Zeer betrouwbaar als je een waterontharder overweegt

Duidelijke communicatie, was wat mis gegaan aan mijn zijde mbt de bestelling, was geen enkel probleem om dit te wijzigen. De installateur was zeer vriendelijk, denkt mee, en lost op! Netjes geïnstalleerd, goedkoper dan andere aanbieders, zoniet de goedkoopste. Een ieder die de aanschaf van een ontharder overweegt, kan dat hier met een gerust hart doen!

Geweldige monteur, prachtig afgewerkt

Zeer beleefd en kundige monteur, hoe het apparaat gaat werken zie ik in de toekomst wel. Verwacht zeer goed, met veel ervaring gemonteerd.

Snelle service, heldere communicatie!

Ze doen wat ze beloven, geven goede informatie vooraf en komen hun afspraken na. Vriendelijk personeel, met verstand van zaken.

Goede service en tevreden met het apparaat

Ik heb een ontharder zelf geïnstalleerd. Tijdens de installatie heb ik de vlotter waarschijnlijk niet goed geplaatst waardoor de regeneratie niet goed ging. Op vragen over de werken ben ik keurig en snel geholpen. Vorige week was het de water hardheid weer gezakt naar 2.5-3 dH. Na nog een extra regeneratie zit ik op 0-1dH. Kortom, mooi product en goede service

Zelf opgehaald. Goede producten draait hier al 2 jaar

Goede waterontharder. Lijkt hetzelfde te zijn als bij ons op het werk. Is niet zo compact als je een hele dure neemt. Maar goed als je de plek ervoor hebt. Voor de tijd contact met hun gehad omdat de ontharder een meter omhoog moet qua druk naar de afvoer dit was geen probleem zeiden ze en dat blijkt in de praktijk ook niet zo te zijn. Erg bedankt voor de support!

Goede en vakkundige installatie.

Het gehele proces van bestellen, communicatie en installatie als zeer prettig en correct ervaren. Zeker in huidige tijd is een stukje klantvriendelijkheid en doen wat je zegt, geen gemeengoed meer. Bij dit bedrijf wel. Bij de installatie neemt men de tijd en werkt men zeer netjes. De juiste keuze gemaakt om voor dit bedrijf te kiezen (op advies van mijn buurman.)

Duidelijk, correct én niet duur

De offerte en aankoop waren eenvoudig en duidelijk en de verkoop afdeling nam alle tijd voor onze vragen. Afspraken zijn stipt nagekomen en de installatie van de waterontharder is perfect uitgevoerd door de uiterst vriendelijke monteur. Wij kunnen dit bedrijf absoluut aanbevelen.

Prima ervaring met WTR

In de meterkast is een goede aanpassing gemaakt voor de plaatsing. Ook nog een sifon vervangen die niet goed was. Dus zeer tevreden. Vriendelijke monteur en vooraf ook telefonisch goede info gekregen.

Top geregeld

Vriendelijke installateur. Deskundige en nette montage. Echt een aanrader!

Bij het plaatsen geen problemen gehad deze kwamen pas bij het aansluiten op een afvoer wat geen afvoer bleek te zijn. Gezocht naar een afvoer en samen met Sander een oplossing gevonden onder de aanrecht in de keuken. Geweldige support van uw medewerker, niets was te veel. Super, nog enorm bedankt Gr.Matt Janssen

Snel, oplossingsgericht en positieve houding

Stond er in no-time. Ondanks dat aansluiting niet was zoals verwacht werd er snel een passend oplossing bedacht.

Keurige levering en uitstekende montage

Waterontharder werkt zoals verwacht, dus wij zijn heel blij met het zachte water. WTR hield zich netjes aan de planning en de montage was uitstekend. Vriendelijk, vakkundig en met heldere uitleg. Monteur denkt mee en streeft naar optimale oplossing. Ik kan WTR iedereen aanbevelen!

