer dat je dit niet hebt zien staan. Mocht je alsnog een keer in de buurt zijn dan kom gerust een bakje koffie drinken in de showroom. Groetjes Team DakraamOpMaat.nl

Top !!

Snelle levering en goede service !

Heel top service en snelle reacties voor ik als klant.

Vanaf het eerste moment zijn we uitstekend geholpen. Samen met Pascal hebben we naar de situatie gekeken en zijn we voorzien van een professioneel advies. Hierdoor hebben we voor een andere oplossing gekozen waardoor we nóg meer daglicht binnen krijgen. Ik beveel Dakraam op Maat bij iedereen aan, zeer prettig en persoonlijk contact!

Kennis en kunde gaven ons vertrouwen in de keuze voor Dakraamopmaat.nl

Onze waardering gaat uit naar Dakraamopmaat.nl voor de prettige samenwerking, uitstekende service en professionele aanpak. Speciale dank aan Pascal Nillessen, die een belangrijke rol speelde vanaf het eerste contact tot de installatie van onze dakramen. Zijn kennis en kunde gaven ons vertrouwen in onze keuze voor Dakraamopmaat.nl. Het bestel- en leveringsproces verliep vlot en conform afspraak, en wij kregen regelmatig updates over de bestelstatus. De montage door het team van Dakraamopmaat.nl was vakkundig, op tijd en precies. Kortom, wij zijn uiterst tevreden en we bevelen Dakraamopmaat.nl van harte aan voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige dakramen en professionele service.

Mijn ervaring met Dakraamopmaat.nl is zeer goed

Mijn ervaring met Dakraamopmaat.nl is zeer goed. Pascal is goed bereikbaar, denkt goed mee en komt zijn afspraken na. Ga zo door!

Goede, snelle leverancier die meedenkt

4 nieuwe Fakro’s besteld ter vervanging van 4 Veluxramen. Goed geholpen in het bestelproces en levering is snel uitgevoerd daarna. Contact met Pascal verloopt goed.

Zeker aan te bevelen

Snelle en correcte offertes en zeker een goede service

Top producten en top service!

Wat een fantastische ervaring met deze webshop! We hebben onlangs twee FAKRO dakramen besteld en zijn meer dan tevreden met het resultaat. Onze kamer ziet er nu prachtig uit, en we zijn dolgelukkig met de kwaliteit van de producten. De snelle levering, heldere montage-instructies en vriendelijke klantenservice hebben onze verwachtingen overtroffen.

Via WhatsApp op vrijdagavond meteen geholpen. Ik wilde hetdakraam 3 dagen later pas ontvangen, ook dat is goed geregeld. Echt een aanrader. Bedankt. Groetjes van Saskia

Uitstekend bedrijf

Prima bedrijf. Goed geadviseerd. Reageert snel. Zeer zeker een aanrader. Een 10!!

Onvoorwaardelijke Klantgerichtheid

Ondanks dat Pascal geen baat heeft bij een probleem met een aannemer, heeft hij wel voor zijn klant alles in het werk gesteld een oplossing te vinden. Pascal heeft daar veel tijd en energie in gestoken en bleef dat ook doen. Zelfs toen hij wist dat daar voor Dakraamopmaat geen opdracht uit naar voren zou komen. De meeste partijen haken af omdat die tijd kostbaar is. Pascal redeneert (wel) vanuit lange termijn en ziet dat kostbaarheid niet zit in de korte termijn afweging, maar ziet dat deze zit in lange termijn bouwen aan klant relaties die daarmee op enig moment gaan opleveren door goede mond op mond reclame en oprechte klant gerichtheid. Mijn volgend dakraam gaat zeker door Pascal geleverd worden. Ik kan Dakraamopmaat iedereen van harte aanbevelen.

Denken goed met je mee! Hele goede service en fijn contact. Bestelling was snel gemaakt en de afhandeling van levering etc is top verlopen.

Een bedrijf waarbij je na de verkoop bij vragen nog echt op weg wordt geholpen!

Vriendelijk contact bij de verkoop waarbij werd gezegd: als er nog vragen zijn bij het plaatsen van de dakramen, laat het maar weten. En dat was geen loze kreet. In deze tijd ben je bijna verbaasd als je wordt teruggebeld bij vragen. Dit bedrijf maakt het waar! Er wordt snel en vakkundig gereageerd op mijn vragen.

Zeer netjes afgeleverd wat besteld is

Net jes verpakt afgeleverd en ook complimenten aan het transportbedrijf die hier voor is ingeschakeld. Alles netje afgeleverd en ook binnen het tijdstip wat was aangegeven.

Positief

Snelle reacties nav. Offerte serie dakramen. Ook snelle èn goede vriendelijke aflevering, mooi op tijd. Zo konden mijn dakwerkers, die nog even behulpzaam waren met het lossen van de lading, ook op tijd beginnen met de montage.

Naast de prima levering van de zonwering was ook de latere serviceaanvraag naar tevredenheid afgehandeld. Dakraamopmaat blijft een aanrader!

Goed en behulpzaam bedrijf

Zeer goede service en behulpzaam ook de aflevering was fantastisch.

Goede prijzen en super service

Voor scherpe prijzen gordijnen en zonwering gekocht. Bleek ik de verkeerde kleur te hebben gekozen, maar dat kon nog vlak voor verzending worden aangepast. Top service!

deskundig, meedenkend, betrouwbaar en snelle afhandeling

Een fijn contact met professionele begeleiding

Gefeliciteerd met de snelste reactie, ga zo door.

Nog nooit kreeg ik zo snel reactie op mijn mailtje met een specifieke vraag. 2 MIN!!! Daarnaast was de order controle ook zeer secuur. Levering precies op de afgesproken datum. Fakro rolgordijnen hangen inmiddels precies zoals gewenst. Waarom dan maar 1 ster? Potentiele klanten filteren nogal eens op negatieve reviews, toch leuk als deze dan bovenaan staat ;) En alleen 10en scoren is ook zo saai. Tip; activeer in je kiyoh omgeving dat mensen een foto kunnen toevoegen. Maakt de boel wat vrolijker tussen al de eentonigheid van al die 10en ;)

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via [email protected] Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.