Professioneel de klus geklaard en goed opgeruimd klasse medewerkers

• Prijs

Beste Joop, Dank voor uw reactie en tevredenheid. Hier streven we naar bij elke klant. M.v.g. het Team van Comfort Company,

zeer positief

personeel was erg vriendelijk en denken mee met de situatie, dat is werkelijk een zeer uitzonderlijke en prettige ervaring in de huidige tijd!!!

Prima firma!

Zowel het voortraject, de offerte aanvraag met medewerker van jullie, als de uitvoering, zijn prima geslaagd! Vriendelijke groet Kees Aerts.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Wanneer jullie in een straat bezig zijn, gooi in die straat een folder in de bus.

Een wereld van verschil

We. Hebben een plavuizen vloer, best koud in de winter. Nu met de vloer isolatie kunnen we op sokken lopen, als het niet heel koud is ook op blote voeten. De woonkamer is eerder warm. Wij zijn enorm content.

Heel erg tevreden

Netjes gewerkt

• Prijs

conform afspraak werden de werkzaamheden op tijd en secuur uitgevoerd

zie zin hierboven, ik ben zeer tevreden over de snelle en accurate uitvoering

snelle service

prima service en snel.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goed contact maar glas bevuilt

Tijdens het schoonspuiten van de muur glas ernaast en deur bevuilt vlekken van schuim

• Tips en/of verbeterpunten Muren preciezer schoonmaken

betrouwbaar.

Alhoewel er aanvankelijk een fout was gemaakt in de offerte heeft CC de verantwoordelijkheid genomen om dit voor haar verantwoordelijkheid te nemen. Uiteindelijk zijn alle werkzaamheden naar onze tevredenheid tot een goed einde gebracht.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Het was prettig geweest als er foto's waren gemaakt van alle muren van het huis die geisoleerd moesten worden. Dus betere afstemming van het eerste contact mbt offerte en wat de vakmannen tenslotte moeten uitvoeren.

Beste fam. Geurts, Dank voor uw reactie, Uw opmerking nemen we zeker mee, ondertussen hebben we voor al onze klanten en opnamen foto's gemaakt van alle te isoleren delen en bijzonderheden. M.v.g. het team van Comfort Company

Uitstekend bedrijf met deskundige medewerkers.

Goede en duidelijke offerte na goed onderzoek ter plekke. Helder advies; uitvoering volgens afspraak met vriendelijke en vakkundige medewerkers.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Alles met Bas Kiefman besproken.

Prima bedrijf

Prima service en de goede isolatiebehandeling lijkt tot meer comfort in ons huis te hebben geleid.

• Prijs

gewoon goed en goede service

moesten een keer extra langskomen omdat materiaal niet goed hechtte op (oude)woningvloer, maar alles goed afgehandeld Keurig hoor!

vakkundig

vakkundig

• Kennis & vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Monteurs waren vriendelijk, en denken mee in elke situatie.

• Prijs

Beste Heico, Dank voor de goede en eerlijke reactie, hier streven we naar. Elke klant dient 100% tevreden te zijn. Bij jou in de zaak zal dit niet anders zijn..!! M.v.g. Het Team van Comfort Company

Deskundig bedrijf

goede ervaring met het bedrijf personeel is deskundig we hadden alleen de pech dat het op de afgesproken datum de hele dag te koud was en moesten ze terug komen onder klus af te maken

Geleverd conform afspraak

Duidelijke uitleg over waar wel/niet geïsoleerd kon worden in de spouw vanwege een enkelmuurs aanbouw (vrijstaande woning uit 1951). Dito over de benodigde tijd en over de ruimte om het huis en wat er wel en niet opgeruimd gaat worden (kleine isolatiekorrel resten in de tuin bijv. niet). Deze uitleg is bij oplevering nagekomen. Na een jaar heeft de isolatie merkbaar effect! Warmte wordt langer vastgehouden en het wordt sneller warm. Ketel draait 30/40% minder is de indruk tov vorig jaar.

• Prijs

Dank voor uw lovende woorden, 100% tevreden klanten. Voor nu en naar de toekomst dat is het streven voor ons. m.v.g. het team van Comfort Company

gewoon goed.

alles gedaan zoals afgesproken.

• Prijs

Net bedrijf, mooi tarief en lost ook fouten op

Spouw laten isoleren met Comfort + parels en vloer laten isoleren met Knauf Jetspray. De vloerisolatie had geen goede hechting en kwam meermaals op 1 specifieke plek weer los. Uiteindelijk heeft CC een product expert ingeschakeld na al 2 keer herstel werkzaamheden. Een deel van de isolatie is weggehaald en opnieuw geprimerd en aangebracht. Al met al netjes geregeld door comfort company dus. Tot op heden zijn we tevreden.

• Prijs

Beste Niek, Dank voor je reactie, Bij jou was het wel lastig... maar ook dat gaan we niet uit de weg, niet goed is oplossen. punt. Daar is waar we voor staan voor nu en naar de toekomst toe. M.v.g. het team van Comfort Company

Prima werk geleverd.

Collega’s zijn vriendelijk, behulpzaam en denken mee. Kortom prima werk. Dank.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Geen.

Prima spouwmuurisolatie, beschadiging en rommel rond het huis

Spouwmuurisolatie netjes geplaatst volgens afspraak. Helaas bij thuiskomst beschadiging aan buitenstopcontact en poortdeur die niet was gemeld en veel rommel en isolatiebolletjes op oprit en in tuin.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Verplicht oplevermoment om alles na te lopen aan eind van werkzaamheden

Beste Peta, Dank voor je reactie, helaas niet 100%.... en daar streven we wel naar. hoop dat de daadwerkelijk is isolatie zijn werk doet voor nu en naar de toekomst Als er iets is wat we nog kunne doen voor jullie, hoor ik dit graag En we zullen zeker meer aandacht geven aan het opruimen en schoon opleveren na onze werkzaamheden. het team van Comfort Company

Een heel positieve en zeer goede ervaring.

Het adviesgesprek verliep zeer prettig en duidelijk, waardoor ik een goed beeld had van wat er gedaan moest worden. Ik kreeg duidelijke offertes toegestuurd en kon bellen als ik vragen had. Hierdoor kon ik een goede keuze maken. Vervolgens werd er door de verschillende medewerkers (spouwmuurisolatie, vloerisolatie en gevelrenovatie) zeer netjes en naar volle tevredenheid gewerkt. Ik werd steeds op een heel prettige manier te woord gestaan en de werkzaamheden verliepen zonder problemen. Klein puntje van aandacht wat betreft de facturering: voor de spouwmuur en de gevelrenovatie geen problemen, maar de factuur voor de vloerisolatie liet op zich wachten (10 juli werd de vloer geïsoleerd en de factuur ontving ik op 2 augustus), maar ik kan me voorstellen dat dit door drukte wat langer heeft geduurd. Alles bij elkaar genomen heb ik het gehele proces als zeer prettig ervaren en ben ik blij dat ik voor Comfort Company heb gekozen!

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.