Supersnel geleverd!

Snelle levering ook gedurende Covid-19 drukte

Snelle levering ook gedurende Covid-19 drukte en heldere communicatie bij vragen.

Zeer makkelijke en vlotte aankoop van boezemvriendjes Enkel mss de dosis , frequentie en eventueel neveneffecten bij steken

Dankjewel voor je review. Uitgebreide info staat bij het product in de webshop. De verpakking is inmiddels vernieuwd en aangepast. Heb je nog vragen? Neem gerust even contact op over het gebruik van de boezemvriendjes.

Goed product met razendsnelle levering

Ik heb de gentiaan violet besteld voor de behandeling van spruw. Het flesje was razendsnel geleverd voor een goede prijs. Fijne flesopening waar het wattenstaafje goed in te plaatsen is.

straightforward

Shipping took a long time but that is most likely the fault of the post

Bestelling geplaatst en wordt snel en netjes geleverd.

Eenvoudig om te bestellen, snelle levering. Tevreden over het product!

Snel & keurig verpakt

Snelle levering, ondanks de ellende bij PostNL, en alles keurig verpakt.

Goed product en prima levering

Really good service

Quick and the capsules work fantastic

Thanks for the review, good to hear that the Boezemvriendjes work fantastic for you.

Heel hoge verzendkosten

Goed product die zeker de productie helpt. Klantendienst goed bereikbaar

Dankjewel voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent over de bestelling. Je hebt helemaal gelijk met je punt over de verzendkosten. Voorheen stuurde ik dit soort bestellingen met de post, zonder track&trace. Door Europese regelgeving mag dit niet meer en kan een bestelling alleen als pakket met track&trace worden verzonden. Meer informatie over verzenden kun je vinden onder het kopje customer service als je doorscrollt naar beneden op de pagina. Bij vragen kun je de whatsapp button gebruiken, mij benaderen via het contactformulier, bellen of mailen.

Ontzettend snelle levering

Het was echt binnen 24 uur geleverd!

Dankjewel voor je reactie. Fijn dat je bestelling zo snel binnen was.

Snel besteld, prima actie op de boezemvriendjes plus

Dure verzendkosten

Vlotte bestelling. Wel dure verzendkosten. Bijna evenveel als de prijs van het product. Leuk dat er een chocolaatje erbij zit

Dankjewel voor je review, Nele. Je hebt besteld vanuit Belgiƫ. Door veranderde regelgeving op Europees niveau mogen producten, dus ook jouw bestelling die gewoon door de brievenbus past, alleen als pakket met track&trace worden verzonden. De consequentie is bijbehorende hogere verzendkosten naar het buitenland. Binnen Nederland geldt dit gelukkig niet.

Super service!!!

Ik was wat vergeten te bestellen en ze heeft het nog snel even toegevoegd en de volgende dag al thuis!!!

Dankjewel voor je review. Fijn dat je alles snel in huis had!

Fijne website en snelle levering

Goed ervaring en snel geleverd!

Goed assortiment, snelle levering

Zie titel

Dankjewel voor je reactie!

Verhoogde melkproductie

Melkproductie na 1 week gebruik verhoogd

Dankjewel voor je reactie. Wat fijn dat de boezemvriendjes hebben geholpen!

Pillen werken goed

De Boezemvriendjes plus op aanraden van lk gaan slikken. Productie is aanzienlijk verhoogd.

Dat is heel fijn! Dankjewel voor je reactie.

Duidelijke website en mijn bestelling werd snel en netjes geleverd.

Levering is snel

Ik ben tevreden over de levering. Heb 2 keer al besteld bij aidulac.

Dankjewel voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de levering en de producten.

Bestel altijd het zelfde product goede kwaliteit, goede prijs en wordt vlug geleverd

Niets op aan te merken

Het duurde eventjes, maar dit kwam doordat het zo onwijs druk is bij de post!.

Hallo Femke. Dankjewel voor je review. Fijn dat alles naar wens was, ondanks de vertraging door drukte bij de post.

professioneel en empathisch

Ik vind Anette een heel fijne vrouw en lactatiekundige om mee te werken. Nog fijner dat we nu gewoon onze artikelen kunnen bestellen...ook die dingen die niet zo makkelijk te verkrijgen zijn! Top!

Wat een mooie review, dankjewel <3!

Erg tevreden

Boezemvriendjes besteld. Snel en netjes geleverd.

Buitenhofdreef 272

2625RE Delft

Over Aidulac

Ben je op zoek naar extra ondersteuning gedurende je zwangerschap en in de periode na de geboorte van je kindje? Als gecertificeerd lactatiekundige en coach-haptonoom help ik je met je vragen over ouderschap, (borst)voeding en uitdagingen in deze bijzondere periode van je leven. Voor persoonlijk advies kom ik bij je thuis of kom je naar de praktijk. Borstkolven, boezemvriendjes en meer als ondersteuning bij borstvoeding koop je in de webshop.