Behulpzaam en vakkundig

Altijd goed en snel geholpen!

Uitstekend!

Goede en duidelijke communicatie, aanrader!

Fijne samenwerking!

Fijne mannen om mee samen te werken en duidelijk verstand van zaken.

Zeer goede ervaring mee ! Aan te bevelen

Zeer goede ervaring mee ! Aan te bevelen

Zeer professioneel

Mensen die verstand hebben van hun vak.

Komen altijd netjes afspraken na

We worden altijd goed geholpen. Belangrijkste bij een IT-partij is dat afspraken worden nagekomen en voldoende gecommuniceerd wordt. Er wordt voldoende teruggekoppeld over de status, evt toenemende kosten en de realisatiedatum. Niets dan lof voor deze jongens.

Professioneel en flexibel

Wij werken al meerdere jaren met e-tailors samen voor het ontwikkelen van onze webshop en bijbehorende systemen. e-tailors heeft een professioneel team die goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en technieken. De flexibiliteit van e-tailors vertaalt zich bij ons in het meedenken naar het vinden van de beste oplossing en moment van implementatie (kosten besparing) Wij maken gebruik van de hosting via e-tailors waarbij er bij storingen direct 24/7 wordt gereageerd!

Prima partij zowel voor hosting als webbouwer

Professioneel, betaalbaar en afspraak is afspraak, daar kunnen veel website makers nog iets van leren!

E-Tailors = meer dan zijn geld waard

Ik heb zeer goede ervaringen, met het laten opzetten van onze webshops en diverse marketing (o.a. SEO SEA) tools via hun ingezet. En de investering heeft zich 4 dubbel uitbetaald. E-Tailors top bedrijf.