Top service en A-kwaliteit!

Inmiddels een zeiljas en zeilbroek gekocht bij deze winkel. Online en in de winkel zelf. Kan niet anders dan te zeggen dat de mensen van Zeilkleding.nl alles doen om de klant met een goed gevoel te laten vertrekken.

Snelle en juiste levering. In mijn geval had ik de verkeerde maat besteld. Binnen 2 dagen ontving ik de goede maat en omdat de jas goedkoper geworden was nog een credit factuur. In een woord top service.

Compleet

Binnen een dag thuis. Omgeruild voor andere maat Weer binnen een dag! Prima hoor

Soepel verloop van browsen tot aan bezorgen. Duidelijke communicatie met eigenaar/klantenservice toen er een item niet op voorraad was.

Gewoon goed

Gill zeiljas gekocht en snel geleverd. Helaas geen optie om bij afhaalpunt te laten leveren. Gelukkig kon ik het op postnl app veranderen.

Goed, alleen op de site stond op voorraad & dat klopte niet

Hele goede adequate reactie. Tijdens het bestellen stond op voorraad, wat niet zo was. Dat zou 14-21 dagen langer duren. Het was één week. Dat stemde mij weer tevreden

Fijne zaak!

Soepel, denken mee en zijn uitermate constructief.

Goed!

Goed assortiment en adequate bezorging.

Duurde lang

Het artikel dat ik bestelde had 3-5 dagen levertijd. Op dat 9 werd het bezorgd. Toen ik belde waar mijn bestelling bleef, ben ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik een duidelijk antwoord.

Professioneel, deskundig, gastvrij!

Op zoek naar nieuwe bootschoenen. Edwin heeft ons prima geholpen in alle rust en met een deskundig advies en een lekker bakje koffie. Wat een genot dat er nog dit soort ondernemers zijn die met passie hun bedrijf voeren en de klant centraal stellen. Thanks!

Hele goede service !

Ik had een jas besteld in de maat xl. Die bleek toch iets te klein, dus ik wilde graag ruilen voor xxl en had achteraf toch liever een andere kleur. Was geen probleem en werd perfect geregeld.

Perfect geholpen

Vriendelijk en fijn personeel met verstand van zaken . Ik ben goed geholpen en heb het juiste zeilpak gekocht .

Uitstekend, snelle levering, nette prijs.

Nog niet gegeven aan die persoon. Is voor de sint

Zie boven

Beste S. Dank voor uw beoordeling op Kiyoh. Graag hoor ik van u of er iets mis is gegaan met uw bestelling en hoe we kunnen zorgen dat we beter scoren. Als er iets is dat wij kunnen verbeteren of oplossen, dan kunt u reageren op deze review of een mailtje sturen naar info@lieven.nl. Mocht u iemand willen spreken over uw bestelling, dan kunt u ons ook bellen op 073-6131763. Met vriendelijke groet, Richard

Correcte afhandeling.

Mooi en uitgebreid assortiment, concurrerend geprijsd. Levering zou sneller mogen.

netjes afgehandeld, alleen wat onvoorziene levertijd

netjes afgehandeld, alleen wat onvoorziene levertijd van het artikel

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.