Goede en lekkere kaas en goed verzorgd

Het is kwaliteits kaas, het enige jammere is dat jullie geen750 gram kaas verkopen

Snelle levering, zeer goede kwaliteit, er gaat niets boven echte kaas uit Holland

Zeer goede service & kwaliteit, maar met verbeterpunten

De verbeterpunten zijn: - Op de verpaking van de kaas aangeven welke soort kaas het betreft; - Op de verpakking van de kaas het exacte gewicht aangeven; - Het meegeleverde kaaspapier is moeilijk te scheiden in papier en plastic, met name de kleinere versie; - Het vulmateriaal in de verzenddoos geeft te veel afval. Bijvoorbeeld opgeblazen plastic zakjes geeft veel minder afval.

Ruime keuze

Ik had ruime keuze in kaas maar het kwam wel wat “warm” aan. Ik heb wel eens bij een andere leverancier besteld en dan zat er een icepack in de verpakking en was alles nog koek.

Lekker

Heel lekkere kaas

Toppie!

Prima kwaliteit en prompte levering!

Veel keuze en heerlijke kaas

makkelijk te bestellen, heel veel keus. Mijn keuze smaakt heerlijk.

Geweldige smaak

Lekkere kaas geweldige smaak. Wat wij tot nu op hebben smaak naar meer Mvg Marry Brand

Lekker en snel geleverd

niets op aan te merken

fantastisch

heerlijke kaas is goed vacuum verpakt en een snelle levering

Heerlijke kaas voor een goede prijs

Snel geleverd, lekkere kaas

Altijd heerlijke kaas en goed verzorgd

Tot de volgende bestelling

Erg lekkere kaas!

lekkere kaas snel geleverd

Beste kaas van Nederland

Heerlijke kaas van vd brink zelf.! Ook de stompetoren is heerlijk(vooral voor bakken ook) Goed verpakt(vacuum) Snelle verzending

Snelle levering, heerlijke kaas!

Kaas naar Antwerpen laten versturen. Erg fijn om daar weer te kunnen genieten van goede Hollandse kaas!

goede kaas

Ondanks een kleine vertraging de kaas in goede orde ontvangen. Goed verpakt met koelpacks . Dit keer andere kazen besteld en dus wordt dat proeven. Ronald Portugal

Heerlijke kaas en super bezorging

Goede kwaliteit, keurig verpakt

Snelle levering van uitstekende producten. Ruime keuze en goed verpakt.

in een woord "fantastisch"

Daar mijn slechte reactie op kaas van koemelk is geiten kaas een uitkomst. Kan het iedereen aanraden.L

Heerlijke kaas

fit was voor ons de 2de keer besteld of derde weet het even niet de kaas is heerlijk masr mede dr hoge temperatuur veel te zweterig maar na de kaar uiteraard ditect in de koelkast is dit goedgekomdn wij zijn tevreden

\Heerlijke Kaas

De kaas voldoet geheel aan de verwachtingen, vooral de overjarige kaas is heerlijk

goede levering en fijne producten

Wij hebben voor een zakenrelatie een kaasmand besteld en deze is snel en correct afgeleverd. Gezien onze relatie op vakantie was heeft kaas online gebeld en om een ander afleveradres gevraagd - TOP service, echte aanrader.

Lekkere kaas en geen verzendkosten. Super

Zal hier zeker nog een keer terugkomen. Bedankt

Heerlijk verse kaas na 1 werkdag in huis!

5 kazen besteld en komen mooi vacuüm verpakt aan, als ze uit de verpakking komen kun je ze bewaren in de handige kaaswikkels. Heerlijke kazen met allen hun eigen kwaliteiten en smaken, heerlijk!

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.