Great capsules for increasing supply and milk flow

I have noticed a increase in supply abs milk flow after taking these capsules .

Super snelle bezorging!

Fijn om deze producten voor de borstvoeding hier te kunnen bestellen! De levering is super snel, heel prettig.

Product zoals omschreven

Mooie draagdoek. Werd snel geleverd.

Goede producten en snelle levering!

Goede producten tegen een nette prijs en snelle levering!

Great service and prices

At Aidulac I found everything what I needed at great prices. The delivery was very, very fast.

Vlotte service

Snelle levering. Doch dure verzenkosten voor Belgie. Boezemvriendjes werken prima!

Dat was supersnel. Besteld, snelle bevestiging en supersnel in huis.

Goede hulp en prachtige aankoop!

Toen ik op zoek was naar een draagdoek kwam ik hier uit en omdat ik nog wat vragen had over de verschillende doeken heb ik telefonisch contact gehad waarbij ik snel en goed werd geholpen. De dag erna waren de draagdoeken al binnen en ik ben er super blij mee!

Goede service en supersnel

Heel snel had ik mijn bestelling in huis, heel fijn!

Boezemvriendjes plus werken echt!

Fijn mens

Prettig en vakkundig geholpen. Het voelt veilig en rustig en dat is heel fijn.

Topservice en keurig ingepakte bezorging van een goed product!

De eigenaresse reageerde erg snel op mijn vraag die ik (via Instagram) stelde. Ze heeft meegedacht in een geschikte draagzak voor onze dreumes. Ze heeft op mijn verzoek twee draagzakken op de foto gezet zodat ik beter kon kiezen op basis van kleur. Enkele dagen later werd de draagzak keurig ingepakt bezorgd en we hebben er al meerdere keren gebruik van gemaakt. Topdraagzak en goede service. Bedankt!

Toppie

Altijd keurig bestel nu al een paar jaar, en wordt altijd zo snel geleverd nog nooit problemen gehad

Een aanrader!

Snelle service.

Het lijkt te werken

Als ik niet vergeet braaf een pil te nemen lijkt het goed te gaan. Heb het idee dat het wel wat voor m’n melkProductie doet

Snelle levering en goed communicatie

De producten werden snel geleverd en vragen deskundig beantwoord.

Boezemvriendjes besteld om mijn opbrengst te verhogen. Werkt goed. Snel geleverd!

good

Delivery was fast and product was as described. Easy to order as well.

Snelle bezorging. Duidelijke website. Bestel er altijd de boezemvriendjes.

Fijn dat een professional meekijkt!

Annette kwam langs toen we al een week of vier op gang waren met de borstvoeding. Het liep niet helemaal soepel en het was erg fijn om tips te krijgen van iemand die echt weet waar ze het over heeft.

Op tijd geleverd, werkt goed

Op tijd geleverd, werkt goed

Vlotte levering, top geregeld!! Bestel zeker de volgende keer weer bij jullie

Heel snelle levering

Met zorgen over de borstvoeding is het ongelooflijk fijn dat er gerekend kan worden op een snelle levering!

Supersnelle en complete levering!

‘s Middags om 17 uur besteld en volgende dag om 13 u in huis! Zeker aanrader! Bedankt voor de snelle service.

Zeer tevreden.

Goede producten, handige website, snelle service.

Buitenhofdreef 272 2625RE Delft

Over Aidulac

Ben je op zoek naar extra ondersteuning gedurende je zwangerschap en in de periode na de geboorte van je kindje? Als gecertificeerd lactatiekundige en coach-haptonoom help ik je met je vragen over ouderschap, (borst)voeding en uitdagingen in deze bijzondere periode van je leven. Voor persoonlijk advies kom ik bij je thuis of kom je naar de praktijk. Borstkolven, boezemvriendjes en meer als ondersteuning bij borstvoeding koop je in de webshop.