Super service en mooie producten

Bij mijn bestelling gekozen voor een item wat tijdelijk niet leverbaar bleek. Meteen opgebelt door een medewerker die het had gezien en een aantal alternatieven aanboodt. Echt een super service en het werd meteen erna ook op de post gedaan! Ik ben helemaal blij, echt een aanrader

Top zaak!

Staan altijd voor je klaar met eerlijk advies

Super webshop

Mijn eerste bestelling gedaan,en geleverd zoals ik gehoopt had. Super kwaliteit echte topklasse. Hier kom ik graag terug.

Goed gedaan

Ben tevreden en was goed in gepakt heb het heel gekregen ga zo door de gr v mv barink

mijn plantjes kwamen in goede conditie aan

Zeer goed !

Goede service, goed assortiment

Erg klantvriendelijk en ruim aanbod. Niet te beroerd om mee te denken of vragen te beantwoorden

Nadat bleek dat er twee plantjes van mijn bestelling niet leverbaar waren, goed en prettig telefonisch contact gehad, en is dit netjes opgelost. Top!

snel geleverd

goed verpakt en niet zo overdreven in te grote dozen

een heel goed winkel

Goede bedrijf

Netjes

Netjes verpakt en snel geleverd

Als een vis in het water

Order keurig geleverd, altijd bereid voor advies en denken met je mee. Goede website en uitstekende service!

Mooie plantjes, netjes ingepakt.

De plantjes die ik besteld had waren netjes in een gesealde zak verpakt. Plantjes zagen er nog fris uit.

Makkelijk en snel geleverd

Snelle en nette levering

Ik had wat spullen nodig voor het aquarium en dacht laat ik eens online gaan zoeken. Hoefdeniet lang te zoeken en biij niet in voorraad hebben van iets meteen een belletje met een allternatief.

Prima bedrijf, zeer goede producten.

Klantvriendelijke website, snelle afhandeling en levering. Prima service.

Goed en netjes verpakt zeker voor herhaling vatbaar

vriendelijke mensen en super service

Hele goede ervaring een plantje hadden ze niet meer werd netjes opgebeld en gevraag of er een ander plantje in de plaats mocht Volgende dag alles in huis Vriendelijke mensen goede service

Alles volgens afspraak geleverd

Het duurde wel 7 dagen voordat ik alles mocht ontvangen. Wel volgens de richtlijnen vsn max 5 werkdagen

zeer slecht

14-7 onderdelen besteld voor luchtpomp was nogal haast bij ze zouden regelen dat het direct vanuit ge groothandel naar mij gestuurd zou worden helaas na 5 dagen niets ontvangen mailtje gestuurd geen reactie naar de groothandel gebeld die hadden geen bestelling ontvangen vandaag om 9.30 uur gebeld naar aqua compleet persoon niet aanwezig terugbel verzoek geen reactie intussen de vissen bijna op apegapen wegens zuurstof gebrek ben er toen zelf maar heen gereden enige reactie was daar kunnen wij niets aan doen heb toen ergens anders maar een nieuwe gekocht omdat het niet langer zonder kon slechte service en al even een zee onbevredigde houden

Erg slechte levering en service!

Voorraadstatus op de webwinkel klopt niet. Week wachten en nog steeds niks ontvangen. Uiteindelijk anderhalve week later en twee keer zelf moeten bellen het product toch ontvangen. Ze laten je helemaal niks weten als levering vertraging heeft en laten de klant stikken. Ook aan de telefoon valse beloftes die niet nagekomen worden. Erg slechte service dus. Voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb!

goed geholpen, vakkundig

Prima klantenservice en snelle bezorging.

perfect

Goede kwaliteit en snelle levering