Professioneel, accuraat, meedenkend in oplossingen, commercieel inzicht, kennis van zaken. Dit zijn de steekwoorden die direct bij mij op komen. Een fijn bedrijf waar wij al jaren met veel plezier mee samenwerken.

E-Bricks - Modulair opbouwen van webshop is TOP gelukt!

Onlangs meegedaan aan hun nieuwe manier van werken: het modulair opbouwen van mijn e-business activiteiten met als onderdeel magento 2 maar ook ondersteund door PWA en PIM database ter vervanging van mijn oude magento 1 webshop die helaas vervangen moest worden Grrrrrr. (daar was ik ziek van gezien de investeringen die ik daarin heb gedaan) Met het nieuwe systeem dat ik nu van e-tailors heb afgenomen ben ik blij dat ik voor de lange toekomst vooruit kan. En ik ook een fatsoenlijke ERP systeem heb gekregen die ook als onafhankelijke module is toegevoegd. Bijzonder vond ik ook de begeleiding, waarbij ik stap voor stap, fase voor fase door het traject ben genomen. Met direct contact met alle expertises (designers en programmeurs) die betrokken waren bij de opzet. Dat is hele verademing geweest en zeker omdat deadlines eindelijk wel eens op tijd gehaald werden. e-tailors ga zo door met jullie E-Bricks verhaal! En ik zie er naar uit om begin volgend jaar ook met jullie het Marketing Automation gedeelte te implementeren.

Behulpzaam en vakkundig

Altijd goed en snel geholpen!

Uitstekend!

Goede en duidelijke communicatie, aanrader!

Fijne samenwerking!

Fijne mannen om mee samen te werken en duidelijk verstand van zaken.

Zeer goede ervaring mee ! Aan te bevelen

Zeer goede ervaring mee ! Aan te bevelen

Zeer professioneel

Mensen die verstand hebben van hun vak.

Komen altijd netjes afspraken na

We worden altijd goed geholpen. Belangrijkste bij een IT-partij is dat afspraken worden nagekomen en voldoende gecommuniceerd wordt. Er wordt voldoende teruggekoppeld over de status, evt toenemende kosten en de realisatiedatum. Niets dan lof voor deze jongens.

Professioneel en flexibel

Wij werken al meerdere jaren met e-tailors samen voor het ontwikkelen van onze webshop en bijbehorende systemen. e-tailors heeft een professioneel team die goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en technieken. De flexibiliteit van e-tailors vertaalt zich bij ons in het meedenken naar het vinden van de beste oplossing en moment van implementatie (kosten besparing) Wij maken gebruik van de hosting via e-tailors waarbij er bij storingen direct 24/7 wordt gereageerd!

Prima partij zowel voor hosting als webbouwer

Professioneel, betaalbaar en afspraak is afspraak, daar kunnen veel website makers nog iets van leren!

E-Tailors = meer dan zijn geld waard

Ik heb zeer goede ervaringen, met het laten opzetten van onze webshops en diverse marketing (o.a. SEO SEA) tools via hun ingezet. En de investering heeft zich 4 dubbel uitbetaald. E-Tailors top bedrijf.