Betrouwbaar en mooie producten

Ik had een bestelling geplaatst en vervolgens de reviews op deze site pas gelezen. Daardoor maakte ik me wel zorgen over de bezorging. Ik had ook geen mail gekregen met bevestiging van de bestelling. Desondanks heb ik binnen een paar dagen de bestelling in goede orde ontvangen en ben heel tevreden.

Hele leuke kaartjes!

Na het bestellen van mijn set kaartjes kreeg ik geen bevestigingsmail. Ik kwam terecht op deze site en las soms over slechte communicatie. Na enkele dagen nog geen nieuws te ontvangen stuurde ik voor de zekerheid een mailtje. Ik kreeg echter onmiddellijk antwoord! Heel vriendelijke service! Aangezien ik in België woon, kon het leveren iets langer duren. Ik kreeg de dag erna ook mijn kaartjes in handen en ben er heel tevreden mee! Ik bestel er zeker nog!

Leuke kaarten, slechte service

Geen bevestiging e-mail ontvangen bij bestelling. Geen e-mail met verzend bevestiging ontvangen, dus geen inzicht óf mijn kaarten wel verstuurd zijn. Geen kaarten ontvangen. Reeds 2x naar Livlaf gemaild waar mijn kaarten zijn, geen reactie. Direct bij bestelling betaald.

grote ontgoocheling

Ik bestelde 60 kerst en nieuwjaarskaarten. Die levering gebeurde vlot, doch de enveloppen werden niet meegeleverd. Na 2 mails van mij uit zelf enveloppen aangekocht om mijn kaarten toch tijdig de bus uit te krijgen. Uiteindelijk mocht ik ter compensatie 15 gratis kaarten kiezen; een mooie geste. Nu, een maand later, noch steeds niets ontvangen ...

Bestelling viel tegen bij binnenkomst

Bestelling, kaarten, vielen tegen. Was mij op de site niet duidelijk dat het enkele kaarten waren. Onduidelijk hoe te retourneren. Vraag gemaild en geen antwoord gehad en toen maar gehouden ook al vond ik de kaarten niet echt mooi.

Ik was er erg blij!

Zoals verwacht; super leuk. Blij met mijn aankoop. Hoe je het ontvangt had ik persoonlijk iets meer van verwacht, maar dat komt gewoon door de verwennerij van anderen:-). Daar zit vaak iets persoonlijks bij met blijk als bedankje voor de bestelling.

Goede service!

Livlaf komt keurig de afspraken na en levert een kwalitatief hoogwaardig product!!

Mooie teksten, mooi verpakt

De teksten op de kaarten zijn super mooi en als het pakje komt is het voor jezelf een feestje om uit te pakken. De kaarten zijn van dikke kwaliteit papier en dat maakt ze, samen met de mooie kleuren, net iets waardevoller. Als deze set op is koop ik zeker weer nieuwe. En voor elke gelegenheid hebben ze kaartjes.

Helemaal top!

Ik heb de kaarten goed ingepakt en ongeschonden ontvangen, waardoor ik ze snel en goed heb kunnen versturen. Ik kreeg positieve reacties op de kaarten!

Mooie kaarten

Mooie kaarten en teksten!

In alle opzichten top!

Vanaf het moment van de ‘plof’ in de brievenbus is het feest; zowel de verpakking als de inhoud overtreft iedere verwachting en Nederland ( en daarbuiten) is eindelijk verlost van de doorsnee kerst/ nieuwjaarskaartenn

Zeer mooie kaarten, kwaliteitsvol, leuke teksten, goeie prijs,...

Mooie en originele kaarten

De kaarten zijn origineel en hebben een mooie boodschap.

Mooi en schattig

Mijn kerstkaartjes van Liflav waren fijn om te versturen naar de meest dierbaren rond mij. Ook mooi met bruine enveloppen. En ik kocht er nog een paar andere met speciale teksten, dat geeft de boodschap bijzonder weer. Blijven gaan liflav!

unieke kaartjes

Mooie teksten

Mooie teksten op mooi papier, mooi om te sturen naar de mensen die dit waarderen, nodig hebben.

Netjes en vlot ontvangen

Goede snelle levering. Mooi verwerkt.

Met aandacht was het pakketje verpakt en verzonden. Heel fijn om zoiets te ontvangen.

Mooie kaarten, goede service!

Ik heb de kerstkaarten besteld omdat ik de teksten mooi en origineel vond. De kaarten kwamen op tijd binnen en ik vond de kwaliteit goed. Ik ben er erg blij mee.

Bestelling goed ontvangen

Leuke kaarten , ontvangers waren ook blij met deze kerstwensen

Prima service, leuk assortiment

geweldige kaarten, mooi verpakt

prachtige kerstkaarten die erg origineel zijn ik hou ervan. Kwam t per toeval tegen op Facebook volgens mij.

Origineel product, goede service.

Bijzonder originele kaarten. Goede kwaliteit.

Ik hou van altijd net iets anders en dat zijn deze kaarten ook!superleuk!

Snelle en nette levering!

Zeer positief, zoals het moet!

Na mijn bestelling werden de kaarten in een nette verpakking naar mij opgestuurd. Alles arriveerde op tijd en de spreuken zijn fantastisch. Ik heb tijdens de feestdagen veel mensen kunnen verrassen.