Prima en voordelig

Niet vandaag besteld en morgen in huis maar daar kun je rekening mee houden. De prijs was een stuk voordeliger dan bij andere webshop. Tevreden!

Waardeloos en niet te vertrouwen

Heb op d.d. 23-09-2021 'n bestelling gedaan ter waarde van in totaal Euro 46,57. De bestelling incl. betaling 's-morgens om 09:29:51 gedaan. Volgens de webshop zou mijn bestelling de volgende dag bij het PostNL afhaalpunt zijn. Geen bestelling te traceren. Men komt hun afspraken niet na, want het is nu al 26-09-2021. Komt er op neer dat Textiel.com 'n louche onderneming is. Temeer ik verscheidene malen contact heb geprobeerd te krijgen. Men neemt niet op of en buiten sluitingstijd gesprekstoon. Men is te lui om 'n bandje in te spreken. Mijn goede raad: Koop nooit bij Textiel.com

Duurde even, maar perfecte afhandeling

Vorige week een bestelling geplaatst, de levertijd zoals er werd aangegeven 1 a 3 dagen kwam niet uit. Een mail gestuurd met een klacht. Deze is netjes opgelost en ik ben blij met de artikelen die ik na 5 dagen in ontvangst mocht nemen. Erg mooie kwaliteit en staat prachtig op mijn bed.

Geen product, geen gehoor

Op 7 juli dekbedovertrek besteld, wat volgens de website binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden, na 8 werkdagen nog helemaal niks. Via email, FB en hun website chat contact gezocht, na meer dan 2 werkdagen van geen enkel kanaal een reactie. Erg teleurgesteld over het gebrek aan communicatie en het niet nakomen van beloftes. Is een dekbedovertrek van 56 euro hallo...

Levering duurde lang, eerst contact via chat toen telefonisch. Probleem hierna snel opgelost en de volgende dag werd mijn bestelling geleverd. Mooie overtrekken, goede kwaliteit en zeer tevreden!

Super fijne webshop - snelle verzending en snel toegang tot klantenservice. Aanrader dus !

Betere service bestaat niet

Dekbed hoezen besteld.ze zijn prachtig.1 kussensloop heeft een klein gaatje.Er wordt niet moeilijk gedaan.ik krijg een nieuwe hoes met kussensloop.Dat maak je toch nooit meer mee in deze tijd.Ze krijgen een dikke 10

Top service en snelle reactie

In het overtrek zat een gaatje. Meteen een nieuwe gekregen. Top service.

Alles top!

Supersnelle verzending en alles was zoals omschreven. Aanrader!

Geen contact, geen levering

Op zondag een dekbedovertrek besteld. Zou binnen 1 dag geleverd worden. Op vrijdag nog niets ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en telefonisch is men niet te bereiken. Kan gebeuren dat de levertijd wat langer is, maar communiceer dit aub!!

Top ( klanten) service!

Textiel.com heeft er alles aan gedaan om de bestelling op tijd onder onze “ kerstboom” te krijgen !

Snelle bezorging & super service

1 kussensloop was binnenste buiten gestikt, mailtje en foto gestuurd, werd meteen een nieuwe hele set gestuurd. Top service!! Ook super chique dekbed van mooi materiaal.Zou zeker nog een keer wat bestellen.

Goed.

Dekbed van Beddinghouse gekocht. De kussenslopen waren fout gemaakt. Een telefoontje naar Textiel.com en Beddinghouse, probleem opgelost. Nieuwe slopen gekregen. Top!! O,ja, ook supersnelle levering.

Vlugge levering

Ondanks het vergeten invullen van het correcte leveringsadres, werd na een mailtje de dag erna het bestelde artikel al geleverd.

Prima levering

Een snelle en goeie service Goed product mooie kleur net zoals pp de afbeelding.

Het dekbedovertrek dat ik besteld had kwam vrij snel binnen, en het was precies zoals op de foto’s. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding.

Zeer slechte service

7 dagen geleden een dekbedovertrek besteld, maar nog steeds niet binnen. Geen reacties op verschillende e-mails die ik heb gestuurd en op de chat ook geen reactie. Na een belletje waar gelukkig wel werd opgenomen werd aangegeven dat het dekbed eergisteren of gisteren binnen zou komen en ik een track en tracé zou ontvangen. Tot op heden niks.. een lange levertijd is niet erg, maar klantvriendelijkheid is er niet. Helaas dus een slechte review die ik graag anders had gezien.

wacht nog steeds op levering

10 dagen geleden een dekbedovertrek besteld, maar nog steeds niet binnen. Geen reacties op verschillende emails die ik gestuurd heb, maar wel een week geleden de factuur binnen gekregen. Kan allemaal gebeuren, maar weet nu niet waar ik aan toe ben, reactie op mail was wel fijn geweest, dit komt niet professioneel over...

mooie kleur

mooie kleur maar stof is heel dun en zelfs licht transparant op plekken..goede dienst na verkoop ze hebben het mooi opgelost!

Leuke dekbedhoes

Het duurde even voordat ik hem had maar hij was het wachten waard. Kleinzoon helemaal blij!

Hele leuke producten en een prima klantenservice

We hadden een leuk dekbedovertrek besteld. Helaas bleek deze achteraf niet op voorraad. We mochten een ander uitkiezen met een ruime marge qua prijs of ons geld terug krijgen. Hele goede service dus.

Leveranties prima, snel en correct. Kwaliteit goederen wat minder

Mijn ervaring qua leveranties waren prima! Mijn reclamatie over de kwaliteit is naar volle tevredenheid opgelost. Klasse!

Snelle klantvriendelijke zaak

Ik bestelde voor mijn kinderen een dekbedovertrek. Had geen bevestiging van versturen ontvangen. Volgende dag kreeg ik 2 identieke pakjes binnen! Ik dit netjes aangegeven, blijken ze te werken met een nieuw systeem. Hierdoor was het ‘mis’ gegaan. Door hun goede service mocht ik dit pakket houden!

Heel goede kwaliteit

Super past kwaliteit is pefekt

Zeer snel ontvangen en mooie kwaliteit

Mijn ervaring is heel goed. Kreeg heel snel het bestelde artikel en ik vind het een goede kwaliteit. Boven verwachting. Ben er blij mee. Een aanrader.

Over Textiel.com

De leukste plek om al je textiel te ontdekken en bestellen. Of je nu voor jezelf een dekbedovertrek zoekt of voor je bedrijf, hotel of zorginstelling: wij zijn er voor jou. Want iedereen die houdt van kwaliteitstextiel voor een aantrekkelijke prijs, is van harte welkom op bij ons te shoppen. Mode, voorkeuren, stijlen, trends, toepassingen, kwaliteitseisen en -normen en soms ook eigenzinnigheid en plezier. Wij houden rekening met al deze (en meer) aspecten om tot een evenwichtig assortiment te komen op Textiel.com. Bij ons slaagt iedereen voor elke smaak en toepassing.