Bijna 2 weken op pakketje moeten wachten

Gebruiksaanwijzing ontbrak. Heb daarom moeten bellen. Is aan de telefoon wel goed opgelost.

Prijs / kwaliteit is prima. Levering binnen de afgesproken tijd.

Alles zoals het hoort ! Top

Makkelijk, snel, zeer concurrerend.

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering, prettige communicatie en fijne manier van op de hoogte houden van de status van de bestelling. Product voldeed volledig aan verwachting.

Bedankt voor de positieve review Frauke, heel veel plezier gewenst op het water!

Goed.

Gisteren ben ik teruggekomen van een kennismakingscursus zeilen in Friesland. Ik ben ontzettend blij met de (zeil) laarzen die ik bij u besteld heb. Ook ga ik ze dragen in mijn werk als postbezorgster bij Post.nl. Een goede aankoop.

Dankjewel voor de positieve review Riejan, we hopen dat je nog veel plezier hebt van de laarzen!

cleaner

De cleaner voor het schoonmaken van de laarzen laat op de website van Dubarry zien dat het goed schuimt. Volgens mij was het flesje wat ik ontvangen heb "dood". Het schuimde voor geen meter en de laarzen werden ook niet schoner!

Beste heer Noorman, Aangezien onze leverancier dit ook nog niet eerder tegengekomen was, hopen we dat de nieuwe cleaner betere resultaten levert. Mocht het alsnog niet lukken of naar wens zijn, neem dan gerust contact met ons op!

Prima niets meer aan doen !

Duidelijke site, waar voor je geld

Snelle levering, zeer goed ingepakt.

Een snelle levering. Mooie prijs voor ern mooi product

Zeer snel en correct geleverd.

Ik ha de zondag mijn bestelling geplaatst en alles werd de dinsdag in de morgen keurig bij mij afgeleverd.

Heel mooi shirt, snel geleverd.

De collectie bevat precies de artikelen die je nodig hebt. Prima kwaliteit.

op tijd en correct geleverd

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Fijn om online te bestellen, afhalen bij een winkel in de buurt en toch nog even te kunnen passen. Super vriendelijke service.

In orde

In orde en vlot

Duidelijke communicatie, snelle levering

Ruime collectie zeilkleding en -toebehoren, duidelijke communicatie en snelle levering.

Snel en niet duur

supersnelle levering

goede, snelle levering, top product, goede prijs

Top zeilbroek

Top zeilbroek, snel en netjes ontvangen en gisteren getest en zat heerlijk in de regen. Top bedrijf

Súper snelle levering!

's Morgens besteld; s' middags gebeld door zeilkleding.nl aangaande een artikel; volgende dag 's morgens artikelen ontvangen.

Goed product, snelle levering

De bestelling verliep prima.

Persoonlijk contact

Het is plezierig als je online iets besteld maar je nog even een vraag kan stellen aan een mens en dat je dan ook op korte termijn een reactie krijgt(van een mens) heerlijk. Dat hebben jullie goed geregeld. Ga daarmee door, ook als je groter mocht worden!

Snelle afhandeling prima bedrijf

Goede kwaliteit, zeer snel verzonden. Site werkt ook goed

Goede informatie

Alles prima en snel geleverd.

Alles prima en snel geleverd

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.