Good quality good service

Snelle levering en product goed verpakt

Goede kwaliteit en goede service

Ik had een aantal planten besteld waarvan er 1 niet voorradige was .Ik werd hierover netjes gebeld met de vraag of t een andere plant mocht worden. Zeer tevreden met mijn bestelde planten .Netjes verpakt.

Super behandeld werd zelfs gebeld of de verzending wel goed was gegaan naar welk punt hij moest toppie

Top en snel

Met het bestellenbwas er iets mis gegaan ben snel en goed geholpen en bestelling was snel binnen

Planten goed verpakt

Planten kwamen netjes aan

Alles was goed verpakt en op tijd bezorg! Gebeld met een medewerker voor wat info en erg fijn geholpen!

Wat een top mensen ! Netjes op tijd binnen. Zijn super vriendelijk !

Deden moeite om mijn bestelde product te leveren. Helaas wel wat langer moeten wachten op antwoord via mail

Goede service en snelle levering

Zeer slecht

Geen correspondentie. Bestelling al gedaan op 20 december 2020. Nog geen bestelling binnen.

Kwaliteit

Kwaliteit en op tijd.

Duurt een beetje lang maar goeie kwaliteit

Het duurde 5 dagen om te verzenden weet niet precies waarom maar, alles was goed vacuüm verpakt en de kwaliteit was erg goed.

Communicatie en probleem oplossend gericht. Na telefonische contact te hebben gehad over mijn bestelling is er direct actie genomen om deze in orde te maken en op te kunnen sturen, heel erg fijn dat ze met je meedenken. Mooie spullen zoals op de website word aangeven. Kortom -tevreden -kwaliteit producten -snelle levering -klant vriendelijk -

Snelle levering mooie prijzen.

Zeer snelle levering goede kwaliteit

Correcte snelle levering

Zie boven

fantastisch

zeer mooie planten goed overleg met de klant echte aanbeveling aquacompleet top

Kon vlugger

Viel wat tegen de drijf plantjes. En ander mos viel ook tegen.

Goedkoop, snelle bezorging.

Goede duidelijke website, goedkope producten, snelle bezorging. Oftewel een topbedrijf.

Super nette service

Mooie aquarium

heel mooi aquarium met afstandsbediening voor het licht. Het enige minpuntje is dat ik 2 kleine scheurtjes in het aquarium heb, maar ach, ik wilde het niet terugsturen.

Super service!

Super service, en zeer klantvriendelijk!

Goede service!

Planten besteld , Telefonisch contact gehad omdat een plant niet voorradig was en hiervoor een ander alternatief gekregen super blij mee bestel zeker vaker!

Goede service!

De planten die ik had besteld waren helaas niet op voorraad en ook de toeleveranciers had ze niet. Ik werd netjes gebeld met deze mededeling en kreeg de keuze voor een ander formaat of toch even wachten. Ik heb voor dat laatste gekozen en kreeg het daarna netjes geleverd. De medewerker die ik sprak was zeer klantvriendelijk. De planten zaten netjes verpakt in de doos.

nog geen 5 sterren, om dat het de1e keer was dat ik een bestelling deed. maar super geregeld om dat de zending werd gewijzigd. personeel dacht goed mee mbt vervanging van planten etc. Heel aardig en vlot geholpen.