Fijn bedrijf dat goede service verleent.

Snelle en persoonlijke benadering met de verkoper en installateur. Netjes geplaatste waterontharder. Top

Uitstekend bedrijf met een goede prijs en service.

Snelle levering en goed verpakt. Middels de handleiding is zelf montage goed te doen. Snelle reactie via de mail en duidelijke uitleg bij mijn vragen.

Super goed geholpen

Super goed geholpen door Rogier. Inhoudelijk prima toelichting gehad van alle ins en outs. Snel en duidelijk gereageerd. Ook prima meegedacht in oplossingen. Zouden andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen! Dus in 1 woord: TOP.

Professioneel

Scherpe prijs met goeie service.

Service echt top!!

Na twee jaar geeft het systeem aan een servicebeurt uit te (laten) voeren. Dat kun je zelf, maar daar willen ze ook iemand voor langssturen. Voor 75,00 euro is alles geregeld. Tegen garantie is er nog een onderdeel vervangen. Zeer tevreden over de netjes werkende en vriendelijke monteur. Dit bedrijf is een echte aanrader, en daarmee ook het product dat ze leveren!

Aanrader

Een site die voldoende info geeft, een helpdesk/klantenservice voor een prettig contact, een duidelijke offerte, een snelle afspraak, installateur stipt op tijd. Keurige installatie en uitleg, directe factuur en een tikkie om te betalen. Geweldig! Op naar een kalkvrij huis!

Ontzettend tevreden!

Wij hebben een waterontharder laten plaatsen in onze meterkast. We dachten dat het er niet in zou passen, maar hij heeft het toch heel netjes en vakkundig passend gekregen. Wij hadden wel een kleinere variant, maar dat is ruim voldoende voor een redelijke groot huis met twee douches, een jacuzzi en 4 personen. Hartstikke vriendelijke monteur! Nam echt de tijd om alles uit te leggen, ervaringen te delen en te adviseren. Je merkt direct na installatie en doorspoelen verschil; als je je handen wast is het net of je handcrème gebruikt hebt. En ze zijn absoluut de meest voordelige. Wij kunnen niet wachten om de voordelen verder te ontdekken. Al met al echt super, aanrader!

Goede voorlichting, nette offerte en super montage!

Je kunt het beste mailen met dit bedrijf, ze reageren hier snel en goed op. Goede verkoop binnendienst (Marnik), hij geeft duidelijk, eerlijk en klantgericht advies waarbij jou belang voorop staat. Keurige transparante offerte met een nette scherpe prijs. De montage door Sander is werkelijk super, zeer vakbekwaam, denkt in oplossingen zodat je een hele mooie afgewerkte montage krijgt en ook handig, nog steeds bij het zoutvat kunt. Dat was bij ons namelijk vooraf nog wel even een dingetje gezien de beperkte beschikbare ruimte. Na montage een duidelijke korte uitleg hoe alles werkt en hoe je zelf eenvoudig het onderhoud kunt doen en je dus een duur jaarlijks terugkomend onderhoudscontract bespaart! Het viel mij enorm mee hoeveel ruimte de installatie in totaal uiteindelijk innam en we zelfs nog ruimte overhielden in de meterkast. Dit was mogelijk door de goed uitgekiende plaatsing van alles. Wat ook een voordeel is, dat Sander overdag en 's avonds monteert. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf vandaar een dikke welverdiende 10!

Goed werkende waterontharder

Afgelopen zomer een waterontharder gekocht. Met een duidelijke omschrijving ontharder geïnstalleerd en het werkt naar behoren. Tip: koop een ontharder waarbij je zelf de hardheid kunt regelen. ODh is naar onze mening niet goed en hebben daarom de iets duurdere versie genomen waarbij wij de hardheid op 2Dh hebben afgeregeld.

