mooie produkten

Mooie producten alleen levering duurde best lang. Ze hebben niet alles op voorraad wat op de site staat. Maar ze overleggen keurig voor alternatieven. Prima bedrijf om wat bij te bestellen.

Goede communicatie

Producten waren niet gelijktijdig op voorraad. De levering duurde langer dan gebruikelijk. Door goede communicatie hebben wij geduldig gewacht en de bestelling compleet in ontvangst genomen.

Te laat geleverd

Prima producten, maar meer dan 1 week vertraging...

Beste Jean-Marc, Altijd vervelend wanneer een pakje vertraagd is. Helaas kunnen wij daar niets aan doen, in dit geval was DPD veel te laat met bezorgen. Wij gebruiken nu drie vervoerders naast DPD en POSTNL nu ook Instabox met bezorging dezelfde avond - zes dagen per week. Hopelijk gaat het bij een volgende bestelling wel snel, zoals het hoort.

Goedkoop en snel

Goedkoop en snel

Mijn bestelling kon niet binnen korte termijn geleverd worden. Ik werd hiervan direct op de hoogte gebracht en er werd mij verteld wanneer ik het pakket dan wel kon verwachten. Mocht dit problemen voor mij opleveren dan zou men het nodige doen om de hinder die ik hiervan zou ondervinden zoveel mogelijk te beperken. Mijn bestelling werd goed opgevolgd en uiteindelijk nog vroeger geleverd dan voorzien. Dus, ik ben een tevreden klant.

Goed advies

Duidelijk en eerlijk advies, snel en goed geholpen

Goede deal. Snelle levering.

Goede deal.

Duurt lang maar dan heb je wel wat

Duurt lang maar dan heb je wel kwaliteit

Top Service!

Duidelijk overzicht voorraad en snel zending

Duidelijke communicatie en snel ontvangen.

Goede, snelle en nette bezorging en aflevering!

Zie hierboven

Goede producten, beroerde levering

Producten zijn zoals verwacht, echter duurde de levering vele malen langer als op de site vermeld. Hierdoor kwamen de producten te laat binnen.

Prima broek tegen prima prijs

Zeilbroek voor mijn dochter gekocht. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Persoonlijke service!

Bestelde product bleek niet leverbaar, prima alternatief aangeboden!

Uitgebreide keuze, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Uitgebreide keuze, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Gewoon goed

Snel geleverd en een goede prijs

Snel geleverd en een goede prijs

Dank voor de reactie PJJ, veel plezier met uw aankoop.

In overleg kocht ik naast een tas ook twee anoraks om te passen. De beste zou ik houden, de ander terugsturen. Dat terugsturen bleek op eigen kosten te zijn, dat viel tegen. Het had wel op de site gestaan maar ik had er over heen gekeken....ivm vakantie mocht ik dit wat later doen... Het pak raakte echter uit het zicht en maanden later mailde ik dit alles : of ik het tichelaar nog terug mocht sturen.. Al heel snel kan het antwoord : dit mocht. Snel verstuurd, snelle reactie. Dus uitstekende service!

Hoi Karin, Fijn dat we je hebben kunnen helpen en veel plezier met de smock die je gehouden hebt.

Goed artikel, snelle levering

Het lijkt een goede jas. Goede pasvorm. Moet zich nog bewijzen onder omstandigheden uiteraard...

Hallo Rene, Dank je voor je review. Ik weet zeker dat de zeiljas de kans gaat krijgen zich te bewijzen!

Prima goed geholpen,telephonisch

vlot geleverd

Hallo Ronald, Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, dank je wel voor je review.

Vandaag besteld, morgen in huis

Hallo Lilian, Dank je wel voor je review en hopelijk tot een volgende keer.

Bijna 2 weken op pakketje moeten wachten

Gebruiksaanwijzing ontbrak. Heb daarom moeten bellen. Is aan de telefoon wel goed opgelost.

Prijs / kwaliteit is prima. Levering binnen de afgesproken tijd.

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.