Nice and kind service

Annette is great. She helped me very well to choose my own carrier.

Annette staat altijd voor je klaar en geeft geduldig en kundig advies

Tijdens de baby-tijd van onze oudste gaf Annette kundig en geduldig advies toen de borstvoeding niet goed liep. Met vertrouwen en rust kon ik verder met de borstvoeding. Nu bij onze jongste stond Annette direct voor me klaar toen ik op vrijdagavond laat nog borstvoedingsspullen nodig had. Heel erg fijn!

Prettig consult met goede input

Erg fijn dat ze de volgende dag al langs kon komen

Goede producten en service!

Duidelijk omschreven informatie over kwaliteitsvolle producten. Snelle en correcte levering. Heel tevreden!

geweldig bedrijf noit problemen, altijd vlug geleverd

Door boezemvriendjes ging men melkproductie omhoog. De boost die ik nodig had om me baby moedermelk te blijven geven!

De juiste producten snel geleverd

Ik was op zoek naar rite aids, deze werden heel snel geleverd, zelfs in tijden van het Corona virus, waarin veel pakketjes op zich laten wachten.

Snelle levering, fijne service

Drie zakjes capsules besteld. Volgende dag had ik 1 zakje in huis met op de leverbon 'twee zakjes worden nageleverd' en die had ik de volgende dag al in huis. Super fijn!

Snelle levering iedere keer weer

Goed product, op tijd geleverd en vriendelijke service

Het product (baby-bekertje) is naar verwachting. De levering was vlot. De service vriendelijk (zelfs met een klein extra'tje voor deze mama). Bezorgkosten wel aan de hoge kant (wat een product van slechts een paar euro dan een stuk duurder maakt gelijk; was helaas niet in de winkels hier te krijgen want anders had ik dat zeker gedaan).

Makkelijk besteld, goed product en snel binnen

Via een Lactatiekundige op deze site gekomen. Binnen 1 dag was het geleverd en de bezorgkosten zijn laag.

Goede service!

super goede service via de mail goed contact gehad. Ook achteraf nog mail ontvangen.

Snelle en goede levering, prijs vrij hoog

Snelle levering, duidelijke en fijne web site.. tevreden over de capsules! Product wel vrij prijzig.

Snelle service en goed product

Aidulac levert goede producten voor een goede prijs met een snelle service. Bij de boezemvriendjes kreeg ik een mini tony chocolony geleverd waar ik heel blij van werd!

Heel goed.

Snelle levering.

Snelle en uitstekende service

Snelle levertijd en na het constateren van een verkeerd product kreeg ik de juiste spenen onmiddellijk gratis naverzonden.

Fijne snelle levering/service

Fijne en snelle levering van het product wat ik zocht. Ook de omschrijving wat op de website staat klopt precies.

Ik neem de capsules 4dagen en begin al verschil te merken

Ik neem de capsules 4dagen en begin al verschil te merken

Productie is nog ontwikkeling. Belemmerd door ziek zijn en dit helpt!

Ik heb nu 1 verpakking geprobeerd, ik bestel bij omdat het nog in ontwikkeling is. Voor nu in ieder geval blijf ik productie houden. Ik had hoge ontstekingswaarden en koorts daarom antibiotica en ik hoop dat dit voldoende helpt om mijn productie weer op pijl te krijgen.

Prima, snelle levering

Keurig de volgende werkdag geleverd

je word altijd heel goed geholpen.

je bestelling heb je snel in huis

De keren dat hier wat heb besteld ging het vlot

Vlotte bezorging en zeer netjes!

Ik heb een handkolf en voedingsspuitjes besteld. Deze werden zeer vlot verzonden, waren volgbaar met een track&trace en werden keurig thuis bezorgd met een lief extraatje! Helemaal blij!

Snelle levering, goed assortiment

Ik heb bij Aidulac Boezemvriendjes Plus capsules besteld. Ze lijken goed te werken. Ik kolf sowieso meer melk dan daarvoor. De levering was echt snel: de volgende dag had ik al de capsules in huis.

Goed meedenkend

Altijd prima en snelle levering