Best goed in begin snelle levering laatste tijd vertraging misschien door corona of B delack Friday

Heerlijke smaakvolle kaas, verzorgde levering. Helaas geregeld slechte vacuüm.

Heerlijke kaas, volle smaak! Levering goed verzorgd en doorgaans vlot. Helaas al diverse keren een slechte vacuüm verpakte kaas getroffen. De belofte gekregen dat hier iets aan word gedaan, dus hoopvol!

Prima boerenkaas alleen een kanttekening bij het leveren van de kaas .

Ik heb een kilo belegen boerenkaas besteld bij Veen vorige week en wat potjes. Vorige week woensdag kreeg ik een mailtje dat ik donderdag de kaas zou ontvangen.Donderdag een mailtje dat het vrijdag wordt tussen 16.00-19.00 u. Ik vind het jammer dat het om 3 dagen gaat. Ik snap dat het druk is en ik loop niet te zeiken, absoluut niet. Maar mijn vraag is kan dat in 2 dagen ? Scheelt mij weer een dag thuis zitten. Verder prima kaas en ik bestel wel weer. Groet Hans Vrijburg Olst.

prima kaas ,netjes geleverd

netjes vacuum verpakt, veel keus,snel geleverd

Snelle levering top kwaliteit

Goed en snel

Heerlijke kazen, netjes verpakt en snelle levering.

prijs en kwaliteit zijn goed

Prijs en kwaliteit zijn goed, alleen jammer dat de kaas niet is ingeseald. Terwijl ik hier wel om gevraagd had.

Uitstekend en lekker

snel geleverd, goed verpakt en een aangename prijs!

Alles netjes verpakt en snel binnen.

zelfs zaterdag avond nog opgebeld door de kaashandel, na een mail die we hadden gestuurd of de bestelling goed was door gekomen. dinsdag was alles in huis. Heel persoonlijk en netjes.

Heerlijke kaas snelle levering!

Over heerlijke kaas goed verpakt en kaas papier los er bij geleverd. Snelle levering. Gewoon top!!

Goede prdukten prima service!

Prima behandeling van de bestelling. Ook aandacht als er iets speciaals wordt gevraagd. Zeer snelle levering. Kortom een dikke tien verdiend.

Zeer tevreden over de kwaliteit en de goede service

Ik ben nu alweer een paar maanden klant bij kaas online en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de goede service . Heb het tegen mijn kennissen gezegd en bestel nu ook voor hen. Dus ga zo door zou ik zeggen. Een zeer tevreden klant. En wens U team hele fijne feestdagen toe. Vr Gr Koos S.

snel en keurig en lekkerrrrrr

Heerlijke kaas, keurig verpakt en leuk geprijsd!

Heerlijke kaas en goede service

Loopt goed

Ik druk om de paar maanden op de knop "opnieuw bestellen" met soms een variatie als er iets leuks in de aanbieding is. Ik koop altijd 5 x 1.5 kg en weeg de zending af en krijg elke keer een paar onsjes meer.:)

Goed verpakt en Snel geleverd.

De smaken van de kazen zijn prima, netjes kaaspapier bijgeleverd.. zou het zo weer doen.

Heerlijke kaas en heel snel geleverd

De kaas werd snel geleverd en is van heel goede kwaliteit, echt een aanrader!

supersnelle levering deze keer

boerenkaas , gatenkaas smaakvol

Prompte levering, goede kwaliteit.

Er zou meer aandacht moeten worden besteed aan de vacuüm verpakking. Na een week is bij drie van de zes stukken kaas de vacuüm verdwenen. Jammer. Alhoewel mijn zus er blij mee is ;) Voor de rest is het allemaal geweldig.

Goede producten, snelle levering

Ruime keus uit diverse boeren en regulieren kazen. Duidelijke website en redelijke prijzen. Ook een snelle levering.

Gewoon goed

Blij dat wij na onze verhuizing toch de lekkere kaas van Dammers kunnen blijven eten

heerlijke kaas

We hebben genoten van onze eerste bestelling. We gaan zeker vaker bestellen. Omdat de kaas vacuüm verpakt is kun je ze lang bewaren!

TOP stukken kaas Heerlijk

Het is TOP stukken kaas is mijn eerste keer bestelling maar was echt snel geleverd door tnt post en super verpakt, fantastisch vacuum verpakt.. En de oude kaas of wel de overrijp kaas is lekker niet te zout van smaak hoe ouder hoe zouteer natuurlijk, maar je krijgt ook geen nasmaak van de oude kaas wat je bij de supermarkt kaas wel krijgt. deze oude kaas is bijna op maar de jonge kaas is gisteren opgegaan. Dus jaaaa wij zijn echt verwende kaas eters, en houden van een goed stuk kaas voor redelijken prijs. TOP tot de volgende keer weer .

snelle verzending ,goede verpakking

voor herhaling vatbaar,lekkere kaas,goede verpakking en snel geleverd

Snel, fantastische smaak.

Snelle levering.

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.