Goed assortiment, snelle levering

Zie titel

Dankjewel voor je reactie!

Verhoogde melkproductie

Melkproductie na 1 week gebruik verhoogd

Dankjewel voor je reactie. Wat fijn dat de boezemvriendjes hebben geholpen!

Pillen werken goed

De Boezemvriendjes plus op aanraden van lk gaan slikken. Productie is aanzienlijk verhoogd.

Dat is heel fijn! Dankjewel voor je reactie.

Duidelijke website en mijn bestelling werd snel en netjes geleverd.

Levering is snel

Ik ben tevreden over de levering. Heb 2 keer al besteld bij aidulac.

Dankjewel voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de levering en de producten.

Bestel altijd het zelfde product goede kwaliteit, goede prijs en wordt vlug geleverd

Niets op aan te merken

Het duurde eventjes, maar dit kwam doordat het zo onwijs druk is bij de post!.

Hallo Femke. Dankjewel voor je review. Fijn dat alles naar wens was, ondanks de vertraging door drukte bij de post.

professioneel en empathisch

Ik vind Anette een heel fijne vrouw en lactatiekundige om mee te werken. Nog fijner dat we nu gewoon onze artikelen kunnen bestellen...ook die dingen die niet zo makkelijk te verkrijgen zijn! Top!

Wat een mooie review, dankjewel <3!

Erg tevreden

Boezemvriendjes besteld. Snel en netjes geleverd.

Always on time !

There products are very good quality and fast delivery !

Snel geleverd en perfect in orde

Aanrader, snel geleverd!

Snel contact na vergeten huisnr.

Er werd snel contact opgenomen nadat ik vergeten was mijn huisnr door te geven.

snel geleverd

snel geleverd nu al een tijdje aan de boezem en vriendjes plus gaat super

Snel en betrouwbaar

Bestelling geplaatst en de volgende dag gewoon netjes afgeleverd volgens afspraak

Snelle verzending, attentie erbij, super kwaliteit!

Ik heb de boezemvriendjes fenegriek/dille capsules besteld. De volgende dag zijn deze geleverd, en zelfs met een kleine attentie erbij - erg leuk. De kwaliteit van de capsules is erg goed, het effect was binnen 24uur aanzienlijk. Een aanrader!

snelle levering, goede producten

Fijn die borstvoedingskruiden in pillen! Daardoor lukt het de melkproductie hoog genoeg te houden voor mijn zoon. Als ik een keer laat ben met bestellen en zenuwachtig ben of ik het wel op tijd binnen krijg is het telkens al eerder geleverd dan verwacht! En ze zijn de goedkoopste met nog meer korting als je een grootgebruiker bent! Ook veel andere fijne producten bij Aidulac, zoals het gentiaans violet bij spruw. Ook vriendelijk in gebruik voor de moeder zelf, in tegenstelling tot reguliere medicijnen die zo kleverig zijn.

Hele fijne capsules

Mijn borstvoeding kwam niet goed op gang na de geboorte van mijn dochter. Zij was ook nog eens veel afgevallen in het begin, dus wilde graag dat dit snel goed was. Op advies van de lactatiekundige gestart met deze capsules. Voor mij werkte dit!

Great service, great product (Boezemvriendjes)

Great service, great product (Boezemvriendjes)

Super service!!

Super fijne snelle service. Vriendelijk geholpen!!

Producten werden snel geleverd

Prima ervaring met het bestellen van een product.

Snelle verzending en attent met een stukje chocolade!

Vriendelijk, snel verstuurd.

Zoals verwacht

De bestelling tijdig, alles zoals verwacht

Overzichtelijke site, betrokken en professioneel

Prettig geholpen met goede informatie en hulpmiddelen

Ik heb heel tevreden over dit product van Aidulac. Het is een brievenbus pakket maar ik heb het deze keer niet ontvangen. Dat ligt uiteraard aan de post en niet aan Aidulac.

Dankjewel voor je review. Je pakketje is verkeerd bezorgd door de post. Je bestelling is opnieuw verzonden.