Zeer goede service

Onlangs sup pomp besteld. Titan 2. Bij levering was er een fit in de slang. Telefonisch contact gemaakt en volgende dag hebben ze mij een nieuwe slang ontvangen. Zeer verbaasd over de goede service!

Goede levertijd, goede service

Mooie spullen, concurrerende prijzen, snelle levering en goede klantenservice. Vijf sterren.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goed en fijn geholpen, service gericht.

Makkelijke website, goede voorraad, snel verzonden.

Makkelijke website, goede voorraad, snel verzonden.

Alles volgens afspraak geleverd.

Fijne winkel met zeer goede aanbiedingen

Fijne winkel met zeer goede aanbiedingen. Vergeleken met andere winkels hebben ze hier tijdens de sale altijd flink goedkopere zeilkleding dan bij andere winkels

Snel, goed, duidelijk, waar voor je geld.

Mooie kwaliteitszeiljack voor een leuke prijs. Ben er erg blij mee!

Fijne communicatie en goede service

Makkelijk besteld, correct geleverd.

Service is helaas afwezig

Orderbevestiging gekregen en het bericht dat de order is verwerkt en direct wordt verzonden. Na een dag krijg ik het bericht dat het product helaas niet op voorraad is. Wel een alternatief product (zelfde product en merk, maar andere kleur) maar deze is minder afgeprijsd en dus duurder. Kreeg de keuze dit product te nemen mits ik het volledige verschil in bedrag wil betalen. Ofwel --> de aanbieding bestaat niet meer. Jammer dat niet mee gedacht kan worden met de klant. Voor mij reden over te stappen naar een andere winkel.

Prima communicatie

Ik had besteld in de verwachting dat het snel geleverd zou worden. Heel snel na mijn bestelling kreeg ik een mail waarin stond dat ze de zeilhandschoenen in de maat die ik wilde niet op voorraad hadden maar nog wel konden bestellen en met de vraag of ik daarop wilde wachten. Vond ik echt heel netjes. Inmiddels zijn de zeilhandschoenen geleverd.

snele levering en goede vriendelijke mensen

Ik heb kleding stuk besteld maar het was maatje te groot. Ik werd snel geholpen, Paket terug sturen was geen problem en geld was volgende dag op mijn rekening terug gestort.

probleemloos en snel

Ruim assortiment van hoge kwaliteit kleding probleemloos en snel uit voorraad geleverd

Fijn bedrijf

Wij zijn hier geweest begin 2023 en zijn super geholpen. Nu weer een pak besteld en zeker een aanrader!!!

Fijne webshop, persoonlijk advies

redelijk

Alhoewel het uiteindelijk allemaal is goed gekomen, ben ik van mening dat het best wel lang heeft geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had. 4 oktober besteld, 12 oktober bezorgd. Daar was wel een plausibele reden voor, maar het was correcter geweest als ik daarvan op de hoogte zou zijn gebracht. Verder ben ik tevreden over het geleverde product.

Helder, Snel, Service gericht

De webshop is helder en informatief. De levering was binnen 2 dagen. Bij het retour zenden bleek DPD voor Maastricht en omgeving moeilijk te zijn in de praktijk. De klantenservice stuurde mij zonder problemen een Post NL retour label.

Snel en goed geleverd

Het was gemakkelijk mijn product te vinden. De bestelling ging snel en goed afgehandeld

Gemak in combinatie met snelheid

Erg soepele en overzichtelijke bestel mogelijkheden met een snelle levering.

One size fits all klopt niet en 2 maal verzendkosten betalen helemaal niet!

Wanneer je 2 petten bestelt, met de aanduiding One Size, dan moet dat kloppen. Maar op de wijdste stand kon ik de pet niet eens op mijn hoofd 'trekken'. Dus dan maar retour sturen . En dan ook nog de retourkosten voor 2 petten die niets wegen via DPD terugsturen en dan ook nog eens EUR 6,95 kosten betalen! Dus EUR 13,90 betaald voor niks!

Mooi product, trage levering

Mooie pet gekocht maar moest er lang op wachten…

Prima webshop voor zeilkleding.

Ik heb hier een petje besteld. Deze was keurig verpakt en kwam op tijd aan.

Over Zeilkleding.nl

Zeilkleding.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote zeilkleding in onze winkel in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je zeilkleding aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.zeilkleding.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote zeilkledingwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven. Wij hebben een zeer grote voorraad zeilkleding in onze winkel van de beste merken zoals Helly Hansen, Gill, Musto, Dubarry en Spinlock.