Oplichting

Betaald nooit wat gekregen Geen reactie op telefoonnummer

Bestellen niet mogelijk

Kan niks bestellen, aangezien er geen betaalmogelijkheden zijn. Contactformulier ingezonden, geen enkele reactie. Bestaat dit bedrijf nog wel?

Mooi product!

Goeie test, makkelijke beschrijving en anoniem! Snelle levering super.

Fijne test

Ik ben blij dat deze test bestaat. Het is fijn om gewoon thuis direct resultaat te hebben. Snel en discreet ontvangen.

Goed, netjes en discrete geleverd

Eerst nog een kleine twijfel gehad met bestellen maar erg blij dat ik het gedaan heb!! Ik heb nu zekerheid (gunstig voor mij) en de levering was tijdig en discreet.

Goed product

Makkelijk annoniem te bestellen en duidelijke uitleg ho het te gebruiken.

Goed product, helder en redelijke prijs

Discreet geleverd, makkelijk te gebruiken en heldere uitleg. Prijs is ook schappelijk.

Snelle levering en makkelijke test

Makkelijk te gebruiken test. Gelukkig had ik een goed resultaat. Bedankt!

Betrouwbare test

Fijn om een betrouwbare test in eigen omgeving te kunnen doen.

Duidelijke uitleg over de test. En het resultaat .

Makkelijk te doen en het resultaat is duidelijk, ook voor iemand die niet medisch onderlegt is. Geeft een geruststellend gevoel. Top.

Snel en discreet

Goede service en afhandeling.

Goede customer service

Eenvoudig te gebruiken product, zelf had ik een vraag en die werd snel beantwoord door Susan van customer service, dat was heel fijn, dank je!

Snel geleverd, goed product

Kwam discreet binnen. Bedankt.