Goede service en goede producten.

Na mijn online bestelling gedaan te hebben werd ik gebeld door een medewerker van Aquacompleet. Hij wilde de bestelling klaar maken maar vond een aantal planten niet mooi genoeg om te verkopen. Ik kreeg de keus tussen retournering of andere planten kiezen. Uiteindelijk andere planten gekozen en kreeg zelf een plantje gratis. Bovendien is het heel goed verpakt verzonden. Product en klant gaan voorop bij Aquacompleet. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Mijn nieuw vaste dierenwebshop

Heel makkelijk besteld en ook heel snel ontvangen Ze bieden verschillende betaalopties aan die bijna geen andere sites zoveel betaalopties aanbieden. Dus zeker een aanrader!

top zaak met goede prijzen

Heb al div keren iets besteld bij deze zaak en de prijs en verzenden is gewoon goed . Niet zoals div andere zaken als je iets besteld dat je achteraf te horen krijg , ja dit hebben we niet . bij Aquacompleet krijg je gewoon wat je besteld. Top zaak en top service

Niet slecht, niet goed

Plantje die ik besteld had, was al zo goed als dood bij aankomst dat was jammer, ze waren een artikel vergeten maar die is netjes na gestuurd! Wel jammer dat er zo veel plastic verpakkings materiaal gebruikt is. Dit lijkt me niet nodig.

Bijna goed

Snelle levering en blijkbaar veel voorraad. Alleen nu voor de tweede keer een verkeerd plantje geleverd gekregen, zal wel druk zijn.

Goede planten, wel wat lang gewacht

Goede amazone kikkerbeet gekregen, met een klein presentje. Erg leuk en de planten doen t goed. Enige minpuntje is dat ik vrijdagavond besteld heb, de donderdag erop maar even gebeld want nog niks gehoord. Schijnbaar worden de bestellingen alleen op vrijdag overdag afgewerkt. Geen probleem als je even wat had laten weten over de leveringsdatum, of als je het weet. Vervolgens netjes op de zaterdag erop geleverd. Volgende keer bestel ik op wo of dodag :)

lange levertijd,

werd niet afgeleverd door POSTNL.!!!!!!! Dit ondanks dat wij tussen 10 en 13 uur thuis waren. Maar er heeft zich niemand van Postnl gemeld. Heb dit pakket zelf moeten afhalen bij een depot van Postnl.

Goede kwaliteit

Ik werd gebeld omdat mijn bestelling in dit jaargetijde niet leverbaar is maar men kwam onmiddellijk met een goed alternatief om mijn probleem op te lossen.

Snelle afhandeling en levering

Betere service kan ik me niet bedenken. Heads Up!!

snel en goed

op tijd en goed

Prima ervaring, goede en snelle levering.

Prima.

Snel & goede levering.

Snel & goede levering.

Goede ervaringen

Goede ervaringen Planten besteld en zien er super uit

Aantrekkelijke prijs, maar wel heel weinig geleverd

Erg blij met de onwijs snelle levering. Ook in eerste instantie een zeer aantrekkelijke prijs. Echter bij ontvangst wel echt een minimale levering. Kleine hoeveelheid maar wel oke.. prijs.

Snelle levering, goede service, vriendelijk te woord gestaan, kortom een zeer tevreden nieuwe klant

goed, snel, qualitatief

alles werd goed en snel verzonden en was zeer te vreden met hoed de planten en het aquarium was ingepakt plus punten: -goed gezonden planten -veel piepshuim pindas in de doos om alles zo vijlig mogelijk te verpakken -kwam snell binnen -kwam op tot verwachtingen minpunt -bij mij warren de grottere planten vrij er gebogen en met gebroken takjes doordat ze te ver onderin de doos waren geplaats

Snel en duidelijk

Leveren snel en zijn helder in de communicatie

Hele snelle levering en goed verpakt.

Mooie verse planten en goed verpakt

De tere Rotala macrandra was vers en heel goed verpakt

Snelle levering en keurig verpakt

Super snelle levering en Aquarium zat netjes en veilig verpakt.

Redelijk snelle levering

In principe had ik het product Thermo controller van aqua medic binnen 5 dagen in huis kunnen hebben. Omdat ik die week nachtdienst had heb ik de bel uitgezet. Ivm (nacht) rust. En zaterdag niet aan gedacht dat de bel nog uitstond. Maandags zou er opnieuw geleverd worden . Bel stond aan . Ik had zicht op de voordeur. Om kwart voor 10 kreeg ik een mailtje van post.nl. Dat ze om 09:43 aan de deur waren geweest en dat er niemand thuis was. Ik heb de bel niet gehoord en sterker nog ik heb niemand bij de voordeur gezien. Ik zou volgens het zelfde mailtje de volgende dag het pakket na 15:00 op kunnen halen bij een locale supermarkt. Een uur later kreeg ik nog een mailtje dat het poststuk klaar lag om opgehaald te worden . Dus gelijk maar gedaan Dit is wel een stuk waar aqua compleet niets aan kan doen . Maar wil het wel even kwijt. De thermo controller werkt prima met verwarmen.👍 Nu wachten op warm weer zodat de koeler kan werken Volgende keer maar weer eens naar de winkel 😃

Netjes verpakt

Compleet en correct geleverd, duurde wel wat langer dan normaal, grote plant was niet op voorraad

Heel makkelijk en snel!

Ik wist nooit dat je zo makkelijk waterplanten kon bestellen! Bij de lokale dierenwinkel is geen breed assortiment en ook is het daar erg duur. Dit is een top oplossing!

Betere service nog niet gezien zo snel en goed

Uitstekend top en subliem en hele goed en snelle service en snel antwoord super en klant vriendelijk