Slecht

2Juni22 besteld vandaag 1 juli nog steeds niet ontvangen. 3 keer gebeld. Eerste keer: excuses niet op voorraad terwijl de website andere informatie geeft. Tweede keer: nog steeds niet op voorraad. Derde keer: onderweg.

tegenvaller

produkt op zichwas in orde, maar duurde wel 9 dagen eer het geleverd werd. En heb zelf moeten mailen hoe het met de bestelling was..

Goede producten en word goed op de hoogte gebracht.

Één van de producten die ik had besteld was niet meer op voorraad, een paar dagen later werd ik gebeld en op de hoogte gebracht. Het pakketje is met zorg ingepakt en netjes aangekomen! Ik zou zeker nog een keer bij deze zaak bestellen!

Netjes geleverd

Goed verpakt, snel geleverd

Goed vlot en snel

Goed en snel via internet

Klantvriendelijk

Graag weer............

Zeer slechte service

Een deksel besteld 7 weken geleden en nu pas geleverd. Er wordt op de site gemeld levering binnen 5 dagen. Nou....45 komt meer in de buurt. Je moet er zelf achteraan mailen waar de levering blijft. Ja deze is niet geleverd,misschien volgende week. Hierna we er een mail. Kan wel lang duren. Dat is ook gebeurd. Dit is voor mij de eerste en laatste keer dat ik bij hen wat koop of bestel.

super snel perfect verpakt

super snel perfect verpakt! erg blij vlooien leefde merendeels keurig!

Wachten op mijn bestelling tot ik een ons weeg

Dit is de eerste en tevens de laatste keer dat ik bestel via Aquacompleet. Ik heb 2 juni een bestelling geplaatst en zit tot op de dag van vandaag te wachten op ontvangt. Ik heb inmiddels 2x een reply gedaan waarop overigens wel snel wordt geantwoord. Dat dan weer wel. Ik verwacht van een bedrijf dat zij mij proactief op de hoogte houden van de status van mijn bestelling en dat als hierin iets mis gaat niet ik contact moet gaan opnemen maar dit vanuit Aquacompleet zelf gebeurd.

Top winkel

perfect

planten besteld 1 was er niet ben opgebeld voor een ander plantje en snel geleverd top

Slecht

Levende watervlooien besteld en 2 schepnetjes, 3 dagen later niks gehoord, dan een telefoontje op vrijdag dat dit zaterdag zou geleverd worden maar niemand gezien.

Er is nog geen pakket bezorgd

Post NL stuurde wel een e-mail dat gisteren (tussen 08.30 en 21.30 uur) het pakket bezorgd zou worden, maar is niet gebeurd. En dan blijf je daar de hele dag voor thuis. Ligt dus niet aan Aquacompleet.

Hele goeie service

Goede service,vriendelijk aan de telefoon

Goede service, snel bezorgd. Altijd erg tevreden met deze winkel.

in orde

een snelle sevice en ook goed verpakt

Persoonlijke benadering en prima commmunicatie.

Concurerende aanbieding

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Ik ben niet tevreden over geleverd product.

Losse takjes mos die je nergens aan kan bevestigen

Bestelling niet bezorgd

Vreemd dat mij gevraagd wordt om mijn bestelling te beoordelen, terwijl ik deze nog niet heb ontvangen. Inmiddels zou ik volgens alle meldingen mijn bestelling wel hebben ontvangen. Het zou vanmiddag bezorgd zijn. Ik ben gewoon thuis geweest. Maar er is niks bezorgd.

Correcte en snelle levering

Watervlooien besteld en twee dagen later keurig verpakt en levend ontvangen.

Komt afspraak na, snelle levering.

...

Zeer weinig waterluizen

Zeer weinig waterluizen voor zo’n bedrag

Top service, altijd graag

Planten in goede orde ontvangen… snelle service