Professioneel, deskundig, gastvrij!

Op zoek naar nieuwe bootschoenen. Edwin heeft ons prima geholpen in alle rust en met een deskundig advies en een lekker bakje koffie. Wat een genot dat er nog dit soort ondernemers zijn die met passie hun bedrijf voeren en de klant centraal stellen. Thanks!

Hele goede service !

Ik had een jas besteld in de maat xl. Die bleek toch iets te klein, dus ik wilde graag ruilen voor xxl en had achteraf toch liever een andere kleur. Was geen probleem en werd perfect geregeld.

Perfect geholpen

Vriendelijk en fijn personeel met verstand van zaken . Ik ben goed geholpen en heb het juiste zeilpak gekocht .

Uitstekend, snelle levering, nette prijs.

Nog niet gegeven aan die persoon. Is voor de sint

Zie boven

Beste S. Dank voor uw beoordeling op Kiyoh. Graag hoor ik van u of er iets mis is gegaan met uw bestelling en hoe we kunnen zorgen dat we beter scoren. Als er iets is dat wij kunnen verbeteren of oplossen, dan kunt u reageren op deze review of een mailtje sturen naar info@lieven.nl. Mocht u iemand willen spreken over uw bestelling, dan kunt u ons ook bellen op 073-6131763. Met vriendelijke groet, Richard

Correcte afhandeling.

Mooi en uitgebreid assortiment, concurrerend geprijsd. Levering zou sneller mogen.

netjes afgehandeld, alleen wat onvoorziene levertijd

netjes afgehandeld, alleen wat onvoorziene levertijd van het artikel

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.