Kundige en ontzettend klantgericht verkoop en aftersale

Mijn bestelling werd snel geleverd en bleek dat ik een verkeerde maat besteld had. En ook dat is snel opgelost. Binnen een dag alsnog de goede maat ontvangen. Enige wat ik jammer vond is dat ik retourkosten zelf moest betalen. Verder is het prima zaken doen.

Uitstekend als altijd

Verkeerde maat verstuurd, maar gelijk hersteld zonder te wachten op retour product.. goed gedaan !!

Snelle service en een goede verpakking

Mijn bestelling is degelijk en goed verpakt en is snel geleverd.

Iets besteld via Bol.com, het pakket was zonder inhoud geleverd,Herman gebeld en het werd naar alle tevredenheid keurig opgelost!

Zeer snelle levering

Goede materialen

Goeie winkel met mooie prijzen

Ik ben goed geholpen bij de aanschaf van een ademautomaten set.

Snelle correcte levering

Makkelijk te vinden wat ik zocht, tegen een redelijke prijs. Snelle en correcte levering.

Snelle levering !

Goede kwaliteit / prijs verhouding

Uitgebreide keuze, prima kwaliteit, eerlijke prijs, vlugge bestelling, eenvoudig te betalen.

Fijn product en van goede kwaliteit.

Ook een snelle levering .

prima producten

Niets op aan te merken

Snelle oplossing door verwisselde verzending.

Werd snel en accuraat geholpen,probleem snel en vertrouwelijk opgelost.

Snel en correct zoals gewoonlijk

Uitstekende service en snelle levering

Ik heb na een keuze gemaakt te hebben op de website gebeld voor meer info. Uitstekend geinformeerd met een snelle verzending. (Scubapro hydros pro)

Prachtig product

Goed geholpen door maattabel op de site. Wetsuit is behoorlijk duur maar wel prachtig. Levertijd iets lang

heel duidelijke en snelle service

snelle efficiënte service , mooi op de hoogte van bestelling levering ....

Bestelling geplaatst en binnen de 2 wkn had ik het binnen. Woon zelf in België dus vond het allemaal dik in orde.

Goed en snel

Zeer professioneel en (klant)vriendelijk.

Had 9-2-24 horloge besteld en via postNL bezorging opgegeven. Wilde graag voor 14-2 bestelling in huis hebben. Werd gebeld dat postNL niet de volgende dag kon leveren en andere bezorger nog niet was geweest om bestellingen op te halen. Of ik daar mee akkoord ging. En inderdaad horloge kwam de volgende dag! Zeer aan te raden om hier bestelling te doen. De klant staat voorop en men denkt mee. Als je belt voor info over je bestelling duurt het maar een paar tellen dat je werkelijk iemand te spreken krijgt. Heel erg fijn. En zeker professioneel om je klant(en) zo snel te woord kunnen staan en nogmaals de service die ze bieden. Mocht ik nog een divers horloge nodig hebben, dan ga ik hier zeker weer bestellen. Een (Duik)wereld.nl die voor mij is open gegaan!

Een duikcomputer gekocht tegen een zeer mooie korting. Goed verpakt aangekomen, enkel spijtig dat de koerierdienst weeral vertraging had. Dus met een andere koerierdienst een 10.

super ervaring

Zeer aangename ervaring gehad in de winkel. Zeer behulpzaam en bekwaam personeel. Heb deskundig advies gekregen! Als je gelukkig en blij de winkel buiten stapt wil dit alles zeggen. Ik beveel een bezoek aan de winkel zeker aan. Laat je verrassen door het grote aanbod en het advies die je erbij krijgt ! Super, doe zo verder!

Altijd top service

Vriendelijk,, vakkundig, behulpzaam en doen niet moeilijk met versturen. Ylva verdient weer de pluim!

Deskundig advies en vriendelijk

Ik ben op 3-2-2024 naar de winkel gereden ,speciaal voor een droogpak van Waterproof. De keuze voor mij was tussen de D7x en de D1 hybrid. Na passen en goed advies van de medewerkers gekozen voor de D7x. Genoeg pakken om te passen en zelfs de mogelijkheid tot een demopak. Jullie hebben een mooie winkel met een mooi assortiment. Ook zeker leuk om even rond te kijken.

Vlotte en correcte service, zeer goede kwaliteit

Zeer vlotte service, Zeer goede kwaliteit. Alles verliep correct en maten zijn ook correct weergegeven op de website. Hier alvast enkele fans.

Punctueel en correct.

Zie bovenstaande.

Over Duikwereld.nl

Duikwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Duiksport. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch vind je alles voor een veilige duik. Je kunt via onze webshop www.duikwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote duikwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.