Prima aankoop en bezorg ervaring.

De website vind ik eenvoudig navigeren. De keuze voor gemaakt en het bezorgproblemen super snel. Alle reden om deze webwinkel(ier) aan te bevelen

Service- en oplossingsgericht

Tas en schoenen besteld. Schoenen bleken helaas toch niet meer voorradig. Werd direct gebeld en passend alternatief geboden met passend prijsvoordeel. Netjes op tijd verstuurd en financiële afhandeling keurig op tijd geregeld. Jammer dat oorspronkelijke keuze er niet meer was, maar goed meegedacht in oplossing.

Assortiment niet zeer uitgebreid maar service wel fantastisch!

Uiteindelijk niet alles gevonden wat ik nodig had in de juiste maat maar wel heel goed geholpen door het personeel.

Goede service!

Vlotte reactie op mijn bestelling, jammer dat de webwinkel niet volledig bijgewerkt is (de jas die ik wilde hebben bleek er niet meer te zijn in de gewenste kleur). Heel vlotte nette levering (jas in andere kleur gekozen)!

Snelle levering, correcte voorraad

Prettige website, met goede voorraad beheersing. Daarnaast worden de producten snel geleverd.

Alles is prima verlopen!

Alles ging heel vlot en is prima verlopen.

Snelle service goede producten

Snelle service goede producten

prachtige jas echter maat te klein prima service , snel persoonlijk te woord gestaan

fantastische hulpvaardige mensen!

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, doen een stapje extra voor je. Heel persoonlijk ook. Met andere woorden: top!

Goede en snelle service

Buitengewoon goed en doeltreffend

Ik had in eerste instantie een jas besteld die in de aanbieding was, maar na de bestelling kreeg ik een mailtje dat hij toch niet meer op voorraad was ondanks dat op de website stond dat dat wel zo was. Toen contact opgenomen en korting gekregen op het nieuwe (en 2x zo dure) model dus uiteindelijk prima opgelost, maar wel jammer dat de jas die in de aanbieding was er dus niet bleek te zijn.

uitstekend geholpen

Vorige week per internet besteld, werd keurig volgende dag geleverd. Vandaag in de winkel geweest, vriendelijke bediening, kennis van zaken, ik ben uitstekend geholpen.

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Ruime collectie. Aanrader!

zoals beloofd, en snel.

Kleding geretourneerd vanwege toch niet mijn smaak en pasvorm. Binnen dezelfde week geld terug. Goede service!

Goede service!

Hele mooie jas ontvangen. Helaas stond de leveringstijd verkeerd op de site vermeld. De leveringstijd was langer, omdat het product niet op voorraad was. Nadat ik hier een bericht over had geplaatst, is er direct contact met mij opgenomen en is er uitgelegd waar het aan lag dat de levering langer duurde. Al met al: ik baalde van het feit dat het langer duurde dan ik had verwacht, maar de service is top! En daarbij is de jas erg mooi en hetzelfde als vermeld op de website!

Sup gekocht via de webshop, bleek een fabrieksfoutje in te zitten. Gemaild en gelijk uitstekend geholpen, kon hem gewoon om komen ruilen.

Prima product en levering

Zie bovenstaande

Blij met goed produkt

Het bestelde product werd in de goede maat geleverd.

Prima ervaring

Ik had per ongeluk mijn bestelling en betaling dubbel gedaan, dus ik ging bellen om dit te corrigeren. "Ja, mevrouw, ik had het binnen zien komen en wilde u net bellen of het wel goed gegaan was". Prettig en makkelijk opgelost. De volgende dag de bestelling in enkelvoud ontvangen.

Excellent!

Everything was perfect: customer service, delivery and product. I'm very happy with the company indeed.

• ¿Nos recomendarías?

Supersnelle levering en topproducten

Supersnelle levering en topproducten

Snelle en duidelijke service

Netjes

Ruim assortiment. Goede site. Snel en correct geleverd.

Eenvoudig, snel en goede kwaliteit

Telefonisch prettig contact gehad en goed advies.

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.