super

Na teleurstelling zeer positief verrast.

Het bestelde artikel werd niet binnen de levertermijn geleverd en kwam helaas ook niet binnen. Na contact te hebben gehad is er een prima alternatief geleverd binnen 2 dagen. Arie en Lotte nogmaals bedankt voor jullie moeite en inspanning.

Snel, goed van prijs en veel betaalmogelijkheden

Super Service

Hele fijne ervaring. Kom zeker terug voor spullen hier.

Snel geleverd en de spullen in goede staat ontvangen

Levering duurde dik 2 maanden

Mijn bestelling heb ik lang op moeten wachten. Meerdere mails gestuurd, met elke keer het excuus dat het niet te leveren was. Paar x aan het lijntje gehouden tot ik eindelijk mn producten heb gekregen

Ben gebeld dat nog niet alles op voorraad was. Voorgesteld om gelijk waardige plantjes ervoor in de plaats te doen . Dat was fijn, alleen jammer dat ze dan kiezen voor een plantje waarvan ik er al 2 in de bestelling had. Maar voor de rest top.

Mijn eerste ervaring gewoon top

Positief verrast

Netjes volgens afspraak geleverd, met levende haven is het altijd afwachten hoe het aan komt. Echter waren de watervlooien netjes verpakt, er zat zelfs een koelelement bij. Echt een aanrader. Chapau aqua compleet.

Super kundig

Zeer kundig en behulpzaam. Goede webshop, uitgebreid assortiment.

Communicatie

Toen ik bestelde stond er 5 werkdagen. Omdat er een weekend tussenzat had ik erop gerekend dat het de vrijdag erna toch wel binnen moest zijn. Dit was niet het geval. Dus toen er zaterdag nog niks binnen was heb ik even gemaild. Blijkt dat het spul niet op voorraad was een dat het nog wel even kon duren. Het was fijn geweest als ze dit eerder hadden aangeven, gewoon met een berichtje helaas uw artikel is op moment niet voorradig, het kan wat langer duren.

Goed product

Goed verpakt

Een hele snelle levering, en goede service ! TOP

Eén plantje kon niet geleverd worden. Vanuit Aquacompleet via mobiel een vervangiing geregeld.

Eén plantje kon niet geleverd worden. Vanuit Aquacompleet via mobiel een vervanging geregeld. Prima!

ik zou worden teruggebeld, maar dat is niet gebeurd

negatief, ik had een vraag over het gekochte product. Toen ik belde werd ik wel vriendelijk te woord gestaan, maar de persoon aan de telefoon wist geen antwoord op mijn vraag. Hij zou gaan overleggen met een collega en mij dan terug bellen. Dit is helaas niet gebeurd.

Ja goed en word netjes op de hoogte gehouden

Nvt

waardeloos

het is nu 11 dagen en ik heb nog steeds niets t is gewoon een waardeloze zaak al de tijd al zonder licht in aqarium k wou dat ik elders besteld had dit nooit meer

Vaste klant

Heb vaker besteld en ben altijd tevreden.

snel vriendelijk en goede service

Compliment! De medewerker is vriendelijk, helpt snel en het pakket ontvangen wij de volgende dag :)

goede ervaring snelle levering

goede ervaring

Snel verstuurd, en netjes ingepakt. Ben heel tevreden.

Heel eenvoudig achterwand besteld en gekregen.Alleen de levertijd was iets langer maar voor de rest perfect

Mousse filtrante superfisch

Achat a un prix intéressant livraison gratuite délai un peu long cause rupture de stock mais je recommanderais volontiers sur ce site

Na te moeten wachten dan normaal ivm een product langer niet op voorraad. Werd er mee gedacht voor een oplossing. En die kwam er. TOP..