Ik had de kerstkaarten besteld en iedereen vond de kaarten zo mooi en leuk. Sommige zette de kaart zelfs in de boom :)

Leuk!

Bijzondere kaarten en uniek. De meeste heb ik gebruikt. Sommige kaarten vond k minder geschikt voor algemeen gebruik.

Geweldig origineel

De kerstkaarten zijn erg goed ontvangen. Zowel letterlijk als figuurlijk

Leuke kaarten en snel bezorgd. Ook netjes verpakt ( het had geregend maar gelukkig zaten de kaarten nog in een extra plastic hoesje)

Duidelijke site,snelle levering

Snelle levering, mooi verpakt, leuke spullen !

Mooie artikelen die snel geleverd worden. Nalevering van enveloppen was ook snel gedaan zonder dat ik er achteraan moest bellen. Kwaliteit van producten is goed.

Prachtige kaarte met teksten die je raken.

Ik heb de kerstkaarten besteld en de kaartjes hier en daar neergezet in mijn salon ... heel veel leuke reacties op gehad

Mooie kerstkaarten!!

Op tijd de mooie kerst kaarten ontvangen. De ontvangers waren er ook heel blij mee!

Mooie kaarten!!!

SUPER! Snelle, vlotte levering! Geweldig mooie kaarten!!!!

Verrassend

De kaartjes zijn leuk origineel en verrassend! Alleen de post werkte niet goed mee.

Prachtige kaarten

Ik heb kerstkaarten besteld en er een aantal zelf gehouden! Prachtige kleuren en dito teksten. Volgend jaar kom ik zeker terug!

topservice van iets heel unieks!

Ik bestel zeker nog eens iets bij jullie!

Vernieuwend

Prachtige kaarten

Leuke spullen, met aandacht verpakt en snel bezorgd.

Fijne website, nog niet heel veel Spullen maar wat er is is super leuk. Snel verstuurd en bezorgd. En met zorg ingepakt. Super!

Originele mooie kaarten!

De kerstkaarten waren ontzettend leuk en mooi! De kleuren op de website komen helemaal overeen met de opgestuurde kaarten.

Mooi product, goede service.

Ik ben heel enthousiast over de kerstkaarten. Mooi product, fijne humor.

Handige website, leuke producten en vlotte levering

Heel mooi

De kerstkaarten zijn mooi, alleen de kaarten met bruine kleur ben ik minder fan van.

bezorging zoals bekend gemaakt.

De bezorging voldeed aan de verwachtingen. De kaarten die ik had besteld vielen tegen. Op de site waren niet alle teksten op de verschillende kaarten te lezen. Uiteindelijk vielen de teksten/kaarten tegen.

Origineel met een soberheid die raakt!!

Mooie kaartjes. Less is more vibe. Zeer goede service. Heel klantvriendelijk!

Mooie producten

Goede service, goed verpakt!

Geweldig, mooie reacties

Ik heb de kerst kaarten besteld, en dat omdat ik hou van mooie uitspraken. Vind deze periode ook altijd mooi, om echt iets moois te sturen. Zoveel ontzettend mooie reacties gehad. Geweldig!! Ook supermooie enveloppen erbij. Nu waren ze als aanbieding, anders wel prijzig. Maar ik vind ze geweldig. P.s ik zou het mooi vinden als er een serie rouwkaarten uitkomt! Groet, Katinka

De kaarten en enveloppen zijn goed, goede teksten.

De bestelling werd vlot en netjes verzorgd geleverd. Prijs/kwaliteit meer da prima. Eerlijkheidshalve: het was een speciale aanbieding.

Prima kwaliteit, prima service

Verwarmend, verrassend en verzorgd.

Zie " in 1 zin ".