Goed telefonisch contact, prima artikel, prima levertijd

Aangezien ik twijfelde over de maatvoering van een kledingstuk heb ik telefonisch contact gezocht. Ik werd uitstekend geholpen waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. De levering van mijn kledingstuk kwam binnen binnen de beloofde termijn. Kwaliteit van het gekochte is zeer goed en de maat klopte precies zoals verwacht.

Snel en betrouwbaar

Snel geleverd. Tip top in orde

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Aanrader!

Prima webwinkel en zaak

Snelle levering, jas voldoet uitstekend!

Snelle levering, jas voldoet uitstekend!

Nette afhandeling

Helaas bleek het bestelde jack te groot. Retourafhandeling was netjes en dat biedt vertrouwen voor een eventuele volgende bestelling.

Klacht opgelost

Wasmiddel van Gill leek heel zuur te ruiken, bleek ook zo te horen en inmiddels zeilpak ermee gewassen. Erg goede uitleg en service, dank daarvoor!

Prima en fijne service!

Het duurde wat langer dan ik had verwacht, echter de communicatie daarover was prettig en professioneel. Dat maakt wachten voor mij geen bezwaar meer. Het product is helemaal naar wens.

Snelle service, heel blij met het zeilpak

Snelle service, heel blij met het zeilpak

Zoals ik verwacht had,goed.

Het kwam toch

Nadat ik mijn bestelling gedaan had op basis van de melding op de site dat het artikel op voorraad was, verstreek enige tijd. Toen ik er achteraan belde bleek dat het artikel niet voorradig was maar vanwege de corona nog onderweg. En excuses, dat had per mail aangegeven moeten worden. Hierna werd ik wel op de hoogte gehouden en vond uiteindelijk de levering plaats.

Vriendelijke mensen, snelle verzending, mooie jas

besteld en snel geleverd

Fijn bedrijf. eerst een zeilpak besteld, dat was er heel snel. toen bij de volgende bestelling was er iets niet, ik kreeg keurig een mail met uitleg en kon kiezen wat ik wilde. Ook die bestelling weer snel ontvangen. Fijn bedrijf.

Goede levering, op tijd!

De kleding is op tijd en netjes geleverd. Vooral fijn dat het zo snel kon wordt bezorgd! Je wordt daarnaast op de hoogte gehouden van de bezorging.

Perfect!

De jas die ik wilde hebben was niet op voorraad. Ik heb toen gebeld en de dame aan de telefoon heeft mij toen geholpen met het vinden van een jas die wel op voorraad was. De jas is perfect en is ook heel snel op de post gedaan waardoor ik hem op tijd had. Hartelijk dank voor de goede service :)

Supervriendelijk

Twee maal telefonisch contact gehad ivm bestelling, super vriendelijk geholpen. Een artikel was niet op voorraad maar kwam gelukkig net op tijd binnen voor de wedstrijd van mijn dochter afgelopen zaterdag.

Snelle levering en retourafwerking

Mooie zwembroek snel geleverd echter deze beviel niet (dropseat erg onhandig van helly hansen), dus toch retour gestuurd. Snelle afhandeling van de retour.

Nagenoeg geheel naar wens, leverdatum werd wat ruim ingeschat dus een stuk sneller geleverd

UITSTEKEND INTEGER!!

effectief efficiënt en betrouwbaar!!! Mevrouw Hendriks, dank voor alle moeite, vertrouwen en zorg!!

Ruime keuze en prima service

Snelle en goede levering, ruime keuze. Goede bericht informatie over levering.

Prima aankoop en bezorg ervaring.

De website vind ik eenvoudig navigeren. De keuze voor gemaakt en het bezorgproblemen super snel. Alle reden om deze webwinkel(ier) aan te bevelen

Service- en oplossingsgericht

Tas en schoenen besteld. Schoenen bleken helaas toch niet meer voorradig. Werd direct gebeld en passend alternatief geboden met passend prijsvoordeel. Netjes op tijd verstuurd en financiële afhandeling keurig op tijd geregeld. Jammer dat oorspronkelijke keuze er niet meer was, maar goed meegedacht in oplossing.

Assortiment niet zeer uitgebreid maar service wel fantastisch!

Uiteindelijk niet alles gevonden wat ik nodig had in de juiste maat maar wel heel goed geholpen door het personeel.

Goede service!

Vlotte reactie op mijn bestelling, jammer dat de webwinkel niet volledig bijgewerkt is (de jas die ik wilde hebben bleek er niet meer te zijn in de gewenste kleur). Heel vlotte nette levering (jas in andere kleur gekozen)!

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.