Goede ontharder, scherpe prijs, alleen de communicatie kan iets beter

Ik heb de 20 liter XTR5800 aangeschaft. Prima apparaat met betrouwbare fleck klep en ontkalkt bij mij al het water tot 0 DH. Ik had na levering nog diverse vragen en opmerkingen. Men denkt goed mee en de geleverde service is uitstekend. Waarom dan toch 'slechts' een 7? Omdat de communicatie (in mijn geval) erg slecht was. De levering verliep stroef en ook alle afspraken erna gingen stroef waarbij ik zelf telkens het initiatief moest nemen voor contact. De meeste klanten hebben prima begrip voor bepaalde zaken, als men ze maar informeert. Als je dat nalaat en beloften doet, deze niet nakomt, en vervolgens geen contact opneemt, dan wordt je gefrustreerd. Mijn totale ervaring is dus zeker wel positief, maar een betere communicatie had dit perfect gemaakt.

Uitstekende service en een goed produkt

Onlangs een premium waterontharder aangeschaft na goed speurwerk op internet. Uiteindelijk is de keuze op goedkopewaterontharders gevallen ivm de keuze en prijs/kwaliteit verhoudingen. Initieel wat achterdochtig over de bestelling via internet maar dit is weggenomen door uutstekende communicatie en service. Mijn complimenten. Vandaar deze recensie beoordeeld met 5 sterren

Aanschaf ontharder

Na een vertraagde start ben ik gebeld door een vriendelijke monteur/installateur, deze dacht goed mee en ben ik in afwachting van de installatie in oktober.

Uitstekende prijzen en service!

Begin dit jaar een Foleo 30 besteld bij goedkopewaterontharders.nl. Voor, tijdens en na bestelling een uitstekende service ontvangen! Zelfs tot op heden was men bereid mij te helpen met sommige onduidelijkheden. Al met al kan ik iedereen aanraden om hier een waterontharder aan te schaffen.

Super tevreden !

Ik kan heb van harte aanbevelen. Nu echt minimaal last van kalk in het water. Kan zeggen dat we hel veel last van kalk hebben en na het plaatsen van de waterontharder is het minimaal. Ook heerlijk zacht om te drinken. Dank jullie wel ! Compliment voor de monteur ! Grt. Etienne R,

Keurige montage en nette service

De waterontharder is bij ons geplaatst in de meterkast en daarbij is keurig een oude plank welke niet meer goed was vervangen, zodat het zoutvat stevig staat. Ook bleek, dat er geen gat geboord hoefde te worden naar de kruipruimte en deze is ook keurig van de rekening afgehaald ( stond op de offerte maar is dus niet belast )

Na lang twijfelen toch voor een water ontharder gegaan. Toevallig deze site tegen gekomen en moet zeggen de prijzen zijn heel goed. Na veel contact te hebben gehad met Rogier voor advies en uitleg zijn we voor de fleck 5800SXT gegaan. Installeren was voor ons ongeveer 3 uurtjes werk. Alles werkt nu na behoren en we willen zeker niet meer zonder.

Klantvriendelijk en hele vriendelijke monteur

Ik had eerst de ontharder besteld en netjes binnen gekregen, maar ik kwam er niet aan toe om deze te installeren. Hierop kon ik simpel aangeven dat ik het wilde laten installeren. Gisteren is deze professioneel geïnstalleerd door een hele vriendelijke aardige monteur. Hij heeft alles geweldig geïnstalleerd, alle rommel heeft hij ook mee genomen wat ik nog nooit gezien heb. Echt een aanrader om door hun het te laten installeren, geweldige service.

Heb lang gezocht naar degelijke en betaalbare verzachter en deze hier gevonden. Kreeg zeer goede uitleg van Arjan en hebben prima handleiding aangaande installatie en instelling op hun site. Kocht de Ceramic premium en deze werd reeds de dag nadien geleverd, in België nota bene! Ben zeer tevreden over de service, zo zou het altijd moeten zijn.

