Snelle levering, prima prijs en goede kwaliteit

Na online vergelijken kwam Kaas Online Bestellen als voordeligste uit de bus. Snelle levering en goede kwaliteit.

Snel en lekker

Prima prijs/kwaliteit, snelle bezorging.

super snelle levering en heerlijke kaas

Kan niet anders zeggen als super service, zal er nog veel kaas bestellen

Weer top

Weer opnieuw besteld. Nu zelfs een gratis proefstukje erbij. Super bedankt!

Snelle levering en nu even proeven.

Vier verschillende soorten besteld, spannend, maar ik open ze niet in één keer, leuk om rustig te proeven en te vergelijken. Eén ding, die opvulstukjes vind ik een ramp, ik krijg ze nooit netjes in mijn pedaalemmer en met een beetje pech rollen ze allemaal over de keukenvloer, maar ik kan ze vervolgens niet oppakken, dan zou ik vallen in mijn wankelende oudheid.

Makkelijk bestellen, goede kwaliteit, netjes verpakt en snelle levering, kortom zonder twijfel een aanrader.

Altijd goed

Goed verpakt, hele fijne kaas, snelle verzending. Erg bedankt weer.

Makkelijk en heerlijk!

Makkelijk online te bestellen, goed verpakt bezorgd en heerlijke kaas.

Gewoon goeie kaas, snel en goed verpakt thuisbezorgd

Heer Dammers luistert goed naar je wensen en probeert altijd alles tip top thuis te bezorgen. Het thuisbezorgen gaat bij de ene koerier wat beter dan bij de andere

Goeie kaas ,snel geleverd en een mooi klein stukje kaas als cadeau

Lekkere kaas en super snelle levering

Uitstekend, snel en compleet levering!

Snel in huis goed verpakt en heerlijke kaas

Ik had een actie pakket met mosterd de jonge kaas en de oude kaas zijn heerlijk. De kaas bij het pakket moet ik nog proberen. Maar mmmm het is smullen.

Prima kaas, uitstekend van smaak, goed verpakt, zeer snelle levering

Ik blijf hier regelmatig bestellen, vindt de kaas heerlijk,

De geleverde boerenkaas is uitstekend, maar wel verslavend.

Op de website werd bij de boerenkaas met 'stalsmaak' al gewaarschuwd voor het verslavende karakter en die waarschuwing is op zijn plaats, maar ook de andere boerenkazen die we geproefd hebben, die uit Stolwijk, zijn heerlijk. We hebben dus geen andere keus dan hier vaker te bestellen. De prijs is prima en de levering flitsend snel.

Ik bestel regelmatig door mijn drukke leventje. Heerlijke standaard, gekruide en dieet kazen. Lekker makkelijk aan huis bezorgd! Tegenwoordig ook s’avonds hoe fijn is dat?!

Snel gewenste kaas geleverd

Besteld voor mijn zus die in Oostenrijk woont en deze kaas zo lekker vindt

Prima internet was even niet makkelijk kreeg bestelling niet geplaast

Verder goed geholpen heerlijke kaas bestel volgende keer weer.

Heerlijke kaas

Bezorging top, lekkere kaas

Heerlijke kazen en goede service

Snel geleverd, heerlijke kaas!

Lekkere kaas, vacuüm verpakt geleverd met kaaspapier erbij. Ruime keus, goede kwaliteit.

Overheerlijke kaas!

Al meerdere keren een bestelling gedaan.. Heerlijke producten en snelle levering.. Bovendien voordelig.. De supermarkt kaas kan hier nooit aan tippen.. Wij blijven klant!

Altijd goed

Herhaalde bestellingen. Altijd lekkere kaas, snel verzonden. Toch zou ik graag zien dat er een vervanging komt voor de witte chips als vulling voor de verpakking. Maar wellicht kan dit niet vanwege temperatuur en condens.

Hallo Petra, Dank je wel voor je mooie review, daar doen we het voor! Inderdaad wat je schrijft met de opvulchips, er is ook een plantaardige variant, alleen als deze nat wordt door wat condens wordt dit 1 grote smurrie. Dat is voor ons helaas geen alternatief. Geniet van je kaas! Groet Henk

Dit is een bedrijf voor 12.00 besteld 's avonds in huis

Fantastisch goede kwaliteit en service. Als je eenmaal kaas hebt besteld dan doe je het de volgende keer weer.

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.