Prima waterontharder goede service

Waterontharder zelf geïnstalleerd (Ceramic) via handleiding op de site en werkt prima. WTR reageert snel op mail en biedt goede service.

Betaalbare wtr ontharders en persoonlijke service

De ontharders zijn van goed kwaliteit. Na enig puzzelen met de handleiding en de informatie op de website heb ik hem zelf kunnen installeren.

Perfecte service en goede uitleg.

Afspraken die gemaakt worden lome ze netjes na. Perfecte uitleg en service. Installatie van de waterontharder is zeer netjes en vakkundig gedaan.

Gewoon erg goed en vriendelijke mensen

Heb in juli een waterontharder gekocht en samen met het bedrijf een ons passend model gekocht. Niet alleen om het financiële plaatje maar ook om de kwaliteit en kundigheid van WTR . Wij zijn er zeer tevreden mee. Geluidloos doet het zijn werk en goed. Alle kalkaanslag op de tegels en kranen en overig sanitair was binnen no time verdwenen. Ook uit waterkoker ,etc Een verademing. Dank WTR.

Prima, betrouwbaar bedrijf

Ik heb hier een WTR 15 waterontharder gekocht om zelf te installeren. Systeem werd snel en goed verpakt afgeleverd. Ik heb ook een aantal keer contact gezocht voor hulp bij de installatie en werd steeds goed geadviseerd. Inmiddels is het systeem geïnstalleerd en het werkt uitstekend. Zacht water uit de kraan en geen kalkaanslag meer op de douchecabine.

van een 2 naar een 9!

Update: Ik had onderstaande review geschreven en daarbij een lage score gegeven. Ik vind nu dat ik deze scoren moet gaan herzien. Inmiddels ben ik zeer goed geholpen door Arjan en Marnik. Ter compensatie is mij een waterfilter aangebonden maar ik had daarbij wel de afspraak gemaakt dat alles eerste goed moest werken. Afgelopen week kon alles pas geïnstalleerd worden (maar dit heeft niets met WTR te maken) en ik moet zeggen dat ik nu zeer tevreden ben. De service van zowel Arjan als Marnik is uitmuntend te noemen en zij nemen direct contact met je op als je vragen hebt. Zoals je kunt lezen ben ik zeer tevreden over de afwikkeling en dit staat los van de gegeven compensatie. Het is nog geen 10 geworden omdat ik vind dat er nog een verbeterpunt is ten aanzien van de installatie. Ikzelf heb de :Premium Fleck 5800 SXT - 20 aangeschaft en nergens op de site is een goede installatiefilm te vinden. Van Marnik heb ik mogen vernemen dat hij in de maak is 9-11-2020 Gerard , Nieuwegein kapot zoutvat geleverd terwijl ze wisten dat hij al kapot was Ik heb de volgende waterontharder bij WTR besteld:Premium Fleck 5800 SXT - 20 - Groot zoutvat. Toen ik de bestelling kreeg geleverd. Het zoutvlak bleek al kapot te zijn toen ze het aan mij verstuurde! Onderstaande gedeelte van mail meteen geschreven: Beste Arjan, Ik heb zojuist onderstaande bestelling ontvangen en het verbaast mij dat ik het in deze staat krijg geleverd! Het zoutvat was al beschadigd toen jullie het naar mij verzonden. Het staat zelfs op de verpakking (zie foto!) dat het zoutvat beschadigd is en niet opgepakt moet worden. Waarom dan toch naar mij verzenden? Vervolgens meerdere malen telefonisch contact gehad. met Arjan. Kreeg steeds excuses..hij had het uitbesteed aan een ander bedrijf en zou het meteen opsturen. Vervolgens gebeurde er niks en weer aan de bel getrokken..toen was zijn site gehackt..en zou hij het weer meteen opsturen voor het weekend. Je begrijpt het al..nog steeds niets ontvangen na het weekend..

Gewoon TOP!!

We hebben een WTR Creamic premium 15 gekocht en zelf geïnstalleerd. Bij het zien van de installatie valt direct de goede kwaliteit op. Heb deze zelf geïnstalleerd en vervolgens geprogrammeerd. Zeer eenvoudig om dit zelf te doen. Voor evt. vragen zijn ze beschikbaar en willen ze je graag helpen/ondersteunen. De installatie werkt perfect en wij zijn super tevreden. De prijs/kwaliteitsverhouding is dan ook top.

Prima advies en makkelijk te instaleren

Voor mijn net gebouwde huis een waterontharder geïnstalleerd. Ik had best de duurste installatie willen kopen maar kreeg toch het advies om de ceramic regelklep te bestellen die aanzienlijk voordeliger is. De installatie was heel eenvoudig. Heb alleen de bijgeleverde (zacht)rubber ringen stukgedraaid bij de aansluiting van de aan en afvoerslang op de knelfittingen op de hoofdleiding. Gelukkig had ik nog een paar 3/4" fiberringen liggen die wat harder zijn. Verder heel goed zelf te doen. De technische documentatie van de regelklep is onvolledig maar op de website van WTR staat een duidelijke handleiding. Het komt over als een hele degelijke unit. Dank

Installatie goed verlopen, laten alles schoon achter

Monteur was op de afgesproken dag om de ontharder met zoutvat te installeren, zoals afgesproken via de mail. Alles is netjes weg gewerkt in de meterkast, goede uitleg gekregen over de werking. Zeker een aanrader, prijs/kwaliteit is zeker goed te noemen.

