Prima op tijd goede communicatie product goedkoper dan elders

Doen wat ze beloven tegen goede prijs

Meerdere bestellingen gedaan bij duikwereld. Altijd krijg je precies wat je bestelt en op de afgesproken tijd.

Alweer topservice

Alweer topservice zoals gewoonlijk

Ondanks de feestdagen was mijn bestelling er super snel!

Ik kon alles gemakkelijk vinden.

Top set

Een hele mooie set voor snorkelen en duiken. Goede kwaliteit. Heel blij mee.

Geweldige service

Ze doen wat ze zeggen. Duurt het iets langer dan nemen ze contact met je op. Prima winkel!

Kwaliteit en service staan voorop.

Zelfs in zeer drukke tijden werd de bestelling keurig op tijd geleverd.

Altijd een perfecte service

Mijn favoriete duikwinkel in Nederland. Altijd snel, behulpzaam en professioneel!

mooie website , miste allen de maattabel voor de handschoenen.

Zeer goede ervaring

Artikelen waren daadwerkelijk op voorraad en werden precies op de aangegeven datum bezorgd (op tijd voor de vakantie!). Alles was netjes ingepakt en van goede kwaliteit. Aangegeven maten klopten ook. Zeer tevreden!

Snelle verzending

Snel gekozen via website, snelle levering.

Goed!

Bij telefonisch contact goed geholpen en snel geleverd!

Décrivez votre expérience en une phrase

Décrivez votre expérience avec nous

goede kwaliteit, snelle levering

betrouwbare leverancier. goede kwaliteit snelle levering aanrader

Geleverd

Nieuwe inflator voor trimvest. Wel vreemd dat het asje waar de kabel binnen de slang er niet bij zat. Leek ook niet in een orginele verpakking te zitten maar los in de doos

Altijd snelle reactie op vragen die gesteld worden en goede en snelle levering.

Moin, Wir selbst kommen aus Deutschland extra hier her, da die Beratung und die Auswahl an hochwertigen Equipment fantastisch ist. Meine Frau und ich sind sehr zufrieden und kommen gern, trotz der langen Anfahrt (>130km) hier einkaufen. Verkäufer nehmen sich ausreichend Zeit und beraten tiefgründig. Nur zu empfehlen und gerne wieder!!

Snelle en correcte levering

Uitgebreide keuze en scherpe prijzen. Goed telefonisch bereikbaar en flexibel in oplossingen.

Snel en goed verpakt geleverd

B2 diving boots

Great

Uitstekende service!

Zeer vlotte service. Stipte en correcte service en naverkoop staat in het teken van de klant.

Perfect geholpen in de winkel

Deskundig geholpen met de aankoop van een snorkelmasker

Snelle service, goede producten: perfecte ervaring

Sneller geleverd dan eerst werd aangegeven, producten waren exact wat ik besteld had, in prima conditie (nieuw). Prijzen zijn marktconform. Ik zal zeker nog dingen bestellen bij duikwereld.nl.

Producten zijn geleverd zoals afgesproken

De breedte en dikte van de duikbrilbandjes zijn smal en dun. En wijkt daarmee af van wat ik had. Ik ben benieuwd of ze snel stuk zullen gaan.

Mooie tas snel geleverd

Snel geleverd ziet er goed uit Materiaal is wat stugger maar gok dat dat nog wel iets soepeler word door gebruik

Over Duikwereld.nl

Duikwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Duiksport. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch vind je alles voor een veilige duik. Je kunt via onze webshop www.duikwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote duikwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.