snel geleverd

snel geleverd nu al een tijdje aan de boezem en vriendjes plus gaat super

Snel en betrouwbaar

Bestelling geplaatst en de volgende dag gewoon netjes afgeleverd volgens afspraak

Snelle verzending, attentie erbij, super kwaliteit!

Ik heb de boezemvriendjes fenegriek/dille capsules besteld. De volgende dag zijn deze geleverd, en zelfs met een kleine attentie erbij - erg leuk. De kwaliteit van de capsules is erg goed, het effect was binnen 24uur aanzienlijk. Een aanrader!

snelle levering, goede producten

Fijn die borstvoedingskruiden in pillen! Daardoor lukt het de melkproductie hoog genoeg te houden voor mijn zoon. Als ik een keer laat ben met bestellen en zenuwachtig ben of ik het wel op tijd binnen krijg is het telkens al eerder geleverd dan verwacht! En ze zijn de goedkoopste met nog meer korting als je een grootgebruiker bent! Ook veel andere fijne producten bij Aidulac, zoals het gentiaans violet bij spruw. Ook vriendelijk in gebruik voor de moeder zelf, in tegenstelling tot reguliere medicijnen die zo kleverig zijn.

Hele fijne capsules

Mijn borstvoeding kwam niet goed op gang na de geboorte van mijn dochter. Zij was ook nog eens veel afgevallen in het begin, dus wilde graag dat dit snel goed was. Op advies van de lactatiekundige gestart met deze capsules. Voor mij werkte dit!

Great service, great product (Boezemvriendjes)

Great service, great product (Boezemvriendjes)

Super service!!

Super fijne snelle service. Vriendelijk geholpen!!

Producten werden snel geleverd

Prima ervaring met het bestellen van een product.

Snelle verzending en attent met een stukje chocolade!

Vriendelijk, snel verstuurd.

Zoals verwacht

De bestelling tijdig, alles zoals verwacht

Overzichtelijke site, betrokken en professioneel

Prettig geholpen met goede informatie en hulpmiddelen

Ik heb heel tevreden over dit product van Aidulac. Het is een brievenbus pakket maar ik heb het deze keer niet ontvangen. Dat ligt uiteraard aan de post en niet aan Aidulac.

Dankjewel voor je review. Je pakketje is verkeerd bezorgd door de post. Je bestelling is opnieuw verzonden.

Snel bezorgd en precies wat ik wilfe.

Makkelijke website, snelle bezorging.

Duidelijk en verzorgde bestelling

Netjes een mail ontvangen. Verzending en verzend tijd kwam overeen met de website.

Snelle levering met duidelijke instructie

zeer positief. We hadden het snel in huis, de beschrijving was duidelijk en het product effectief.

Nette verzending, goed product

Goed product, netjes verzonden. Hier bestel ik graag nog een keer.

Prima service en de pillen werken erg goed!

Prima. Snelle levering

snelle levering. Correcte afhandeling

Snel in huis en goed product

Snel in huis en goed product

Snel geleverd!

Ik kreeg mijn bestelling snel geleverd en netjes verpakt.

Duidelijke omschrijving van het product en snel geleverd

klantgerichte goede service

klantgerichte goede service en we hebben baat bij de producten gehad.

Super snelle levering en producten zijn top!

Binnen een dag alles geleverd en producten zijn super!

Boezemvriendjes plus

Ik ben bezig om mijn borst melk productie omhoog te zetten. Dankzij boezemvriendjes plus gaat nu beter met de resultaatvan mijn borst melk.