klantenservice trekt op niets

dit heb ik gepost toen ze vroegen een enquete in te vullen ivm klantenservice online: 1) pakket 4 dagen te laat zonder enig bericht 2) pakket ergens onderweg 'verloren', zijn zelf niet in staat om het te tracken terwijl ze het wel in hun bezit hebben. 3) customer service trekt op niets. toen ik ze wilde contacteren: een uur gewacht voor ik iemand aan de chat had (25 wachtenden voor mij), dan ene timothy gehad die telkens minstens 5 minuten wachtte om iets als 'ok' te posten, om uiteindelijk ivm mijn niet-geleverde zending te concluderen: "De keiharde waarheid. Het gaat niet meer komen. Er is geen overige info beschikbaar." en dan de chat af te sluiten.

ONDER ALLE PEIL !!!

3SONQR7690519 + 3SDMDQ022253033 + 3SNNIW109931098 + 3SNONQR7690519 al deze pakketten zijn NOOIT op het afleveradres afgeleverd , al dezed pakketten werden op 35 km van het aflever adres onmiddellijk gedropt in een ophaalpunt , contact met post.nl , er is een fout gebeurt door de koerier , zal "onderzocht" worden , maar ik moet "geduld hebben" , lees .... vooral niet lastig zijn , als ik niet oplet gaat het nog mijn schuld zijn ook !! .... en zo wordt je gewoon aan het lijntje gehouden !!!!!! ik betaal liever een extra om ZELF mijn keuze van koerier te mogen bepalen , post.nl screent waarschijnlijk ook hun koeriers niet , de meeste spreken zelfs geen nederlands en of frans ... en NEE ik ben GEEN racist , maar HOE kan je deze mensen dan grondig doorlichten als hun eventuele vorige werkhistorie buiten Belgie ligt ... hoe dan ook WAAR BLIJVEN mijn 4 PAKKETTEN ik rij GEEN 35 km heen en 35 km terug om mijn betaalde pakketten op te halen die bij mij thuisadres moesten worden geleverd !

Schandalig

2X een bestelling geplaatst. Volgens Post Nl zogezegd 2X geleverd. FLAUWEKUL. We waren de hele dag thuis eveneens onze buren. Dan maar contact opgenomen via de chat en telefonisch. Telefonisch 2x langer dan 20 minuten moeten wachten. Uiteindelijk na heel lang wachten via de chat laten ze ons weten dat de verkoper aansprakelijk is voor het niet ontvangen van de goederen. Men zou verleggen moeten zijn. Op de track & trace staat duidelijk dat ze het pakket van de verkoper hebben ontvangen, gesorteerd, onderweg waren dan ook nog bezorgd en nu dat het fout loopt zou de verkoper verantwoordelijk zijn? Laat mij niet lachen, wat voor een schande. Wil ik een klacht indienen kan het via briefwisseling, binnen de 10 dagen na ontvangst zou ik een antwoord mogen krijgen. Man, man, man, in deze moderne tijd wat voor een slecht beheerd bedrijf!!

negatief sinds vorige week

tot vorige week steeds zelfde bezorger, en alles prima afgeleverd, tijdstip en data, Sinds vorige week vrijdag, problemen, bezorger zelf niet langs gekomen, gans de dag thuis gebleven, het zelf moeten gaan halen bij afhaalpunt , gisteren dinsdag , zelfde scenario, vandaag net zelf gaan halen op afhaalpunt, Klacht vorige vrijdag neergelegd, er wordt blijkbaar niets mee gedaan IN afhaalpunt zei men mij, dit is hier dagelijks zo !!!!!!!!!! Je betaalt wel, maar de service laat de wensen over ,

Schandalig

Er wordt niet geleverd op afgesproken datum en de melding dat adres niet bereikbaar is klopt ook niet. Dit al voor de zoveelste keer met een levering bij mij . Krijg om 9u12 melding dat het nu morgen geleverd wordt en dan om 9u 36 mail dat het vandaag geleverd wordt .wat is het nu als ik bel kunnen ze het ook niet zeggen enkel dat de bezorger 5 dagen tijd heeft om het te bezorgen Een ster is zelfs op deze manier nog teveel.

Komen niet afleveren en liegen over alles

Al de laatste 4 pakjes niet afgeleverd zogezegd niet thuis ik ben heel de dag thuis en niets te zien op de camera's schandalige oplichters en wij moeten ons pakjes maar zelf ophalen en wel betaald voor snelle levering

Slechtste bedrijf ooit

De mensen dat hier werken zijn te dom om mijn voordeur te vinden. Pakketjes worden aan mijn garagepoort gezet, naast de oprit gegooid of ze rijden rechtstreeks naar het postpunt. Klachten indienen helpt totaal niet, je zit dan 2 uur te wachten om dan te horen dat ze er niks aan kunnen doen, geld terugkrijgen voor werk dat niet gedaan is kan je dus ook vergeten.

