Prima en snelle levering

Prima snelle levering

Nette site en goede telefonische service.

Nette site en goede prijzen. Zelf was ik opzoek naar een snorkel en goede duikbril. Na veel sites te hebben bekeken, kwam ik er maar niet uit. Even gebeld met duikwereld en door goede vragen, kreeg ik het advies wat ik nodig had. Ben nu super blij met de XDeep frameless masker en snorkel van IST Sports. Super combi. Nogmaals dank aan de mensen van duikwereld. En op andere site’s zoeken heeft geen zin. Want dat is niet goedkoper. Doordat ik de zoektocht vooraf al had gedaan wist ik wat de prijzen waren. Maar overal komt er nog verzendkosten bij en dan kom je nooit goedkoper uit.

Duidelijke informatie en goede levering

Onze snorkelsets zijn heel goed. Goede instructiefilm op de website en duidelijk vermeld wanneer de snorkels werden verzonden.

meteen verstuurd, waar ik om gevraagd had

geweldige service

Ben heel goed geholpen bij het kopen van mijn droogpak inclusief adviezen.

gewoon goed en super snel

Overzichtelijke website, scherpe prijs en snelle levering. Gewoon top.

Helemaal Top

Snelle service en goede afhandeling

Top geleverd.

Levering was correct en super snel.

Op tijd geleverd

goed advies, snelle service, top product

Vlotte bestelling en vlot systeem om terug op te sturen én geld terug te krijgen.

Ik had een set zwemvliezen besteld. De levering was er snel. De zwemvliezen voldeden niet aan m'n verwachting en heb deze terug gestuurd. Voor mij was dit de eerste keer dat ik een bestelling moest terug sturen. Dit verliep heel vlot en eenvoudig. Heb snel m'n geld terug gekregen. Dit geeft een veilig gevoel om bij duikwereld.nl iets online te bestellen.

Zeer veel keuze en snelle levering

Via internet bij deze duikwinkel uitgekomen. De belofte was: voor 14.30 uur besteld, dezelfde dag verzonden. En deze belofte is waar gemaakt. De volgende dag had ik mijn Mares 2 mm duikpak al in huis. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Van je bestelling tot aan levering is alle top verzorgd. Ik zal hier zeker nog vaker bestellen of als ik in de buurt ben de duikwinkel bezoeken.

Snelle levering, goede service

Snelle levering. Eerst via Bol besteld maar DHL kwam alleen 's avond bezorgen, maar dat is dan helaas de keuze van bol en werd niet vooraf gemeld. Na contact direct met Duikwereld, direct bij hun besteld en ze hebben alles snel afgehandeld en geleverd. Top!

Zeer tevreden met het horloge

Snelle levering met kleuke verpakking.

Netjes àlles afgeleverd

Te vrede met de producten!

Perfecte levering

Goede levering, rest weet ik niet aangezien het een geschenk is maar dochter heeft er al een drooppak en nog andere zaken gekocht en is heel tevereden.

Prdukt non conform

Horloge voldoet niet aan de beschrijving. Kompas is nl niet aanwezig. Ondertussen heeft de shop gereageerd en de omschrijving aangepast aan de werkelijkheid. Ik kon het horloge terug geven, maar heb het uiteindelijk gehouden

Hoi Hans, Inmiddels hebben we telefonisch contact met elkaar gehad en duidelijkheid kunnen creëren over de communicatiefout. Daarnaast hebben we de informatiefout op onze website direct kunnen aanpassen naar aanleiding van jouw review. We hopen dat je afgelopen weekend een goede eerste duik hebt gehad met de computer en dat er nog vele mogen volgen! Met vriendelijke groet, Team Herman Lieven

Helemaal top !

Goede communicatie van verzenden . Mooie snorkel deze was goed verpakt .

Prima service en een snelle levering

geleverd wat besteld is.

Na gedegen telefonisch advies is geleverd wat besteld is. Wel een doorlooptijd van meer dan een week. Dus bij cadeautjes daar rekening mee houden

Goed advies Snelle levering Ruime keuze aan duik artikelen

Makkelijk en vriendelijk

Het was makkelijk om op de website te bestellen en een fout van post.nl is snel door ze opgelost. Personeel dat ik heb gesproken was vriendelijk en behulpzaam.

Zeer snelle levering, alles perfect.

super

super service

Keurig en snel geregeld

X

Rietveldenweg 64

5222AS

Over Duikwereld.nl

Duikwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Duiksport. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch vind je alles voor een veilige duik. Je kunt via onze webshop www.duikwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote duikwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.