Keurig bedrijf. vlotte afhandeling . keurige nette monteur werkt super netjes en heel vriendelijk

Heb een waterontharder besteld met leiding set om zelf te installeren. De spullen werden snel geleverd. Doormiddel van de duidelijk handleiding ging het installeren en inbedrijfstellen ook perfect. Ik had nog een aantal extra vragen buitenom de handleiding over de instellingen en ook deze werden via de email binnen 1 werkdag beantwoord. De waterontharder werkt perfect en de service is super dus ik kan dit iedereen aanbevelen.

Uitstekende afhandeling van de bestelling. Zeer snel geleverd en geïnstalleerd.

Wij hebben een waterontharder besteld en binnen deze is na een week al geïnstalleerd. Zeer prettige en snelle communicatie. Uitermate tevreden over dit bedrijf en de vriendelijkheid van de monteur. Een aanrader voor iedereen.

Geweldige service en perfect apparaat

De communicatie vooraf was al perfect. Ook de plaatsing is goed gedaan met heldere uitleg. Nu na een aantal weken merken wij al een groot verschil, kalk komt niet meer terug op plekken waar dit voorheen wel zat. Wij zijn er erg tevreden over en kunnen het iedereen aanraden!

Uitstekend!

Goede prijs, heldere communicatie en de installatie verliep uitstekend!

Vriendelijk, korte lijntjes, goede service

Vakkundig en snel geleverd met goede uitleg en service. Zeer tevreden met eind product.

Snel geleverd en reageert snel op vragen.

Via de website een waterontharder uitgezocht. Genoeg informatie op de website om een geschikte ontharder uit te zoeken. Na zelf plaatsing een vraag gesteld over iets van de instellingen en vrijwel direct een antwoord. Helemaal top en de ontharder werkt als een zonnetje. Een aanrader!

Waterontharder - WTR Ceramic High End - 20

Netjes per post aangeleverd, zeer makkelijk te installeren. Omschrijving te vinden op pagina van de ontharder. Makkelijk in te stellen. Werkt meteen en is goed waarneembaar. Ook bij vragen wordt je binnen een dag terug gemaild. Voor Marnik een dikke pluim hoe hij alles beantwoord.

Hele goede waterontharder

De waterontharder werkt perfect, voor een hele goede prijs. Ook de installatie door Robbie de brabander was perfect. Ik heb de waterontharder nu 3 maanden en ben dik tevreden. Hopelijk blijft dit nog heel lang zo.

Supper materiaal en service !

2 Waterontharders WTR Ceramic Premium gekocht voor mijn buurman en ik zelf; na heel wat mailen over en weer waarvan ik dacht die man wordt stapel dol; maar niks is te veel ! op al je vragen binnen een dag antwoord ! Spullen netjes geleverd met Post.nl ook weer zeer snel ! Alles zelf geïnstalleerd en als je de handleiding volgt is het niet zo moeilijk (vergt wel wat technische inzicht voor wat betreft aansluiten achter de watermeter) ook het instellen van de besturingsunit is eenvoudig ! De gebruikte materialen van de Bypass en de besturingsunit en blauwe fles zijn degelijk De bak van het zoutvat ook degelijk echter de deksel breekt makkelijk let goed op hoe je deze op de bak plaatst het kan maar op een manier wat ik dus verkeerd gedaan heb met gevolg scheurtje in de deksel maar met secondelijm weer ok. Apparaat de eerste keer handmatig laten spoelen en daarna staat hij in automatische modus; heb de volgende dag de hardheid van water gemeten en was gelijk al 0 Dh ! was eerst 11 Dh. Kortom prachtig apparaat zeker voor die prijs ! en top service !

Goed advies en nette installatie

Over WTR kan ik kort zijn.. van begin tot eind heel prettig en helder in de communicatie plus daarbij goede service. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen

Super product de ceramic 15 premium waterontharder

Heb nu 4 maanden een waterontharder van WTR en wil echt niets anders meer… hard schrobben in de badkamer is verleden tijd. En je merkt echt t verschil, handdoeken zacht, onze huidjes nu allemaal zacht.. en dat voor stukken goedkoper als al die andere waterontharder bedrijven, ik raad het echt iedereen aan.

Goede kwaliteit, goede service

Beste deal die ik kon vinden op het internet, scheelt honderden euro's tov andere websites. Duurde even voordat er ruimte was in de planning (1.5 maand) , maar begrijpelijk in deze tijd. Had in de tussentijd vragen over drukverlies, daar antwoordde Marnik goed en snel op. Installatie ging goed, monteur was duidelijk en beleefd. Ik had het grote zoutvat gekozen wat veel te groot was, ipv daarvan is de kleine geïnstalleerd zonder gedoe. Per ongeluk was alleen de duurdere pomp meegenomen, die is geïnstalleerd zonder extra kosten. Ik heb genoeg bedrijven meegemaakt die in dat geval toch het verschil aan je willen doorberekenen, dat is goede service en voor goede service hoort een goed review.

Goeie service. Fijne monteur.

Snelle levering. Goeie service. Fijne monteur.

Goed en geheel conform afspraak geïnstalleerd.

Netjes gewerkt en niet afgereraffeld

Afspraak zo geregeld voor een waterontharder met installatie. Installatie prima gedaan, gezellige monteur en goeie uitleg erbij. gewoon weg zeer positief ervaring.

Dikke prima!

De waterontharder is zorgvuldig geïnstalleerd en alles is weer netjes achtergelaten. Contact is uitstekend, duidelijk en vlot. En dat allemaal voor een mooie prijs.

Duidelijke, transparante communicatie en afspraken

Keurig verzorgde installatie door een monteur die zijn werk verstaat.

Het plaatsen van de waterontharder ging vrij snel.

Heel goed werk geleverd, ook tips gegeven waar de waterontharder het beste geplaatst kan worden. Al met al heel goed werk geleverd. Ik beveel het zeker aan

Snel en vakkundig geplaatst

Zeer vriendelijke monteur die binnen anderhalf uur de boel voor elkaar had.

Helemaal goed, dikke duim

Gisteren de ontharder geplaatst door wrt zeer vriendelijke man met verstand van zaken wist goed wat hij deed. Alles netjes gemonteerd en aangesloten Over de werking van apparaat kan ik nog niks zeggen maar zit er mooi en professioneel uit en zal doen wat hij moet doen.

Vriendelijk en snel geïnstalleerd

Vriendelijk en volgens afspraak

Keurig gemonteerd

Snel en vakkundig gemonteerd door vriendelijke monteur.

Prettig verlopen!

Meedenkend en niet te flauw om je te helpen!

Doen wat ze beloven

Op aanvraag en gestelde vragen werd snel en goed geantwoord. Ik wilde de installatie in de meterkast, maar daar was dacht ik niet voldoende ruimte voor. Op mijn verzoek zou men twee typen meenemen, zodat ik ter plaatse nog kon beslissen. Monteur heeft de situatie bekeken en gaf aan dat het wel mogelijk was om alles in de meterkast te krijgen. Helaas had hij toen niet de juiste ontharder bij zich. Werd gelijk een nieuwe afspraak gemaakt en is alles na tevredenheid geïnstalleerd. Zeer vriendelijke monteur en ook overig contact verliep prettig.