Verhelderend

Annette is een kundige vrouw die advies geeft op een positieve manier. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Mijn bestelling is snel geleverd. Ik ben dus tevreden!

Snelle levering. Goed product ter ondersteuning van de borstvoeding.

Snelle levering. Product zoals beschreven

uitstekend product en snelle levering!

Goed product en snelle levering

Snel besteld en in huis.

Persoonlijk advies en snelle levering

Persoonlijk advies en snelle levering

Snelle service!

Top service! :)

Snel geleverd. Heel tevreden.

Fijne snelle levering!

Ik ga het nog een x bestellen om echt even te kijken of het goed aanslaat, Tot nu toe erg fijn!

Snel verzonden

Snel verzonden en snelle reactie op mail.

Snelle levering en goed resultaat

Heel blij met de boezemvriendjes capsules. Ik ben ervan overtuigd dat ze bij mij de productie omhoog hebben gekregen.

Gaat altijd heel snel!

Altijd snel geleverd.

Mooi

Heel goede ervaring

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Zoals steeds topservice

Supersnelle levering

Heb het gevoel dat de boezemvriendjes zijn werk goed doen. Wanneer ik een dag geeen capsule in neem, is mijn productie gelijk minder. De boezemvriendjes plus heb ik nu besteld, ben benieuwd of deze nog meer doen met mijn productie!

Super goede ervaring

De levering kwam op tijd aan. Goede ervaring.

Goed product snel geleverd

Ik kocht de boezemvriendjes plus voor een verbeterde borstvoeding op aanraden van de lactatiekundige. Mijn productie is goed vooruitgegaan! De levering was bovendien super snel. Ik bestel zeker opnieuw via Aidulac.

Heel tevreden, echt een aanrader

Fijn assortiment en snelle levering. Producten voldeden aan verwachtingen. Echt een aanrader!

Snelle levering, goed product.

Erg tevreden met het product boezemvriendjes.

Boezemvriendjes zijn top.

Boezemvriendjes besteld om mijn melkproductie een boost te geven. Nu 3 dagen in gebruik en productie is gestegen. Nu genoeg productie om extra te kolven om een voorraad aan te leggen voor in de vriezer.

Topservice

Supersnelle levering

Snelle levering, goed product!

Super good to increase supply

Took these to increase my milk supply and not only did it increase but I have a faster flow!