Fast and friendly service.

Easy to use website with friendly service. Order was delivered on time!!! Will use it again!

Prachtige boxen en mooie producten

Sandra heeft samen met mij een box ontworpen voor mijn bruiden. Een luxe box met mooie handgemaakte verwen producten. De producten waar Sandra mee werkt zijn handgemaakt en geen productie werk. Er zit een verhaal achter en dit vind ik erg belangrijk.

Snel geholpen, goede kwaliteit in producten

Ik kreeg persoonlijk service en advies over de keuzen.

Geweldige service en smaakvolle producten.

Ik ben erg tevreden over de manier waarop mijn geschenkdoos samengesteld is. Er zitten smaakvolle producten in en de service was geweldig! Er is goed geluisterd naar mijn wensen.

Verassend en stijlvol

Makkelijk om afspraken te maken. Sandra is zeer professioneel in haar communiceren. Wat een geweldig concept!

Super!!

Hele fijne producten en super leuk dat je de pakketten zelf kunt samenstellen. Top service ook!

Tasteful and unusual gift much appreciated by mother of new born baby!

Immediate response and quick delivery. Definitely will use this company again.

Over ongewoonkado.nl

ONGEWOON KADO is een cadeauboetiek die is gespecialiseerd in samengestelde giftboxen voor speciale gelegenheden. We selecteren met de grootste zorg de mooiste producten die net even anders zijn en werken vaak samen met kleine onafhankelijke ondernemers om de meest originele producten aan te kunnen bieden.