Snel en voordelig

Alles klopt gewoon!

Top service en kwaliteit en zeer vriendelijk personeel.

Goed en vriendelijk personeel uitstekend geholpen

Goed en vriendelijk personeel en alles op tijd geleverd

Deskundige advies tot aanschaf goed geleid.

Deskundige advies tot aanschaf goed geleid.

Fantastische service

Voor een zeiltocht naar de UK was ik op zoek naar passende zeilkleding. Dankzij het deskundige advies heb ik de barre weersomstandigheden weten te doorstaan zonder het koud te krijgen. Schade aan mijn zeilpak, ontstaan door mijn eigen schuld, werd op professionele wijze op zeer korte termijn opgelost. Fantastische service voor een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Sehr gut

Schnelle Lieferung, alles OK

Very cool

I got my order in two days (from store to Groningen) Never experienced such a fast and cool delivery in Nl, very happy with the service! Already opened season in new salopette :)

Zeer goed en snelle levering

Product is goed en snel geleverd

Kan niet beter!

Zeer positief

Goede informatie en service.

Ik ben super content met de service

Ik kom zeker terug

een leverancier zoals je ze graag ziet.

Friendly, helpful, accurate, and prompt !!!!

Thank you so much. You were super fast and save our sailing trip !!!!

Snelle levering, prima service!

Goeie opvolging, ook bij retour en wisseling.

Goeie opvolging, ook bij retour en wisseling. Uitstekende correspondentie.

Goede website, snelle levering!

Mooi HH zeiljas gekocht in de maat L. Deze bleek te groot. Dus even naar de winkel in Den Bosch en daar bijzonder vriendelijk geholpen door een jonge dame. Maat M was op voorraad dus naar huis met een mooie jas.

Levering geheel volgens goed internet winkelen.

Eindelijk een winkel die breedte maten verkoopt. nu ook nog halve maten.

Komen prima afspraken na en vlotte levering (14-2-2023).

top !

alles perfect !

Goede prijs en snelle levering!

Mooie kleding

Mooie producten

Sehr gute Internetseite, sehr schnelle Lieferung

Die angegebene Verfügbarkeit und Lieferzeit wurden eingehalten, die Lieferung konnte verfolgt werden. Die Auswahl ist gut, die Lieferung kostenlos und die Preise fair.

Keurig

Keurig, echt een aanrader.

zeer goed

mijn bestelling is van begin tot eind prima verzorgd geweest

Over Zeilkleding.nl

Zeilkleding.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote zeilkleding in onze winkel in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je zeilkleding aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.zeilkleding.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote zeilkledingwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven. Wij hebben een zeer grote voorraad zeilkleding in onze winkel van de beste merken zoals Helly Hansen, Gill, Musto, Dubarry en Spinlock.