Isolatiebedrijf met kennis van zaken

Zeer prettig 1e gesprek gehad met veel uitleg. Proef gaatjes geboord of er überhaupt wel spouwmuur isolatie aangebracht kon worden. Offerte binnen een paar dagen binnen. Nette prijs. Na het geven van de opdracht werd er binnen een paar dagen gebeld om een afspraak te maken. Er werd gevraagd, niet opgedrongen. De werkzaamheden begonnen ook op de afgesproken dag en tijd. Na afloop werd alles netjes opgeruimd.

• Prijs

Prettige communicatie en nette uitvoering van de werkzaamheden

Comfort Company heeft ons huis voorzien van spouwmuurisolatie met foam. Het was makkelijk om een afspraak voor de offerte te maken. De medewerker voor de offerte kwam op netjes op tijd. De offerte zelf was helder en concurrerend. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en afval werd netjes opgeruimd. Gaten in de muren zijn netjes afgewerkt en nauwelijks tot niet meer te zien. We hadden direct profijt van de isolatie. We hebben het tegelijk met onze buren gedaan, wat ons beiden een mooie korting opleverde. Al met al een prima bedrijf!

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Zeer nette vakkundige en sociale medewerkers

Tijdens kopje koffie keurig uitgelegd hoe er te werk zou gaan. Tijdens werkzaamheden uitleg gegeven hoe de isolatie de spouw in gaat. De boel na de werkzaamheden netjes opgeruimd en aangeveegd.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Er is goed werk verricht, mijn complimenten.

Prima bedrijf.

Goed Achterhoeks bedrijf, vriendelijk correct.

Goed en vakkundig

Hele vriendelijke mensen. Hebben hun werk goed en vakkundig gedaan. Hard gewerkt en alles keurig achtergelaten. Complimenten voor deze mannen !!

Volstrekt onbetrouwbaar bedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer teleurstellend en heeft me voor niets 1.000 euro gekost. Hun adviseur is langgewenst en heeft beoordeeld dat isolatie goed kan. Op basis daarvan heb ik een lening aangevraagd en glasisolatie geregeld om in aanmerking te komen voor subsidie. Toen het isolatieteam kwam bleek het niet te kunnen met de melding: bij dit soort woningen kan dit helemaal niet. De reactie van de adviseur was: jouw probleem, zoek t maar uit! Dus een hoop tijd kwijt en meer dan 1000 euro subsidie misgelopen.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Advies en uitvoering afstemmen en klanten helpen als het misgaat.

Beste Mike, Wij vinden het erg vervelend voor u dat dit zo verlopen is. Het komt helaas af en toe voor dat tijdens de uitvoering wordt besloten om niet te beginnen aan de geplande werkzaamheden. Dit is teleurstellend voor u als klant en voor ons als bedrijf. Maar kwaliteit van de isolatie staat bij ons boven aan en dit konden we bij u helaas niet garanderen. De isolatiewerkzaamheden zouden bij de muren van uw huis grote gevolgen kunnen hebben en tot gevolgschade kunnen leiden. Bij het isoleren met Foam, wordt er lichte druk opgebouwd in de spouwmuur. Men was er niet zeker genoeg van dat uw muren hiervoor stabiel genoeg zijn om deze druk tegen te houden. Daarom is er besloten om niet te beginnen aan de spouwmuurisolatie van uw woning. Wij hebben over bovenstaande persoonlijk contact met u. Nogmaals excuses voor de gang van zaken. Team Comfort Company

Unieke klantvriendelijke benadering en uitvoering.

Via via kwam ik bij dit bedrijf. Waar veel vloerisolatie bedrijven erg moeilijk doen over onbereikbare kruipruimtes. Wordt hier actief meegedacht. Super Ook bij het aanbrengen van de vloerisolatie gingen de heren keurig te werk. Ik werd van alles op de hoogte gebracht en alles is super netjes afgerond.

afspraak = afspraak en goed kwaliteit

afspraak = afspraak en goed kwaliteit

Uitstekend!

De twee mannen die de isolatie geplaatst hebben nemen de tijd om het werk netjes achter te laten en hebben kennis van zaken. Er wordt door hen duidelijk gecommuniceerd zodat alles zonder problemen verloopt.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Hans en Wijnand hebben spouwmuren gevuld. Een prima koppel en 2 zeer correcte werkers.Netjes opgeruimd. Naderhand ,de volgende dag,zag ik wel dat er cement sluier op mijn terrastegels lag.

