Geld wordt niet teruggestort

26 november hebben wij 2 zeiljassen teruggestuurd voor ongeveer 400 euro en het is nu8 december en we hebben nog steeds het geld niet op de rekening dat duurt wel heel lang

prima product en service

Bestelling in goede orde ontvangen.

Perfect!

Topproduct en hele bestelproces liep perfect

snel, goeie communicatie

Prima schoenen, snel geleverd.

HH boot schoenen aangeschaft, goede pasvorm en comfortabel. Product snel geleverd. Goed op de hoogte door emails.

Levering snel en pak fantastisch

Snelle levering en een geweldig zeilpak!

Snelle aflevering

2 okt. HH Fleece Jack besteld. 4 okt. Geleverd. Maat LX was te groot. Zelfde dag retour gestuurd. Maat L was niet meer leverbaar. 6 okt. Het factuurbedrag teruggestort. Mooier kan je het niet hebben. Mijn complimenten!

Fijne website waardoor het bestellen eenvoudig is. Goede updates tijdens het leveringsproces en precies ontvangen wat er is besteld. Voor herhaling vatbaar!

Rietveldenweg 64

5222AS

Over Zeilkleding.nl

Zeilkleding.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote zeilkleding in onze winkel in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je zeilkleding aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.zeilkleding.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote zeilkledingwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven. Wij hebben een zeer grote voorraad zeilkleding in onze winkel van de beste merken zoals Helly Hansen, Gill, Musto, Dubarry en Spinlock.