Super goede ervaring

De levering kwam op tijd aan. Goede ervaring.

Goed product snel geleverd

Ik kocht de boezemvriendjes plus voor een verbeterde borstvoeding op aanraden van de lactatiekundige. Mijn productie is goed vooruitgegaan! De levering was bovendien super snel. Ik bestel zeker opnieuw via Aidulac.

Heel tevreden, echt een aanrader

Fijn assortiment en snelle levering. Producten voldeden aan verwachtingen. Echt een aanrader!

Snelle levering, goed product.

Erg tevreden met het product boezemvriendjes.

Boezemvriendjes zijn top.

Boezemvriendjes besteld om mijn melkproductie een boost te geven. Nu 3 dagen in gebruik en productie is gestegen. Nu genoeg productie om extra te kolven om een voorraad aan te leggen voor in de vriezer.

Topservice

Supersnelle levering

Snelle levering, goed product!

Super good to increase supply

Took these to increase my milk supply and not only did it increase but I have a faster flow!

Kundig en betrokken

Wij zijn erg goed en kundig geholpen. Ik kon al erg snel geholpen worden nadat ik had gebeld. Annette (lactatiedeskundige) heeft uitvoerig uitgevraagd waar we tegenaan liepen, controleerde mijn baby en heeft nuttige tips gegeven. Ook is er aandacht voor opvolging en ik kan bellen als ik vragen/zorgen heb. Erg fijn dat alle bevindingen op papier staan!

Super bedankt voor je fijne review!

Zowel de werking van de boezemvriendjes als de service. Ik zou een levering krijgen en die eerst maar niet bezorgd door PostNL, na een bericht naar aidulac kreeg ik gauw een nieuw zakje opgestuurd! Top

Vlotte verzending en goede prijs.

Ik heb hier al meerdere keren Boezemvriendjes besteld. Ze leveren snel en via de post. Dus scheelt enorm in verzendkosten. Aanrader!

Heel tevreden!

Heel snelle levering! Top producten. Ontzettend tevreden.

werkt echt

boezemvriendjes werken echt!

Goedkoopste online voor de "boezemvriendjes" en snelle levering

Snel en goed geleverd

snelle verzending en levering.

Gewoon goed, alles naar verwachting.

Heel snelle en correcte levering!

Erg tevreden

Zowel het kolfconsult als de webwinkel zijn aan te raden

Dankjewel voor je fijne review!

Het werkt als een tiet

Voor mij werkt de normale boezem vriendjes goed voor mijn melk Productie. Had de boezemvriendjes plus ook geprobeerd maar leek minder te werken. Dus weer terug naar de normale.

Super snel

De boezemvriendjes bestelde ik op aanraden van de lactatiekundige. Hoewel ik niet meer op tijd was om in aanmerking te komen voor verzending die dag, had ik toch de volgende dag mijn bestelling al binnen. De boezemvriendjes lijken tot nog toe goed hun werk te doen. Bedankt Aidulac!

Snelle goede service

Uitstekend geholpen

De inhoud van het zakje boezemvriendjes klopte niet. Na telefonisch contact kreeg ik direct een nieuw zakje toegestuurd. Heel netjes opgelost!

Boezemvriendjes Plus is top!

Ik geef nu 17 maanden borstvoeding en kolf nog 2x per dag af. Ik heb gemerkt dat mijn productie dankzij de Boezemvriendjes Plus een extra boost heeft gekregen! Ik ben echt supertevreden van dit product! Ook enorm tevreden van de webshop: overzichtelijk, goedkoop in vergelijking met anderen en snelle service. Keep up the good work!

Fijn en geruststellend gesprek

Ik was wat onzeker over dat de kleine meid geen poging meer deed om aan de borst te drinken. De LK wist mij gerust te stellen en gaf mij wat tips hoe verder. Nu een aantal dagen verder doet ze weer wat pogingen en heeft ze ook 2x gedronken.

Over Aidulac

Ben je op zoek naar extra ondersteuning gedurende je zwangerschap en in de periode na de geboorte van je kindje? Als gecertificeerd lactatiekundige en coach-haptonoom help ik je met je vragen over ouderschap, (borst)voeding en uitdagingen in deze bijzondere periode van je leven. Voor persoonlijk advies kom ik bij je thuis of kom je naar de praktijk. Borstkolven, boezemvriendjes en meer als ondersteuning bij borstvoeding koop je in de webshop.