Het pakket was heel goed verpakt. De inhoud was goed gezekerd. Het betrof een pakket met watervlooien en er was zelfs een koelelement bijgesloten.

Watervlooien hittebestendig verpakt!

Watervlooien besteld, de zakjes waren in een koelbox verpakt inclusief koelelementen. Echt top!

Afspraken nagekomen

Ik werd prima geholpen en twee tassen mi watervlooien werden naar de auto gebracht

Zeer tevreden met kleine opmerking.

Ik bestelde een filtersysteem voor nieuwe aquarium en navullingen voor dat filtersysteem zodat ik even toe zou komen. Na vijf (werk)dagen had ik echter nog geen bericht dat de bestelling verzonden was, dus nam ik via mail contact met hen op. Snel daarna kreeg ik telefoon en werd me uitgelegd dat de filter klaar stond, maar dat de navullingen tijdelijk niet leverbaar waren. Er werd voorgesteld de filter eerst op te sturen en de navullingen zullen later opgestuurd worden. Prima! De volgende dag stond de filter bij mij thuis. Supervlotte levering dus, enkel tegengehouden doordat een deel van de levering wegens problemen bij leverancier niet leverbaar was. Ik ben dus algemeen zeer tevreden, al hadden ze me zelf op de hoogte kunnen brengen van de probleempjes.

Super eenvoudig met bestellen

Grote doos vol met schuimpjes daartussen mijn Dennerle nano cube 60 liter aquarium. Supergoed verpakt en een snelle service

Als een vis in het water

Uistekende shop, service top! Snelle levering, altijd goed contact via telefoon of mail. Altijd gezellig om te winkelen. Kortom als een vis in het water.

Zeer snel en in perfecte staat geleverd, top ! Echt een aanrader!

Alles is vlot en goed verlopen. Prima shop.

Wij hebben levende watervlooien besteld. Dat is zeker voor herhaling vatbaar. Goed verpakt en snel geleverd.

Prima aflevering

Er was iets niet voorradig maar na telefonisch contact goed opgelost vervangend product gekozen daarna snel geleverd Tevens prachtige plantjes vt aquarium Tevreden

Een correcte en prima opvolgbare service !

Mijn bestelling werd snel bevestigd, normale levertijd werd ook meegedeeld. Toen deze werd overschreden werd er snel gereageerd op mijn mailtje. Het product bleek tijdelijk niet voorradig, maar gemaakt afspraken in het mailtje werden zorgvuldig opgevolgd. Beloftes uit de mailing werden ook correct nageleefd ! Een prima ervaring dus zeker een aanrader !

Even geduld, goed verpakt, doen wat ze beloven!

3 plantjes en wat mos gekocht voor in mijn kleine aquarium. Ik kreeg goed gevulde bakjes met voldoende wortels! Niets beschadigd bij transport. Het zat in een geseald zakje, tussen de packing peanuts in een kartonnen doosje. 1 ster minder omdat er schimmel op het medium en de wortels van de plantjes zat. Dat moest er eerst vanaf. Mos was ook goed. Al met al een stuk beter dan wat ik bij de lokale aquariumwinkel krijg! Bedankt!

Klacht

Een van de potten was beschermfolie aangebroken.

Prima prijs, snelle levering, heel tevreden dus.

Het probleem wat ontstaan was werd zeer vriendelijk en goed opgelost

Kan allemaal sneller

Er was iets niet op voorraad en dat kan, maar dan raad ik aan om dit met de klant te bespreken en niet dat de klant zelf meerdere keren contact op moet nemen met de vraag waar de bestelling blijft. Verder is de bestelling netjes afgeleverd en snel toen we er samen uit waren wat te doen met het onbrekende deel.

Slecht

2Juni22 besteld vandaag 1 juli nog steeds niet ontvangen. 3 keer gebeld. Eerste keer: excuses niet op voorraad terwijl de website andere informatie geeft. Tweede keer: nog steeds niet op voorraad. Derde keer: onderweg.

tegenvaller

produkt op zichwas in orde, maar duurde wel 9 dagen eer het geleverd werd. En heb zelf moeten mailen hoe het met de bestelling was..

Goede producten en word goed op de hoogte gebracht.

Één van de producten die ik had besteld was niet meer op voorraad, een paar dagen later werd ik gebeld en op de hoogte gebracht. Het pakketje is met zorg ingepakt en netjes aangekomen! Ik zou zeker nog een keer bij deze zaak bestellen!

Netjes geleverd

Goed verpakt, snel geleverd

Goed vlot en snel

Goed en snel via internet

Klantvriendelijk

Graag weer............

Zeer slechte service

Een deksel besteld 7 weken geleden en nu pas geleverd. Er wordt op de site gemeld levering binnen 5 dagen. Nou....45 komt meer in de buurt. Je moet er zelf achteraan mailen waar de levering blijft. Ja deze is niet geleverd,misschien volgende week. Hierna we er een mail. Kan wel lang duren. Dat is ook gebeurd. Dit is voor mij de eerste en laatste keer dat ik bij hen wat koop of bestel.

super snel perfect verpakt

super snel perfect verpakt! erg blij vlooien leefde merendeels keurig!