Wat een servicie!

Service vindt ik belangrijk. Met de levering ging het niet goed omdat het twee pakketten waren. De Bezorgdienst had het niet als één bestelling bezorgd. Bij navraag bij Goedkopewaterontharders.nl zelfs in het weekend een mail terug dat ze navraag hadden gedaan en dat het tweede pakket later ingepland stond. Zelfs nog informeren of het pakket geleverd is. Ook de installatie uit laten voeren. Heel netjes. Blij dat dit soort bedrijven door service zich onderscheiden. Top!

erg service-gericht

Levertijd was wat lang, wat kwam door het corona-virus. Als compensatie 4 zakken zout erbij gekregen. Netjes. We hadden een budget-cabinet gekocht, welke alleen maar tijd-gestuurd was. Bleek er een update doorgevoerd, waardoor deze ook nog eens volume-gestuurd was, en dat zonder meerprijs! Na installatie van de ontharder viel de waterdruk tijdens regenereren weg. Navraag bij Arjan gaf aan dat dit een type was zonder automatische bypass-klep. Balen, maar eerlijkheid dient te zeggen dat dit ook wel vermeld stond. Hier werd vlot een oplossing voor aangeboden, namelijk het kosteloos ruilen van de klep op de ontharder voor een type met bypass-klep. Dat noem ik nog eens service! Al met al een prettige partij om zaken mee te doen, wordt vlot gereageerd op mail of telefoon, klant-gericht ingesteld. Aanrader!

Goede prijs\kwaliteit en goede service

Een kleine 3 weken geleden een samen met nog 2 buren een waterontharder aangeschaft en laten installeren. ik ben door eigen onderzoek bij deze site uitgekomen. Voor mij zit dit bedrijf dicht in de buurt en de prijs van de ontharder inclusief installeren heeft de doorslag gegeven. Het is volgens mij geen hogere wiskunde wat een waterontharder zou moeten doen. Ik heb eerst een afspraak gemaakt ivm het meten in de meterkast . Bij ons alle 3 was dit geen probleem. Bij mijn eigen situatie zit de ontharder in de meterkast en het grote zoutreservoir in het cv hok. We hadden afgesproken dat alle 3 ontharders in 1 dag geïnstalleerd zouden worden. Echter viel de installatie van de eerste ontharder wat tegen i.v.m de ruimte in de meterkast. Hierdoor ben ik zelf niet aan bod gekomen maar dit is keurig opgelost en maandag stond de monteur op de stoep om hem bij mij te installeren. Tijdens de installatie is er een leiding geraakt met het boren. Het boren was op eigen risico. De extra kosten voor de reparatie van de leiding waren prima. We hebben de ontharder nu bijna een maand en we merken echt verschil. Wij wonen in een gebied waar het water erg hard is. Vaak veel kalkaanslag in de douche en op de kranen. Hier hebben wij nu geen last meer van. Het douchen is in het begin een aparte ervaring en je huid\haar voelt zacht aan. Het water smaakt in het begin een beetje vreemd maar dit trekt binnen enkele dagen weg. Verder heb ik de bonenmachine nog 1 keer ontkalkt en het filter verwijderd want dat is niet meer nodig. De buren geven aan dat de was zachter\frisser is sinds de ontharder maar daar kan ik zelf geen uitspraak over doen.

Super tevreden met de installatie van deze waterontharder van WTR

Goede eerlijke prijs Snelle levering en installatie Installatie door hele vriendelijke eigen monteur Met als resultaat heerlijk zacht water en geen kalkaanslag meer!

Highend waterontharders en goede service

Onlangs een nieuwe waterontharder besteld, zat met nog wat vragen, met 1 telefoontje netjes geholpen en daarmee zelf de hele installatie kunnen doen. Goede kwaliteit/prijs verhouding en goede service

Werkt goed en de goedkoopste. Dik in orde!

Gemakkelijk zelf te installeren met een duidelijke handleiding, goede klantenservice. Vriendelijk en behulpzaam. Alles werkt naar behoren.

Fantastisch geholpen. Topbedrijf

De waterontharder Premium Fleck 5800 SXT besteld. Geweldig contact via de ap met Rogier die je zeer geduldig en met kennis van zaken een eerlijk advies geeft wat je t beste kunt nemen in jouw gezinssituatie. Moest ook foto's maken van de meterkast waarin die geplaats wordt. Is echt meegedacht hoe we t beste de ontharder en zoutvat konden plaatsen. Alles geregeld binnen 1 dag. De monteur belde dezelfde dag nog voor installatie afspraak. Kortom een topbedrijf met topmedewerker(s) NEE IK WERK R NIET EN HEB GEEN BELANGEN IN DIT BEDRIJF!!!!

