Super snelle levering

Bestelling gedaan voor sondeslangetjes voor een mooie prijs. Werd de volgende dag al geleverd. Super service.

Dankjewel voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over je bestelling.

Vriendelijk, professioneel, onafhankelijk kolf consult

Ik had me voorbereid op het uitzoeken van een kolf en dacht te willen gaan voor een kolf voor in mijn BH. Daar zijn inmiddels meerdere van te koop. Bij Aidulac kon ik er meerdere uitproberen en zij bleek onafhankelijk te zijn. Wat ik een fijn idee vind. Verrassend hoe de verschillende merken anders voelen en een andere productie geven. Super fijn dat ik er zo veel kon proberen met zo veel advies. Toch ook nog even de "gewone" kolf geprobeerd om te vergelijken. Ook de andere aspecten (standen, aantal onderdelen schoon te maken etc.) besproken. Ik ben heel goed geholpen en er werd geen mening of voorkeur opgedrongen. Heel fijn. Heb echt het gevoel nu een goede keuze te hebben gemaakt. En ik kreeg daarnaast terloops nog een paar tips voor het live voeden.

Dankjewel voor je feedback. Ik ben blij dat de info en ervaring van het kolfconsult je geholpen heeft. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust even weten.

Snelle en goede levering

Snel en goede levering.

Zeer tevreden!

Prettig geholpen, goede uitleg, snelle verzending. en het produkt werkt prima! Heb al meerdere keren bijbesteld.

Gewoon prima

Geen problemen gehad met bestellen of verzending.

Snelle afhandeling van de bestelling

De artikelen zijn keurig netjes en snel bezorgd.

Het is snel verzonden en goed verpakt.

Had het eerder nooit van gehoord todat me kraamzorg het zei, Het heeft gelijk geholpen ben er super blij mee !

Verhelderend

Annette is een kundige vrouw die advies geeft op een positieve manier. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Mijn bestelling is snel geleverd. Ik ben dus tevreden!

Snelle levering. Goed product ter ondersteuning van de borstvoeding.

Snelle levering. Product zoals beschreven

uitstekend product en snelle levering!

Goed product en snelle levering

Snel besteld en in huis.

Persoonlijk advies en snelle levering

Persoonlijk advies en snelle levering

Snelle service!

Top service! :)

Snel geleverd. Heel tevreden.

Fijne snelle levering!

Ik ga het nog een x bestellen om echt even te kijken of het goed aanslaat, Tot nu toe erg fijn!

Snel verzonden

Snel verzonden en snelle reactie op mail.

Snelle levering en goed resultaat

Heel blij met de boezemvriendjes capsules. Ik ben ervan overtuigd dat ze bij mij de productie omhoog hebben gekregen.

Gaat altijd heel snel!

Altijd snel geleverd.

Mooi

Heel goede ervaring

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Zoals steeds topservice

Supersnelle levering

Heb het gevoel dat de boezemvriendjes zijn werk goed doen. Wanneer ik een dag geeen capsule in neem, is mijn productie gelijk minder. De boezemvriendjes plus heb ik nu besteld, ben benieuwd of deze nog meer doen met mijn productie!

Over Aidulac

Ben je op zoek naar extra ondersteuning gedurende je zwangerschap en in de periode na de geboorte van je kindje? Als gecertificeerd lactatiekundige en coach-haptonoom help ik je met je vragen over ouderschap, (borst)voeding en uitdagingen in deze bijzondere periode van je leven. Voor persoonlijk advies kom ik bij je thuis of kom je naar de praktijk. Borstkolven, boezemvriendjes en meer als ondersteuning bij borstvoeding koop je in de webshop.