• Prijs N.v.t.

Komt niet alles na

Redelijk goed verkoop verhaal

Snel en netjes!

De spouwmuurisolatie was supersnel aangebracht en er is keurig netjes gewerkt. Je ziet ook niks meer van de gaatjes die in de gevel zijn gemaakt.

• Prijs

prima isolatie .had alleen niet verwacht dat het zo pieken en dalen was

Knap staaltje vakwerk

Knap staaltje vakwerk.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Prettig contact, komen afspraken na en prima uitvoering.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Bij onderzoek naar mogelijkheid om spouwmuur te isoleren is niet gezien dat een gedeelte niet te isoleren was. Het plaatsen van de ventilatieroosters voor de kruipruimte bleek niet mogelijk op de afgesproken manier. Zijn later koekoeksroosters voor aangebracht. De werknemers die de spouwmuur geïsoleerd hebben zijn vakmensen. Zij zagen de onmogelijkheden meteen. Ook de koekoeksroosters zijn vakkundig geplaatst. Kwaliteit is nog niet in te schatten. Voelt op dit moment goed

• Kwaliteit N.v.t.
  • Tips en/of verbeterpunten Vooraf beter kijken naar de mogelijkheden

Alles volgens afspraak.

Dik tevreden.

Alles prima geregeld

Afspraken en overleg vooraf maar ook tijdens de werkzaamheden verliep goed en zeker niet onbelangrijk ze werken ook na gekomen. Als voorbeeld het boren van de gaten op een zaterdag om de overlast zo klein mogelijk laten zijn.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Uiteindelijk is het toch goedgekomen

Na het isoleren van de spouw in mei 2019 ontstond er zwarte uitslag op enkele steenlagen van de muur. Na veel onderzoek is er uitgekomen dat er een ongewenste schimmel op de buitenkant van de muur groeide. De isolatie in de spouw was, na visuele controle, van goede kwaliteit Door testen is gebleken dat de schimmel simpel met de hogedrukspuit, blijvend, kon worden verwijderd. Wij hebben gekozen voor het zelf verwijderen met een schimmeldodend middel(HG). De gemaakte kosten zijn door Comfort Company vergoed. Uiteindelijk is het toch allemaal goedgekomen. Door Comfort Company is bij monde van Paul de Wit goed gecommuniceerd over de gang van zaken en de vervolgstappen die werden genomen.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goed werk en servicegerichte onderneming

De uitvoerders hadden oog voor de situatie, werkten efficiënt (1 ochtend) en lieten het huis weer goed afgewerkt achter. Het enige nadeel blijven de korrels. Niet iedere naad is 100% af te dichten dus je houdt wel enige weken een "nagift" van grijze grafietkorrels. Dat vergt wel regelmatig aanvegen rond het huis en in de kelder. Anders word je een bron van "plastic soup", want de korrels zijn heel licht en kunnen gemakkelijk door de wind worden verspreid. Ook bestaat dan het risico dat vogels de korrels voor voedsel aanzien.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Mogelijk nog iets royaler zijn met de stof die voor verlijming van de korrels moet zorgen. Zie commentaar hierhoven.

Beste, Dank voor uw reactie, we zullen zeker wat gaan doen met uw Feedback, en proberen meer lijm indien nodig te gebruiken om dit te voorkomen. Mvg. Team Comfort Company

Prima geregeld

Afspraken werden goed nageleefd, netjes werk.

• Prijs

Correcte service van vriendelijk en deskundig personeel.

De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Alles verliep soepel en na afloop geen rotzooi! Ook nog advies gegeven over aanvragen van de subsidie.

• Tips en/of verbeterpunten x

Goede voorlichting, netjes gewerkt met voelbaar resultaat.

Goed contact, prima afspraken gemaakt. Klus snel en keurig netjes geklaard.

prima vaklui

Jammer dat er wat anders in de muur gespoten is dan eerst wat afgesproken. Door een verschil van mening tussen theorie en praktijk hebben wij iets gekregen dat minder isoleert (ook goedkoper ), en volgens onze verkoper had de foam best gekund in onze situatie. Ten tweede; wij hebben voerisolatie, en niemand heeft ons verteld van tevoren dat het handig was geweest de vloerverwarming uit te zetten bij het isoleren van de vloer

De Hogekamp 22

7071EC Ulft

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.