Uitstekende Fakro producten, top service

Het bestellen en (in mijn geval) afhalen van de producten ging uitstekend. Vooraf goede informatie gekregen. Achteraf nog twee keer extra hulp gekregen bij het monteren, zelfs nadat er door mijn eigen fout iets misgegaan was. Pascal was zeer deskundig, klantvriendelijk en behulpzaam. Top ervaring!

Zeer goede service

We hebben Dakraamopmaat als servicegericht, deskundig en flexibel ervaren.

Mooi, scherp en zekerheid

Onlangs via Dakraamopmaat 3 mooie FAKRO dakkapellen laten monteren. Zeer scherpe offerte ontvangen en alles conform afspraak afgehandeld. Prettig contact met Pascal gehad. Altijd was Pascal bereikbaar en door zijn kennis van zaken duidelijke uitleg mogen ontvangen. Van andere Fakro dealers hebben wij geen reactie ontvangen, enkel alleen een prijs die fors hoger was met verder geen enkele onderbouwing. Kortom, zoek niet verder maar kies voor zekerheid bij DAKRAAMOPMAAT.NL uit Groesbeek.

Prima ervaring.

Netjes afgeleverd ,en nog goede uitleg van Pascal gekregen hoe te monteren en te plaatsen.

Goed advies, moment van levering als afgesproken en perfecte service!

Ik heb vooraf advies gevraagd welke materialen ik nodig had om mijn bestaande ramen te vervangen zónder de betimmering binnen aan te moeten passen. Ik kreeg netjes een advies per mail incl. offerte met een scherpe prijs. De leverdatum is in overleg gekozen en op de juiste dag geleverd. Helaas ontbrak een gootstuk. DakraamOpMaat.nl heeft geregeld dat een andere klant in die in mijn regio aan het werk was het gootstuk zaterdagmorgen vroeg is komen brengen. Ik noem dat service met een hoofdletter S. Ga zo door!

Zeer correcte en snelle service!

Kon via de website niet laten leveren in België, even een korte mail gestuurd waarna alles binnen een paar dagen voor de deur stond. Kortom goede prijs en service + snelle communicatie meer moet een mens niet hebben...

Perfecte klantenservice

Er viel bij mijn installatie van een fakro verduisterend rolgordijn, een onderdeel van de bevestiging uit het zolderraam en belande tussen de zonnepanelen, kon er niet meer bij dus.. Heb dakraamopmaat gebeld omdat ik het onderdeel opnieuw wou bestellen als dat kon. Vervolgens hebben ze mij gratis een nieuw bevestigings setje toegestuurd! Super klantenservice!!!! Echt top!!!!

Vlotte prettige service

Een week geleden contact opgenomen. In de tussentijd prettig contact gehad, advies gekregen, kunnen sparren over de situatie en de dakramen nu al in huis.

Meer dan goed

Ben 1 jaar bezig om een handgreep voor een tuimelraam te bestellen. Heb bij 2 bedrijven in Leeuwarden daarvoor benaderd, maar laten het volledig afweten. Reageren niet op mail, beloven terug te bellen, wat ze niet doen. Doen totaal niks ( Raab Karcher en Abfrizo) Slechts 1 telefoontje met Dakraam op maat en 3 dagen later het gevraagde ontvangen. In 1 woord geweldig!!

Vriendelijk en snelle levering

Gebeld en waren vriendelijk en werd ook nog snel geleverd, super tevreden.

Transporteur had het dakraam beschadigd, maar dit werd op vrijdag middag nog opgelost en drie dagen later bracht Fakro het nieuwe raam. Top vriendelijkheid en service.

Uitstekend!

Goede en vriendelijke service. Een aanrader en nog de goedkoopste ook!

Ging helemaal prima!

Was allemaal snel geregeld en de antwoorden via email gaan ook snel

Alles naar tevredenheid.

Allles op tijd geregeld en bezorgd. Een produkt beschadigd in de verpakking maar meteen een nieuw toegestuurd. Bedankte

Fijne snelle service

Twee dakramen met screens gekocht. Goede communicatie en stipte levering. Ik had wat moeite bij het inregelen van de afstandsbediening boor de bediening van de screens. Zeer vriendelijk te woord gestaan en per telefoon tips gekregen. En probleem snel opgelost

Aanrader

Goede communicatie, vragen worden snel en kundig beantwoord. Absolute aanrader.

Zeer professioneel

Goede afwikkeling, ook het omruilen van de fakro dakraam naar de juiste maat.

Prima dakraam, goede prijs

Dakraamachtig goed gewoon.

Buitengewoon prettig en snel geholpen .

Een telefoontje met dakraam op maat, en mijn wensen kenbaar gemaakt en twee dagen later een prachtig dakraam ontvangen voor scherpe prijs !!! Een aanrader !!

Geleverd conform afspraak

Goede prijs goede service

Duidelijke website, goede service en goede informatie over de levering. Tevreden.

Goed product, makkelijk te installeren.

Toch prettig te kunnen beschikken over de originele producten van de fabrikant zelf. Ben ergert blij mee, makkelijk monterende, enziet er goed uit. Aanrader!

De zeer snelle levering was heel plezierig!

‘S morgens besteld en ‘s middags kon ik het afhalen. Ook fijn dat er telefonisch overleg mogelijk was. Al met al prima service.

Prima, duidelijk en goed contact

Goede sevice

snel geleverd, duidelijke website

Ondanks een levertijd van 10 dagen, toch snel geleverd (screen voor Fakro dakraam). Prima verpakt.

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via [email protected] Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.