Hele afwikkeling is waterdicht

Netjes verpakt en geleverd. Zelfs wijziging van bestelling tijdens afhandeling was mogelijk.

Eerste en laatste keer

Er wordt op de website niet aangegeven dat het product niet voorradig is omdat de bezorging tussen de 1 a 5 werkdagen wordt verstuurd. Iets besteld op 3 oktober en krijg het vandaag dus veel te laat bezorgd. Jammer want de persoon is nu al 9 dagen geleden jarig geweest.

Het product werd binnen 5 werkdagen geleverd en ik werd via mail goed op de hoogte gehouden. Betaald heb ik via afterpay en dat werkt ook prima. Kortom ik ben zeer tevreden. Prima zaak.

Gewoon goed.

zeer slecht

heb een artikel op 15 september besteld en heb een maand later mijn bestelling pas binnen gekregen met mailtjes werd verder niks gedaan heb om mijn geld terug gevraagd maar werd niks mee gedaan mijn advies is bij deze webwinkel niks te halen dit was in ieder geval mijn laatste keer

Mooie planten

Vandaag aquarium planten in prima conditie ontvangen. Top

Eerder ontvangen dan verwacht

Helemaal top

Helemaal top en zeer snel mijn bestelling thuis, ziet er goed uit. Super blij mee......

Oke

Goed en snel

Goede zaak

Wilde alle sterren maar hij pakte een halve niet wij kregen zo lief, een kaartje erbij voor onze zoon ! Hij wordt 5 jaar en wilde graag visjes helemaal leuk

Alles prima geregeld

Via de mail contact gehad over versturen van iets kleins via brievenbus. Perfect op gelost.

Snelle levering kwaliteit

Snelle levering kwaliteit planten ga er vaker kopen zeker een aanrader

Goede prijs kwaliteit producten. Levering uitstekend en goed verpakt

Lang wachten maar verder perfect.

Een van de bestelde goederen was eerst niet leverbaar. Buiten hun schuld. Werd een oplossing aangeboden. Omdat ik nog even tijd had gewacht en perfect opgelost.

Gewoon top!

De service van dit bedrijf is ongekend! Klant (en zijn of haar aquarium) staat op 1. Altijd bereid voor tekst en uitleg, denken mee en komen met oplossingen waar andere bedrijven nog wel eens wat van kunnen leren.

Al vaker besteld hier , zeer tevreden

Al vaker besteld hier , zeer tevreden

De wachttijd

Ik heb helaas 3 weken moeten wachten in plaats van de anderhalve week wat was gezegt

Prima asnradet

De planten zijn mooi van hoede kwaliteit goed en zorgvuldig verpakt

snel opgestuurd en goedkoop

Nette zaak en goede service

Vriendelijke klantenservice. Er wordt goed contact onderhouden over het wel danwel niet beschikbaar zijn van bepaalde planten en er wordt meegedacht en opties gegeven wanneer een bepaalde plant niet aanwezig/nog erg klein is. Snelle levering (1 dag)

prima service

correcte service

snelle service

snelle service

Geen communicatie

Heb lang moeten wachten op mijn bestelling. Na dat ik er zelf twee keer achteraan heb gemaild ,kreeg ik te horen dat er iets niet op voorraad was ,en dat daar het wachten op was.Was beter geweest als hun mij dat hadden laten weten ipv dat ik er zelf uit eindelijk achteraan moest gaan .

Heel lang wachten

Als je iets besteld wat op voorraad is verwacht je toch dat het binnen enkele dagen geleverd wordt. Na ruim 3 weken is het alsnog geleverd. Op mails krijg je niet of nauwelijks antwoord. Als je je spullen dus snel in huis wilt hebben zou ik nooit bij Aquacompleet bestellen.