Sehr guter käse,immer wieder!

Echter holland Käse,,, schmeckt super,

Alles goed geregeld Snel bezorgd Toppie

kaas snel besteld en van uitstekende kwaliteit

de kaas die ik wilde was snel gevonden op de website en snel besteld. Binnen een week had ik het product binnen. Het was van een uitstekende kwaliteit, zoals ik de kaas ken uit Italië

Ik ben zeer tevreden!!

Vanaf bestelling tot levering alles prima. Ik ben blij met mijn keuze voor de zoutarme kaas, eindelijk eentje die echt smaakt!

Super jullie hebben gedaan wat ik gevraagd had.

Super geleverd

Super lekker

Goede kaas heel lekker Fijne bestelling en bezorgen Ik kom zeker weer

Is goed !

Ik had een vraag ivm levering en kreeg direct antwoord!

Zeer tevreden over mijn bestelling,lekkere kaas en snelle levering.

Super !!

Heerlijke kaas. Vol en romig nog nooit zulke lekkere kaas geproefd.

Online kaas bestellen

Online kaas bestellen ging makkelijk! Verschillende kaas soorten om uit te kiezen. Goed ingepakt en snell bezorgt. De kaas is heerlijk!

Altijd goed!

Topkaas! Perfect afgeleverd.

gewoon doen wat er gevraagd is.

Snelle bezorging, goed verpakt en verzorgd. Elk stuk appart geseeled voor langere bewaartijd.

TOPPIE

De lekkerste kaas sinds jaren gegeten!!! Superservice!! Snel!!

uitstekend

uitstekende kwaliteit gecombineerd met nette prijs Aanbevolen!

Lekker en smeuig

De kaas is van betere kwaliteit dan de lokale kaasboer op de markt en een betere prijs.

Niet het juiste ontvangen

Heb meerdere kilo's stolwijkse besteld. Want die smaak vinden wij uniek. Maar gewone ontvangen. Zo jammer.

heel goed

Ruime keuze uit betaalbare binnen- en buitenkazen. Alles goed vacuüm verpakt en snel geleverd.

Ich warte immer noch auf Lieferung der Ware.....

Bisher ist von meiner Bestellung noch nicht`s angekommen....

Keurig netjes verzorgd verpakt en verzonden.

In het begin zat het door info in spam box tegen. Maar alles werd keurig opgelost via mail en whatsapp. Maar gaat om de KAAS en die is zalig een echte aanrader voor iedereen.

Goed geregeld!

Mijn bestelling ging vlot en de levering ging supervlot! Kaas in mooie stukken en netjes verpakt Ik zeg aanrader!

Der Beste Käse der Welt!

Eine super schnelle Lieferung! Und der Käse ist so schmackhaft, ich und meine ganze Familie lieben ihn. Wenn wir ihn Ouddorp sind, holen wir nur Käse bei dammers. Danke an das ganzen Team.

Schnelle Lieferung der bestellten und einwandfreien Ware

Übersichtlicher Online Shop. Mehrsprachig! Der Käse wurde wie beschrieben eingeschweißt, gut verpackt samt Käsepapier schnell geliefert. Und er schmeckt sehr lecker, so wie der seinerzeit in Ouddorp im Laden gekaufte holländische Käse. Alles bestens und jederzeit wieder!

super. ik ben er blij mee.

lekkere kaas en goed verpakt. ik ben er blij mee.

Wij zijn zeer tevreden over onze bestellingen

De bestellingen zijn snel geleverd

Schnelle Lieferung, prima Käse.

Schnelle Lieferung, prima Käse.

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.