Levertijd een week en slechte communicatie

Heb een bestelling geplaatst wat pas na 7 dagen werd geleverd. Heb de 6e dag een mail gestuurd met de vraag waarom het zolang moet duren. Antwoord; sommige producten waren niet voorradig. Ik kan begrijpen dat dat kan gebeuren maar communiceer dat dan gelijk met de klant en niet pas nadat er naar gevraagd wordt. Jullie hadden hetgeen jullie wel op voorraad hadden alvast kunnen versturen en een nalevering kunnen doen.

Prima bedrijf

supergoed had foutje gemaakt i.v.m. bestelkosten. werd vrijwel direct terug gebeld en kreeg meteen een hele goede oplossing aangeboden!!! hiervoor nogmaals hartelijk bedankt.

Erg fijne winkel.

Ze denken goed mee en komen met goede oplossingen.

Keurig geregeld en duidelijke communicatie

Snelle levering en goed product ga zo door

Super goede service

Bestelling makkelijk geplaatst na een enorme keuze uit plantjes. Toen een plantje niet leverbaar was werd ik meteen gebeld om dit te bespreken. Ander plantje gekregen en helemaal tevreden!

Alles perfect maak duurde wel 3 weken voor ik het ontvangen product kreeg

Levering duurt veel te lang 3 weken zowat In Holland besteld hoort het rond 3 a 4dagen zeker binnen zijn Als het product op voorraad is

Vlotte behandeling ,keurig verpakt Mooi plant ook Kortom een goede ervaring HG Arie vd Brink

prima kwaliteit voor een nette prijs

prima goed snel geleverd mooie plantjes

Toppie

Snelle levering volgens afspraak. Goede after sales

Prachtige planten!

Geleverde aquariumplanten waren mooi en van goede kwaliteit. Snelle levering en tevens telefonisch zeer vriendelijk geholpen bij keuzebepaling Echinodorus. Zeer tevreden dus!

Goede klantenservice en betrouwbare levering.

Ongevraagd, maar zeer gewenst, werd ik gebeld over mijn artikelen en kreeg advies over de gekozen planten. Ik kreeg een tip wat beter in mijn aquarium zou passen en dat was erg fijn. Super dat ze meedenken en ook de levering was netjes verpakt en kwam op tijd binnen.

Plantjes besteld waren goed verpakt en zien er goed uit.

Zag er verzorgt uit

Zou volgende bestelling weer plaatsen

Medeedenken, goede communicatie, voorlichting en service is hier echt geweldig!

Prima levering

Netjes en in goede orde ontvangen

Zeer vriendelijke behandeling van personeel

Na wat vertragende omstandigheden heel vriendelijk en vlot bezorgd

Niet goed

Ik heb mijn aquarium nog niet

Snelle reactie's

Ik moest lang wachten op een levering van de fabriek, maar werd intussen netjes en snel op mijn ongeduldige mailtjes beantwoord..

Snel geleverd.

Snel geleverd. En de planten waren heel goed verpakt. Ik was een beetje huiverig om aquarium planten online te bestellen. Maar ging perfect! Koop hier zeker weer.

heel goed

heel snel met verzenden

Super en snel !

Iets niet in voorraad en mail terug met andere soortgelijke producten als vervanging, top!

Verliep stroef

Jammer van het verkeerd invullen .ik dacht dat ik had ingevuld verzenden naar afhaalpunt .moest alsnog 5euro betalen wat ik overigs duur vind ..

Communicatie had beter gekund

Ik heb zelf contact moeten opnemen met de vraag waar mijn bestelling bleef. Verder was het antwoord prima en duidelijk maar als dat vanaf het begin al gemeld was dan weet je waar je aan toe bent.

Helemaal geweldig

De artikelen die ik besteld had waren uitverkocht, maar door ze rechtstreeks te laten versturen door de importeur had ik ze toch snel in huis.

Snelle en eerlijke service

Vriendelijke medewerkers, veel kennis en geven een eerlijk advies