Uitstekende ervaring bij plaatsing waterontharder met filters

Wij wilden naast een waterontharder ook graag extra filters op de waterleiding om weer een veilig idee bij ons drinkwater te krijgen. We lezen steeds vaker over "onbekende" vervuiling in het drinkwater incl. hormonen, medicijnresten, chemisch afval, etc. en daar wilden we graag een (betaalbare) oplossing voor. Het team van goedkopewaterontharders heeft daar uitstekend in geadviseerd. Naast een Premium Fleck 5800 SXT – 15 is ook een sedimentfilter achter de watermeter geplaatst (afgemonteerd in de meterkast) en een koolstoffilter bij de keukenkraan (i.v.m. wat drukverlies niet op alle leidingen). De Premium Fleck 5800 SXT – 15 heeft voor ons huishouden van 2 volwassenen en 2 kinderen (1 regendouche) voldoende capaciteit. Wij merken geen verschil in de geleverde hoeveelheid water bij het douchen. Wel is het water duidelijk een stuk zachter en onze huid heeft daar veel baat bij (vooral in het winterseizoen). We merken meteen dat er veel minder zeep en wasmiddel gebruikt kan worden. Daarnaast smaakt ons kraanwater uit de keuken nu heerlijk dankzij het extra koolstoffilter. Toch wel een groot verschil met het standaard drinkwater (ook wanneer alleen onthard) en we kunnen hem iedereen aanraden! Al met al een uitstekende ervaring met de service van goedkoperwaterontharders. Duidelijke en snelle communicatie en ook de installatie is probleemloos verlopen waarbij er samen in oplossingen wordt gedacht.

Aanrader zeer goede service

Heb de waterontharder voor kersttijd bestelt toen waren er problemen met de levertijd vanwege de post.dat heeft arjan keurig opgelost .een paar keer telefonisch contact gehad met vragen over installatie en een duidelijke uitleg gekregen.

Eerlijk bedrijf die geeft om zijn klanten

Samen met een vriend de zelfde water ontharder besteld voor in ons huis, netjes te woord gestaan en advies gekregen. Bijde ontharders geïnstalleerd en werkte naar behoren, niet meer constant de douche droogmaken, perfect. Helaas is er na 2.5 maand gebruik iets niet lekker met mijn ontharder, problemen met waterdruk. Melding van gemaakt en keurig een afspraak gemaakt met monteur. De klep is vervangen door een duurder model, er was een klein misverstand ontstaan over de gereduceerde waterdruk dus na 2 keer de klep gewisseld te hebben is de betere klep blijven zitten. Arjan heeft gezegd dat dit wel goed zat en het voornaamste was dat hij gewoon goed werkt. Al met al een positieve ervaring, met vriendelijke mensen, ook de aftersales wordt goed mee om gegaan. Kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren.

Goed bedrijf, zeker aanrader

We hebben een waterontharder besteld en zijn zeer tevreden hierover. Advies van te voren gehad welke voor ons het beste zou zijn en bij installatie (zelf gedaan) ook advies gehad met het instellen hiervan.

uitstekend product met super begeleiding.

Met het zoeken naar een waterontharder kwam ik bij WTR terecht, wel met wat bedenkingen omdat het een stuk goedkoper was. Na overleg met Arjen een keuze gemaakt. kreeg een super apparaat geleverd ,omdat ik mijzelf een handige klusser vind het apparaat zelf geïnstalleerd, de vragen die ik had tijdens de installatie werden snel en correct beantwoord.nu dus zacht water bij ons thuis. Kan een ieder dit bedrijf aanbevelen, pluim voor Arjen

Prima service zoals het hoort, maar je helaas niet overal meer krijgt.

Kijk, als alles goed gaat is er weinig onderscheid tussen de webwinkels. Maar waar gewerkt wordt vallen weleens spaanders en als ze dan opgelost worden op de WTR manier kun je alleen maar tevreden zijn. Prima materiaal, goede prijs - kwaliteit verhouding en uitstekende service.

Super tevreden met mijn bestelling bij deze webshop want: Super aardig personeel Super informatie en hulp Super kennis in huis Super goed meedenken met klant! Super producten En tot slotte ook nog super prijzen!

Erg goede ervaring! Een zeer goed advies vooraf, een betrouwbare en vlotte levering en ook super nazorg met telefonische hulp met het in bedrijf stellen van de ontharder. Alles werkt naar uitstekend.

Goede service!

De waterontharder bevalt ons uitstekend. Geen last meer van kalk in de badkamer. De installatie is erg zorgvuldig uitgevoerd. Keurig geplaatst in de meterkast.

Niets dan lof

Op aanraden collega een waterontharder besteld en laten aansluiten door een loodgieter. Helaas bleek het niet echt een goede loodgieter waardoor deze verkeerd is aangesloten met lekkage als gevolg. Gelukkig heeft Arjan van goedkopewaterontharders het PERFECT opgelost; hij kon snel langskomen en heeft het probleem meteen verholpen. Echt, top service! Vooral omdat het apparaat zelf prima was en hij eigenlijk het gerommel van de loodgieter heeft moeten oplossen. Goedkopewaterontharders gaat binnenkort zelf montage service leveren, wat mij betreft de beste optie is. De ontharder werkt nu perfect; het water smaakt heerlijk en ik ben vooral blij dat ik nu niet bang hoef te zijn voor lelijke kalk vlekken op kranen en tegels.

