Denken met je mee

Had een onderdeel nodig dat ik niet kon vinden en dat is netjes opgelost.

Prima service en kwaliteit

Goed vakkundig geholpen, producten snel geleverd

Kundig , behulpzaam , vriendelijk en afspraak is afspraak.

De dakramen werden volgens afspraak op tijd bezorgd en hulp gekregen met het dragen

Klant is koning.

Klant is koning

Zoals verwacht.toppp

Alles snel besteld en geleverd zoals verwacht

goede contacten

levering op tijd. Raam en beschrijving montage compleet.

Was elke webshop maar zo…

Ik had alleen een dakraam nodig. Ik had daar geen gootstukken bij nodig, want ik heb een platdakopstand, daarbij gebruik je andere afdekprofielen. Maar het is vrij normaal dat wanneer je een dakraam bestelt, je daar ook (oa) gootstukken bij besteld. Daarom belde de verkoper me om zeker te weten dat ik die niet vergeten was. Een mooi stukje verkoopzorg. De levering was supersnel en prima geregeld.

Snelle en goede service

Zonwering voor ons dakraam besteld, zeer snel geleverd

Prima prijzen en service ,alleen maar lof

Timely delivery, everything went well!

Responsive support, thanks to Pascal. Smooth process, everything went well. I would suggest it.

Ik bestel nu al een jaar lang dakramen bij dakraam op maat, En dit bevalt ons zeer goed. Vriendelijk personeel en snelle reacties. Wat ik vooral niet moet vergeten is hun prijzen, want die zijn erg goed. Voor mij als bedrijf is de samenwerking zeer naar tevreden. Ze denken graag met ons mee! Ik zou het iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen op hun website en de snelle en goeie service te ervaren.

Zeer goede service

In Juni heb ik een platdakraam en epdm manchet via dakraamopmaat besteld. Ongeveer 2 weken geleden hebben we het dakraam gemonteerd. Bij monteren hebben we uiteindelijk niet voor de manchet gekozen maar een andere oplossing. Ondanks dat de officiële termijn van 14 dagen al verstreken was, mocht het epdm manchet toch nog geretouneerd worden. Zeer goede service. Ik zou dakraamopmaat zeker aanbevelen en en de toekomst nog eens gebruiken.

Geweldige service!

Wat een goede service! Wij hadden eerst gemaild met wat vragen, snel netjes een reactie. Besteld en toen kwam ik erachter dat er nog een in een kast stond van mijn nieuwe huis. Gemaild of hij nog geannuleerd kon worden. Netjes terug gebeld en bevestiging via mail en afterpay ook meteen geannuleerd door eigenaar. Als ik nog iets nodig heb, bestel ik hier zeker weten!

Top bedrijf met snelle levering en super service.

Ik had een bestelling geplaatst en binnen 2 dagen geleverd gekregen. Naar 1 onderdeel was ik nog op zoek en na één telefoontje werd deze de volgende dag al (gratis) geleverd met een persoonlijk briefje erbij. Echt top service!

Zeer goede ervaring

Bij Dakraamopmaat een Fakro zonwering gekocht. Duidelijke website, ruime keuze en scherpe prijzen. Zonwering was snel beschikbaar en opgehaald. Helaas had Fakro zelf een onjuiste zonwering in de doos gedaan. Na telefonisch contact met kon de zonwering op korte termijn worden omgeruild. Top service van Dakraamopmaat. Dit bedrijf is een echte aanrader!

Mooie prijzen, goede service!

Ik had nieuwe dakramen laten plaatsen (ook van Dakaam op maat) door een timmerbedrijf. Deze ramen weken qua maat iets af van de vorige ramen. Dus ook rolgordijnen, rolhorren en buiten zonwering besteld. Na bezorging van mijn bestelling bleek 1 rolhor beschadigd te zijn tijdens het vervoer. Ik heb dit doorgegeven aan Dakraam op maat en binnen een paar dagen was het nieuwe hor er al. Niet alleen hele mooie prijzen maar ook een hele goede service!

Levering op tijd zoals aangegeven! Een aanrader dit bedrijf!

Goeie service en communicatie

Wij doen nu een tijdje zaken met dakraam op maat. Wij zijn er zeer enthousiast over. Ze zijn zeer vriendelijk, goeie service en goeie prijzen. Al met al echt een aanrader!

Perfect product, perfect geleverd.

Op afgesproken tijd perfect geleverd.

Goede en snelle service!

Goede service, mooie producten

Verschillende dakramen van Fakro besteld. Lijkt niet onder te doen voor Velux. Goede hulp bij vragen, ruiling ging snel. Kortom, heel tevreden!

Geen klant en toch 100% service dat vind ik 5 sterren waard

Ik had 3 nieuwe ramen incl. verduistering en screens besteld bij een andere Fakro distributeur. Maar tijdens montage was 1 steuntje van een verduistering kwijt geraakt. De oorspronkelijke distributeur heeft niet gereageerd op mijn vraag of dit steuntje kon (tegen kosten) kon worden nageleverd. "Dakraamopmaat" daarentegen reageerde direct en verzorgde kosteloze levering van een complete montage set binnen 2 dagen. Deze service is voor mij 5 sterren waard en ze mogen rekenen op mijn aanbeveling van Fakro producten aan wie het horen wil.

Zeer goede service!

Zeer tevreden over de aankoop, de communicatie en de bereidheid om alles in het werk te stellen om de afspraken na te komen. De service stopt niet na de verkoop. Echt een aanrader!

Heldere uitleg in een mooie showroom.

Na een uitgebreide uitleg in de fakro showroom de dakramen met gordijnen aangeschaft en meegenomen. Inmiddels is alles gemonteerd. Mooie producten voor een scherpe prijs. Bedankt voor het juiste advies.

Zorgvuldig

Na levering vervanging van items nodig en zonder enige moeite geregeld met een persoonlijke snelle respons in reactie op mails en zelfs aanvullend telefonisch contact

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via [email protected] Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.