Bestel hier nooit

Bestelling geplaatst van product dat de volgende dag geleverd zou worden. Vervolgens een week niets gehoord, niet bereikbaar en geen antwoord op meerdere contactverzoeken.

Beste, excuses dat het zo voor u is overgekomen. U had vrijdag middag bij ons besteld, helaas zijn we dan gesloten. Op zaterdag heeft u een mail naar ons gestuurd dat u speciaal de producten bij ons heeft besteld omdat wij binnen 24 uur leveren. Op dat moment was u ook bewust dat er geen track&trace verstuurd was op vrijdag. U had zogezegd in de mail een team klaarstaan om uw vloer te laten doen voor de maandag ochtend. Als u zelf het eerder had besteld hadden we het met alle liefde geleverd. Echter afgezien van dat mailtje waarin u vrij boos reageerde, wij hebben niks gehoord? welke contactverzoeken? Excuses dat u de producten niet maandag ochtend had. Wij bieden helemaal geen service van 24 uur. Ik ben bang dat u in verwarring ben met een andere webshop. de meeste mensen hebben niet binnen 24 uur schoonmaakproducten nodig dus vandaag dat wij het niet aanbieden. Als het kan versturen we het wel die dag nog. U heeft gekeken naar de verzendinformatie op onze website waaruit u zelf heeft geconcludeerd dat u fout zat. dat u uw frustratie op deze manier wilt uiten na 2 weken vinden wij minder leuk. De producten die u heeft besteld hebben wij geleverd, binnen onze verzendvoorwaarden. Even een berichtje van "hi, kan je ons helpen" of iets had wonderen gedaan, maar niet doen alsof wij u iets beloofd hebben wat we niet hebben nagekomen. Daarnaast doen alsof u meerdere keren contact heeft opgenomen laat een beetje doen lijken alsof wij niet eens willen helpen. Heel veel van onze klanten die berichten ons met een probleem. 9/10 kan het via via rechtstreeks geleverd worden. Jammer!

zeer snelle levering

heel snelle levering

Overzichtelijk

Snel gevonden op internet wat ik nodig heb. Nog sneller geleverd

Super !

Super snelle levering !

Snelle service.

Top verpakt. Alles wat ik besteld op de juiste manier geleverd

Bestelling komt maar niet binnen

Wacht al twee weken, gebeld en wordt niet teruggebeld, geen excuus. Arrogante houding van een medewerker. Hier koop ik echt niet weer! Geld terug gevraagd, hoop dat het sneller gaat dan aller hiervoor want anders moet de rechtsbijstand ook nog worden ingeschakeld.

Beste, Jammer dat u een negatieve reactie heeft geplaatst. De bestelling zou inderdaad later aankomen maar wij hebben u hier meerdere berichten over gestuurd. Wij hebben u gemaild ipv gebeld omdat u zelf het verkeerde telefoonnummer had ingevuld. De reden was dat onze groothandel overgenomen was door een ander bedrijf en ze konden in die tussen periode geen producten aanleveren. Dit hebben we ook via de mail tegen u verteld. het computersysteem blokkeerde ons als klant. Op het moment dat we een exacte leverdatum binnen hadden hebben we u zelfs 1 extra gratis product aangeboden omdat wij het ook rot vonden dat u lang heeft moeten wachten. in de tussentijd hebben wij u constant op de hoogte gehouden. Wij hebben geen enkele reactie van u ontvangen behalve dat u ons opeens boos opbelt op de datum van deze referentie en door middel van schelden en dreigingen met referenties uw zin probeert te krijgen. dezelfde dag hebben wij u ook nog gemaild over het terugstorten. ook geen reactie op gekregen. We hebben het geld gewoon op dezelfde dag terug gestort. mvg Frank

Duurt lang, netjes verpakt.

Duurde lang voor het geleverd werd.

Vlotte levering en verzorgd verpakt

Vlotte levering en met zorg verpakt

Top service!

Zo doorgaan!

Bestelling is goed gearriveerd en snel ook. Fijn.. De mop werkt goed en het onderhoudsmiddel moet nog blijken

Goede producten en een snelle levering

Snelle levering en een goed product

De artikelen werden zeer snel geleverd goed verpakt. Super tevreden

Perfect produkt

Perfect systeem, in elkaar zetten was even tobben.

Snelle levering, alles wat ik nodig had netjes ingepakt

Herhaling v e vroegere bestelling, alles zeer vlot verlopen.

Snelle levering, prima product

Prima snelle levering .prima product

Laagste prijs, snelle levering

Bekend product, laagste prijs, snelle levering

Heel goede service

Heel goed product en corect geleverd

Super snelle levering

Duidelijke website. En volgende dag al geleverd helemaal top

DHL verwoestte mijn pakket maar Vloerproducten verstuurde direct de bestelde producten opnieuw.

DHL beschadigde mijn pakket voor aflevering en retourneerde de bestelde producten aan Vloerproducten. Daardoor was de voor mij bestelde levering 10 dagen onderweg zonder dat Vloerproducten noch ik daar van af wisten. Zodra Vloerproducten dit vernam, stuurden zij de bestelde goederen direct nogmaals. Ik ontving ze een dag later. Prima service van Vloerproducten.

Kwalitatieve informatie en snelle service

Prima persoonlijk advies ontvangen, goede producten en snelle service

Snelle service, zeer snel verzonden

makkelijk en duidelijk

Makkelijk te vinden op google en duidelijk om te bestellen