Stiptheid

Altijd stipte levering met heel vriendelijke chauffeurs. Top service!

Pour le moment j’ai essayé récupérer mon colis 3 fois mais il n’est jamais à l’adresse indiquée.

Dans l’avenir je vais essayer d’éviter commander des choses qui sont livrées par post nl.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Correcte levering

Zeer correcte levering

Graag aanbevolen

Snel pakje Ontvangen

Vlotte en vriendelijke aflevering van de bestelde artikelen

Steeds vriendelijke aflevering (weliswaar hebben de chauffeurs niet teveel tijd...) ! met alle begrip !

De huidige chauffeur is een voorbeeld voor gans het bedrijf

Ik woon in Wingene de huidige chauffeur levert telkens alles correct af, zelfs als hij merkt dat er een schrijffout in het adres staat maar mijn naam staat erop komt hij aanbellen, een echte man met inzet voor het bedrijf, ik ben dan ook blij dat hij telkens weer met een vriendelijke lach aanbeld.

TOP

Top,snelle levering

Professioneel

Mijn postnl bezorgers zijn, stuk voor stuk, mensen die weten met wat ze bezig zijn, en heel behulpzaam indien je met een probleem zit ivm je pakket.

Daar kan de Belgische post iets aan leren.

Steeds vlotte, navolgbare leveringen. Top.

Vriendelijke chauffeur.

De bezorger is altijd supervriendelijk en behulpzaam.

Was oke

Wel raar dat ik zogezegd moest tekenen voor het pakket maar het zat gewoon in de bus. Verder goede en snelle service.

Slecht

Al aantal keer pakjes gewoon voor deur of niet zelfs geleverd nu pakjeS voor deur open en leeg

Pakket zelf getekend door bezorger en spoorloos

Het pakket is zelf afgetekend door de bezorger en nergebs te bespeuren. Het is na 1.5 week nog steeds in onderzoek en dus ben ik hierover dan ook niet tevreden

Meestal snelle service

Waarom meestal? Omdat het in de meeste gevallen goed verloopt. Maar van zodra de vaste chauffeur afwezig is, zijn er problemen. 1 keer werd mijn pakket zelfs onmiddellijk teruggestuurd omdat zijn vervanger mijn adres niet vond. Ik ontvang regelmatig pakketjes van verschillende transportfirmas en dit gebeurde nog nooit. Toen kwam ik in contact met jullie klantendienst en die wouden mij niet verderhelpen. Dus ik moest mijn pakket opnieuw bestellen.

Meestal stipt en correct

Meestal stipt en correct, respect voor de chauffeurs die het iedere keer weer moeten doen.

altijd snel en efficient

altijd snel en efficient

zeer onvriendelijk chauffeur en de dozen waren nogal gedeukt

zeer onvriendelijke chauffeur, die vroeg om te helpen dragen, ja hallo daarom dat ik thuislevering kies he

Meestal op tijd en we krijgen genoeg info wanneer PostNL de bestelling komt leveren ! Groetjes

Service exceptionnel !

C'est heureux de voir qu'il y a des gens qui effectuent leur travail avec sérieux et ponctualité !! Il faut continuer comme cela.....MERCI

goede service zoals het hoort

correct - snel - goede communicatie - steeds vriendelijke bode

Vriendelijk en betrouwbaar

Heel goede ervaring. Opvolging via track-en-trace. Steeds vriendelijke chauffeur. Doe zo voort.

Zeer tevreden.

Pakket op juiste moment geleverd.

Zeer vriendelijke bezorger. Steeds met een glimlach.

Altijd correct tot aan de deur!

Excellent

Chauffeur regio Diest Centrum is een heel vriendelijke wat erg belangrijk is.

Over PostNL België

PostNL België is de specialist in logistieke oplossingen binnen België, Europa en de rest van de wereld. Door het bundelen van de krachten met het moederbedrijf in Nederland biedt PostNL een totaaloplossing aan voor het leveren van pakketten, grote consumentengoederen zoals meubilair of witgoed en farmaceutische transporten. Met een eigen, lokaal netwerk van depots, chauffeurs en kantoren heeft PostNL ook in België al jaren een stevige voet aan de grond.