snel geleverd, duidelijke website

Ondanks een levertijd van 10 dagen, toch snel geleverd (screen voor Fakro dakraam). Prima verpakt.

Had een email gestuurd voor een trap en kon die de volgende dag al ophalen.

Zeer goede en snelle service

Ik had mijn dakraam besteld, helaas bleek de levering bij de leverancier vertraagd te zijn, hiervan kreeg ik een email. Elke keer werd ik precies op de hoogte gehouden, zelfs in de avonden of weekenden kreeg ik reactie. Zeker aan te raden.

Snel

Zie hierboven, alles volgens afspraak.

top service ik beveel deze te zeerste aan!

correct stipt goed service goed contact bij vragen direct antwoord degelijk goed product

Weliswaar een werkdag later geleverd dan gepland, maar meer dan goed gemaakt door ook nog een vervangend onderdeel als service na te laten leveren!

Alles top geleverd. Perfecte begeleiding van bestellen tot aan levering

goede communicatie

goede begeleiding en leveren /afwerking van de bestelling.

Prima product, goede service

Inmiddels liggen dakramen 9 tot en met 11 klaar voor montage, van de eerste acht genieten we al. Prima service, bij problemen wordt je geholpen.

Afhandeling van de bestelling ging vlot en goed

Het enige jammere bij de bestelling was dat de zending, die verstuurd was via DHL, in een geopende doos arriveerde. Ik heb hier ook bij DHL melding van gemaakt, waarop zij helaas niet hebben gereageerd.

Snelle levering en achteraf betalen

Dakraam werd binnen 2 dagen geleverd had de beste prijs en achteraf betalen was ook nog mogelijk.

Dakraam besteld

Super snel geleverd en goed op de hoogte gehouden

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

Bestelling van drie tuimeldakramen plus gootstukken werd volgens afspraak na 2 werkdagen geleverd. De dakramen zijn van een goed kwaliteit.

snelle handeling

Alles verlopen zoals je van een goed bedrijf mag verwachten

A-merk voor een B-prijs

Mooi origineel product voor de zonwering van het dakraam. Dit voor een ‘goedkope’ prijs. Product zelf heeft een uitstekend zonwerende werking. Op het dak vangt het af en toe wel wat wind en klappert daarom, heeft namelijk geen zijgeleiding.

goed geadviseerd en geleverd

Snel en gemakkelijk geleverd

Wordt over enkele weken geplaatst :)

Goede afspraken en duidelijke communicatie

….

Afspraak is afspraak en goede support bij vragen

Duidelijke en nagekomen informatie over de levertijd van een platdakraam met zonnepaneel voeding. Na montage bleek dat het programmeren van de afstandsbediening niet functioneerde vlgs instructie van de fabrikant ten gevolge van een software wijziging. Keurige begeleiding ervaren om e.a. spoedig opgelost te krijgen.

Zeer goede snelle service!

We hadden met spoed een vliering trap nodig. Er werd telefonisch beloofd dat de trap in twee dagen bezorgd zou worden. Terwijl er bij andere aanbieders niet werd gereageerd, of de leertijd een stuk langer was.

Erggoede service

We hadden n prettig contact en zijn goed geholpen. Super service! Dank voor de mooie dakramen!

Een snelle en perfecte service. Zelfs jaren later van de aankoop.

Goed bereikbare webshop, die reageert op wat je benoemt.

Ik had vragen over de levertijd en de levering. De vragen werden snel en deskundig beantwoord. Dakraamopmaat is goed bereikbaar, wat ik heel prettig vindt, omdat je dan snel kun overleggen. Ze doen wat ze beloven. Dus vandaar mijn positieve waardering.

Perfect :)

Past precies, eenvoudig te monteren als je het in één keer goed doet. Let even op dat de zijlat achter de bovenlat moet. Logisch, maar wij gingen even de mist in

super netjes zowel de communicatie als afspraken. alles top. moet de ramen nog wel uitpakken en installeren maar dat gaat ook zeker goed komen.

Hazelaarstraat 27 6562 GH Groesbeek

Over Dakraamopmaat.nl

DakraamOpMaat.nl levert en monteert dakramen, lichtkoepels en zonweringen van hoge kwaliteit. Wij leveren niet alleen standaard afmetingen, maar ook perfect op maat gemaakte dakramen voor afwijkende situaties. Wij leveren en monteren door geheel Nederland. Heeft u advies nodig? Wij zijn er voor u! Wij helpen u graag met het juiste advies. U kunt ons altijd bereiken via [email protected] Spreekt u ons toch liever persoonlijk, bel dan naar 024-3972199.