Uitstekend product en fijn bedrijf!

Waterontharder besteld, werd snel geleverd. Aansluiten zou gebeuren door de loodgieter die door onze aannemer was ingehuurd. Dat ging helaas mis. Advies gevraagd aan goedkopewaterontharders.nl. Direct bereikbaar en er kwam zeer snel een afspraak met zijn monteur voor het alsnog goed aansluiten. Dit was ook werkelijk zeer snel geregeld tegen een normaal tarief. Echte aanrader.

Top waterontharder voor een goede prijs.

Na online advies van Arjan hebben wij de Premium Fleck 5800 SXT 15 liter aangeschaft. Meer als toereikend voor een 2a3-persoons huishouden met regendouche. De set wordt vooringesteld volumegestuurd geleverd en er hoeft alleen nog de juiste tijd, de lokale hardheid van het water, de reservecapaciteit (de hoeveelheid water die u maximaal verbruikt op een dag) en het maximum aantal dagen tot de volgende recycle, het beste tussen de 10 en 14 dagen (in het geval u een keer minder water verbruikt, zoals gedurende een vakantie) te worden ingesteld. Enige minpuntje dat ik kan bedenken, is het ontbreken van een eenvoudige installatie handleiding en daar wordt ondertussen, zoals ik heb begrepen, al aan gewerkt in de vorm van een online videoinstructie. Verder alles perfect geregeld en zeer gemakkelijk contact en goede ondersteuning via de site.

Goede prijs en uitstekende service!

De heren denken mee aan de beste oplossing voor de installatie. Werken netjes en precies. Na de montage werd de bediening van de waterontharder keurig uitgelegd. We zijn erg tevreden!

Snelle fijne service

Ervaring met goedkopewaterontharders is uitstekend. De communicatie is goed en het plaatsen doen ze met goede zorg. Ons water is nu wat wij verwacht hadden. Wij zijn erg tevreden!

Prima service en veel goedkoper dan anderen!

Eerst was ik een beetje sceptisch: hoe kan deze club zoveel goedkoper zijn dan anderen? Maar Goedkopewaterontharders leveren absoluut kwaliteit en een eerlijk product. De anderen zijn gewoon veel te duur! Ik wil in het bijzonder nog noemen de uitstekende service die ze leveren. Er was een ringetje kwijt, daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan: ze kwamen hem dezelfde dag nog langsbrengen. Zeker aan te bevelen!

Behulpzaam en snelle service

Vooraf snel reactie via de chat over wat details van de waterontharder. Na levering bleek een onderdeel te lekken wat snel gerepareerd is, bleek een fabricagefout. Al met al goede service!

mooi product voor een goede prijs

heb een waterontharder aangeschaft bij goedkopewaterontharders.nl dit ging niet helemaal vanzelf maar is mede door het fijne en snelle mail contact met dhr arjan beugelink toch goed verlopen. hij heeft al mijn vragen goed en snel beantwoord waardoor ik nu de juiste waterontharder in huis heb. de levering/ verzending van het product ging wat minder goed op de site stond zoiets als verzonden binnen 3 werkdagen. dit was niet gelukt mailtje gestuurd naar arjan kreeg direct resctie terug dat hij met onderbezetting zit ivm vakantie en daarom het wat langer duurt. na volgens mij 6 werkdagen is de bestelling toch verzonden. en arjan deed er voor het lange wachten 2 zakken zout voor de moeite. toen is de bestelling verzonden met dhl dit ging heel bijzonder tot 2 keer toe verkeerd gesorteerd. en niet op de gevraagde tijd bezord. arjan weer gemaild die gaf aan dat hij meer klachten had gehad en daarom bijna een hotline met de dhl had. na een aantal dagen is eerst de ene helft en na 5 dagen de andere helft binnen gekomen. dus al met al 2 weken geduurt vanaf bestellen tot thuis bezorgd.. dus samen gevat goed bedrijf qua service en contact. de levering was traag maar dat lag niet alleen aan goedkopewaterontharders.nl maar vooral aan dhl. ik raad deze partij ten zeerste aan

Geweldig product.

Ik had al veel eerder een waterontharder aan moeten schaffen. Wat een uitkomst is het. Super voordelen zoals afspoelen douche en zonder natrekken geen kalkkringen de ramen zemen en afspoelen geeft geen strepen en kringen. Onder de douche voelt zo zacht aan. Wat je niet direct is dat de energierekening omlaag gaat omdat de verwarmingselement geen kalk meer bevatten. Zonnepanelen reinigen zonder kalkproblemen stoomstrijkijzer zonder kalk en noem maar op. Eenvoudige installatie. Super tevreden