Snel maar onduidelijk

Als tip betere foto’svan de producten zodat je niet verrast wordt. Levering was prima en lekker snel

Top middag op de sups dank extraordinaire service

Voor een middag met vrienden hadden we zes sups gehuurd. We kregen top advies over inzetplek en mogelijke routes. De service was echt geweldig en heel individueel en persoonlijk.

Snelle levering en de bestelde spullen waren zoals op de foto en omschreven op de website

Mooie en goede bril

Snelle en vriendelijke service!

Heel blij met mijn sup! Dank voor de goede service!

prima levering, duurde wel een beetje lang

zie boven

Geen poespas, vakkundig en behulpzaam

Goed advies na aankoop van te smalle zeillaarzen

Uitstekende service, geen verbeterpunten

Snel geleverd, netjes verpakt. Helaas paste de schoen niet en moest ik ze retourneren. Ook nu weer een keurige email dat het pakket is ontvangen. Zeker aan te bevelen. Gr. Miriam

Snel het bestelde in huis

Snelle levering en op vragen wordt snel en vriendelijk gereageerd.

Uitstekende service. Goede informatievoorziening

Goed geïnformeerd met betrekking tot beschikbaarheid en kleur keuze. Het laatste zeker nuttig bij koop of afstand. Bij retour zenden daar ik een grotere maat nodig bleek te hebben werd ik keurig geïnformeerd dat ze de schoenen retour hadden ontvangen en wanneer ik de nieuwe schoenen mocht verwachten.

Perfekt service, fast delivere any time again

Perfekt service, fast delivere any time again

Vlotte en correcte afhandeling van mijn internet bestelling.

Snelle reactie nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Bestelling keurig en correcte geleverd. Persoonlijke kaartje er bij Vond ik heel attent!!

Snelle levering, goed verpakt, fijne klantenservice.

Mooie aanbieding en snel geleverd.

Mooie aanbieding en snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

snelle bezorging

Snelle bezorging, scherpe prijs

Goed product, snelle levering.

Alles was duidelijk en de levering was snel.

Goed en zeer snelle verzending

Fijne site, duidelijk en zeer snelle verzending. TOP!

Snelle service, product ontvangen zoals beschreven.

Snelle levering, correcte reactie op mail, kortom: zeer tevreden

Snelle verzending en prima verpakt

Fijn als webshops niet te veel materiaal gebruiken om iets te verzenden. Twee reddingsvesten gewoon in een stevige plastic zak, helemaal prima. Ook scherp geprijsd!

Goed en snel

Makkelijk en snel besteld en goed geleverd.

Goed en snel

Goed en snel. Betrouwbaar

Service is geweldig.

Tot nu toe is mijn ervaring prima.

Net een retour gedaan, na telefonisch contact met Jasper. Supervriendelijk geholpen.

Over Zeilkleding.nl

Naar een zeilkleding winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én grote winkel voor zeilkleding in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Zeilkleding.nl alles voor de zeiler. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste zeilmerken, zoals Musto, Gill, Helly Hansen, Magic Marine en meer.