is goed

doen wat ze beloven ook waar maken ga zo door

1 ster minder door latere levering

Goede website en goede producten. 1 ster minder vanwege trage levering

Voldoet aan de verwachting

Product was bij Aquacompleet het goedkoopst te verkrijgen. De leveringstermijn was de max. van de vooraf aangegeven 1-5 werkdagen.

Goede en netjes geholpen

Denken mee en dat is fijn. Had een product gewisseld. Deze was paar euro goedkoper. Niks meer van gehoord.

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima plantjes en de volgende dag al geleverd, heel fijn. Ik kom terug!!

Helemaal super

Aqauruim plantjes goed verpakt en zonder slapjes helemaal super

Zo als altijd een goede service.

Top geweldig service

Snelle bezorging

Compleet netjes verstuurd

Zoals omschreven op voorhand is de levertijd vrij flexibel. De snelheid van een levering kan cruciaal zijn voor sommige artikelen als het voor een zeeaquaria bestemd is.

Mooie planten, slechte en trage communicatie en levering

Vanwege de kwaliteit zou ik misschien nog eens bestellen maar ik zou duidelijk willen weten dat ik bijna 2 weken moet wachten op een bestellen om vervolgens te horen dat jullie 5 planten niet op voorraad. Dat hadden jullie eerder mogen bedenken.

Prima zaak

Snelle levering en goede service

Great !!

My selection was not available and I was called up with a suggestion of a different product. Great communication. Great company. I'm really happy to be a new customer! Highly recommended.

Altijd goede service, vriendelijk en ter zake kundig personeel. Goede producten voor een goede prijs. Een topzaak!

Toch nog goed verlopen

De levering liet wel even op zich wachten maar na contactname met Aquacompleet is het nog heel snel gegaan.De plantjes staan heel mooi in mijn aquarium !

Geweldig top

Hele goede service voor het eerst besteld prijs technisch Iets aan de hoge kant maar kwalitatief je krijgt wel waar naar je geld

Prima levering en redelijk snel. Verzendkosten wel aan de hoge kant.

Goede service en levering

Tweede keer dat ik bestel en alles verloopt perfect. Goede communicatie en goede artikelen

zeer goed service

ze zijn altijd klaar voor de klanten

Het product wat ik had besteld was snel geleverd. Echter was de hoeveelheid aan de kleine kant. Een groot minpunt vond er slakken bij mijn mos zaten.

Fijne overzichtelijke website

Koop vaak mijn producten online op de website. Ervaar dit zeer positief. Daarbij spaar je punten die je kan inwisselen voor geld.

Geleverd binnen 5 dagen, vond dit vrij lang. Bestelling voldeed aan de verwachting.