Sehr gute Internetseite, sehr schnelle Lieferung

Die angegebene Verfügbarkeit und Lieferzeit wurden eingehalten, die Lieferung konnte verfolgt werden. Die Auswahl ist gut, die Lieferung kostenlos und die Preise fair.

Keurig

Keurig, echt een aanrader.

zeer goed

mijn bestelling is van begin tot eind prima verzorgd geweest

tevreden klant

Behulpzaam, vriendelijk, winkel makkelijk bereikbaar, parkeren voor de deur. Eerste instantie gingen we voor een zeiljack en we gingen naar huis met een jack uit de duikerssport. wind en waterafstotend. Wij zijn zeer tevreden.

Goede prijs en snelle levering

Correcte en snelle levering. Prima website.

Zeer positief.

Snelle levering, goede factuur, goede product prijs verhouding.

Snel geleverd en goed verpakt

Voordelig en snel

Goede prijs/kwaliteit door aanbieding. En snel bezorgd

Snelle levering en goede service

Snel geleverd en combinatie met mooie winkel met prettig personeel.

super !!!

super ervaring, klantvriendelijk, weten waar ze het over hebben een echte aanrader

Goede webwinkel, goede ergonomie van de site, goede productinformatie en snelle levering.

Zie aanhef!

super service en kwaliteit

super service, wel 1 tip, sommige kleding die je ook voor het suppen kunt gebruiken vind je niet op de sup pagina maar wel op de zeilpagina

Hallo Natasja, Het is altijd lastig om te bepalen welke kleding we waar moeten tonen, dank je wel voor de tip. We gaan de wetsuits nog eens goed langslopen om te kijken of we wat meer op de SUP website kunnen zetten.

Snelle levering en goed product

prima product en service

Bestelling in goede orde ontvangen.

Perfect!

Topproduct en hele bestelproces liep perfect

snel, goeie communicatie

Prima schoenen, snel geleverd.

HH boot schoenen aangeschaft, goede pasvorm en comfortabel. Product snel geleverd. Goed op de hoogte door emails.

Levering snel en pak fantastisch

Snelle levering en een geweldig zeilpak!

Snelle aflevering

2 okt. HH Fleece Jack besteld. 4 okt. Geleverd. Maat LX was te groot. Zelfde dag retour gestuurd. Maat L was niet meer leverbaar. 6 okt. Het factuurbedrag teruggestort. Mooier kan je het niet hebben. Mijn complimenten!

Fijne website waardoor het bestellen eenvoudig is. Goede updates tijdens het leveringsproces en precies ontvangen wat er is besteld. Voor herhaling vatbaar!

Prima koopervaring

Zowel over het aankoopproces en het gekookte produkt geen klachten. Alles prima. Snel geleverd ook

Good communication and good service

The product was not in stock anymore when I ordered. They contacted me right away and gave me a clear indication of the delay. Product delivered as promised. Top!

Snelle, nette levering

Over Zeilkleding.nl

Zeilkleding.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote zeilkleding in onze winkel in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je zeilkleding aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.zeilkleding.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote zeilkledingwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven. Wij hebben een zeer grote voorraad zeilkleding in onze winkel van de beste merken zoals Helly Hansen, Gill, Musto, Dubarry en Spinlock.