Perfecte service van begin tot eind

Vanaf de eerste communicatie tot de volledige installatie is alles heel goed afgehandeld door goedkopewaterontharders.nl. Niet alleen de prijs is goed, maar ook de service! Zeker aan te raden om hier je water ontharder te kopen!

Tijdens het offerteproces werd er snel en accuraat gereageerd. Daarna een scherpe offerte en een nette monteur die alles kwam installeren op vakkundige wijze! Ook op vragen nadien wordt er snel en vakkundig gereageerd!

Sander is top installateur

Goede kwaliteit en service

Wij hebben eind vorig jaar contact gelegd met de verkoper van Goedkope waterontharders. Hij heeft met ons meegedacht voor de best passende situatie voor ons en de geschikte waterontharder. Eind januari is de waterontharder bij ons geplaatst. Een ontharder van 15 liter met keramische schijven en een zoutvat van 70 liter. Het paste via een al bestaande vertakking van waterleidingen in onze kruipruimte. Echter was onze waterdruk al vanaf de aankoop van onze woning slecht en dat bleek aan de amateuristisch aangelegde vertakking te liggen. De monteur heeft aangeboden deze ook te vervangen. Na het vervangen van de vertakking was onze druk perfect. Inmiddels kan ik zeggen na bijna 4 maanden dat de ontharder zijn werk goed doet. Het water is zacht, we hebben geen last meer van kalkaanslag en het ontkalken van apparaten is verleden tijd. We zouden iedereen een ontharder van dit bedrijf aanraden.

Goede snelle service en installatie

Ze hebben ons heel goed uitgelegd wat wij nodig hadden en zo doende ook snel kunnen beslissen wat wij wilden De installatie is ook goed en snel uitgevoerd en duidelijke uitleg van de waterontharder

Snel vakkundig en vriendelijk!

Snel vakkundig en vriendelijk!

Professioneel klantvriendelijk

Vriendelijk en professioneel Goede service Top installatie

Service is boven verwachting!

Eind vorige jaar een nieuwe badkamer gekozen met mooie zwarte kranen. Vanwege het harde water in Gouda ben ik op zoek gegaan naar een ontkalking systeem. Voor Goedkope water ontharders gekozen vanwege alle positieve reviews. Veel hulp en advies gehad voor welk systeem en vooral voor een juiste plaats in de krappe meterkast. We hebben voor de Ceramic premium 10 gekozen die paste het best bij ons 2 persoons huishouden. Deze is in januari geplaatst door hun uiterst nette monteur. Ik heb even gewacht met de review om echt ervaring op te doen. Nou, alle kranen blijven mooi zwart en nergens kalkaanslag. Ik heb de waterhardheid nog gemeten met een chemische test en die kwam tegen de 0 Duitse hardheid uit. Af en toe zout bijvullen en zo hopen we er nog jaren plezier van te hebben. Prima bedrijf, prima product!

Goede service en perfecte installatie

Goede technische discussies en advies omtrent keuze juiste type dat aansluit bij onze wensen en verbruiksprofiel. Installatie en inbedrijfstelling professioneel verzorgd door Sander. Afval en verpakkingsmaterialen worden netjes opgeruimd en meegenomen. Ook aansluiting op afvoer (in kruipruimte) netjes afgewerkt.

Nadat ik mijn waterontharder binnen enkele dagen had ontvangen en zelf had geïnstalleerd, begon ik te twijfel of ik wel de juiste keuze had gemaakt. Via email contact gezocht en hier werd een paar uur later al op gereageerd. Ik had gevraagd of het geleverde ventiel van de ontharder kon worden omgeruild voor een versie met een hogere doorstroom capaciteit. Dit was geen enkel probleem en na betalen van het geringe prijsverschil werd het ventiel opgestuurd. Na omwisselen heb ik het vrijgekomen exemplaar retour gestuurd. Enkele dagen later kreeg ik keurig bericht dat de retourzending was aangekomen en werd gevraagd of alles nu naar wens is. De ontharder bevalt uitstekend! Géén kalk meer in de douche en glazen drogen streeploos op. Misschien is mijn keuze voor de 30 liter versie met hoge capaciteit overdreven voor ons waterverbruik, maar je hebt dan in ieder geval géén merkbaar drukverlies als je onder de douche staat. Dit in tegenstelling tot veel duurdere systemen waar ik mindere berichten over hoor in mijn omgeving. Kortom: Zoek niet verder en koop bij WTR!

