Da's écht goed geregeld!!

Wat onwennig, markt-kaas bestellen op internet ... Prima verlopen: Snel en netjes geleverd, vacuüm verpakt, én: Een heerlijk product!!

Goede omschrijving van de artikelen en redelijk geprijsd

Ik heb nu voor de tweede maal besteld en ik ben uiterst tevreden, lekkere kaas, vacuüm verpakt geleverd dus het hoeft ook niet binnen een week op, kaas papier erbij voor als je gaat gebruiken en voor de dieet kazen is er een zeer ruim assortiment!

Perfecte levering

De kaas is weer perfect verzonden en geleverd met de koerier. Alle kaas smaakt weer heerlijk!

Levering goed

Bij het bezorgen bleek dat er geen mobielnummer was vermeld zodat we via post een verzoek tot leverans kregen daardoor was de levering drie dagen langer onderweg hetgeen niet bevorderlijk is voor de kaas.

Heerlijk

Lekkere verse kaas van hoge kwaliteit. Verzending ook supersnel.

Uitstekende kaas, vakkundig gesneden en verpakt.

We genieten van de kwaliteitskaas en service en bevelen het iedereen aan!

Lekkere kaas en meestal snel geleverd

Ben vooral blij dat ik weer kan schaven, in België kennen ze dat niet en kun je geen kaas in een punt kopen.

Bestel de kaas en een dag later wordt de kaas bezorgd

Heerlijke kaas, goed verpakt en snelke levering.

Alles is perfect.

Lekkere kaas en zeer snel geleverd, zeer tevreden!

Snel in huis en erg lekker

Kaas is erg lekker en netjes vacuüm verpakt.

Snel bezorgd

Heerlijk vers gesneden en vacuum verpakt blijft Heerlijk vers top!!!

Kwaliteit is uitstekend

Prima kwaliteit

Ik ben heel tevreden over de kaas wat ik heb ontvangen over de kwaliteit en de bezorging prima kwaliteit

Groot aanbod, uitstekend kwaliteit, aantrekkelijke prijzen

Erg lekker kazen voor een goede prijs en erg snelle levering

Lekkere kaas

Belegen Stolwijker besteld en prima verpakt 2 dagen later ontvangen. De smaakte weer als vanouds lekker smeuïg.

Goede en snelle service

Goede en snelle service en goed verpakt

Makkelijk bestellen, heerlijke kaas.

Toevallig dit bedrijf tegengekomen op internet. Als cadeautje besteld en zelf ook maar wat laten komen. Keurig verpakt, ruim houdbaar en heerlijke kaas.

Prima kwaliteit en service

Trouwe klant

Snelle levering van smaakvolle kazen

De producten werden snel geleverd met kaaspapier erbij. De kazen zijn erg smaakvol. Ik ga zeker weer bestellen. Ook de klantenservice reageert snel bij een vraag.

Heerlijke kaas

Ik heb gekozen voor deze webwinkel, omdat er in geen enkele supermarkt Pan Pan kaas te kopen is aan het stuk. Alleen gesneden. Daarom is dit voor mij dé oplossing. Ook vanwege de scherpe prijs t.o.v. andere winkels.

Nette service, heerlijk product!

Nette sevice, heerlijk product!

Heerlijke kaas

Zeer tevreden over de service. Er ging even iets fout in de bestelling en na een telefoontje alles netjes opgelost, met snelle levering. Bovendien is de kaas erg lekker. Verschillende soorten, leuke aanbiedingen.

Lekker en eenvoudig regelen

Makkelijk bestellen, snel geleverd en smakelijke kaas!

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.