Schnelle Lieferung der bestellten und einwandfreien Ware

Übersichtlicher Online Shop. Mehrsprachig! Der Käse wurde wie beschrieben eingeschweißt, gut verpackt samt Käsepapier schnell geliefert. Und er schmeckt sehr lecker, so wie der seinerzeit in Ouddorp im Laden gekaufte holländische Käse. Alles bestens und jederzeit wieder!

super. ik ben er blij mee.

lekkere kaas en goed verpakt. ik ben er blij mee.

Wij zijn zeer tevreden over onze bestellingen

De bestellingen zijn snel geleverd

Schnelle Lieferung, prima Käse.

Schnelle Lieferung, prima Käse.

Lekkere kaas, makkelijk online te bestellen. Snelle levering, problemen goed opgelost.

Keurig verzorgd

Voor de 1e keer besteld en naar Hongarije laten sturen waar ik woon Vandaag binnen gekregen. Goed verzorgd en goed verpakt. Uiteraard gelijk een stukje genomen, perfect.

Snelle verzending en goed verpakt

Bestelling heel snel geleverd, top.

De door mij bestelde kaas is uitstekend verpakt afgeleverd. Heerlijke kaas dus we gaan er van genieten.

Heel erg tevreden!

De kaas is echt heerlijk en smaakvol!

Goede service en snelle levering!

Overzichtelijke website.

kwaliteit

hier heb je prijs kwaliteit...een lekkere kaas..om terug te bestellen

Schnelle Lieferung und sehr guter Service

Sehr leckerer Käse!

Sehr guter Käse, schnell online bestellt und schnell geliefert.

Immer wieder gerne, vor allem in der kalten Jahreszeit problemloser Versand und so leckerer Käse. Bei Hitze etwas schwieriger vor allem wenn das Wochenende auch noch dazwischen kommt.

Heerlijk prima

Goed bezorgd goed verpakt heerlijke kaas

Nicht enttäuscht, sehr lecker

War meine erste Bestellung alles top gelaufen!

Heerlijke kaas

Is de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst, en is heel goed meegevallen . Lekkere kaas en ook zeer romig .

Top Qualität und sehr schneller unkomplizierter Versand. Danke

Über die Firma Kaas bin ich online gestolpert. Die Käseauswahl ist super. Daher entschloss ich mich zu einer Bestellung. Ich muss sagen, das Paket kam innerhalb kurzer Zeit und der Käse ist super verpackt gewesen und schmeckt hervorragend. Ich werde wieder dort bestellen.

Mijn ervaring is werkelijk top

Goede site met duidelijke informatie. Bestelling eenvoudig en helder. levertijd super. Verbazingwekkend snel. Kwaliteit kaas helemaal top. Heerlijk Ik ben echt enthousiast

De afhandeling van de bestelling was heel goed

Na mijn bestelling en de bevestiging kreeg ik van de kaashandel Dammers een mailtje van Henk, die mij vertelde dat hij de levering even had uitgesteld omdat de kaas die hij bijna had verstuurd te oud was.Daar was ik heel tevreden over.

Snelle levering van zeer lekkere kazen

We hebben verschillende soorten kazen besteld, allen mooi vacuüm verpakt zodat ze een tijd houdbaar zijn. Dewelke we nu reeds gegeten hebben zijn gewoonweg super, de omschrijving op de website klopt volledig.

Levering is prima geregeld en de kaas is heerlijk.

Levering is prima geregeld en de kaas is heerlijk.

Die Verpackung mit Kunststoffchips ist nicht gut

...

Sehr zu empfehlen

Die Produktpalette ist umfangreich und qualitativ hochwertig. Sehr schnelle Lieferung - die Ware kam einwandfrei (vacummiert) an. Klasse

Supersnel geleverd - absoluut geen kwaliteitsverschil tov fysieke/mobiele winkel(s).

zeer goed

Bestel zo nu en dan online kaas wat prima bevalt totaal geen klachten Kaas goed nooit tegen gevallen

Grotestraat 75 4264 RJ Veen

Over Kaas Online Bestellen

Kaashandel Dammers is een familiebedrijf dat opgericht is in 1979, nu hebben wij diverse markten, standplaatsen en een fysieke winkel in Ouddorp, Zuid-Holland. Naast dat wij op de markt staan en een winkel hebben, verzorgen wij nu ook een webshop vanuit ons magazijn in Veen. U kunt bij ons dezelfde kwaliteit kaas kopen als u wij op de markt en in de winkel leveren.