WAARDELOOS

Waardeloos bedrijf mijn pakje werd niet thuis geleverd hoewel ik thuis was de hele dag en werd u leest het goed 1 straat verder van mijn afgeleverd in een ophaalpunt ik vertik het van dat op te halen 500 m van mijn deur ik heb betaald via bol.com voor thuis levering dan kan ik evengoed naar de winkel lopen ik ben invalide daarom koop ik online waardeloos vorige keer hebben ze een tablet van 255€ in de gietende regen bovenop mijn brievenbus gekwakt tablet zeiknat teruggestuurd

Slechtste seevice ooit

Ik raad aan dat NIEMAND nog werkt met postnl. Dit is het slechtste postbedrijf dat ik ooit heb meegemaakt met de slechtste service. De leverdatum is al drie keer veranderd en nu een vierde keer, waarbij ze het niet eens meer thuis gaan leveren. Als ze het nog gaan leveren, tenminste. De klantendienst weet van niets en schuift alles meteen naar de verzender. Aan alle verkopers en verzenders: werk samen met een anders postbedrijf.

Weer niet in orde

ROTBEDRIJF!!! De laatste tijd gaat het nooit meer goed. ‘Te druk’ ‘we vinden het adres niet’ ‘niet thuis’, terwijl je gewoon zit te wachten. Nu iets besteld en betaald ‘afgeleverd’ niemand gezien. Leuk he, kan ik gaan uitzoeken waar het naartoe is. Vroeger altijd tiptop in orde, nu nooit meer in orde!

De pizza besteller doet het veel beter

Pakje tot drie keer aangekondigd vorige woensdag. We blijven telkens thuis om het niet te missen. Rond 20u, melding dat het pakje geleverd is. Niets gezien en niets ontvangen. PostNL stuurt ons van de kast naar de muur. Na drie dagen komt het te voorschijn: het was twee straten verder afgeleverd : andere naam, andere straatnaam. Alleen het nummer klopte. Van service gesproken! Dringend voor verbetering vatbaar.

Meest waardeloze bezorgdienst in de Benelux

NA een maand proberen en contacteren en info geven, bellen, chatten presteert POSTNL BE het nog steeds om mijn adres niet te vinden!! Al 6u aan de lijn gehangen met de klantendienst en die is al even waardeloos als de bezorging! Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuwe straat toe te voegen aan jullie systeem?? Alle anders koeriersbedrijvan hebben geen probleem, die moets ik zelfs niet contacteren, die contacteren mij als ze het niet vinden. Jullie kunnen het zelfs niet al er al 5x met hand en tand uitleg gegeven is waar de straat ligt!! Waardeloos!

zo weinig mogelijk laten leveren door Post Nl

twee pakjes besteld. Het eerste beloven ze op een dag te leveren ineens wordt de status veranderd naar levering mislukt. Dan gooien ze het maar bij een afhaalpunt neer. Het tweede pakje wordt weer beloofd die dag te leveren, dan opeens levering weer mislukt. Daarna geen informatie meer over wanneer je het pakje mag ontvangen.

PostNL service is nul

Op 2 weken al 3x dat het bezorgmoment niet nageleefd wordt. Ze maken er zich makkelijk af met de melding dat het druk. De eerste keer is de initiële bezorgtijd 3 volle dagen blijven sttan, de 2de keer 1 dag en vandaag opnieuw. Je blijft thuis omdat je pakket die dag zal geleverd worden en tegen het einde van de dag melden ze dat het niet meer lukt en dat je de nieuwe bezorgtijd moet in het oog houden. Hun service is gewoon nul, ze zijn volkomen onbetrouwbaar. Ik heb besloten niet meer te bestellen bij bedrijven die werken met PostNL. Nadat ze overal in pers kwamen wegens vergaande uitbuiting van hun personeel, nu nog onbetrouwbaar. Gerrit

Heures changées +pas respectées. Colis déposé dans un hall d'immeuble. = pas de signature non plus !

1ère livraison l'après-midi. Venu sans prévenir à 11H00. 2ème livraison [9:15-13:15]. Prévenu à 10H00 que ce sera après-midi [14:25-16:25] et venu sans prévenir à 13H03. 1ère et 2ème livraison pas de signature ! Temps pour descendre prendre le colis moins de 90 secondes. 1ère livraison voulait partir et laisser le colis dans le hall, pas content le livreur ! 2ème livraison, n'attend pas, dépose le colis dans le hall d'entrée d'un immeuble à appartements... tant pis pour les vols !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Pakket afgeleverd in de inkomhal wanneer ik niet thuis was en al mijn producten zijn gestolen.

Wanneer ik thuis kwam van men werk lag mij pakket opengescheurd in de inkomhal en al mijn producten zijn ef uit gehaald. Als ik contact opnam met de telefoondienst konden ze mij niet helpen.