Goede service en goed product

Verschillende keren om advies gevraagd welke waterontharder ik het beste kan aanschaffen in mij situatie. uiteraard speelt je persoonlijke voorkeur hierin ook een rol en is er nooit 1 de beste keuze. Elke keer netjes advies ontvangen. uiteindelijk gekozen voor "Waterontharder – High-end Fleck 5800 XTR – 15" en deze zelf geïnstalleerd. Tot nu toe +/- 1 maand in gebruik. erg tevreden over het product. het kleurenscherm geeft duidelijke uitleg over de instellingen en de huidige status van de installatie. wat mij betreft een aanrader.

Alles volgens afspraak geregeld

Door mijn enthousiasme de verkeerde hars kern besteld. Dit met mail doorgestuurd en Arjan, hij zou het regelen dat het aangepast zou worden. Bestelling zondag gedaan en woensdag gekregen. Alles was geleverd met de verkeerde hars kern 20 liter. Deze zou dus omgeruild worden voor 8 liter. Weer een mail gedaan en er is een 8 liter opgestuurd. Die kwam vrijdag morgen. De 20 liter kon ik opsturen met een retour bon die met mail is verstuurd. Deze vrijdag ook weer retour gestuurd. Het verschil in prijs is netjes weer terug gestort op de rekening. Doordat ik een verkeerde bestelling heb gedaan, zijn ze er wel druk mee geweest. Alles met elkaar heeft het nog geen 3 weken geduurd voor alles netjes is afgehandeld.

Moeizame opvolging en onvoldoende verpakt.

30 maart ontkalker, zout en aansluitmateriaal besteld, na expliciet de vraag te stellen of er omwille van corona grote vertragingen zouden zijn. Dit zou mogelijk voor enkele dagen vertraging zorgen, maar niets noemenswaardig. Een weekje na bestelling de klep, en het zout gekregen. 1 van de 2 zakken zout waren beschadigd, niet gek want ze worden niet extra verpakt. 1 maand na bestelling was het zoutvat en het aansluitmateriaal er nog niet en werd dit opnieuw verstuurd. Uit coulance werden 2 extra zakken zout opgestuurd. Zoutvat kwam opnieuw niet aan, zoutzakken waren beide beschadigd en slechts halfvol. Na veel gemail, werd er op 25 mei nog een zoutvat verstuurd. Dit kwam deze keer wel aan, al was de verpakking opnieuw beschadigd. Het vat zat slechts verpakt in een lichte doos, zonder bescherming. Vermoedelijk is deze bij de twee vorige zendingen beschadigd geraakt, waardoor ze niet aankwamen. Bij deze zending zat echter het aansluitmateriaal weer niet bijgeleverd. Dit laatste was voor ons de druppel. Het lijkt erop dat de zaken niet op een degelijke manier opgevolgd worden bij WTR. Uit eigen initiatief gebeurt er niet veel en het is telkens aan de klant om aan te dringen. Vriendelijk ze wel, ook om keer op keer extra zout op te sturen uit coulance. Na twee maanden heb ik echter nog steeds geen ontkalker... Ik begrijp dat een zending fout kan gaan, en dat dit extra tijd vraagt. Maar wanneer dat het overgrote deel, in verschillende zendingen beschadigd aankomt, denk ik dat er toch een probleem ligt bij de verpakking. Dat ze daarnaast niet opvolgen wat er al dan niet aangekomen is, en onvolledige bestellingen versturen, maakt dit echt tot een verschrikkelijke ervaring.

Goedemiddag Vladimir Vroonen, Dank voor je uitgebreide review! Er is van alles misgegaan, dat klopt helemaal! Voor de volledigheid wil ik er even bij vermelden dat deze bestelling is geweest in de eerste weken van de lockdown. Deze is in Nederland een stuk minder streng verlopen dan in België. Dat zendingen ontzettend veel vertraging hebben en beschadigd aankomen is erg vervelend, maar komt uiteindelijk omdat bij ze bij Bpost de boel niet op orde hebben. Kortom, dit kost ons geld, en wat je zelf ook al schrijft, sturen we ook nog kosteloos extra op. Wat ook weer beschadigd aankomt. Wij schieten er dus dubbel bij in en als klap op de vuurpijl krijgen we ook nog eens een slechte review. Overigens, de communicatie heb ik nog even terug gelezen en voor zover ik hieruit op kan maken hebben we telkens vrijwel meteen een passend antwoord gestuurd en hebben we er alles aan gedaan om je tevreden te stellen. Helaas zijn we daar dan niet in geslaagd. Beter is het om je review te richten op de bron, namelijk de transporteur. Wij leveren met DHL, welke het overdraagt in België. En dat verdiend geen schoonheidsprijs.

