Hele snelle levering

Zou ik zeker nog eens bij bestellen

Goede ervaring en snelle service

Snelle, goede service.

Geweldig! Beter kan niet!!!

Goede sevice! Ik had in de avond een kolfapparaat nodig en dat was gewoon mogelijk! Super blij.

Voldoende

Bestelde net voor t weekend. Snap dat het dan dinsdag er is. Verzendkosten vind ik wel wat hoog. Had ik beter meer kunnen Bestellen. Zag het pas bij het afrekenen. Groetjes José

Prima website

Prima website. Uitstekende levering.

Zeer goed bestelling geplaatst snel bezorgt tegen normale prijzen. Bedankt

Zeer goed bestelling geplaatst snel bezorgt tegen normale prijzen. Bedankt.

Mooie draagdoek gekocht. Goede kwaliteit. Mooie kleur.

Perfecte service!

Vond direct wat ik zocht op de duidelijke website, enkele dagen later was het er al (ondanks verzending naar België, covid en het weekend) Geweldige service!!!

Vlotte verzending en heel tevreden van de boezemvriendjes plus en de Hop-tye. Ik bestel zeker terug. Bedankt!

Snelle levering, fijne producten

Kwaliteitsproducten die je snel in huis hebt

Super goed!!

goed verzorgd, op tijd thuis bezorgd.

Snelle service en duidelijke handleiding

Snelle service en duidelijke handleiding met een lekker chocolaatje erbij!

Goed, snelle levering

Ondanks Corona snel mijn bestelde spulletjes binnen☺️

Camocup gekocht voor onze kleine flesweigeraar. We zijn nog aan het oefenen maar hebben goede hoop dat dit aanslaat!

Goede producten en super-snelle levering!

Ik heb Boezem-vriendjes Plus meerdere keren besteld. Het werkt uitstekend. Een echte aanrader. Ik had bijna geen melk en nu geef Ik de helft van de voedingen borstvoeding. De levering is super snel en dan kreeg ik altijd een cadeautje daarbij - een klein chocolaatje.

Goede ervaring alleen slecht geinformeerd

Ik heb boezemvriendjes plus besteld. 5 euro verzendkosten. Het waren 40 capsules, dus ik dacht ik kan ruim een maand vooruit. Maar je word geadviseerd 6 capsules per dag te nemen. Als ik dat geweten had, had ik 3 verpakkingen in een keer besteld. En verzendkosten gespaard. Ik heb wel het idee dat het product werkt

Ik vond dat er een duidelijke beschrijving bij staat van waarvoor het is. Ook super snelle levering ondanks de corona tijd. had het de volgende dag al in huis! had ik niet verwacht echt super

Netjes verpakt en prima producten

Vooral over de capsules boezemvriendjes ben ik tevreden, zij lijken echt te werken!

Snelle levering!

Super snel bezorgd!

Snelle service en duidelijke website

Veel producten, kon alles hier halen wat ik nodig had. erg fijne en duidelijke website.

Geweldige hulp tijdens zwangerschap en periode daarna

Ik heb bij Annette een voorlichtingscursus rond borstvoeding gevolgd. Vervolgens heb ik een consult afgenomen toen er problemen ontstonden met borstvoeding na mijn keizersnede. En zijn mijn man en ik op draagconsult geweest (2x). We zijn meer dan tevreden over de kennis en begeleiding die we kregen. Zeker een aanrader.

Snelle levering!

Snelle en goede levering, prima producten tegen een goede prijs.

Nice and kind service

Annette is great. She helped me very well to choose my own carrier.

Annette staat altijd voor je klaar en geeft geduldig en kundig advies

Tijdens de baby-tijd van onze oudste gaf Annette kundig en geduldig advies toen de borstvoeding niet goed liep. Met vertrouwen en rust kon ik verder met de borstvoeding. Nu bij onze jongste stond Annette direct voor me klaar toen ik op vrijdagavond laat nog borstvoedingsspullen nodig had. Heel erg fijn!