Goeie product. Doet wat die moet doen. Snelle levering.

Alles correct verlopen

Vanaf bestellen tot aflevering correct tot in de puntjes!

Kreeg wat ik bestelde

Een min puntje of onduidelijkheid bestelde een bak van 80cm maar de meetlint in de bak geeft 60 cm aan bak zelf is 80cm

Snelle levering, goede service, ze denken mee!

Ik had een aquariumkast besteld met mandje. Ik werd gebeld dat het mandje niet in de kast paste. Het mandje werd meteen gecrediteerd en het bedrag was 2 dagen later op mijn rekening. De kast werd heel snel bezorgd. Super service!!!

Jullie doen je best en ik hoop dat alles goed komt.

Ik kreeg tijdig bericht dat de easyflux een lange levertijd had. Het laatste bericht is dat de firma Smulders hem zal afleveren met een track en trace bijvoeging. Helaas is dit nog niet gebeurd en blijf ik dus in afwachting van de verder ontwikkeling op dit gebied.

Alles keurig geleverd

Bestelling op zondag geplaatst en op woensdag geleverd. Tussendoor prima op de hoogte gehouden.

Slecht

Te langzaam Je wordt niet op de hoogte gehouden Ik heb ze gemaild over een week want ik heb niks ontvangen en ik heb een antwoord over 2 dagen gekregen Op stomme manier zonder excuses te bieden En tot nu toe heb ik nog mijn bestelling niet ontvangen.

Snelle levering alleen de mos is helemaal bruin de planten zijn prima

Top ervaring is erg goed geregeld.

Alles goed geregeld en zag er allemaal goed uut.

Perfect.

Supersnelle bezorging, top

Prima en snel

gekoeld product voor winkelprijs..

een goede ervaring

Nadat de bestelde pomp niet kon worden geleverd , heb ik telefonisch contact gehad met aquacompleet , men was zeer vriendelijk , toen een andere pomp besteld en na 2 dagen had ik hem in huis. Prima service van Aquacompleet , waarvoor mijn dank.

Snelle afhandeling

Goedkoop en snelle levering

Snelle levering en goedkoop product.

Heel vriendelijk en denken met je mee

Vertrouwelijk

Goed contact communicatie

tevreden klant

het bestelde was niet voorradig alternatief was goed tijdige levering

Oplichtrij !!!!!

Je besteld manden met de omschrijving dat het geschikt is voor uw meubel, afmetingen zijn nergens te vinden op de site :-( Komen ze aan en blijken ze niet te passen. Dus geen andere optie om het pakket terug te sturen. Bij de terugbetaling beslissen ze dan éénzijdig om hun verzendkosten in rekening te brengen en dus niet de totale waarde van de producten terug te storten !!!! Nergens op hun site maken ze hier melding van en als ze hun omschrijving correct zouden aanpassen dan moesten mensen er niet sowieso al extra moeite en tijd in steken om artikelen terug te sturen en dan ook nog voor kosten op te draaien !!!!

Slecht geinformeerd over levertijd

Lange levertijd

Altijd op voorraad en snelle levering!

Duidelijke webshop, 1 a 2 dagen levering gegarandeerd! Meerdere e-mails zodra de status van je pakket veranderd. Kortom je word keurig op de hoogte gehouden over de status van je pakket.

Niet tevreden.

Ik ontving vandaag de bestelling. Twee planten waren reeds kapot en niet meer bruikbaar. Er waren er ook van mindere kwaliteit bij en minder groot als verwacht. Dus ben ontevreden.

Snel bezorgd

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

nog geen bestelling ontvangen

Omdat de afterpay rekening verstuurd was ging ik er van uit dat mijn bestelling die dag of de dag erna bezorgd zou worden. Na 3 a 4 dagen nog geen pakketje ontvangen, dus berichtje gestuurd naar aquacompleet. Dag erna voicemail dat ze maar 1 fles hadden (hadden er 2 besteld) en dat ze ervoor kozen om de bestelling in 2x te versturen. Inmiddels 2x de bezorgdatum aangepast van ons pakket. Wel fijn dat we meer tijd hebben om de rekening te voldoen, maar onze vijver heeft daar niets aan, die heeft toch echt het bestelde nodig.

Snelle service en communicatie!

Snelle service en communicatie!