Goeie service. Fijne monteur.

Snelle levering. Goeie service. Fijne monteur.

Goed en geheel conform afspraak geïnstalleerd.

Netjes gewerkt en niet afgereraffeld

Afspraak zo geregeld voor een waterontharder met installatie. Installatie prima gedaan, gezellige monteur en goeie uitleg erbij. gewoon weg zeer positief ervaring.

Duidelijke, transparante communicatie en afspraken

Keurig verzorgde installatie door een monteur die zijn werk verstaat.

Het plaatsen van de waterontharder ging vrij snel.

Heel goed werk geleverd, ook tips gegeven waar de waterontharder het beste geplaatst kan worden. Al met al heel goed werk geleverd. Ik beveel het zeker aan

Snel en vakkundig geplaatst

Zeer vriendelijke monteur die binnen anderhalf uur de boel voor elkaar had.

Helemaal goed, dikke duim

Gisteren de ontharder geplaatst door wrt zeer vriendelijke man met verstand van zaken wist goed wat hij deed. Alles netjes gemonteerd en aangesloten Over de werking van apparaat kan ik nog niks zeggen maar zit er mooi en professioneel uit en zal doen wat hij moet doen.

Vriendelijk en snel geïnstalleerd

Vriendelijk en volgens afspraak

Keurig gemonteerd

Snel en vakkundig gemonteerd door vriendelijke monteur.

Prettig verlopen!

Meedenkend en niet te flauw om je te helpen!

Doen wat ze beloven

Op aanvraag en gestelde vragen werd snel en goed geantwoord. Ik wilde de installatie in de meterkast, maar daar was dacht ik niet voldoende ruimte voor. Op mijn verzoek zou men twee typen meenemen, zodat ik ter plaatse nog kon beslissen. Monteur heeft de situatie bekeken en gaf aan dat het wel mogelijk was om alles in de meterkast te krijgen. Helaas had hij toen niet de juiste ontharder bij zich. Werd gelijk een nieuwe afspraak gemaakt en is alles na tevredenheid geïnstalleerd. Zeer vriendelijke monteur en ook overig contact verliep prettig.

Gewoon een solide bedrijf

Prima communicatie, doen wat er is afgesproken, vriendelijke installateur, waterontharder zoals het hoort. Van harte aan te bevelen.

Vriendelijke monteur

Komen na wat beloofd is

Vakkundig advies. Keurige offerte en komen de gemaakte afspraken na. Monteur kent het product en heeft kennis van zaken. Zeker een aanrader.

Uitstekende service en begeleiding!

Vanaf het begin goed persoonlijk contact gehad en goed geadviseerd. Snel een offerte gekregen en na akkoord ook snel een datum van installatie gekregen. Installatie ging voorspoedig en werd kundig uitgevoerd! Nu genieten!

Goede service en denken mee over de aansluiting van de ontvoerder.

Van te voren gebeld dat ze er aan komen. Aansluiting van de ontharder op de afvoer netjes uitgevoerd. Ook nog wat advies gekregen ivm lage waterdruk. Ben er erg tevreden mee.

Goed advies en snelle duidelijke communicatie

Veel vragen gehad via mail en deze zijn snel en duidelijk beantwoord. Via het Tweakers-wateronthardersforum bij dit bedrijf terecht gekomen, tot op heden dik voor elkaar.

Goed product en dito uitleg

Via internet dit bedrijf gevonden na research te hebben gedaan welk type waterontharder ik wilde gaan kopen. Gebeld met WTR en de vragen die ik nog had werden goed en duidelijk beantwoord. Daarna de mogelijke opties doorgenomen met de voor- en nadelen ervan. Ik heb gekozen voor de premium waterontharder omdat hier keramische schijven in zitten (net als in mengkranen een betere kwaliteit/duurzamer). Na enkele dagen kreeg ik de spullen binnen en het zag er ook degelijk uit. Ik had per ongeluk een air gap vergeten en een zak zout te weinig besteld. Deze zijn nagestuurd zonder transportkosten. Top service! De installatie heb ik zelf gedaan en ook dit lukte prima. Zojuist een test gedaan op hardheid en de werking is dik in orde.

Goed product, Prima service!

Goede waterontharder en gemonteerd door vriendelijke professionele monteur. Na de 1e dag merk je het verschil meteen.

Zeer behulpzaam ondanks dat het probleem door mezelf is veroorzaakt

Na een jaar heb ik geconstateerd dat ik de slangen verkeerd heb aangesloten. De kalkaanslag kwam terug en weinig zout verbruik. Na WTR te hebben gemaild en het voorval uitgelegd werd ik zeer goed geholpen en meedenkend in de oplossing. Een top bedrijf

Goede correcte service

Duidelijke website. Correct en klantvriendelijk. Snelle en correcte montage in overleg met de klant. Top gedaan‼️

Perfecte service zelfs als extra werk nodig blijkt

Zeer kundige monteur die zorgt voor vakkundige installatie. Duidelijk uitleg over werking en noodzakelijk onderhoud. Heb vertrouwen in bedrijf en product. Kan het zeer zeker aanbevelen.

Super , zeer klant vriendelijk en werkt zeer netjes ruimt alles mooi op als die klaar is en laat zien hoe alles werkt

Van begin tot eind, top! Van helder communicatie tot product installatie en aflevering. Sander de Installateur neemt de tijd. Heel vakkundig, zelfs bij een mogelijke belemmering ziet hij een oplossing! Mooi afgewerkt en zorgt ervoor dat alles naar wens is. Extra uitleg/service en passie voor zijn vak. Daar hou ik van. Een zeer tevreden klant hier. Dankjewel!

Goed, snel en deskundig!

Goed en deskundig geholpen met een keuze te maken, welke ontkalker het best past in onze situatie via de chat. Later nog wat aanvullende info gevraagd en steeds vriendelijk en snel contact kunnen krijgen. De monteur (Sander) was prettig in de omgang en deskundig. Deze meneer deed zijn werk graag en met veel enthousiasme! En het water voelt nu al veel beter aan op mijn huid, al jaren last van eczeem! Eigenlijk veel eerder moeten doen..