Uitstekend geholpen

De inhoud van het zakje boezemvriendjes klopte niet. Na telefonisch contact kreeg ik direct een nieuw zakje toegestuurd. Heel netjes opgelost!

Boezemvriendjes Plus is top!

Ik geef nu 17 maanden borstvoeding en kolf nog 2x per dag af. Ik heb gemerkt dat mijn productie dankzij de Boezemvriendjes Plus een extra boost heeft gekregen! Ik ben echt supertevreden van dit product! Ook enorm tevreden van de webshop: overzichtelijk, goedkoop in vergelijking met anderen en snelle service. Keep up the good work!

Fijn en geruststellend gesprek

Ik was wat onzeker over dat de kleine meid geen poging meer deed om aan de borst te drinken. De LK wist mij gerust te stellen en gaf mij wat tips hoe verder. Nu een aantal dagen verder doet ze weer wat pogingen en heeft ze ook 2x gedronken.

Great capsules for increasing supply and milk flow

I have noticed a increase in supply abs milk flow after taking these capsules .

Super snelle bezorging!

Fijn om deze producten voor de borstvoeding hier te kunnen bestellen! De levering is super snel, heel prettig.

Product zoals omschreven

Mooie draagdoek. Werd snel geleverd.

Goede producten en snelle levering!

Goede producten tegen een nette prijs en snelle levering!

Great service and prices

At Aidulac I found everything what I needed at great prices. The delivery was very, very fast.

Vlotte service

Snelle levering. Doch dure verzenkosten voor Belgie. Boezemvriendjes werken prima!

Dat was supersnel. Besteld, snelle bevestiging en supersnel in huis.

Goede hulp en prachtige aankoop!

Toen ik op zoek was naar een draagdoek kwam ik hier uit en omdat ik nog wat vragen had over de verschillende doeken heb ik telefonisch contact gehad waarbij ik snel en goed werd geholpen. De dag erna waren de draagdoeken al binnen en ik ben er super blij mee!

Goede service en supersnel

Heel snel had ik mijn bestelling in huis, heel fijn!

Boezemvriendjes plus werken echt!

Fijn mens

Prettig en vakkundig geholpen. Het voelt veilig en rustig en dat is heel fijn.

Topservice en keurig ingepakte bezorging van een goed product!

De eigenaresse reageerde erg snel op mijn vraag die ik (via Instagram) stelde. Ze heeft meegedacht in een geschikte draagzak voor onze dreumes. Ze heeft op mijn verzoek twee draagzakken op de foto gezet zodat ik beter kon kiezen op basis van kleur. Enkele dagen later werd de draagzak keurig ingepakt bezorgd en we hebben er al meerdere keren gebruik van gemaakt. Topdraagzak en goede service. Bedankt!

Toppie

Altijd keurig bestel nu al een paar jaar, en wordt altijd zo snel geleverd nog nooit problemen gehad

Een aanrader!

Snelle service.

Het lijkt te werken

Als ik niet vergeet braaf een pil te nemen lijkt het goed te gaan. Heb het idee dat het wel wat voor m’n melkProductie doet

Snelle levering en goed communicatie

De producten werden snel geleverd en vragen deskundig beantwoord.

Boezemvriendjes besteld om mijn opbrengst te verhogen. Werkt goed. Snel geleverd!

good

Delivery was fast and product was as described. Easy to order as well.

Snelle bezorging. Duidelijke website. Bestel er altijd de boezemvriendjes.

Fijn dat een professional meekijkt!

Annette kwam langs toen we al een week of vier op gang waren met de borstvoeding. Het liep niet helemaal soepel en het was erg fijn om tips te krijgen van iemand die echt weet waar ze het over heeft.

Op tijd geleverd, werkt goed

Op tijd geleverd, werkt goed

Vlotte levering, top geregeld!! Bestel zeker de volgende keer weer bij jullie