SUBLIEM

zeer doeltreffende producten... prijs, kwaliteit top.. mooi resultaat..ik ben zeer tevreden..een echte aanrader!

Snelle, klantvriendelijke levering.

Niet alleen de producten zijn uitstekend, maar ook vergissingen worden snel en kundig in orde gebracht. Dit was fijn om te ervaren!

Volledig naar wens

Snel geleverd, prima produkt, volledig zoals omschreven in de webshop. Helemaal tevreden!!

super!!!

vlotte afhandeling en supersnelle levering van de bestelling, proficiat

Perfect en op tijd geleverd.

Voldoet aan mijn verwachtingen en zoals beloofd geleverd.

mooi resultaat

goede en duidelijke omschrijving hoe je de producten moet gebruiken en het resultaat is ook in orde.

Alles vlot en correct verlopen

Goede eerste ervaring met dit bedrijf...alles vlot verlopen..bestelling,levering, opvolging. Je moet wel behoorlijk veel bestellen om gratis verzending te krijgen, een klein minpuntje.

uitstekend product

Heel goede resultaten met dit product

Snelle en correcte levering.

Heb reeds meerdere malen producten Lithofin aangekocht bij Vloerproducten.nl en steeds aan zeer gunstige marktprijzen.

Altijd content goed kwaliteit

Alles prima

Snelle en juiste levering

Beetje gesukkeld met de website ( betaling) maar verder alles prima

super

altijd perfecte en snelle levering

Correcte, snelle service en degelijke producten

Correcte, snelle service en degelijke producten

Heel snelle levering

Perfecte service. Heel snelle levering. Top!

Wel snelle service

Blijkbaar heb ik toch de verkeerde fles. Maar service was wel snel

Vlotte levering, goed verpakt.

mooie producten

Vloerreiniger en impregneermiddel aangeschaft. Beide doen wat ze moeten doen. De vloerreiniger voor natuursteen is het beste wat onze vloer al heeft gezien.

Correcte levering. Veilig verpakt.

vlot en duidelijk

Duidelijke site, onmiddelijke verzending. Alles heel vlot verlopen.

Perfect zoals beloofd

Perfect geleverd, maar 1 dag vroeger dan voorzien

Het liep mis

Het bestellen ging vlot. De levering verliep een stuk minder vlot maar dat werd ook toegegeven in de communicatie. Ongeveer alles liep mis en na 14 dagen en een aantal herinneringen werden de producten dan toch geleverd. Waarvoor dank.

Snelle correcte levering

Ik gebruik de Lithofin producten. Via vloerproducten beste prijs, snelle en correcte levering.

Producten snel geleverd. Alleen zien de tubes eruit alsof ze zijn aangekocht als producten met een fabricagefout

Perfect zoals iedere keer

Toch Ideaal een dag een Franstalige versie van uw site.

Heel tevreden

Snelle levering,top producten