Geen tijdvenster

Nieuwe bezorgtijd: vandaag Bezorger is onderweg Track&Trace? Niet eens de vermelding voor- of namiddag. Blijf de hele dag maar aan huis gekluisterd. Geen enkel respect voor de bestemmeling.

alles is perfect verlopen

Postnl is zeker aan te bevelen

er is al via postNLeen levering gedaan en dat ging vlot deze maal niet

ik verwacht een pakket die via postNL zou geleverd worden maar door omstandigheden heeft de koerier mijn woning niet gevonden mag ik vragen waar miojn pakket zicht momenteel zich bevindt en of die bij mij zal geleverd worden dank bij voorbaat

top

Altijd stipt op tijd geleverd, heel vriendelijke koerier !

Ondermaats

Op 7 en 8 april werden er door jullie pakjes geleverd : Op 7 april waren wij thuis en hebben we niets ontvangen, toch laten jullie weten dat het werd afgeleverd Mét handtekening (niet mijn handtekening!) pakje van firma Zilverklei.NL. Op 8 april zijn wij thuis en wordt een ander pakje afgegeven aan het bezoek van de buren??? Gelukkig was het aan de moeder van de buren. Het pakje dat we verwachten van de firma Zilverklei.NL is nog steeds niet afgeleverd!

Snel en beleefd.

Zeergoede ervaring.

De couriers doen echt hun best

Voor mij mogen die mensen iets meer verdienen

Komen wanneer verwacht

Komen wanneer er staat dat ze komen. Vriendelijke mensen en leggen pakket waar jij het vraagt

top

vlotte levering

Niet aangebeld

Niet aangebeld, pakje geleverd bij buren die nadien een hele dag weg gingen. En daar zat ik dan te wachten…

De service was geweldig de personen waren vriendelijk

Deze keer niet tevreden

Ik had 2 pakjes,2 waardevolle fotoboeken die in karton verpakt waren Deze 2 pakken zijn gisteren gewoon aan de deur afgelegd, is toen beginnen regenen en gelukkig had de gebuur ze zien liggen en hij heeft ze binnen gehaald

Briefje is niet ingevuld waar pakket geleverd is

Mijn pakket werd geleverd toen ik niet thuis was. Er zat een briefje in de bus dat het pakket geleverd is, maar ingevuld. Ik weet niet waar het is en ik ben al naar enkele buren geweest.

Puike afhandeling!

Snel besteld en geleverd.

A

A

prima service

alles was prima

Onbetrouwbaar

Meermaals mijn bestellingen niet ontvangen

Teleurstellend

Elke keer hetzelfde pakket word nooit aan huis geleverd maar in afhaalpunten om er vanaf te zijn met andere pakketleveranciers heb ik die problemen nog niet ervaren

pakjes verlies dienst

postnl slaagt er niet in wat andere diensten wel kunnen: ervoor zorgen dat het pakket beheerd afgeleverd wordt. Wij doen ons best om het traject van een pakket te volgen, maar leveren tussen 8u00 en 22u00 zorgt ervoor dat je geen 5 min weg zou kunnen. Verlaat je even de woning, moet je geluk hebben het pakket nog aan je voordeur aan te treffen. Zelfs voor pakketjes waar een handtekening vereist is (door waarde van het pakket) wordt hier zonder schroom mee omgegaan.

tevreden

tevreden

Betrouwbare en zeer nuttige info tijdens het afleveringstraject.

Steeds betrouwbare en zeer nuttige info ontvangen tijdens het afleveringstraject. Nog geen problemen ervaren met bestellingen en/of betalingen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

De courrier zou het pakketje bij onze buren nr 125 hebben geleverd , maar helaas niets ontvangen en onze buren ook niet. Tevens bij andere buren gecheckt, ook niets…

Alles oke

Alles verliep heel goed. Samson Jose

alles perfect

alles verloopt steeds heel vlotjes en altijd een vriendelijke koerier

Vaak teleurstellend

Ooit was ik heel tevreden, de laatste maanden allesbehalve! Pakketjes worden vaak naar een algemeen postnl punt gedaan, met de LEUGEN dat er niemand thuis was, terwijl er altijd iemand aanwezig is. Voor mij is het de laatste tijd handiger om zaken terug in bepaalde winkels te gaan kopen. Die rit is dan nog korter dan het post NL punt. Vaak krijg je dan de melding dat het aanwezig is in het post NL punt, maar duurt het dan nog 24u eer het daar geleverd wordt.

Over PostNL België

PostNL België is de specialist in logistieke oplossingen binnen België, Europa en de rest van de wereld. Door het bundelen van de krachten met het moederbedrijf in Nederland biedt PostNL een totaaloplossing aan voor het leveren van pakketten, grote consumentengoederen zoals meubilair of witgoed en farmaceutische transporten. Met een eigen, lokaal netwerk van depots, chauffeurs en kantoren heeft PostNL ook in België al jaren een stevige voet aan de grond.