Belabberd

Na 5 werkdagen wordt er eens gekeken of het product op voorraad is. Daarna pas bericht van niet. En dan ook nog op website zetten: op voorraad.

Slecht

Lange levertijd

Vlot geleverd en bezorgd

De materialen zijn zeer vlot na de bestelling geleverd en keurig verzorgd.

*****

Snel levering, goed verpakt en zoals gevraagd mijn 2 aparte bestellingen waren samen in een doos geleverd! ik ben heel tevreden :)

Snel geleverd, goed product

Mooie plantjes die ik in de winkel niet kon vinden. Een verrijking voor mijn kleine aquarium en ook nog eens supersnel geleverd.

Top bedrijf

Eerste bestelling geplaatst en top behandeld was 1 product niet voorradig en mooi alternatief voor gekregen. Eind van de middag telefonisch gevraagd dat er nog 2producten toegevoegd konden worden, dit was geen probleem. Mij zien ze zeker terug

Helaas voldeed het product niet aan de verwachting. De stenen zijn oranje ipv rood

snel en correct

snel en correcte levering, maar wel wat weinig watervlooien in een zak van 300 ml ! Dure beestjes !!!

Goede service!

Bij aquacompleet nemen ze de tijd voor je en zijn duidelijk met hun adviezen.

Alle producten waren op voorraad, prijs was goed en de dag erna binnen. Top dus!

Nooit weer

Zeer lang moeten wachten op een bestelling. Zo lang dat ik de moed al had opgegeven.

Heel snel en goed ingepakt, super snel bezorgd en goede prijs kwaliteit.

Klantvriendelijk, snelle levering.

Er word even netjes gebeld als er iets niet op voorraad is en gewisseld met een andere product om de bestelling gereed te kunnen maken. Ben vriendelijk te woord gestaan in de proces. De levering is snel gegaan, producten waren de volgende dag al binnen. De producten zelf waren uitstekend, gezonde planten en netjes verzorgd en verpakt. Bedankt.

Gisteren besteld vandaag geleverd

Alles snel en goed geleverd

De verzending duurde wat langer, maar ik was wel op de hoogte gebracht met de reden. Goede service dus.

goede en snelle service

Goede en snelle service, sneller als ik had verwacht

Goeie service en het product was goed verpakt en een snelle levering

Snelle reactie.

De bestelling was al na twee dagen binnen, na volle tevredenheid.

Snelle levering en voordelig.

Snelle levering en voordelig website duidelijk.

bestelling is goed aangekomen, keurig verpakt! Klasse!

Geheel volgens afspraak geleverd.

Goed verzorgd

Goed verzorgd

Pakket goed ontvangen

Goeie service

Snel ontvangen

Geduld, is een schone zaak

Bestelling liet lang op zich wachten, uiteindelijk na telefonisch contact alternatief geleverd

Snel en correct.

Vriendelijke behulpzame medewerker. Snelle en correcte levering. Meedenken in oplossingen.