Duidelijke omschrijving en snelle levering

Staat duidelijk omschreven met een normale prijs en gratis snelle levering.

Gelijk een email ontvangen..

Duidelijk en snel..

Prijs & service

Prima service en goede prijs

Goede levering,van mijn bestelling

Voordelig en helder

Scherp geprijsd ,makkelijk bestellen en zending goed te volgen

Goede en snelle service

Netjes dat er gebeld werd toen het misschien niet leverbaar was en dat er in oplossingen wordt gedacht.

Makkelijk en netjes

Gemakkelijk te bestellen via webshop. Nette communicatie en levering.

Goede produkten en kwaliteit. Netjes geleverd.

Snelle service goede verpakking

Watervlooien besteld deze kwamen in prima conditie aan ;) Goed verpakt zou hier weer kopen!

Verkeetd product geleverd

Hsd de "superfish led light 3" voor mijn vijver besteld. 1 set met 3 spots. Krijg echter de set die 1 spot bevat. Dat is niet wat ik besteld had.

Slecht

Levering ipv max 5 dagen 10 dagen, vervelend als het medicijnen zijn

Was goed, maar stelden me teleur.

1 plantje niet leverbaar dit is netjes opgelost. Echter had ik een kokosnoot met java mos besteld. Dit was echter enkel een boogje. Heel anders dan de foto en info vertelde. Ik heb hierop gemaild maar nooit antwoord gekregen. Erg jammer.

Netjes bezorgd binnen de termijn

Alles netjes ingepakt en binnen 5 werkdagen bezorgd

Fantastische service!

Product was bijzonder vlug geleverd aan een heel scherpe prijs!

Great except the package.

using the equivalence of a trash bag filled to the brim with polystyrene foam to ensure cushioning in the cardboard box. :-(

duurde lang

Was niet op voorraad heb meer dan twee weken moeten wachten

Goede communicatie

Goede service Blij dat het geleverd is

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit aquarium planten

Geen bericht bij flinke vertraging

Na zelf informeren snel beantwoord.

Snelle levering en alles correct verlopen

Snelle en correcte levering, goed verpakt. Aan te raden...

Top, correct, snel

Geleverd wat besteld werd, op tijd, correct kortom een aanrader. Blijf in toekomst uw klant. Van harte dank en proficiat.

Gewoon tevreden

Ik heb juist mijn bestelling vandaag Zaterdag ontvangen. Was zelf wat ongeduldig op wachten bestelling maar dat ligt aan mezelf. Mijn locatie ligt ook niet naast Rotterdam.

Een goed bedrijf om bij te bestellen.

Het duurde even voor mijn bestelling kon worden uitgeleverd maar de bezorging, de kwaliteit en de communicatie laat niets te wensen over. Hier koop ik zeker weer een keer.

uitstekende service

Mijn levende watervlooien werden tot twee keer toe te laat bezorgd door PostNL, waardoor ze helaas dood aankwamen. Aqua Compleet heeft ook de derde zending kosteloos verzorgd en dit keer ging het helemaal goed. Dikke pluim voor de service!

Netjes ingepakt super!

Zeer nette behandeling, vooral de klantenservice welke mij netjes hadden gebeld i.v.m. levertijd. Deze winkel is een aanrader! Nu hopen dat alles nog werkt!