Goed advies en follow up

Vakkundig Redelijk snel geholpen

Doen wat ze beloven

Prima ervaring met dit bedrijf. Zelfs het verzetten van de afspraak omdat de kozijnen nog niet geplaatst waren was geen probleem. Werk is volgens afspraak en netjes afgerond

• Prijs

Een professioneel bedrijf vanaf advies tot en met de uitvoering

duidelijk, snel, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk en houdt zich aan afspraak

Kon beter

Over het werk geen klachten, alleen het maken van de afspraak ging moeilijk.

• Tips en/of verbeterpunten Betere afspraken. Luisteren naar de klant

Werkzaamheden redelijk netjes uitgevoerd.

Vloer isolatie: wij hebben de kruipruimte vooraf helemaal schoongemaakt. Gezien de kleine ruimte hebben de medewerkers het grondzeil en de folie goed aangebracht. Muur isolatie: door onvoldoende oplettendheid heeft uw medewerker door de muur van de bijkeuken geboord, waardoor een 3tal gaten in de tegels zijn ontstaan. Het aanbrengen van de isolatie in de spouwmuur is verder wel goed gebeurd. Nadien schuim op ramen en kozijnen zoveel mogelijk verwijderd.

• Tips en/of verbeterpunten Zie toelichting

Slechte service

Geen begeleiding en technisch advies ontvangen over beste optie qua RC waarde. Bij ons is PIF60 geinstalleerd maar later kwam ik erachter dat er ook dikkere folie bestaat met hogere isolatiewaarden. Dit is ons nooit verteld door jullie. Ik had toen weinig verstand van isolatie en dat er verschillende isolatiewaarden bestaan. Achteraf gezien had ik graag voor een hogere waarde gekozen, bijv PIF80 of nog hoger. Daarna was er een slechte communicatie tussen Comfort Company en het uitvoerende bedrijf. Er zou zowel vloer als spouwmuurisolatie aangebracht worden. Echter op de dag van uitvoering (januari 2022) constateerde het uitvoerende bedrijf dat de spouwmuur niet mogelijk was omdat er begroeiing tegen de muur aanstaat met stekels. Gelukkig maar want nu de begroeiing grotendeels weg is gehaald heb ik later een ander bedrijf laten komen om een offerte op te laten maken. Na een inspectie constateerden ze dat de spouwmuur vol zit met troep en dat om die reden isolatie niet mogelijk is. Raar dat jullie dit niet hebben gediagnosticeerd. Te bedenken dat jullie gewoon de spouwmuur hadden geisoleerd als er geen begroeiing voor stond…

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Zorg dat je daadwerkelijk geinteresseerd bent in je klant, bied de complete service, denk mee, deel je kennis en geef advies. Geef om je klant, zie de klant niet als een nummertje

Planning uitvoerend bedrijf erg slecht

Comfort company keurige behandeling de planning was verschrikkelijk de uitvoering tenslotte was netjes

• Tips en/of verbeterpunten Gemaakte afspraken pas na 3maal nagekomen

Beste heer en mevrouw Kip, Hartelijk dank voor uw feedback. Dat is zeker niet zoals we gebruikelijk werken. We gaan dit uitzoeken en oppakken. Met vriendelijke groet, Monique Peters

goede ervaring

kundige medewerkers, er wordt goed uitgelegd wat er gedaan wordt en bij de vloerisolatie hoelang het kruipluik dicht moet blijven. de medewerkers waren netjes en vriendelijk.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goede afspraken, nette uitvoering.

Ze leveren duidelijke offerte, en de uitvoering is ook netjes. Uitvoerders werken netjes, en is prettig in de omgang.

Prima geregeld

Van begin tot eind prima verzorgd en uitgevoerd.

• Tips en/of verbeterpunten Neen

In tweede instantie tevreden

Er is vlot, attent en netjes gewerkt. De aanloop was qua planning moeizaam, maar dat is later goedgemaakt.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Communicatie, onderlinge afstemming met onderaannemer en klant

Top. Van offerte tot uitvoering.

Resultaat moet ik uiteraard nog afwachten.

• Prijs

Prima, heb wel relatief vaak moeten bellen omdat het niet helemaal liep zoals ik het verwacht had, maar het werd altijd snel opgepakt.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Beter communiceren en beter opletten met declareren

Goede en snelle dienstverleningen

Binnen korte tijd na bevestigen van de order is mijn huis geisoleerd.

• Prijs

goede en snelle service, perfect resultaat

De kwaliteit was erg goed, het werk was snel gereed door vriendelijke en vakbekwame mensen.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Planning hard beter gekund. Zowel bij de muurisolatie ging het mis als bij de vloerisolatie.

• Prijs

Prima voorlichting, prima uitgevoerd.

Goede voorlichting, snelle prijsopgave en ook de uitvoering was goed geregeld en prima uitgevoerd

Vakwerk geleverd door vakmensen

Alles volgens afspraak nagekomen. Vakmensen, vakwerk geregeld.

top

goed , komt afspraken na

vriendelijk en deskundig

het proces is naar tevredenheid verlopen, Het advies was eerlijk en deskundig. De uitvoering en planning vriendelijk en correct. De gaatjes zijn ook met zorg voor kleur en structuur dichtgezet. Nadien ook foto's en info ontvangen tbv subsidie aanvraag.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

De kwaliteit van de isolatie laat zich (op dit moment) slecht beoordelen.

Er kwam slechts één persoon i.p.v. 2 personen. Toen heb ik nog aangeboden om te helpen, maar dit was niet nodig! Dit is voor het bedrijf voordeliger, maar voor mij niet!

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten tevredenheid personeel verbeteren

Isolatie vakkundig en snel

Prima vakmensen

Werken volgens afspraak met veel vakkennis.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Zeer correcte en kundige medewerkers.

Zeer correcte en kundige medewerkers die prima werk hebben verricht.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goede club met goede mensen voor goed werk.

• Tips en/of verbeterpunten Neen

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.