Mooie spullen en topservice!

Super service! Had wat problemen maar heel snel opgelost en vriendelijke, behulpzame mensen

Aan verwachtingen voldaan

Eenvoudig juiste product kunnen bestellen en daarna snelle levering. Ook montage was in 15 minuten te doen.

Goede en snelle levering van Fakro dakkapel plus welke ik zelf geplaatst heb.

snel en goed

Snel geregeld,

Besteld en direct afhalen, vriendelijke medewerkers daar. Bouwmarkt heeft geen voorraad meer maar zij wel.

top geregeld

netjes thuis geregeld en goede prijs afspraken

Scherp geprijsd en snelle service!

Had op korte termijn twee dakramen nodig. Dakraamopmaat had de scherpste prijs en er werd direct geregeld dat ik dezelfde middag de dakramen nog op kon halen. Supersnelle Service!

Super service. Afspraken werden netjes nagekomen en de communicatie is top. Zelfs na levering nog een paar vragen en super geholpen. Zeer aan te raden.

Top service en hulp

Vooraf overleg over het te kiezen product, waarna dit ook nog apart werd gecontroleerd. Helaas paste het bij ons net niet, waardoor er een oplossing moest worden gezocht. Ook hier werd meegedacht en oplossingen aangedragen. Uiteindelijk gezamenlijk opgelost en afgehandeld. Top bedrijf, top service en ik zal er eventueel later weer bestellen.

Reageren snel en denken mee

Wij hadden haast en dankzij Pascal is alles snel afgehandeld. Geen mitsen en maren, duidelijke antwoorden en denken mee. Wij konden dankzij deelleveringen door met onze bouw.

Goed bedrijf, lossen eventuele problemen netjes op

Negen dakramen op maat besteld en geleverd. In het offerteproces was een foutje gemaakt, dat heb je met al die codes, en dus was er iets niet helemaal naar wens. (wens niet goed overgenomen in offerte, offerte geaccepteerd door mij) De betrokkenheid van Pascal was groot, en er is een soepele aanpassing gemaakt. Het enige jammere is uiteindelijk dat je planning iets uitloopt, maar daar zijn planningen toch voor?

Goed en snel geholpen

Na wat heen en weer bellen, is er een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Goed en persoonlijk geholpen door Pascal! Bedankt!

Prima prijs Snelle levering Alleen de transporteur waar ze mee samenwerken heeft geen goede planning Eerste verkeerde dag doorgegeven en op de juiste dag zaten ze er 12 uur naast met de tijdsindicatie.

prettig contact met Pascal en de levering ging volgens afspraak.

2 dakvensters met rolluiken aangekocht bij Dakraamopmaat. Alles is prima verlopen van initieel contact tot levering. Afspraken werden nagekomen en vragen snel beantwoordt. Prijs in vergelijk met andere leveranciers zeer competatief.

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Goed en deskundig advies, lichtkoepels op tijd geleverd en een leuke deal gesloten TOP Pascal.

Snelle en goede service

Tot de volgende bestelling

Supersnelle levering

Goede ervaring

Goed advies

Top kwaliteit en goede sevice

Vlizotrap gekocht bij DakraamopMaat.nl. Na korte mail mbt bestelling zeer vriendelijk en snel antwoord gekregen. Fijne service!

Top, snelle en correcte levering

Het dakraam wat ik besteld had was niet leverbaar, ik kreeg keurig een telefoontje dat ze mij een duurder dakraam met dezelfde afmetingen zouden leveren voor dezelfde prijs! Dat noem ik service!!

Goede ervaringen

Goede prijs kwaliteit en service

Gewoon Top

Gewoon Top

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit Snelle levering Snelle reactie bij vragen over het monteren

niks mis mee

snel en prima service

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via info@dakraamopmaat.nl Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.