Wachten op mijn bestelling tot ik een ons weeg

Dit is de eerste en tevens de laatste keer dat ik bestel via Aquacompleet. Ik heb 2 juni een bestelling geplaatst en zit tot op de dag van vandaag te wachten op ontvangt. Ik heb inmiddels 2x een reply gedaan waarop overigens wel snel wordt geantwoord. Dat dan weer wel. Ik verwacht van een bedrijf dat zij mij proactief op de hoogte houden van de status van mijn bestelling en dat als hierin iets mis gaat niet ik contact moet gaan opnemen maar dit vanuit Aquacompleet zelf gebeurd.

Top winkel

perfect

planten besteld 1 was er niet ben opgebeld voor een ander plantje en snel geleverd top

Slecht

Levende watervlooien besteld en 2 schepnetjes, 3 dagen later niks gehoord, dan een telefoontje op vrijdag dat dit zaterdag zou geleverd worden maar niemand gezien.

Er is nog geen pakket bezorgd

Post NL stuurde wel een e-mail dat gisteren (tussen 08.30 en 21.30 uur) het pakket bezorgd zou worden, maar is niet gebeurd. En dan blijf je daar de hele dag voor thuis. Ligt dus niet aan Aquacompleet.

Hele goeie service

Goede service,vriendelijk aan de telefoon

top

Goede service, snel bezorgd. Altijd erg tevreden met deze winkel.

in orde

een snelle sevice en ook goed verpakt

Persoonlijke benadering en prima commmunicatie.

Concurerende aanbieding

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Ik ben niet tevreden over geleverd product.

Losse takjes mos die je nergens aan kan bevestigen

Bestelling niet bezorgd

Vreemd dat mij gevraagd wordt om mijn bestelling te beoordelen, terwijl ik deze nog niet heb ontvangen. Inmiddels zou ik volgens alle meldingen mijn bestelling wel hebben ontvangen. Het zou vanmiddag bezorgd zijn. Ik ben gewoon thuis geweest. Maar er is niks bezorgd.

Correcte en snelle levering

Watervlooien besteld en twee dagen later keurig verpakt en levend ontvangen.

Komt afspraak na, snelle levering.

...

Zeer weinig waterluizen

Zeer weinig waterluizen voor zo’n bedrag

Top service, altijd graag

Planten in goede orde ontvangen… snelle service

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Staat duidelijk omschreven met een normale prijs en gratis snelle levering.

Gelijk een email ontvangen..

Duidelijk en snel..

Prijs & service

Prima service en goede prijs

Goede levering,van mijn bestelling

Voordelig en helder

Scherp geprijsd ,makkelijk bestellen en zending goed te volgen

Goede en snelle service

Netjes dat er gebeld werd toen het misschien niet leverbaar was en dat er in oplossingen wordt gedacht.

Makkelijk en netjes

Gemakkelijk te bestellen via webshop. Nette communicatie en levering.

top

Goede produkten en kwaliteit. Netjes geleverd.

Snelle service goede verpakking

Watervlooien besteld deze kwamen in prima conditie aan ;) Goed verpakt zou hier weer kopen!