Keurig

Keurig, echt een aanrader.

zeer goed

mijn bestelling is van begin tot eind prima verzorgd geweest

tevreden klant

Behulpzaam, vriendelijk, winkel makkelijk bereikbaar, parkeren voor de deur. Eerste instantie gingen we voor een zeiljack en we gingen naar huis met een jack uit de duikerssport. wind en waterafstotend. Wij zijn zeer tevreden.

Goede prijs en snelle levering

Correcte en snelle levering. Prima website.

Zeer positief.

Snelle levering, goede factuur, goede product prijs verhouding.

Snel geleverd en goed verpakt

Voordelig en snel

Goede prijs/kwaliteit door aanbieding. En snel bezorgd

Snelle levering en goede service

Snel geleverd en combinatie met mooie winkel met prettig personeel.

super !!!

super ervaring, klantvriendelijk, weten waar ze het over hebben een echte aanrader

Goede webwinkel, goede ergonomie van de site, goede productinformatie en snelle levering.

Zie aanhef!

super service en kwaliteit

super service, wel 1 tip, sommige kleding die je ook voor het suppen kunt gebruiken vind je niet op de sup pagina maar wel op de zeilpagina

Hallo Natasja, Het is altijd lastig om te bepalen welke kleding we waar moeten tonen, dank je wel voor de tip. We gaan de wetsuits nog eens goed langslopen om te kijken of we wat meer op de SUP website kunnen zetten.

Snelle levering en goed product

Vlotte en correcte levering en retourafhandeling

Duidelijke website, scherp geprijsd. Goed ondersteund door vlot telefonisch contact. Twee maten zeilkleding on-line besteld. Keuze gemaakt en een retour gestuurd. Een dag na ontvangst het geld terug gestort op mijn rekening. Prima on-line koopervaring.

Slecht

Ik ben nu 10 dagen verder en nog steeds niets ontvangen

Snel bezorgd, mooie jas

De jas kwam supersnel en goed verpakt. De communicatie was prima. Ik ben blij met de jas

Snel bezorgd, mooie jas

Rietveldenweg 64 5222AS

Over Zeilkleding.nl

Zeilkleding.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote zeilkleding in onze winkel in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je zeilkleding aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.zeilkleding.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote zeilkledingwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven. Wij hebben een zeer grote voorraad zeilkleding in onze winkel van de beste merken zoals Helly Hansen, Gill, Musto, Dubarry en Spinlock.