perfect

Ik heb er nu 4 stuks geinstaleerd en naar volle tevredenheid

Fijn contact, goede informatie welke je het beste kan nemen. Monteur super aardig en erg kundig. Kon van alles vragen. Fijn dat we via dit bedrijf onze waterontharder hebben laten plaatsen!

Prijs/kwaliteit en service Cabinet 11L

Na contact gehad te hebben met meerdere partijen, toch voor WTR gegaan. Geen spijt van. Cabinet ontharder was netjes en snel geleverd en de installatie handleiding was goed te volgen. Jammer genoeg had ik een lekke by-pass, maar dit probleem is zeer snel en netjes opgelost door Marnik via Whatsapp. Hij werkt goed en ik ben zeer tevreden.

Super bedrijf met goede mensen

Goed product, Keurige installatie, alles goed voor elkaar. Vriendelijke monteurs, en zeer goede service. Dit is echt een aanrader is het oerwoud van aanbieders.

Zeer betrouwbaar als je een waterontharder overweegt

Duidelijke communicatie, was wat mis gegaan aan mijn zijde mbt de bestelling, was geen enkel probleem om dit te wijzigen. De installateur was zeer vriendelijk, denkt mee, en lost op! Netjes geïnstalleerd, goedkoper dan andere aanbieders, zoniet de goedkoopste. Een ieder die de aanschaf van een ontharder overweegt, kan dat hier met een gerust hart doen!

Geweldige monteur, prachtig afgewerkt

Zeer beleefd en kundige monteur, hoe het apparaat gaat werken zie ik in de toekomst wel. Verwacht zeer goed, met veel ervaring gemonteerd.

Snelle service, heldere communicatie!

Ze doen wat ze beloven, geven goede informatie vooraf en komen hun afspraken na. Vriendelijk personeel, met verstand van zaken.

Goede service en tevreden met het apparaat

Ik heb een ontharder zelf geïnstalleerd. Tijdens de installatie heb ik de vlotter waarschijnlijk niet goed geplaatst waardoor de regeneratie niet goed ging. Op vragen over de werken ben ik keurig en snel geholpen. Vorige week was het de water hardheid weer gezakt naar 2.5-3 dH. Na nog een extra regeneratie zit ik op 0-1dH. Kortom, mooi product en goede service

Zelf opgehaald. Goede producten draait hier al 2 jaar

Goede waterontharder. Lijkt hetzelfde te zijn als bij ons op het werk. Is niet zo compact als je een hele dure neemt. Maar goed als je de plek ervoor hebt. Voor de tijd contact met hun gehad omdat de ontharder een meter omhoog moet qua druk naar de afvoer dit was geen probleem zeiden ze en dat blijkt in de praktijk ook niet zo te zijn. Erg bedankt voor de support!

Goede en vakkundige installatie.

Het gehele proces van bestellen, communicatie en installatie als zeer prettig en correct ervaren. Zeker in huidige tijd is een stukje klantvriendelijkheid en doen wat je zegt, geen gemeengoed meer. Bij dit bedrijf wel. Bij de installatie neemt men de tijd en werkt men zeer netjes. De juiste keuze gemaakt om voor dit bedrijf te kiezen (op advies van mijn buurman.)

Duidelijk, correct én niet duur

De offerte en aankoop waren eenvoudig en duidelijk en de verkoop afdeling nam alle tijd voor onze vragen. Afspraken zijn stipt nagekomen en de installatie van de waterontharder is perfect uitgevoerd door de uiterst vriendelijke monteur. Wij kunnen dit bedrijf absoluut aanbevelen.

Prima ervaring met WTR

In de meterkast is een goede aanpassing gemaakt voor de plaatsing. Ook nog een sifon vervangen die niet goed was. Dus zeer tevreden. Vriendelijke monteur en vooraf ook telefonisch goede info gekregen.

Top geregeld

Vriendelijke installateur. Deskundige en nette montage. Echt een aanrader!

Bij het plaatsen geen problemen gehad deze kwamen pas bij het aansluiten op een afvoer wat geen afvoer bleek te zijn. Gezocht naar een afvoer en samen met Sander een oplossing gevonden onder de aanrecht in de keuken. Geweldige support van uw medewerker, niets was te veel. Super, nog enorm bedankt Gr.Matt Janssen

Snel, oplossingsgericht en positieve houding

Stond er in no-time. Ondanks dat aansluiting niet was zoals verwacht werd er snel een passend oplossing bedacht.

Keurige levering en uitstekende montage

Waterontharder werkt zoals verwacht, dus wij zijn heel blij met het zachte water. WTR hield zich netjes aan de planning en de montage was uitstekend. Vriendelijk, vakkundig en met heldere uitleg. Monteur denkt mee en streeft naar optimale oplossing. Ik kan WTR iedereen aanbevelen!

Perfecte service en goede prijs

Allereerst de laagste prijs die te vinden is op internet. Daarbij heeft men hele goed telefonische service. Had wat vragen over instellingen en werden vakkundig beantwoord. Ik had per ongeluk het verkeerd type besteld (eigen fout), maar er werd perfect mee gedacht en is super opgelost door de klantenservice. Ik kan deze firma alleen maar aanbevelen!

Geweldig Bedrijf

WTR Ceramic Premium Waterontharder 10ltr aangeschaft. 26 juni in gebruik genomen, waterhardheid 12 Dh. 27 juni hardheid water nogmaals getest, 0 Dh. Er waren een paar dingentjes manco aan de levering, binnen 1 dag in huis. Personeel is zeer klantvriendelijk, ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan.

Installatie keurig uitgevoerd en alles naar wens

Relatief snel geplaatst in de meterkast. Dank voor de plaatsing en uitleg. Als pietje precies had ik wel graag even afstemming gehad over de exacte plaatsing in de meterkast, maar verder geen klagen.

Keurig aangesloten en geïnstalleerd .

Vandaag aangesloten door Sander zeer vakkundig en goede uitleg . Ook nog bij 3 buren. Gelukkig hadden ze het zoutvat van 22x22 weer anders zou het niet lukken. In mei met Marnik contact opgenomen en afspraak gemaakt dat ging goed en vlotjes, weken doorgegeven en vandaag geplaatst. TOPPIE

Ik ben super geholpen met een instellingen probleempje

Ik had een probleem met wat instellingen en ben echt perfect geholpen van A tot Z. Zo`n service is zeldzaam tegenwoordig. Top !!

Zeer tevreden!

Vandaag is mijn waterontharder vakkundig geplaatst. Heel tevreden mee, goed meegedacht door de zeer vriendelijke monteur. Na de plaatsing is alles duidelijk uitgelegd. Nogmaals ontzettend bedankt!

Goede prijs kwaliteit

Uitstekende communicatie en perfecte levering van de installatie. Ondanks de zeer beperkte ruimte heeft de monteur de installatie probleemloos weten te installeren. Ook de nazorg konden wij zeer waarderen.

Snelle installatie, netjes en tegen een goede prijs

Uitstekend geholpen met een probleem

Ik gebruikte de wateronderharder van Goedkopewaterontharders.nl al een tijd, helaas was na controle de waterhardheid niet lager te krijgen dan 2dH, daarom contact gezocht. Na een paar mailtjes het probleem boven water gekregen, er was wat fout gegaan bij andere werkzaamheden in dezelfde ruimte. Probleem gevonden en opgelost op afstand! Grote klasse, bedankt!

Monierweg 12 7741KT Coevorden