Goede en snelle levering

Bestellen was makkelijk en de bestelde artikelen waren snel en zeker netjes ingepakt geleverd. Kunnen anderen wel eens een voorbeeld aan nemen.

Snel, efficiënt, top

Niks te klagen alles ging vlot en goed

Een zin geweldig!

Goed service, lieve mensen met verstand van vissen en planten! Wij komen echt vaker langs vanuit Friesland Groetjes Peter en Linda

Was goed

Had iets meer verwacht van de zak mysis

Super snelle verzending Netjes email over de status van verzending Goed verpakt Toppie

Snelle levering, goede kwaliteit, ruim assortiment.

Snelle levering en alles in orde

Super. Vlot en netjes afgeleverd

Topbedrijf. Keurige site en bestelling snel en keurig geleverd

Goedkoop

Gtote fles CO2 voor het aquarium voor veel minder geld dan elders. Snelle bezorging!

Uitstekende service.

Alles snel en goed verzorgd. Berichtgeving via internet uitstekend.

Snel, mooi product

Ik wist niet dat het kon, maar ook plantjes voor aquarium zijn te bestellen. Snel geleverd. Fijn om zo te regelen.

Geen klachten mooi optijd

Voor meerdere benodigdheden zal ik zeker weer bij u doen

Snelle levering, voorraad niet helemaal correct

Levering 2 werkdagen. 1 artikel niet op voorraad, maar keurig gebeld met een voorstel voor een vervangend (iets duurder) artikel. Correcte voorraad, snelle levering en prijs zijn voor mij belangrijk. Vandaar 4 ipv 5 sterren.

Plantjes besteld zien er mooi uit

Er was een plantje niet beschikbaar, dus ik werd gebeld of ik een alternatief wilde hebben, maar dan wel de volgende dag mijn bestelling in huis. Óf dat ik wilde wachten op de plantjes en dan vier dagen later de plantjes in huis. Ik koos optie 1 en de plantjes waren inderdaad de volgende dag in huis.

Jullie zijn te langzaam met uitlevering

Jullie kunnen ook gewoon gelijk beginnen met het inpakken van de spullen die besteld worden in plaats van 5 dagen te wachten en dan van tevoren aan te geven dat het druk is bij de bezorger dit gaat jullie klanten kosten als iets er niet is kun je dat ook communiceren met de klant.

Goede en snelle service

Planten komen mooi toe. Dus goed verpakt en snel geleverd. Als er plantjes niet zijn vragen ze u welke in de plaats mogen of of je wilt wachten tot de andere binnen zijn.

Makkelijk en snel.

Makkelijk te bestellen via de site. Levering was snel en niet duur!

SUPER

Snele levering en goede kwaliteit. Dankjewel.

Verzending duurt lang

Ik vind het aanbod en de prijzen erg goed, maar dat het een week duurt voordat het aankomt vind ik niet van deze tijd.

Snelle bezorging , alles netjes in gepakt en zoals besteld.

Hele goede zaak

Voor het eerst hier besteld. Alles prima geleverd. Goede kwaliteit en nette prijzen. Kom hier ongetwijfeld nog vaker terug.

Werd snel geleverd en zag er goed uit

Voldeed aan verwachting

Fijne contact en erg behulpzame medewerkers

Geduldige mensen die de tijd nemen voor jouw vragen.