Goede kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit aquarium planten

Geen bericht bij flinke vertraging

Na zelf informeren snel beantwoord.

Snelle levering en alles correct verlopen

Snelle en correcte levering, goed verpakt. Aan te raden...

Top, correct, snel

Geleverd wat besteld werd, op tijd, correct kortom een aanrader. Blijf in toekomst uw klant. Van harte dank en proficiat.

Gewoon tevreden

Ik heb juist mijn bestelling vandaag Zaterdag ontvangen. Was zelf wat ongeduldig op wachten bestelling maar dat ligt aan mezelf. Mijn locatie ligt ook niet naast Rotterdam.

Een goed bedrijf om bij te bestellen.

Het duurde even voor mijn bestelling kon worden uitgeleverd maar de bezorging, de kwaliteit en de communicatie laat niets te wensen over. Hier koop ik zeker weer een keer.

uitstekende service

Mijn levende watervlooien werden tot twee keer toe te laat bezorgd door PostNL, waardoor ze helaas dood aankwamen. Aqua Compleet heeft ook de derde zending kosteloos verzorgd en dit keer ging het helemaal goed. Dikke pluim voor de service!

Netjes ingepakt super!

Zeer nette behandeling, vooral de klantenservice welke mij netjes hadden gebeld i.v.m. levertijd. Deze winkel is een aanrader! Nu hopen dat alles nog werkt!

Nepperij bij levering waterplanten

Ik had kikkerbeet besteld voor in de vijver. 2 bakjes met3 plantjes. Er zat zo weinig in dathetvoor de prijs totaal de moeite niet waard is. En dan ook 6,95 bestelkosten voor een mini licht pakje. Ook zijn een aantal blaadjes nu al geel Kortom. Wat een slechte bestelling.

Klantvriendelijk

TOP plantjes

Zeer snelle levering naar Belgie, kwatileit van de plantjes was buiten gewoon goed. Zeer goed verpakt ,echt TOP . Ik weet waar in de toekomst mijn plantjes te vinden . Aanrader voor iedereen Gr Gerry

correcte prijs en levering

Eerste bestelling verliep vlot. produkten waren in orde.

Gewoon afgehandeld zoals het hoort

Prima afhandeling van de bestelling

Te laat leveren zonder bericht

Op de site staat 1-5 werkdagen levertijd, anders een berichtje bij vertraging. Na 6 werkdagen nog geen levering en ook geen bericht. Levering wordt dus niet eerder dan 7-8 werkdagen, mogelijk nog later Komen afspraken niet na en informeren ook niet. Dus geen aanrader als je iets snel nodig hebt en geleverd wil hebben.

Is te lang onderweg

Pakketje werd vrijdag afgeleverd, was te lang onderweg o.a. door Koningsdag. Meeste vlooien waren dood

Snel en goed produkt

ATO online besteld, binnen 3 dagen geleverd

ATO besteld binnen 3 dagen geleverd, mooi product altijd goede service. Gr. Jeroen

Prima.

Alles naar wens .

Twee flessen co2 besteld eb betaald en maar 1 ontvangen.

Zie boven.

Inderdaad geweldig de eerste was dood (watervlooien).Na mijn klacht hier over gelijk een nieuwe zending proberen nu de vijver alg vrij te maken.

Javamos op hout, al voor de helft bruin...

Ik heb javamos op hout besteld en kreeg dit de volgende dag al binnen, waar ik erg blij mee was. Helaas was het mos echt al voor de helft bruin... dat mag eigenlijk niet voor de prijs van 14 euro!

super kwaliteit in materiaal en service

Online bestelde artikelen wilde ik toch liever ophalen en dat was allemaal geen probleem. De monte carlo plantjes waren van super kwaliteit, dank!

Correcte levering

Helaas was één plant van mijn bestelling niet beschikbaar, maar aangezien ik ook medicijnen had besteld, is deze meteen terugbetaald en is de bestelling zo snel mogelijk verzonden. Goed doordacht!

Makkelijk zoeken naar een product.

Ik zocht een doseerpomp deze was snel gevonden, de bestelling was zo gemaakt. De mail van verzending was een dag later binnen, morgen komt de post langs nog even wacht. Morgen gelijk installeren kan bijna niet wachten.

Mijn eerste ervaring met Aquacompleet is positief

Afgezien van het feit dat de levering van het product langer heeft geduurd dan op de website aangegeven, is de service prima! De afhankelijkheid van de leverancier doet niets af aan hoe Aquacompleet mijn bestelling heeft afgehandeld. Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend.