Uitstekende Service

Ongeveer een jaar geleden zijn we met 4 gezinnen met dit bedrijf in zee gegaan. Tot op de dag van vandaag geen enkele spijt van. De service is perfect. Je wordt netjes te woord gestaan en krijgt binnen 24 uur antwoord op je vragen. Ook bij zelf installeren bieden zij alle ondersteuning. Na een jaar in gebruik te hebben bleek er bij 2 ontharders dat de hardheid waardes wat aan de hoge kant waren terwijl alle 4 op dezelfde waardes waren ingesteld. De vriendelijke service monteur is langs geweest en heeft het netjes opgelost. Wij kunnen een ieder aanraden om hier uw waterontharder aan te schaffen.

Hebben zo'n 2 jaar geleden een waterontharder aangeschaft. Zijn hierbij goed telefonisch te woord gestaan over wat in onze situatie de beste keuze zou wezen. Al die tijd geeft het prima gewerkt tot er onverhoopt wat problemen voor deden. Heb hierover contact opgenomen en wederom keurig te woord gestaan om zo wellicht op afstand het probleem te kunnen verhelpen. Helaas mocht dit niet baten en is er een monteur van WTR aan te pas gekomen. Momenteel draait alles weer naar behoren en kan ik niks anders zeggen dan een dikke duim omhoog voor WTR, van aankoop tot de aftersales niets anders dan vriendelijk en professioneel te woord gestaan en geholpen. Ik kan één ieder aanbevelen een product aan te schaffen van WTR.

Goede en snelle stvice

Komt afspraken na. Werkt netjes en snel Zeer goede service

Positief

Vriendelijke monteur die netjes heeft gewerkt en goed uitleg gaf

Supergoede dienstverlening!

Telefonisch goede uitleg ontvangen met documentatie en advies. Ook concurrerende prijs opgegeven gekregen. Installatie ging vlekkeloos en snel door kundige en zeer klantvriendelijke monteur en er kwamen geen meerkosten bij. Ik ben oprecht erg tevreden tot dusver en ga vanaf nu ervaren hoe kalkvrij water mij bevalt.

Goede prijs en nog betere service

Vandaag is mijn waterontharder geplaatst en ik ben zeer tevreden. Van begin tot het einde goed geholpen. Rogier met zijn advies en de monteur met zijn kundige montage en ook advies. Zoekt u een betrouwbaar bedrijf onder goede voorwaarden en prijzen. Niet twijfelen. Nu kijken wat de praktijk gaat brengen. Geen droge huid en kalk meer!

17 januari waterontharder geïnstalleerd door WTR. Keurig gedaan. Leuk team. Direct contact via chat. Top

Super tevreden dikke 10 sander

Wat een super aardige en deskundige monteur. En de goud eerlijke uitleg over de waterontharder. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen, zij bewijzen dat een waterontharder en kwaliteit niet duur hoeft te zijn.

Zeer klantvriendelijk, adviseren en snelle levering.

Heb een Waterontharder - WTR Ceramic High End - 15 met montageset besteld. Vraag via email werd snel en adviserend beantwoord door Marnik. Ook snelle levering via Post.NL. Installatie zelf geïnstalleerd en via de uitstekende duidelijke handleiding (van de website gedownload)in bedrijf gesteld. Een uitstekende keus gemaakt voor de aanschaf van deze ontharder bij goedkopewaterontharders.nl een aanrader!

Altijd behulpzaam

Altijd zeer behulpzaam, telefonisch en via e-mail. Geweldige service! Daarnaast een nette prijs/kwaliteit verhouding van het product.

Wat je verwacht, krijg je ook, top

Helemaal tevreden na installatie van onze waterontharder. Super vriendelijke en zelfstandige installateur die onze waterontharder perfect heeft geinstalleerd en uitgelegd. Top service!

Very professional team and great service!

Great team of professionals! Good advice while we were choosing the right model, Marnik answered and explained a million questions from our side. Installation was done in a professional manner, quickly and with a lot of explanation from Sanders. We are very happy with the service and a very friendly and nice team of professionals. Thank you! Recommend to everyone!

Super advies!

Uitstekend advies gekregen waardoor plaatsen een fluitje van een cent was! Nu ruim 2 maanden in gebruik en je voelt en proeft het zachte water. Geen kalkaanslag meer en zeepgebruik is nu ook minimaal.

Topservice en perfecte installatie.

Het contact met het bedrijf ervaar ik als zeer prettig en kundig. Communicatie was erg sterk en dachten echt mee met het inplannen. De monteur werk secuur en is zeer prettig in de omgang.

Service! Service! Service!

Dit bedrijf levert service uit lang vervlogen tijden, zo ontzettend goed! De medewerkers zijn prettig in de communicatie en denken mee, doen wat er is afgesproken. Kortom alles wat je zoekt in een bedrijf. De producten zijn kwalitatief goed voor een vriendelijke prijs. Wat mij betreft een aanrader!

Goed advies. Professionele uitleg.

Waterontharder inmiddels poos in gebruik. Werkt heel goed. Merken het aan alles. Zowel met gebruik als drinkwater en mat aanslag op materialen, zoals wasbakken, kranen, glas/douchewand etc.

Goede vakbekwame installateur met nuttige tips

De installateur deed zijn werk heel goed. Kwam heel vakbekwaam over en gaf ook nuttige tips. Hij gaf geen moment de indruk dat hij gehaast was maar ook zonder dat het leek alsof hij onnodig lang bezig was.

Keurige nette installateur .

Fijn bedrijf dat goede service verleent.

Snelle en persoonlijke benadering met de verkoper en installateur. Netjes geplaatste waterontharder. Top

Uitstekend bedrijf met een goede prijs en service.

Snelle levering en goed verpakt. Middels de handleiding is zelf montage goed te doen. Snelle reactie via de mail en duidelijke uitleg bij mijn vragen.

Super goed geholpen

Super goed geholpen door Rogier. Inhoudelijk prima toelichting gehad van alle ins en outs. Snel en duidelijk gereageerd. Ook prima meegedacht in oplossingen. Zouden andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen! Dus in 1 woord: TOP.

Professioneel

Scherpe prijs met goeie service.

Service echt top!!

Na twee jaar geeft het systeem aan een servicebeurt uit te (laten) voeren. Dat kun je zelf, maar daar willen ze ook iemand voor langssturen. Voor 75,00 euro is alles geregeld. Tegen garantie is er nog een onderdeel vervangen. Zeer tevreden over de netjes werkende en vriendelijke monteur. Dit bedrijf is een echte aanrader, en daarmee ook het product dat ze leveren!

Aanrader

Een site die voldoende info geeft, een helpdesk/klantenservice voor een prettig contact, een duidelijke offerte, een snelle afspraak, installateur stipt op tijd. Keurige installatie en uitleg, directe factuur en een tikkie om te betalen. Geweldig! Op naar een kalkvrij huis!

Ontzettend tevreden!

Wij hebben een waterontharder laten plaatsen in onze meterkast. We dachten dat het er niet in zou passen, maar hij heeft het toch heel netjes en vakkundig passend gekregen. Wij hadden wel een kleinere variant, maar dat is ruim voldoende voor een redelijke groot huis met twee douches, een jacuzzi en 4 personen. Hartstikke vriendelijke monteur! Nam echt de tijd om alles uit te leggen, ervaringen te delen en te adviseren. Je merkt direct na installatie en doorspoelen verschil; als je je handen wast is het net of je handcrème gebruikt hebt. En ze zijn absoluut de meest voordelige. Wij kunnen niet wachten om de voordelen verder te ontdekken. Al met al echt super, aanrader!