Bestelling later gekregen dan normaal. Uiteindelijk alles goed opgelost door klantenservice.

Goed apparaat en goede service

Arjan denkt goed mee en heeft me supergoed geholpen met de instellingen. Apparaat doet wat het moet doen. Gewoon tevreden dus!

Het lijkt een degelijk apparaat en voor zover we nu kunnen beoordelen werkt hij naar behoren. De Ceramic versie was Zo nieuw dat we een paar dagen moesten wachten op de overigens heldere handleiding die wat later gestuurd werd. Wij raden dit bedrijf zeker aan, goede service en prettig contact.

Wat een servicie!

Service vindt ik belangrijk. Met de levering ging het niet goed omdat het twee pakketten waren. De Bezorgdienst had het niet als één bestelling bezorgd. Bij navraag bij Goedkopewaterontharders.nl zelfs in het weekend een mail terug dat ze navraag hadden gedaan en dat het tweede pakket later ingepland stond. Zelfs nog informeren of het pakket geleverd is. Ook de installatie uit laten voeren. Heel netjes. Blij dat dit soort bedrijven door service zich onderscheiden. Top!

erg service-gericht

Levertijd was wat lang, wat kwam door het corona-virus. Als compensatie 4 zakken zout erbij gekregen. Netjes. We hadden een budget-cabinet gekocht, welke alleen maar tijd-gestuurd was. Bleek er een update doorgevoerd, waardoor deze ook nog eens volume-gestuurd was, en dat zonder meerprijs! Na installatie van de ontharder viel de waterdruk tijdens regenereren weg. Navraag bij Arjan gaf aan dat dit een type was zonder automatische bypass-klep. Balen, maar eerlijkheid dient te zeggen dat dit ook wel vermeld stond. Hier werd vlot een oplossing voor aangeboden, namelijk het kosteloos ruilen van de klep op de ontharder voor een type met bypass-klep. Dat noem ik nog eens service! Al met al een prettige partij om zaken mee te doen, wordt vlot gereageerd op mail of telefoon, klant-gericht ingesteld. Aanrader!

Goede prijs\kwaliteit en goede service

Een kleine 3 weken geleden een samen met nog 2 buren een waterontharder aangeschaft en laten installeren. ik ben door eigen onderzoek bij deze site uitgekomen. Voor mij zit dit bedrijf dicht in de buurt en de prijs van de ontharder inclusief installeren heeft de doorslag gegeven. Het is volgens mij geen hogere wiskunde wat een waterontharder zou moeten doen. Ik heb eerst een afspraak gemaakt ivm het meten in de meterkast . Bij ons alle 3 was dit geen probleem. Bij mijn eigen situatie zit de ontharder in de meterkast en het grote zoutreservoir in het cv hok. We hadden afgesproken dat alle 3 ontharders in 1 dag geïnstalleerd zouden worden. Echter viel de installatie van de eerste ontharder wat tegen i.v.m de ruimte in de meterkast. Hierdoor ben ik zelf niet aan bod gekomen maar dit is keurig opgelost en maandag stond de monteur op de stoep om hem bij mij te installeren. Tijdens de installatie is er een leiding geraakt met het boren. Het boren was op eigen risico. De extra kosten voor de reparatie van de leiding waren prima. We hebben de ontharder nu bijna een maand en we merken echt verschil. Wij wonen in een gebied waar het water erg hard is. Vaak veel kalkaanslag in de douche en op de kranen. Hier hebben wij nu geen last meer van. Het douchen is in het begin een aparte ervaring en je huid\haar voelt zacht aan. Het water smaakt in het begin een beetje vreemd maar dit trekt binnen enkele dagen weg. Verder heb ik de bonenmachine nog 1 keer ontkalkt en het filter verwijderd want dat is niet meer nodig. De buren geven aan dat de was zachter\frisser is sinds de ontharder maar daar kan ik zelf geen uitspraak over doen.