Ongelooflijk onbetrouwbare arrogantie en liegen en respectloos

Maandag 15/05/2023 bestelling geplaatst bij Megekko B.V.. levering zou de volgende dag door post.nl. worden geleverd Dinsdag 16/05/2023 email post.nl we hebben de levering niet kunnen uitvoeren, we sturen je pakje naar een post.nl afhaalpunt. Woensdag 17/05/2023 email pakje lig bij ......Bezorgadres Cafe Gourmand Keizerstraat 21 2800 Mechelen. Maar die zijn maar open tot 12u. Morgen 18/05/2023 gesloten wegens feestdag. Tijdens telefonisch contact met klanten dienst krijg ik te horen ik zal het even nakijken..... in wacht gezet en dan gewoon telefoon opgehangen. 7a8minuten aan de lijn gehangen aan 1€per minuut. Resultaat nu weet ik nog niets en mijn zoon kan 4dagen of meer niet aan zijn taken werken aangezien de bestelling een computer onderdeel is en hij ICT studeert. Post.nl kan enkel zeggen ..... de pot op met jullie!!!!!!!

Gruwelijk

Sinds ik op mijn nieuw adres woon waar postbode GLS DHL en Bpost wel geraken heb ik elk excuus van post Nl al gehad.. mijn adres is niet juist.. pakket verloren.. pakket beschadigd… bij de buren (maar is er niet) komen zelfs niet aan de deur. Ze moeten van straat 10 meter stappen en dat lukt precies niet of ze kunnen geen straatbord lezen. Ikzelf kan me moeilijk verplaatsen is schandalig. Op bepaald moment 100den euro’s tegoed aan pakjes die ze niet leveren. Het is een administratieve job op zich om geld terug te krijgen en klachten in te dienen. Ik heb plaatsvervangende schaamte in jullie plaats.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw review op deze website. U geeft aan dat de bezorging van uw pakketten niet naar tevredenheid verloopt. Ik vind dit erg spijtig om te vernemen. Mijn excuses voor de gang van zaken. Voor het afhandelen van deze klacht, adviseer ik u om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice: www.postnl.be/contact/. Mocht u in toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebben over onze dienstverlening, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice: www.postnl.be/contact/. Met vriendelijke groet, PostNL België

Volkomen onbetrouwbaar

Vorige week werd mijn pakket niet aan huis bezorgd, zoals het nochtans vermeld stond. Ik bleef ervoor thuis, maar de bezorger is niet eens langs gekomen en heeft het meteen naar een postpunt gedaan. Klacht ingediend, met de belofte dat ze er de bezorger over zouden aanspreken. En dat het dan hopelijk niet meer zou gebeuren. We zijn nu 1 week later en een nieuw pakje zou vandaag aankomen bij mij thuis tussen 10u en 14u. Maar natuurlijk, zoals ik al had gevreesd, loopt het weer fout: ik zie niemand! Ik check met mijn tracingcode en daar staat dat er ‘helaas’ een vertraging is, maar dat mijn pakje nog zal geleverd worden tegen 20u. Ik geloof er al niet veel meer van, maar ik kan niets anders doen dan wachten. Tegen 20u is er natuurlijk nog niemand langs gekomen… Ik check terug met mijn tracingcode en daar staat dat de levertijd ‘op een ander moment’ zal zijn. Wanneer? Tja, daar heb ik het gissen naar! Ik check ook nog even via hun chatdienst op PostNL hoe het zit: Goed nieuws! Mijn pakje wordt uiterlijk geleverd tegen 22u! Ondertussen is het 22u30 en u raadt het: natuurlijk is PostNL niet langs geweest! Ik ben de leugens van PostNL zo langzamerhand beu! Ze zijn totaal onbetrouwbaar en op betere reviewsites zie je dat PostNL zeer slecht scoort. Het wordt tijd dat PostNL opgedoekt wordt. Er worden teveel mensen bedrogen door de firma, waardoor deze geen plaats meer heeft in de maatschappij om pakjes te leveren, toch niet in België.

Geen tijdvenster

Nieuwe bezorgtijd: vandaag Bezorger is onderweg Track&Trace? Niet eens de vermelding voor- of namiddag. Blijf de hele dag maar aan huis gekluisterd. Geen enkel respect voor de bestemmeling.

alles is perfect verlopen

Postnl is zeker aan te bevelen

er is al via postNLeen levering gedaan en dat ging vlot deze maal niet

ik verwacht een pakket die via postNL zou geleverd worden maar door omstandigheden heeft de koerier mijn woning niet gevonden mag ik vragen waar miojn pakket zicht momenteel zich bevindt en of die bij mij zal geleverd worden dank bij voorbaat

Altijd stipt op tijd geleverd, heel vriendelijke koerier !

Ondermaats

Op 7 en 8 april werden er door jullie pakjes geleverd : Op 7 april waren wij thuis en hebben we niets ontvangen, toch laten jullie weten dat het werd afgeleverd Mét handtekening (niet mijn handtekening!) pakje van firma Zilverklei.NL. Op 8 april zijn wij thuis en wordt een ander pakje afgegeven aan het bezoek van de buren??? Gelukkig was het aan de moeder van de buren. Het pakje dat we verwachten van de firma Zilverklei.NL is nog steeds niet afgeleverd!

Snel en beleefd.

Zeergoede ervaring.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.