Prima winkel/webshop, matige vervoerder

De vervoerder DPD is traag tov vele andere vervoerders en voor Zeewolde niet prettig.

Top! Prachtige zeilbroek snel in huis

We zochten een goede zeilbroek voor mijn zoon en deze werd snel geleverd en ziet er top uit. Echte kwaliteit!

Goed, levering was een beetje raar.

Pakket goed afgeleverd. Had alleen betaald voor avond levering en pakket kwam in de middag. Verder allens netjes

Hele goede service, en goed advies

Ik heb nu een half jaar geleden spullen gekocht bij zeilkleding.nl. En ben ook langs geweest in de winkel. Ik heb goede uitleg gehad over wat ik nodig had. En laten zien wat het beste prijs kwaliteit verhouding heeft. En na het bestellen was alles goed geregeld en ik heb er nu heel erg veel plezier van. Daarom dus zeker een aanrader.

Duidelijke website en afspraken worden na gekomen.

Heb voor het eerst hier bootschenen besteld, omdat deze lekker zitten. Ben uitermate tevreden over het product.

kwaliteit goed

de voorraadadministratie was niet op orde, waardoor mijn man niet de gewenste kleur jack kreeg, maar een andere die hij ook goed vond. Hij had reeds een Gill zeiljack, zodat hij wel wist wat hij kon verwachten.

Duidelijke website en snelle levering

De website is duidelijk en de bestelde spullen worden snel geleverd

Levering zoals beloofd. Prima mooie schoenen.

De bootschoenen van Dubarry direct geprobeerd op een zeildag met de Eendracht. Ze zitten perfect, geven uitstekende grip op het natte dek en zijn ook nog eens heel fraai om te zien !

Prettig

Goede prijzen en snelle levering, dus fijn shoppen.

Geweldige, persoonlijke en deskundige service!

Zeilpak besteld dat snel geleverd werd. Broek bleek te groot en kon ik gemakkelijk retourneren en ruilen. Ging prima! Daarna zeillaarzen en zeilhandschoenen besteld. Ik heb gebeld om te vragen welke handschoenen zonder neopreen waren. Heel persoonlijk en vriendelijk geholpen daarbij. En goed, deskundig geadviseerd. Mijn complimenten! En ook deze bestelling weer snel en correct ontvangen. Kortom: goede ervaring!

Excellent service

Easy process to order, kept updated on progress and delivery. H&H jacket great product as described. What more do you want?

goed advies, en vlotte afhandeling.

Besteld, nog even nagebeld, en maatvoering besproken. echt een toppak gekocht, mbv de goede informatie verstrekking. die ik gekregen heb. Persoonlijk advies en een goede service!

top advies, snelle verzending

had om advies gevraagd over sizing & ben goed geholpen door customer service

Dikke prima!

Mooi spul + fijne mensen = goede combinatie. Kreeg wel het verkeerde item opgestuurd, maar dat is heel snel hersteld.

Zeer goede service

Onlangs sup pomp besteld. Titan 2. Bij levering was er een fit in de slang. Telefonisch contact gemaakt en volgende dag hebben ze mij een nieuwe slang ontvangen. Zeer verbaasd over de goede service!

Goede levertijd, goede service

Mooie spullen, concurrerende prijzen, snelle levering en goede klantenservice. Vijf sterren.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goed en fijn geholpen, service gericht.

Makkelijke website, goede voorraad, snel verzonden.

Makkelijke website, goede voorraad, snel verzonden.

Alles volgens afspraak geleverd.

Fijne winkel met zeer goede aanbiedingen

Fijne winkel met zeer goede aanbiedingen. Vergeleken met andere winkels hebben ze hier tijdens de sale altijd flink goedkopere zeilkleding dan bij andere winkels

Snel, goed, duidelijk, waar voor je geld.

Mooie kwaliteitszeiljack voor een leuke prijs. Ben er erg blij mee!

Fijne communicatie en goede service

Makkelijk besteld, correct geleverd.

Rietveldenweg 64

5222AS

Over Zeilkleding.nl

Zeilkleding.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote zeilkleding in onze winkel in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je zeilkleding aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.zeilkleding.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote zeilkledingwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven. Wij hebben een zeer grote voorraad zeilkleding in onze winkel van de beste merken zoals Helly Hansen, Gill, Musto, Dubarry en Spinlock.