Helemaal super dat dit zo kan

Heel erg fijn dat kaashandel Dammers de mogelijkheid heeft gegeven om je favoriete kaas online te bestellen.

goede kaas en snel bezorgd

1 x dat ik via internet kaas heb besteld erg tevreden over het product lekkere kaas

Lekkere kaas en snel bezorgd

Blij met de lekkere kazen die we snel in huis hadden.

We gaan er mee door. We hebben eindelijk onze favoriete kaas gevonden. Vraag heeft U ook kwarteleieren ivm mijn allergie

goede service

goede service lekkere kaas snelle levering

TOP

Zoals je van Dammers kunt verwachten SUPER service en HEERLIJKE kaas👌

Top kaas

Super heerlijke kaas

Dik tevreden

Ik heb hier voor het eerst besteld en ben dik tevreden. Ruime keuze aan aanbod en alles is volgens afspraak geleverd. Alle kazen zijn netjes verpakt en in perfecte staat geleverd. Maar bovenal heerlijke kazen om van te genieten.

Snelheid en kwaliteit goed

Eén opmerking de verpakking was na een dag niet meer vacuüm.

Fantastische 1e ervaring

De bestelling werd snel en netjes bezorgd. Erg tevreden daarover maar toen ik het pakket opende trof ik de kazen netjes verpakt aan met een kaartje vol handige tips, super tevreden en heerlijke kaas ik word vaste klant, ook had ik voir mijn ouders besteld en ook zij waren tevreden en bestellen graag weer. Mvg Lillian Overeem

Prima om kaas te bestellen het zou fijn zijn als je ook eieren kan afrekenen

Makkelijk alleen jammer dat het alleen voor kaas geldt, het zou fijn zijn als je ook eieren en eventueel iets meer dingen kan afrekenen dan scheelt het dat je niet meer hoeft te wachten en het alleen op kan halen. Bij ons in Diemen kan het vaak druk zijn en dan is dit ideaal

super!!

Vorige week (vanuit het Noorden des lands) hier kaas besteld van de aanbieding en een dag later al in huis. Wat een goede kwaliteitskazen. Heerlijk!! Daarnaast super service. 1 product niet op voorraad hierover werd netjes contact opgenomen! Chapeau!! Inmiddels voor de tweede maal besteld aangezien mijn man lieveling is van de geitenkaas.

Heerlijke kaas

Heerlijke kaas wat super vacuüm is verpakt. Kan je 3 maanden bewaren. Ik bestel zeker weer als het op is

goede kaas heerlijk voor hehaling vat baar

top kaas gewoon heerlijk.

Goede levering

Alles is vlot verlopen,lekkere kaas

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Voor het eerst kaas besteld via deze website. Na een aantal dagen keurig verpakt thuisbezorgd. Gewichten worden ruim genomen, netjes een instructiestickertje per stuk kaas. Kwaliteit is wat je van een kaashandel kunt verwachten: geen goedkope plastic rommel, top dus! Dit gaan we zeker vaker doen!

Uitstekende handling; prima portionering; snelle verzending

Dit is een reactie na mijn eerste aankoop bij deze winkel. Ik heb de moed opgepakt en maar liefst 5 stukken van 1,5 kilo van verschillende kazen gekocht terwijl ik nog geen stukje kaas van deze leverancier had geproefd. Dat is bijzonder goed uitgepakt.

Helemaal tevreden

Fijne kaashandel, ook persoonlijk contact. Netjes verpakt wordt alles snel geleverd.

gewoon goed

gewoon goede lekkere kaas voor een goede prijs

Klasse

Super heerlijk

Echte een bedrijf met de aller lekkerste kaas elke keer weer. Een dikke 10++ waard

Beste Ad, Dank voor je mooie beoordeling, daar doen we het voor!! Met vriendelijke groet, Henk Kaasonlinebestellen.nl

Beste Nijeboer, Dank voor je beoordeling, eet smakelijk! Met vriendelijke groet, Henk Kaaonlinebestellen.nl

Goede service lekkere kaas.

Na bestelling een mail ontvangen dat bestelling binnen is gekomen. Daarna op de hoogte gehouden van wanneer de kaas geleverd wordt. Mooi klein verpakt en geleverd zoals afgesproken. Meteen genoten van een heerlijk stik kaas ;-)

Beste Ans, Dank voor je beoordeling, mooi om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Piet Kaasonlinebestellen.nl

Ik ben zeer tevreden.

Goede smaak.

Beste Rob, Dank voor je beoordeling, eetsmakelijk! Met vriendelijke groet, Henk Kaasonlinebestellen.nl

Goede service en goede kaas

Erg goede Stolwijk kaas en goed verpakt en geleverd

Beste Mjt, Dank voor je beoordeling, super om te horen dat de kaas goed was. Met vriendelijke groeten, Piet Kaasonlinebestellen,nl

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.