Perfecte service en goede prijs

Allereerst de laagste prijs die te vinden is op internet. Daarbij heeft men hele goed telefonische service. Had wat vragen over instellingen en werden vakkundig beantwoord. Ik had per ongeluk het verkeerd type besteld (eigen fout), maar er werd perfect mee gedacht en is super opgelost door de klantenservice. Ik kan deze firma alleen maar aanbevelen!

Geweldig Bedrijf

WTR Ceramic Premium Waterontharder 10ltr aangeschaft. 26 juni in gebruik genomen, waterhardheid 12 Dh. 27 juni hardheid water nogmaals getest, 0 Dh. Er waren een paar dingentjes manco aan de levering, binnen 1 dag in huis. Personeel is zeer klantvriendelijk, ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan.

Installatie keurig uitgevoerd en alles naar wens

Relatief snel geplaatst in de meterkast. Dank voor de plaatsing en uitleg. Als pietje precies had ik wel graag even afstemming gehad over de exacte plaatsing in de meterkast, maar verder geen klagen.

Keurig aangesloten en geïnstalleerd .

Vandaag aangesloten door Sander zeer vakkundig en goede uitleg . Ook nog bij 3 buren. Gelukkig hadden ze het zoutvat van 22x22 weer anders zou het niet lukken. In mei met Marnik contact opgenomen en afspraak gemaakt dat ging goed en vlotjes, weken doorgegeven en vandaag geplaatst. TOPPIE

Ik ben super geholpen met een instellingen probleempje

Ik had een probleem met wat instellingen en ben echt perfect geholpen van A tot Z. Zo`n service is zeldzaam tegenwoordig. Top !!

Zeer tevreden!

Vandaag is mijn waterontharder vakkundig geplaatst. Heel tevreden mee, goed meegedacht door de zeer vriendelijke monteur. Na de plaatsing is alles duidelijk uitgelegd. Nogmaals ontzettend bedankt!

Goede prijs kwaliteit

Uitstekende communicatie en perfecte levering van de installatie. Ondanks de zeer beperkte ruimte heeft de monteur de installatie probleemloos weten te installeren. Ook de nazorg konden wij zeer waarderen.

Snelle installatie, netjes en tegen een goede prijs

Uitstekend geholpen met een probleem

Ik gebruikte de wateronderharder van Goedkopewaterontharders.nl al een tijd, helaas was na controle de waterhardheid niet lager te krijgen dan 2dH, daarom contact gezocht. Na een paar mailtjes het probleem boven water gekregen, er was wat fout gegaan bij andere werkzaamheden in dezelfde ruimte. Probleem gevonden en opgelost op afstand! Grote klasse, bedankt!

Perfecte service van begin tot eind

Vanaf de eerste communicatie tot de volledige installatie is alles heel goed afgehandeld door goedkopewaterontharders.nl. Niet alleen de prijs is goed, maar ook de service! Zeker aan te raden om hier je water ontharder te kopen!

Tijdens het offerteproces werd er snel en accuraat gereageerd. Daarna een scherpe offerte en een nette monteur die alles kwam installeren op vakkundige wijze! Ook op vragen nadien wordt er snel en vakkundig gereageerd!

Sander is top installateur

Goede kwaliteit en service

Wij hebben eind vorig jaar contact gelegd met de verkoper van Goedkope waterontharders. Hij heeft met ons meegedacht voor de best passende situatie voor ons en de geschikte waterontharder. Eind januari is de waterontharder bij ons geplaatst. Een ontharder van 15 liter met keramische schijven en een zoutvat van 70 liter. Het paste via een al bestaande vertakking van waterleidingen in onze kruipruimte. Echter was onze waterdruk al vanaf de aankoop van onze woning slecht en dat bleek aan de amateuristisch aangelegde vertakking te liggen. De monteur heeft aangeboden deze ook te vervangen. Na het vervangen van de vertakking was onze druk perfect. Inmiddels kan ik zeggen na bijna 4 maanden dat de ontharder zijn werk goed doet. Het water is zacht, we hebben geen last meer van kalkaanslag en het ontkalken van apparaten is verleden tijd. We zouden iedereen een ontharder van dit bedrijf aanraden.