Altijd behulpzaam

Altijd zeer behulpzaam, telefonisch en via e-mail. Geweldige service! Daarnaast een nette prijs/kwaliteit verhouding van het product.

Wat je verwacht, krijg je ook, top

Helemaal tevreden na installatie van onze waterontharder. Super vriendelijke en zelfstandige installateur die onze waterontharder perfect heeft geinstalleerd en uitgelegd. Top service!

Very professional team and great service!

Great team of professionals! Good advice while we were choosing the right model, Marnik answered and explained a million questions from our side. Installation was done in a professional manner, quickly and with a lot of explanation from Sanders. We are very happy with the service and a very friendly and nice team of professionals. Thank you! Recommend to everyone!

Super advies!

Uitstekend advies gekregen waardoor plaatsen een fluitje van een cent was! Nu ruim 2 maanden in gebruik en je voelt en proeft het zachte water. Geen kalkaanslag meer en zeepgebruik is nu ook minimaal.

Topservice en perfecte installatie.

Het contact met het bedrijf ervaar ik als zeer prettig en kundig. Communicatie was erg sterk en dachten echt mee met het inplannen. De monteur werk secuur en is zeer prettig in de omgang.

Service! Service! Service!

Dit bedrijf levert service uit lang vervlogen tijden, zo ontzettend goed! De medewerkers zijn prettig in de communicatie en denken mee, doen wat er is afgesproken. Kortom alles wat je zoekt in een bedrijf. De producten zijn kwalitatief goed voor een vriendelijke prijs. Wat mij betreft een aanrader!

Goed advies. Professionele uitleg.

Waterontharder inmiddels poos in gebruik. Werkt heel goed. Merken het aan alles. Zowel met gebruik als drinkwater en mat aanslag op materialen, zoals wasbakken, kranen, glas/douchewand etc.

Goede vakbekwame installateur met nuttige tips

De installateur deed zijn werk heel goed. Kwam heel vakbekwaam over en gaf ook nuttige tips. Hij gaf geen moment de indruk dat hij gehaast was maar ook zonder dat het leek alsof hij onnodig lang bezig was.

Keurige nette installateur .

Fijn bedrijf dat goede service verleent.

Snelle en persoonlijke benadering met de verkoper en installateur. Netjes geplaatste waterontharder. Top

Uitstekend bedrijf met een goede prijs en service.

Snelle levering en goed verpakt. Middels de handleiding is zelf montage goed te doen. Snelle reactie via de mail en duidelijke uitleg bij mijn vragen.

Super goed geholpen

Super goed geholpen door Rogier. Inhoudelijk prima toelichting gehad van alle ins en outs. Snel en duidelijk gereageerd. Ook prima meegedacht in oplossingen. Zouden andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen! Dus in 1 woord: TOP.

Professioneel

Scherpe prijs met goeie service.

Service echt top!!

Na twee jaar geeft het systeem aan een servicebeurt uit te (laten) voeren. Dat kun je zelf, maar daar willen ze ook iemand voor langssturen. Voor 75,00 euro is alles geregeld. Tegen garantie is er nog een onderdeel vervangen. Zeer tevreden over de netjes werkende en vriendelijke monteur. Dit bedrijf is een echte aanrader, en daarmee ook het product dat ze leveren!

Aanrader

Een site die voldoende info geeft, een helpdesk/klantenservice voor een prettig contact, een duidelijke offerte, een snelle afspraak, installateur stipt op tijd. Keurige installatie en uitleg, directe factuur en een tikkie om te betalen. Geweldig! Op naar een kalkvrij huis!

Ontzettend tevreden!

Wij hebben een waterontharder laten plaatsen in onze meterkast. We dachten dat het er niet in zou passen, maar hij heeft het toch heel netjes en vakkundig passend gekregen. Wij hadden wel een kleinere variant, maar dat is ruim voldoende voor een redelijke groot huis met twee douches, een jacuzzi en 4 personen. Hartstikke vriendelijke monteur! Nam echt de tijd om alles uit te leggen, ervaringen te delen en te adviseren. Je merkt direct na installatie en doorspoelen verschil; als je je handen wast is het net of je handcrème gebruikt hebt. En ze zijn absoluut de meest voordelige. Wij kunnen niet wachten om de voordelen verder te ontdekken. Al met al echt super, aanrader!

Goede voorlichting, nette offerte en super montage!

Je kunt het beste mailen met dit bedrijf, ze reageren hier snel en goed op. Goede verkoop binnendienst (Marnik), hij geeft duidelijk, eerlijk en klantgericht advies waarbij jou belang voorop staat. Keurige transparante offerte met een nette scherpe prijs. De montage door Sander is werkelijk super, zeer vakbekwaam, denkt in oplossingen zodat je een hele mooie afgewerkte montage krijgt en ook handig, nog steeds bij het zoutvat kunt. Dat was bij ons namelijk vooraf nog wel even een dingetje gezien de beperkte beschikbare ruimte. Na montage een duidelijke korte uitleg hoe alles werkt en hoe je zelf eenvoudig het onderhoud kunt doen en je dus een duur jaarlijks terugkomend onderhoudscontract bespaart! Het viel mij enorm mee hoeveel ruimte de installatie in totaal uiteindelijk innam en we zelfs nog ruimte overhielden in de meterkast. Dit was mogelijk door de goed uitgekiende plaatsing van alles. Wat ook een voordeel is, dat Sander overdag en 's avonds monteert. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf vandaar een dikke welverdiende 10!

Goed werkende waterontharder

Afgelopen zomer een waterontharder gekocht. Met een duidelijke omschrijving ontharder geïnstalleerd en het werkt naar behoren. Tip: koop een ontharder waarbij je zelf de hardheid kunt regelen. ODh is naar onze mening niet goed en hebben daarom de iets duurdere versie genomen waarbij wij de hardheid op 2Dh hebben afgeregeld.

Fantastische service vakkundig en vriendelijk! Installateur en ook de mensen die er werken zijn heel aardig. De ontharder mooi gemonteerd alles goed weggewerkt! Compliment. Mooie waterontharder en werkt perfect de kalk is verdwenen!

Goed advies en goed geplaatst

Vooraf heb ik a.d.h.v. gemaakte foto's goed advies kunnen krijgen over de mogelijke plaatsing in huis. Het contact daarbij was vriendelijk en er werd steeds snel gereageerd. De plaatsing werd zeer vakbekwaam en zorgvuldig uitgevoerd. Ik heb de waterontharder nu een maand in huis en ben zeer tevreden!

Prima bedrijf

Monteur was zeer behulpzaam en vakkundig

Snel & vakkundig

De ontharder werd snel en goed ingebouwd, alles ingesteld en uitgelegd. Bedankt!

Alles is heel netjes geïnstalleerd, ,de genen die het installeert werkt heel netjes

Top kerel Sander, net stukje werk!

Installatie netjes nagelopen, goed uitleg gegeven, vriendelijk. Helemaal goed!

Fantastische organisatie

Zeer netjes en professioneel bedrijf. Mooi en zeer netjes afgemonteerd.