Goed meedenkend

Altijd prima en snelle levering

Probleem met levering, snel opgelost

Helaas is mijn eerste bestelling niet aangekomen. Daarna snelle service om de bestelling opnieuw te versturen

Right aid hydrogel pads gekocht gelijk volgende dag geleverd en ze helpen heel goed

Goede informatie en snelle verzending.

Ik had nog een aantal vragen rondom de pillen.. ik kreeg snel en eerlijk reactie van de lactatiekundige. Ik heb de pillen besteld en had ze de volgende dag al in huis.

Snelle verzending, goed product

Op aanraden van de verloskundige boezemvriendjes besteld. De volgende dag in huis met een chocolaatje erbij! Jullie weten wat een kersverse mama nodig heeft!

Dankjewel voor je reactie. Fijn om te lezen.

Very efficient

Efficient ordering system. Goods of outstanding quality. I am very happy with Aidulac.

Bestelling verliep goed en vlot

Geen bijzonderheden, alles verliep goed, ik ontving mijn bestelling heel vlot.

Snel in huis en product volgens website!

Mijn product was snel in huis en zag er precies zo uit als op de website!

Goed verzorgd, snelle levering

Goed verzorgd en een snelle levering. Zou wel fijn zijn als meteen zichtbaar wordt dat het om brievenbuspost ging, dan had ik niet aan hoeven geven dat het op een andere dag geleverd moest worden. Want voor brievenbuspost hoef ik uiteraard niet thuis te blijven.

Dankjewel voor je reactie. Als je bestelling verzonden wordt, krijg je een mail met de verzendgegevens. Hierin kun je zien wat voor pakketje het is, met eventuele track&trace code.

Snelle levering en goed verpakt

In de voormiddag besteld en de volgende dag geleverd. Snelle service

Prima webwinkel.

Makkelijk te bestellen. Prima service. Alleen zou ik graag de levertijd wat sneller zien.

Goede service, snelle levering

Als ik wat bestel, is het er een dag later, incl een lekker stukje Tony’s 👍🏻

Snel besteld, snel geleverd

Fijne ervaring. Snel kunnen bestellen en de volgende dag al geleverd. Top!

Prima ervaring met de webshop

Via de webshop de boezemvriendjes besteld en netjes ontvangen.

Mijn bestelling is dezelfde dag nog verzonden zodat ik het de volgende dag al in huis had. Super fijn!

Overzichtelijk en snelle levering

Vlotte levering, overzichtelijke site. Prettig.

Mooie prijs en snelle levering!

Super site de prijs is gewoon goed en de levering is heel snel! Wat in ook prettig vond was dat de verzendkosten heel laag zijn! Ik ga hier zeker vaker bestellen

Dankjewel. Fijn om te horen.

Snel verzonden en handig

Goede ervaring!

Goed product. Goede service

Ik bestel bijna maandelijks.over het algemeen is het snel binnen. Winkelmandje met de vorige bestelling weer kunnen bestellen werkt erg handig Wel zou het fijn zijn als er een andere partij san Afterpay als betaaloptie mogelijk zou zijn. Afterpay is erg onvriendelijk in communicatie.

Was bij mijn eerdere kindje al tevreden met boezemvriendjes. Wederom weer begonnen bij dit kindje en doet zijn werk prima.

Dankjewel voor je berichtje. Fijn dat je laat weten dat je tevreden bent over het gebruik van de boezemvriendjes!

Geweldig product en top service!

Voor de hele hardnekkige spruw bij mijn dochtertje heb ik alle natuurlijke middeltjes en zalfjes gebruikt maar niks werkte. Ik heb toen de Gentiaan Violet zalf gekocht, een beetje als laatste middeltje voordat ik dacht naar de huisarts te moeten gaan voor grover geschut. Na 1 dag zag ik al dat het iets deed en na 7 dagen was alle uitslag bijna weg. Echt echt heel fijn! Dit product zou ik echt aanraden aan iedereen die hiermee te maken heeft.

Dankjewel voor je reactie. Heel fijn dat je nu van de klachten af bent!

Snelle levering, goede prijzen

Uitstekende service!

Bestelling was eerst niet geleverd, maar na contact met de verkoper alsnog het pakketje mogen ontvangen. Netjes verpakt met nog een kleine lekkernij erbij!

Dankjewel voor je reactie. Heel vervelend dat je levering verdwenen was bij de post, uiteraard stuur ik het pakket dan nog een keer naar je toe. Fijn dat je het nu in goede orde hebt ontvangen.

Super!!

Last minute sondeslangetjes en spuitjes besteld en kon het dezelfde dag nog ophalen Als lactatiekundige is het ook een topper!