Scherpe prijs, super installatie

Na lang zoeken en vergelijken uiteindelijk uitgekomen bij goedkopewaterontharders.nl. Veel duurdere merken leveren onderhuids vaak dezelfde kleppen (bv pentair), dus er is veel te winnen qua aanschafprijs. Zij leveren tegen een scherpe prijs met prijsgarantie. Wij hebben gekozen voor het ceramic model met installatie en 10 jaar garantie. De installateur kwam keurig volgens afspraak en was een aardige vent. Hij had zelfs nog verschillende modellen mee, zodat we ter plekke nog konden wisselen indien gewenst. Uiteindelijk in overleg bepaald wat voor ons de beste plek van installeren was. Dit werd volledig in de kruipruimte. Hiervoor was wel meerwerk nodig (boren door de vloer). Dit was van te voren al bekend, en was slechts tientjeswerk. De installateur heeft super netjes werk geleverd en alles keurig ingesteld. Rekening kregen we ter plekke en betaling kon met een tikkie. Al met al top geregeld voor een prijs die zeker 600 euro lager lag dan bij de grote merken. Zoek je een fijne waterontharder (met installatie). Zoek niet verder en koop hem hier!

Deskundig en betrouwbaar

Mijn ervaring met dit bedrijf is boven verwachting. Bij aanschaf werd er de tijd genomen om me goed te adviseren. Meteen besteld en afspraak gemaakt met installatie in de meterkast. De monteur weet waar die mee bezig is en erg vriendelijk. Al met al een bedrijf die ik zeker aan zal raden bij vrienden en familie.

Goed contact en service

Prettige installatie

Plaatsing netjes uitgevoerd, monteur legde alles goed uit

De monteur was iets later maar hij nam wel de tijd om de klus netjes en goed uit te voeren. De ontharder is netjes geplaatst met beperkte ruimte.

Snel en makkelijk geïnstalleerd door 1 van de monteurs

Heerlijk zacht water

Een waterontharder aangeschaft bij WTR. Vriendelijke jongens die al je vragen duidelijk beantwoorden. Wij hebben hem zelf geïnstalleerd. Heb nu heerlijk zacht water. Ben er erg blij mee

Erg goed.

Ik heb de juiste adviezen gekregen op een professionele maar toch relaxte manier. Geen blabla, duidelijke verhalen. De monteur belde vlak voor hij zou arriveren, was prima op tijd. Alles netjes volgens afspraak afgehandeld voor een nette prijs. Vergelijkbare ontharders zijn zeker niet goedkoper te vinden.

Perfect geregeld

Vandaag is onze waterontharder aangelegd door Sander. Prima kerel die zijn vak goed verstaat. Ontharder in de waterput en zoutvat in de meterkast. Denkt mee in creatieve oplossingen. Na installatie zaken goed doorgenomen en duidelijke uitleg gegeven. Wij kunnen dit bedrijf aanbevelen als je een waterontharder zoekt. Wij zijn heel tevreden

Uitstekende service, goede prijs en onthard perfect

Wij hebben in Middelharnis een hardheid van 14,5. Ik heb de ceramic 20 geinstalleerd en daarna meting gedaan, resultaat hardheid 0. Mijn ouders die ook in Middelharnis wonen hebben een veel duurdere Aquacell en daar heb ik ook even een meting gedaan, resultaat hardheid 4. Advies en hulp bij de installatie was ook top, dus erg tevreden

Netjes geïnstalleerd en werkt prima

Ruim een maand na installatie zeer tevreden met de waterontharder (ceramic premium 15). Geen kalkaanslag meer in waterkoker, douche, bad, gootstenen, etc. Zeer vriendelijke en nette monteur die uitgebreid de tijd nam om alle vragen te beantwoorden. Na afloop ook goed bereikbaar voor vragen over onderhoud.

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Voor onze nieuw woning een waterontharder incl accessoires besteld. Keurig geholpen, snelle levering en afspraken worden netjes nagekomen. Aanrader!

Degelijk product en netjes geïnstalleerd

Aankoop en installatie liepen soepel. Netjes geïnstalleerd. Blij met de aankoop.

Goed!

Ontharder is netjes geïnstalleerd. Na een tijd was het water niet meer zacht omdat hij uit het stopcontact was geweest, toen zijn wij goed begeleid om de instellingen correct te zetten zodat de waterontharder het weer zoals eerst deed.

Geen enkele aanmerking

Alles is duidelijk omschreven en de waterontharder na een paar uurtjes aan het werk gekregen. Dag later klein testje gedaan door wat “oud” en “nieuw” water op spiegel te spatten en te laten drogen. Kalk aanslag lijkt weg te zijn nu. Top !

Nette en goede onderneming

Ervaring is erg goed. Eerst ter plekke voorgelicht door bekwame en installateur. Daarna contact gelegd met hoofdkantoor. Goede aanvullende informatie gekregen. Had ook bekenden die apparaten al hadden geïnstalleerd. Die waren tevreden. Waterontharder nu ook bij mij geïnstalleerd. Kan onderneming aanbevelen.

Monierweg 12

7741KT Coevorden