Fantastische service vakkundig en vriendelijk! Installateur en ook de mensen die er werken zijn heel aardig. De ontharder mooi gemonteerd alles goed weggewerkt! Compliment. Mooie waterontharder en werkt perfect de kalk is verdwenen!

Goed advies en goed geplaatst

Vooraf heb ik a.d.h.v. gemaakte foto's goed advies kunnen krijgen over de mogelijke plaatsing in huis. Het contact daarbij was vriendelijk en er werd steeds snel gereageerd. De plaatsing werd zeer vakbekwaam en zorgvuldig uitgevoerd. Ik heb de waterontharder nu een maand in huis en ben zeer tevreden!

Prima bedrijf

Monteur was zeer behulpzaam en vakkundig

Snel & vakkundig

De ontharder werd snel en goed ingebouwd, alles ingesteld en uitgelegd. Bedankt!

Alles is heel netjes geïnstalleerd, ,de genen die het installeert werkt heel netjes

Top kerel Sander, net stukje werk!

Installatie netjes nagelopen, goed uitleg gegeven, vriendelijk. Helemaal goed!

Fantastische organisatie

Zeer netjes en professioneel bedrijf. Mooi en zeer netjes afgemonteerd.

perfect

Ik heb er nu 4 stuks geinstaleerd en naar volle tevredenheid

Fijn contact, goede informatie welke je het beste kan nemen. Monteur super aardig en erg kundig. Kon van alles vragen. Fijn dat we via dit bedrijf onze waterontharder hebben laten plaatsen!

Prijs/kwaliteit en service Cabinet 11L

Na contact gehad te hebben met meerdere partijen, toch voor WTR gegaan. Geen spijt van. Cabinet ontharder was netjes en snel geleverd en de installatie handleiding was goed te volgen. Jammer genoeg had ik een lekke by-pass, maar dit probleem is zeer snel en netjes opgelost door Marnik via Whatsapp. Hij werkt goed en ik ben zeer tevreden.

Super bedrijf met goede mensen

Goed product, Keurige installatie, alles goed voor elkaar. Vriendelijke monteurs, en zeer goede service. Dit is echt een aanrader is het oerwoud van aanbieders.

Zeer betrouwbaar als je een waterontharder overweegt

Duidelijke communicatie, was wat mis gegaan aan mijn zijde mbt de bestelling, was geen enkel probleem om dit te wijzigen. De installateur was zeer vriendelijk, denkt mee, en lost op! Netjes geïnstalleerd, goedkoper dan andere aanbieders, zoniet de goedkoopste. Een ieder die de aanschaf van een ontharder overweegt, kan dat hier met een gerust hart doen!

Geweldige monteur, prachtig afgewerkt

Zeer beleefd en kundige monteur, hoe het apparaat gaat werken zie ik in de toekomst wel. Verwacht zeer goed, met veel ervaring gemonteerd.

Snelle service, heldere communicatie!

Ze doen wat ze beloven, geven goede informatie vooraf en komen hun afspraken na. Vriendelijk personeel, met verstand van zaken.

Goede service en tevreden met het apparaat

Ik heb een ontharder zelf geïnstalleerd. Tijdens de installatie heb ik de vlotter waarschijnlijk niet goed geplaatst waardoor de regeneratie niet goed ging. Op vragen over de werken ben ik keurig en snel geholpen. Vorige week was het de water hardheid weer gezakt naar 2.5-3 dH. Na nog een extra regeneratie zit ik op 0-1dH. Kortom, mooi product en goede service

Zelf opgehaald. Goede producten draait hier al 2 jaar

Goede waterontharder. Lijkt hetzelfde te zijn als bij ons op het werk. Is niet zo compact als je een hele dure neemt. Maar goed als je de plek ervoor hebt. Voor de tijd contact met hun gehad omdat de ontharder een meter omhoog moet qua druk naar de afvoer dit was geen probleem zeiden ze en dat blijkt in de praktijk ook niet zo te zijn. Erg bedankt voor de support!