Prima koopervaring

Zowel over het aankoopproces en het gekookte produkt geen klachten. Alles prima. Snel geleverd ook

Good communication and good service

The product was not in stock anymore when I ordered. They contacted me right away and gave me a clear indication of the delay. Product delivered as promised. Top!

Snelle, nette levering

Prima nalevering

Artikel stond als beschikbaar op de site. Dit bleek niet het geval. Nalevering vond plaats binnen acceptabele termijn

Goede service bij Zeilkelding.nl

Bestelling werd vlot afgehandeld. 1 item was niet beschikbaar maar werd na telefonisch overleg vervangen door gelijkwaardig item. Goede service dus. Helaas minder te spreken over de bezorgdienst die werd gebruikt. Ik koos voor avondlevering op de volgende dag (zatrdag) via instapost zodat ik nog voor de vakantie de spullen in huis had. Dat ging meteen al niet door. Daarna poging gedaan om de spullen in de buurt van vakantieadres te laten bezorgen. Dat was al 4 dagen na bestelling, ook die ging niet door want chauffeur kon route niet afmaken. Vervolgens pas op donderdag (beschadigd!) pakketje op origineel adres in ontvangst kunnen nemen. Zeilkleding kan hier niet veel aan doen alleen zou het instapost sieren als ze bij aannemen van het pakket duidelijk maken dat ze niet op zaterdag kunnen bezorgen. Dan had ik meteen andere keuzes kunnen maken. In die zin heeft zeilkleding wel enige verantwoordelijkheid omdat bij bestelling op website en telefonisch contact werd aangegeven dat zaterdag avond levering mogelijk was. Ik beveel zeilkelding wel aan maar zou afzien van de avondbezorging van instapost.

Hallo Rene, Allereerst dank je wel voor je review! Instabox bezorgt wel op zaterdag maar heeft moeite met de hoeveelheid pakjes en tekort aan personeel. Helaas hebben onze andere twee vervoerders dat ook. Wij hebben recentelijk onze teksten bij de verwachte levertijden aangepast naar datum van verzending. Dat schept hopelijk iets meer duidelijkheid.

Goede snelle service. Netjes verpakt. Goede informatie

De website is erg duidelijk. Verder snelle service en goed verpakt.

Aangegeven lever/bezorgtijd niet gehaald

Ik had juist hier mijn zonnebril besteld vanwege de beloofde bezorging de volgende dag. i v.m. mijn vakantie. Het werd echter een dag later bezorgd en toen was het voor mij te laat

Alles prima

Mooie spullen voor n prima prijs en vlot geleverd.

Snelle levering en goede service bij het omruilen voor grotere maat

Fijne webshop, veel keuze en snelle levering

Goeie kwaliteit spullen, goeie en razendsnelle service. Goed contact bij vragen. Top!

Zeilpak in de aanbieding bleek maat te klein, hadden we verkeerd besteld. Contact met de winkel, retourzending, nieuw zending met wél de goeie maat... Het verliep allemaal vlekkeloos en razendsnel.

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke site, snelle levering

Site was duidelijk, bestel proces verliep goed. Smiddags besteld, volgende dag geleverd.

Alles naar wens

Alles naar wens vlotte levering mooi en handig product

Bestelling kwam razendsnel en goede prijs en communicatie.

en goede kwaliteit product

Kijk naar mijn advies

Advies, voor verzending DPD niet meer gebruiken maar Post.nl Post.nl bezorgt aan mij huisdeur. Voor DPD moet ik naar beneden

Correct en snel geleverd

Goeie webshop Zeilkleding.nl! Makkelijk bestellen, keurige bevestiging en volgende dag geleverd. Wat wil je nog meer?

Product was goed, duurde alleen veel te lang voordat het kwam.

Je verwacht tegenwoordig dat je iets de dag er na in huis hebt. Kwam hier helaas 4 dagen later. Op zich niet erg maar goed te vermelden. Ik had nu een verjaard zonder cadeautje.

Beste Stefan, Vervelend dat je artikel te laat kwam. Het is voor ons als zeer betrokken ondernemers heel moeilijk dit soort negatieve beoordelingen te krijgen. Wij kunnen er namelijk niets aan doen. Vervoerders hebben het extreem druk en halen heel vaak de leverbeloftes niet. Daarnaast zijn er grote vertragingen in heel NL vanwege boerenprotesten waardoor er nog meer vertraging optreed. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat je order te laat gekomen is maar ik hoop dat je beseft dat wij hier echt niets aan kunnen doen. Al met al wensen we je heel veel plezier met je aankoop!

Late levering

Normaal erg tevreden en groot afnemer. Maar mijn bestelling was laat en zonder bericht. Dat is jammer als je er op wacht. Hierdoor de race in mijn oude broeken moeten varen.

Hallo Lisa, Dank je wel voor je beoordeling. Helaas heb je gelijk, de bestelling was te laat en wij hebben dat niet op tijd door gehad en jou dus ook niet bericht. Wij willen niet teveel excuses maken maar wel heel kort uitleggen waarom dit gebeurd. Het heeft alles te maken met zeer onbetrouwbare levertijden van praktisch al onze leveranciers. Er speelt zoveel in de wereld dat wij geen duidelijke leverdata meer door krijgen en wij niet altijd weten of kunnen bijhouden dat een artikel vertraagd is. Wij doen ons uiterste best maar soms is het teveel. Dus bij deze toch sorry van ons en we hopen het de volgende keer weer helemaal goed te doen!

Goede levering

Was een goede ervaring

Heel vervelend als je je bestelling pas na 6 dagen ontvangt

Het product heeft geen Nederlandse gebruiksaanwijzing

mooie produkten

Mooie producten alleen levering duurde best lang. Ze hebben niet alles op voorraad wat op de site staat. Maar ze overleggen keurig voor alternatieven. Prima bedrijf om wat bij te bestellen.

Goede communicatie

Producten waren niet gelijktijdig op voorraad. De levering duurde langer dan gebruikelijk. Door goede communicatie hebben wij geduldig gewacht en de bestelling compleet in ontvangst genomen.

Te laat geleverd

Prima producten, maar meer dan 1 week vertraging...

Beste Jean-Marc, Altijd vervelend wanneer een pakje vertraagd is. Helaas kunnen wij daar niets aan doen, in dit geval was DPD veel te laat met bezorgen. Wij gebruiken nu drie vervoerders naast DPD en POSTNL nu ook Instabox met bezorging dezelfde avond - zes dagen per week. Hopelijk gaat het bij een volgende bestelling wel snel, zoals het hoort.

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.