Standaard wat ik zoek

Ik zoch en vond. Versturen kost tijd maar binnen een week is het er.

product prima maar levering niet

Op de site stond dat het product wat ik wilde kopen op voorraad was. toch maar gebeld na 2 weken. Toen bleek het andere product in deze order niet op voorraad te zijn. Men had verzuimd mij te informeren en een keuze voor te leggen. Daarna wel netjes het pakket ontvangen en het bedrag retour ontvangen van het product wat niet op voorraad was.

Mooi vest gekocht, snelle levering.

zeer tevreden

super snelle levering!

Niks bijzonders, heel gewoon

Om een paar zeilhandschoenen online te kunnen bestellen, is een goede website wel handig. Maar om dan voor handschoenen van bijna € 40,- ook nog € 6,95 administratie en verzendkosten te rekenen, dat is wel extreem. Terwijl het pakje door de brievenbus gaat! Dat kan wel een beetje klantvriendelijker!

Prima eerste bestelling, mogelijk volgen er meer.

Niets op aan te merken. Alles in orde.

In deze drukke tijd prima verzending.

Het was verwarrend dat de track&trace door post.nl en door de afzender werd gegeven. Verder stond in 1 bericht 'morgen wordt gebracht' en 'post.nl heeft het nog niet ontvangen. Pakket in goede orde ontvangen. Uit de mails van afzender sprak de zorg voor goede verzending.

Snelle levering!

Goeie ervaring! Bestelde artikel voldoet aan verwachting!

Goed overleg bij niet leverbaar op dit moment

Snelle levering en top merken!

Levering kwam volgens afspraak en het geleerde voldoet helemaal aan de verwachting. Goed bedrijf!

Goed telefonisch contact, prima artikel, prima levertijd

Aangezien ik twijfelde over de maatvoering van een kledingstuk heb ik telefonisch contact gezocht. Ik werd uitstekend geholpen waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. De levering van mijn kledingstuk kwam binnen binnen de beloofde termijn. Kwaliteit van het gekochte is zeer goed en de maat klopte precies zoals verwacht.

Snel en betrouwbaar

Snel geleverd. Tip top in orde

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Aanrader!

Prima webwinkel en zaak

Snelle levering, jas voldoet uitstekend!

Snelle levering, jas voldoet uitstekend!

Nette afhandeling

Helaas bleek het bestelde jack te groot. Retourafhandeling was netjes en dat biedt vertrouwen voor een eventuele volgende bestelling.

Klacht opgelost

Wasmiddel van Gill leek heel zuur te ruiken, bleek ook zo te horen en inmiddels zeilpak ermee gewassen. Erg goede uitleg en service, dank daarvoor!

Prima en fijne service!

Het duurde wat langer dan ik had verwacht, echter de communicatie daarover was prettig en professioneel. Dat maakt wachten voor mij geen bezwaar meer. Het product is helemaal naar wens.

Snelle service, heel blij met het zeilpak

Snelle service, heel blij met het zeilpak

Zoals ik verwacht had,goed.

Het kwam toch

Nadat ik mijn bestelling gedaan had op basis van de melding op de site dat het artikel op voorraad was, verstreek enige tijd. Toen ik er achteraan belde bleek dat het artikel niet voorradig was maar vanwege de corona nog onderweg. En excuses, dat had per mail aangegeven moeten worden. Hierna werd ik wel op de hoogte gehouden en vond uiteindelijk de levering plaats.

Vriendelijke mensen, snelle verzending, mooie jas

besteld en snel geleverd

Fijn bedrijf. eerst een zeilpak besteld, dat was er heel snel. toen bij de volgende bestelling was er iets niet, ik kreeg keurig een mail met uitleg en kon kiezen wat ik wilde. Ook die bestelling weer snel ontvangen. Fijn bedrijf.

Goede levering, op tijd!

De kleding is op tijd en netjes geleverd. Vooral fijn dat het zo snel kon wordt bezorgd! Je wordt daarnaast op de hoogte gehouden van de bezorging.

Perfect!

De jas die ik wilde hebben was niet op voorraad. Ik heb toen gebeld en de dame aan de telefoon heeft mij toen geholpen met het vinden van een jas die wel op voorraad was. De jas is perfect en is ook heel snel op de post gedaan waardoor ik hem op tijd had. Hartelijk dank voor de goede service :)

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.