Top, zowel bij hulp aanschaf via mail als vandaag plaatsing door monteur

Top op heden een heel goed gevoel bij dit bedrijf. Zij hebben mij prima geholpen bij het kiezen van de juiste installatie. Vandaag is monteur geweest. Prima plek gekozen en mooi gemonteerd. Kortom, ook een topper.

Betrouwbare winkel met goede service

Had een waterontharder besteld. Top spullen, bij nader inzien paste het alleen niet in de kleine ruimte die ik hiervoor beschikbaar had. WTR heeft de spullen retour genomen zonder verzendkosten in rekening te brengen. Bijzonder vriendelijk overleg en contact gehad!

Prima service en goed advies

Prima service en goed advies

Het kan in een woord. GEWELDIG !!!

Ik heb hier een waterontharder gekocht en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo’n geweldige service heb meegemaakt. Ik raad iedereen die van plan is om een waterontharder te kopen aan om dat bij dit bedrijf te doen.

Uitstekend bedrijf

We zijn goed begeleid om een juiste en passend apparaat te kopen. Ook den montage is heel goed en vlot verlopen.

Super geholpen en fantastisch zacht water!

Super goed geholpen door Rogier en Marnik via chat, mail en telefonisch heel goed bereikbaar. Mogen veel bedrijven voorbeeld van nemen. En fantastisch geholpen door Sander monteur! Schoon en netjes gewerkt. Meedenkend alles heel mooi geïnstalleerd. Kortom zeer tevreden. Echt een aanrader voor ieder huishouden.

Mooie waterontharder voor weinig geld

Al jaren bekend met waterontharder.. Nu deze van wtr tegen gekomen.. heb hem zelf geïnstalleerd... goed advies gehad en ondersteuning... Echt een aanrader.

bedrijf met super service en mooie oplossing.

Offerte traject duurde even, maar ook gezien de corona alles super snel en correct geïnstalleerd!

Zo kan het dus ook! 100% service!

We zijn zeer tevreden over de werking van de waterontharder, de installatie is door WTR uitgevoerd en alles is naar volle tevredenheid geïnstalleerd en afgehandeld. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. WTR heeft het zeer zeker super opgelost!

Geweldige installatie

Ik heb een waterontharder gekocht met installatie service. Na het bestellen heeft het 'even' geduurd voordat er contact opgenomen werd om een afspraak in te plannen. Uiteindelijk is de waterontharder erg netjes en vakkundig geïnstalleerd in mijn meterkast! Kortom erg tevreden tot nu toe :)

Zeer vriendelijke en behulpzame monteur

Visitekaartje voor het bedrijf denkt mee met de klant. Uitstekend

Prima ervaring

Fijne korte lijnen. Geen overbodige zaken waardoor het een stuk goedkoper kan. Als ik dan toch kritisch mag zijn, de communicatie middels de mail mag iets beter. Verder dik tevreden.

Snelle service en alles super geregeld

Alles super netjes gedaan door de monteur. Heel vriendelijk en heeft alles weer netjes achtergelaten nadat hij zeker wist dat alles goed zat.

Fijn product, goede communicatie en monteur

Aannemer had de ontharder niet helemaal juist geïnstalleerd. Via de mail goed bereikbaar voor vragen en uiteindelijk een afspraak gemaakt met een monteur. Monteur was uiterst vriendelijk en wist wat hij deed. Euvel verholpen tegen een schappelijk tarief.

Goede ontharder, scherpe prijs, alleen de communicatie kan iets beter

Ik heb de 20 liter XTR5800 aangeschaft. Prima apparaat met betrouwbare fleck klep en ontkalkt bij mij al het water tot 0 DH. Ik had na levering nog diverse vragen en opmerkingen. Men denkt goed mee en de geleverde service is uitstekend. Waarom dan toch 'slechts' een 7? Omdat de communicatie (in mijn geval) erg slecht was. De levering verliep stroef en ook alle afspraken erna gingen stroef waarbij ik zelf telkens het initiatief moest nemen voor contact. De meeste klanten hebben prima begrip voor bepaalde zaken, als men ze maar informeert. Als je dat nalaat en beloften doet, deze niet nakomt, en vervolgens geen contact opneemt, dan wordt je gefrustreerd. Mijn totale ervaring is dus zeker wel positief, maar een betere communicatie had dit perfect gemaakt.

Uitstekende service en een goed produkt

Onlangs een premium waterontharder aangeschaft na goed speurwerk op internet. Uiteindelijk is de keuze op goedkopewaterontharders gevallen ivm de keuze en prijs/kwaliteit verhoudingen. Initieel wat achterdochtig over de bestelling via internet maar dit is weggenomen door uutstekende communicatie en service. Mijn complimenten. Vandaar deze recensie beoordeeld met 5 sterren