Super tevreden met de installatie van deze waterontharder van WTR

Goede eerlijke prijs Snelle levering en installatie Installatie door hele vriendelijke eigen monteur Met als resultaat heerlijk zacht water en geen kalkaanslag meer!

Highend waterontharders en goede service

Onlangs een nieuwe waterontharder besteld, zat met nog wat vragen, met 1 telefoontje netjes geholpen en daarmee zelf de hele installatie kunnen doen. Goede kwaliteit/prijs verhouding en goede service

Werkt goed en de goedkoopste. Dik in orde!

Gemakkelijk zelf te installeren met een duidelijke handleiding, goede klantenservice. Vriendelijk en behulpzaam. Alles werkt naar behoren.

Fantastisch geholpen. Topbedrijf

De waterontharder Premium Fleck 5800 SXT besteld. Geweldig contact via de ap met Rogier die je zeer geduldig en met kennis van zaken een eerlijk advies geeft wat je t beste kunt nemen in jouw gezinssituatie. Moest ook foto's maken van de meterkast waarin die geplaats wordt. Is echt meegedacht hoe we t beste de ontharder en zoutvat konden plaatsen. Alles geregeld binnen 1 dag. De monteur belde dezelfde dag nog voor installatie afspraak. Kortom een topbedrijf met topmedewerker(s) NEE IK WERK R NIET EN HEB GEEN BELANGEN IN DIT BEDRIJF!!!!

Uitstekende ervaring bij plaatsing waterontharder met filters

Wij wilden naast een waterontharder ook graag extra filters op de waterleiding om weer een veilig idee bij ons drinkwater te krijgen. We lezen steeds vaker over "onbekende" vervuiling in het drinkwater incl. hormonen, medicijnresten, chemisch afval, etc. en daar wilden we graag een (betaalbare) oplossing voor. Het team van goedkopewaterontharders heeft daar uitstekend in geadviseerd. Naast een Premium Fleck 5800 SXT – 15 is ook een sedimentfilter achter de watermeter geplaatst (afgemonteerd in de meterkast) en een koolstoffilter bij de keukenkraan (i.v.m. wat drukverlies niet op alle leidingen). De Premium Fleck 5800 SXT – 15 heeft voor ons huishouden van 2 volwassenen en 2 kinderen (1 regendouche) voldoende capaciteit. Wij merken geen verschil in de geleverde hoeveelheid water bij het douchen. Wel is het water duidelijk een stuk zachter en onze huid heeft daar veel baat bij (vooral in het winterseizoen). We merken meteen dat er veel minder zeep en wasmiddel gebruikt kan worden. Daarnaast smaakt ons kraanwater uit de keuken nu heerlijk dankzij het extra koolstoffilter. Toch wel een groot verschil met het standaard drinkwater (ook wanneer alleen onthard) en we kunnen hem iedereen aanraden! Al met al een uitstekende ervaring met de service van goedkoperwaterontharders. Duidelijke en snelle communicatie en ook de installatie is probleemloos verlopen waarbij er samen in oplossingen wordt gedacht.

Aanrader zeer goede service

Heb de waterontharder voor kersttijd bestelt toen waren er problemen met de levertijd vanwege de post.dat heeft arjan keurig opgelost .een paar keer telefonisch contact gehad met vragen over installatie en een duidelijke uitleg gekregen.

Eerlijk bedrijf die geeft om zijn klanten

Samen met een vriend de zelfde water ontharder besteld voor in ons huis, netjes te woord gestaan en advies gekregen. Bijde ontharders geïnstalleerd en werkte naar behoren, niet meer constant de douche droogmaken, perfect. Helaas is er na 2.5 maand gebruik iets niet lekker met mijn ontharder, problemen met waterdruk. Melding van gemaakt en keurig een afspraak gemaakt met monteur. De klep is vervangen door een duurder model, er was een klein misverstand ontstaan over de gereduceerde waterdruk dus na 2 keer de klep gewisseld te hebben is de betere klep blijven zitten. Arjan heeft gezegd dat dit wel goed zat en het voornaamste was dat hij gewoon goed werkt. Al met al een positieve ervaring, met vriendelijke mensen, ook de aftersales wordt goed mee om gegaan. Kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren.