Die Ware ist super

Die Ware war sehr schnell da . Alles frisch , gut verpackt .

Snelle en goede levering

Veel keuze goede prijs en snelle levering

Veel beloven, niets geven, doet een gek in vreugde leven!

Na een namiddag en avond tevergeefs gewacht te hebben, kreeg ik mijn bestelling van bijna dertig euro aan verse kaas niet. Klagen bij vervoerder Trunkrs hielp geen zier. Kwamen niet verder dan het versleten cliché: “ Vergissen is menselijk.” Toen me maar bij de leverancier “Kaasonlinebestellen” vervoegd. Die was aanvankelijk zeer begripvol en kwam met de volgende belofte: “Ik ga contact opnemen met Trunkrs, maar daar heb jij nu niets aan. Heb net nieuwe kaas voor je afgesneden die ga ik morgen met PostNL meegeven. Sorry dat je nu nog geen kaas in huis hebt, ik hoop dat ik je hiermee nu even kan helpen, dan ga ik het verder met Trunkrs wel uitvechten.” Maar ook die bestelling kwam niet. Geen melding, geen reden, geen excuus; pas toen ik er naar vroeg kwam de verklaring: Trunkrs had alsnog geleverd dus hoefde het niet meer. Die eerste veel te laat geleverde bestelling heb ik uiteraard weggegooid. Ga geen kaas afnemen waar twee dagen lang mee rond gereden is. Dus geen kaas en bijna € 30,- armer. Nooit meer!

Echt lecker

Wir haben insgesamt sieben Einheiten Käse bestellt, darunter den mittelalten Gouda. Echt lecker. Jedes dieser Käsestücke schmeckte überdurchschnittlich gut. Der billige deutsche Gouda schmeckt dagegen todlangweilig. Anderer Gouda aus Holland ist deutlich teurer. Insofern ist dieser Betrieb erste Wahl. Aber! Warnung. Bitte berücksichtigen sie vin vornehrein, dass Sie nur 90 % bis 95 % der bestellten und bezahlten Menge bekommen. Das ist offenbar in Holland anders als in Deutschland. Vpn diesen 7 Einheiten waren 6 deutlich untergewichtig. Das ist schade. P.S. Solange ich deutliche Kritik äußerte, wurde diese Bewertung abgelehnt!

Ich bin begeistert!

Alle bestellten Sorten schmecken sehr gut, der Service ist super.

Smooth

Alles ging eigenlijk perfect, en de kaas is hemels

Erg goed

Iets minder was de versheid van de kaas, veel aan de buitenkant net binnen het schil was uitgedroogd. Maar voor de rest geweldige heerlijke kaas.

Super schneller und sicherer Versand des leckeren Käses.

Das Angebot ist umwerfend.

Heerlijke kaas en snelle levering

Voortreffelijke smaak. Gekozen voor de Villa Nella kaas met een Italiaans accent en de Veense Bonck, oud snijdbaar.

Top Ware

lecker schnelle Lieferung

Prima assortiment en kwaliteit

Grote keuze. Mogelijkheid om te kiezen uit diverse gewichten. Snel bezorgd met Trunks Geen idee of de prijs goed is , maar het gewoon makkelijk

Fantastisch, ich bestelle wieder!

Toller und unglaublich schneller Service. Gute Preise, toll verpackt und sehr leckerer Käse

Lekkere kaas

Goede en snelle levering. Kaas was netjes verpakt en heel lekker.

Schnelle Lieferung, guter Geschmack

Guter Geschmack, schnelle Lieferung

Lekkere kaas en snelle levering

Heerlijke kaas, keurig verpakt en uiterst snel verzonden naar Hongarije

Superservice maar bovenal heerlijke kaas!

Mijn eerste bestelling. Zelf iets verzuimd in te vullen. Mail nagezonden. Is meteen opgepikt en verwerkt. Levering geschiedde als toegezegd c.q. gepland. Bovenal heerlijke kaas!

Ik vond het fijn dat ze de kaas voor mij in kleinere stukken vacuüm verpakt hadden. Verder snel reactie van de klantenservice.

Perfect!

Perfect verpakt! Met datum. ( doen een heleboel leveranciers niet). Op tijd geleverd. Het gewicht klopt ook. Mooie platte stukken, krijg je ook niet overal!

Sehr guter Käse

Das war meine erste Bestellung aber bestimmt nicht die letzte. Käse wurde gut verpackt und schnell geliefert. 2 Sorten haben wir schon gegessen, sehr lecker und gute Qualität.

Alles bestens

Schnelle Lieferung ---- lecker Käse ---- super Produkte

Entsprach voll unsere Erwartung

Es war nur schade, dass ein Wochenende in die Lieferzeit fiel. Sonst alles, wie versprochen. Werden wieder bestellen.

Snel geleverd. Kwaliteit goed

Schon mehrmals bestellt, immer schnell und sicher geliefert

Schon mehrmals bestellt, immer schnell und sicher geliefert

bestellen gaat snel, levering alleen savonds

De levering is 3x mislukt en je wordt niet gebeld door de bezorger, slechte tijds aanduiding. Volgende keer weer gewoon naar de markt toe

Kwam goed binnen. Lekkere kaas.

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.