Prima bedrijf

Goede afspraken en adviezen. Correct personeel.

• Prijs

Goed communicatie met onderaannemer en klant heeft nog aandacht nodig

• Tips en/of verbeterpunten Communicatie met onderaannemers

Doen wat ze zeggen in de aangegeven tijd tegen een eerlijke prijs. Top bedrijf!

• Prijs

Goed , deskundig en schoon werk geleverd

Blij dat ik dit werk door dit bedrijf heb laten uitvoeren.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

goed werk , en hard werkende mannen

Ik ben zeer tevreden, de mannen die hier waren, hebben uitstekend werk verricht. Alles weer netjes opgeruimd, en nog tijd voor een praatje. Gr H G Houwers.

• Tips en/of verbeterpunten Nee

Positief

Prima ervaring. Alleen heb ik meerdere malen gevraagd naar de foto's van werkzaamheden onder de vloer. Helaas nog steeds niet gekregen.

• Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Prijs

De intake en de informatie waren prima . Maar de afspraken liepen niet altijd goed . Ik heb regelmatig contact moeten op nemen .Voor de werkzaamheden .

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Neem regelmatig contact met de klant .

Vakwerk

Vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Van begin tot eind naar wens verlopen

Vanaf het eerste contact is de ervaring prettig geweest. Duidelijke offerte en uitvoering volgens afspraak. Keurige medewerkers die het werk gedaan hebben. Nu afwachten of het de komende winter scheelt in de stookkosten.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goed, maar een paar rafelrandjes

Tijdens het vullen van de gevel had ik het gevoel dat de gevel niet overal helemaal gevuld is. Volgens de medewerker is de apparatuur zo afgesteld dat hij bij een bepaalde druk af slaat. Goede uitleg. Mijn gevoel blijft echter. Hoe weet ik nu dat de gevel goed gevuld is? Komende winter voer ik zelf een infrarood inspectie uit. Dan zullen we het weten. De openstoot voegen zouden dicht gevoegd worden. De medewerker heeft de bijenbekjes niet verwijderd en gewoon ingevoegd en er bleken pas geleden nog steeds een aantal stootvoegen open te zijn. Kortom goed, maar net geen 8

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Alle stoot voegen dicht voegen en eerst evt bijenbekjes verwijderen en een vorm van bewiksmateriaal creeren dat de klant obv een test oid weet dat de gevel goed gevuld is.

Matig

Teveel onderaannemers. Moeilijk afspraken mee te maken. En klap op de vuurpijl komen onze platen na beneden. Om dit op te lossen kost ook weer de nodige telefoontjes /mailtjes de vriendelijke verkoper die bij ons thuis is geweest. Reageerd nergens meer op bij klachten. Nu weer in afwachting van een onderaannemer die moet komen kijken.

Goed contact, matige uitvoering

Het contact is in het begin steeds goed geweest. De uitvoering van het icynene aanbrengen vind ik onder de maat. Juist hiervoor gekozen omdat het in hoeken en gaten kan maar juist op die plekken is het niet goed gedaan. Heb nog foto’s opgestuurd waarop duidelijk te zien is dat er geen isolatie zit. Nooit meer wat gehoord. Met het leggen van de vloer heb ik dan zelf maar pur gespoten in de tochtgaten maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn.

• Prijs

Keurig werk geleverd, afspraken werden nagekomen.

Zeer positief, fijn bedrijf

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Houd rekening met de planten in de tuin

Nog geen ervaring

In verband met het warme weer van de laatste weken hebben we nog geen beeld van de bodemosolatie.

• Tips en/of verbeterpunten Geen opmerkingen

Uitstekende service en uitvoering

Goeie advisering en prima communicatie.

• Prijs

Ik heb het werk niet kunnen checken, kan daarom geen score geven

Ik kan geen score geven omdat ik niet kan checken of de bewuste spauw muren helemaal vol zitten met korrels en omdat ik niet kan inschatten hoeveel kuub gas ik hiermee bespaar

• Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Tips en/of verbeterpunten Misschien foto's of filmpje maken tijdens het werk om de opdrachtgevers te laten zien wat- en hoe het werk is uitgevoerd.

Zeer net en goed werk gedaan

Alles ging in goed overleg. Wij hadden die dag helaas geen stroom. Ook dat werd door Comfort Company netjes opgelost. Personeel legde goed uit wat en hoe ze het gingen doen. Alles werd zeer netjes achtergelaten na de werkzaamheden. Complimenten.

Nette partij!

Fijne mensen over/onder vloer gehad! Spouw en vloer laten isoleren naar tevredenheid. Alles keurig achtergelaten dus ben erg tevreden.

Geen reactie

Ik heb 4 weken geleden een offerte opgevraagd, maar geen enkele reactie ontvangen. Geeft mij geen vertrouwen om hier zaken mee te doen.

• Kennis & vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Snel naar huis mentaliteit

Delen vergeten vol te spuiten, straat werk onder het cementsluier. Verkeerde voeg kleur gebruikt voor de gaten dicht te maken. Aansluitingen bij de muurplaat niet volledig gevuld. Slechte na service en hoe sneller klaar des te beter.

• Tips en/of verbeterpunten Communicatie

Topservice!

Wij raden deze firma echt aan! Uitstekende service zowel in de winkel als achteraf bij de naservice!

• Prijs

Correcte, vlugge en professionele afhandeling

Vriendelijke ontvangst, klaar en duidelijke uitleg, correcte prijs, vlugge leveringstermijn, tijdige levering en vriendelijke en professionele installateurs.

Vakkundig en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden. Prettige kennismaking, duidelijke offerte en fijne, vakkundige jongens die het werk snel en netjes hebben uitgevoerd en alles keurig opgeruimd. Binnen 1 dag was alles geregeld. Zij maken waar wat zij zeggen.

• Prijs

communicatie niet optimaal, op momenten zeker verre van dat.

Er kwamen Poolse mensen de isolatie plaatsen. Drie mensen, waarvan er één gebrekkig Engels praatte. Geen overleg mogelijk. Na afloopt heeft één van de mensen het klantenformulier ingevuld. Afspraak was dat wij nog zouden komen op het afgesproken tijdstip, maar de mannen waren al vertrokken. Heeft ons overvallen, geen goed gevoel bij. Zie dit maar als een serieuze klacht. Is achteraf al vaker gebeurd dat er niet is gecommuniceerd dat er Poolse mensen komen installeren. Geeft ons geen goed gevoel en het gevoel van "meters maken en wegwezen". Geen controle achteraf door comfort company. Hadden wij van te voren anders ingeschat. Dus communicatie slecht op dit punt en after sales matig. Geen reclame.

• Tips en/of verbeterpunten Zie toelichting

Beste heer Van den Hoven, Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses dat het op deze manier is gelopen. Normaal gesproken, laten wij de isolatiemaatregelen uitvoeren door Nederlandstalige personeel, maar door drukte zijn de werkzaamheden bij u uitgevoerd door Poolse collega’s. Wij zullen dit meenemen in de evaluatie van de werkzaamheden. Met vriendelijke groet, Bas Kiefmann

Vlotte afspraak

Het betrof een spouwmuur die alsnog gedaan moest worden. Er werd goed meegedacht en er is een passend aanbod gedaan. Het isoleren verliep probleemloos.

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.