Prima site en prijs, alleen late levering

Prima site en mooie prijs voor een duiklamp. Volgens de site een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Deze lamp op Dinsdag besteld. Hij kwam helaas pas op dinsdag erna, dus levertijd 7 dagen. Jammer, want nu was hij er niet op tijd voor de verjaardag.

Heb een kei goede duiklamp gekocht bij Herman Lieven en ze hebben die super snel geleverd ben kei blij

Behulpzaam met kennis van zaken

Na 2 bezoeken om een droogpak van waterproof aan te schaffen ben ik zeer behulpzaam bediend. Er wordt recht af gezegd of het pak iets voor u is of niet. Op elk detail wordt gelet bedankt Ruud en Ylva voor jullie deskundige uitleg en hulp.

Gebruikte nekseal geleverd, maar nieuwe gekregen!

Echt super! Ik heb helaas een nekseal gekregen die al gebruikt was in de winkel. Na melding heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Klantenservice is wel degelijk top. Op een ander had je melding gegeven, maar geen reactie gekregen. Bravo Duikwereld voor deze snelle afhandeling! En bedankt voor de goede service!

Lange levertijd , bijna 2 weken

Levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn maar werd 2 weken

goede service, en goed telefoon contact

Goed geholpen, goede kennis van zaken

Op zoek naar een droogpak, kwam ik uit bij Duikwereld. Enkele pakken gepast, maar helaas niet de juiste maat in voorraad. Deze werd besteld, en een week later kon ik opnieuw komen passen. Dit keer zat het pak perfect, alleen de schoenen wat te groot. Er werd aangeraden om toch een kleinere maat eronder te laten zetten als ik dit pak zou nemen. Er werd nog een 2e opinie gevraagd aan een collega, en die zei net hetzelfde. Op aanraden hiervan heb ik dan de knoop doorgehakt om het pak te kopen, maar er toch een kleinere maat van schoenen onder te laten zetten. Trots met mijn aankoop, maar helaas moet ik nog even geduld hebben omdat het pak opnieuw naar Zweden gestuurd moest worden.

Besteld, niet geheel geleverd

2 waterdichte kokers besteld, maar een ontvangen. We moeten gelijk betalen, maar geld terug laat een paar dagen wachten, het product wekt wel goed

Top service en denken mee!

Goed meegedacht over de levertijd, verschilprijs keurig gecrediteerd.

Top service, super droogpak

Onlangs de Waterproof D7 Pro Cordura aangekocht in de winkel. De ontvangst is zeer vriendelijk en de medewerkers nemen alle tijd om je optimaal bij te staan in je keuze. Passen van de Waterproof droogpakken is echt aan te raden. De maattabel geeft voor mij een grotere maat aan dan welke mij effectief best past. De medewerkers helpen hier wederom geweldig bij. Niet de mening van 1 persoon geldt, want een second opinion krijg je na een grondige checkup van een tweede medewerker. Als je de winkel verlaat en nog vragen hebt, is het echt je eigen schuld. Het pak zelf is eenvoudig aan te trekken en mijn eerste indrukken tijdens het duiken zijn positief. 5 sterren dik verdiend!

Kan ik iedereen van harte aanbevelen

Na een tijd met een natpak te hebben gedoken, was het tijd om mijn droogpak weer eens aan te doen voor een duikje. Bij nadere inspectie zag ik dat mijn rits stuk was. Bij Herman Lieven waren ze bereid er even naar te kijken. In overleg met hen werd het opgestuurd naar de leverancier. Reparatie vond ik in verhouding te duur en besloot daarom een ander droogpak aan te gaan aanschaffen. Wat voor mij belangrijk was: een frontrits, gemakkelijk te vervangen seals en de mogelijkheid om droogpak handschoenen erop te zetten. Na kijken en wat speurwerk op de site van Herman Lieven een mooi Waterproof droogpak gevonden. Op de site stond een aankondiging voor een testdag met een D7X en een D1X. Ik heb me gelijk aangemeld voor een test met de D7X. Op de testdag zelf werden we hartelijk ontvangen met koffie en een praatje. Na het passen zijn we naar de duikstek gereden, waar we een duidelijke uitleg kregen over de twee verschillende soorten pakken. Tijdens het wachten heb ik veel vragen kunnen stellen die duidelijk en to the point werden beantwoordt. En toen mocht ik mijn duik maken. Het pak is heel makkelijk aan te trekken, wat bij mijn vorige pak nogal eens lastig was. Na de duik was mijn mouw een beetje nat geworden. Dit werd gelijk nagekeken en verholpen. Want wat bleek, een minuscuul gaatje zorgde voor wat nattigheid. Ik vond het eigenlijk fijn dat dit gebeurde, want ik kon meteen zien hoe gemakkelijk dit verholpen kon worden zelfs zonder het pak uit te trekken. Na de test stond het voor mij al vast. Dit pak wordt het. Na het passen van verschillende maten en prettig geholpen door verschillende verkopers, deze testdag afgesloten en ben ik de winkel uitgelopen met een perfect waterproof droogpak voor mij. Bedankt Herman Lieven voor deze fijne dag en de goede service.

Afspraak goed nagejomen

Afspraak goed nagekomen netjes verpakt

Correct, vlot zoals het hoort

De lamp was defect bij ontvangst. Ik heb telefonisch contact genomen waarbij mij werd gevraagd de lamp terug te sturen. Een nieuwe lamp werd onmiddellijk na ontvangst opgestuurd en 2 dagen later waren de verzendkosten op mijn rekening gestort. Prima service ondanks het defect. Mij zien ze terug

Goede levering

Communicatie was goed, had meerdere items waarvan sommige later op voorraad waren, dit was in de shop te zien en na bestellen ook duidelijk gecommuniceerd dat het als gecombineerde bestelling werd verzonden.

geweldig

Meegedaan met de testdag Droogpak duiken en wel met de waterproof D1X hybrid. bij aankomt bij Herman Lieven werden de corona regels uitgelegd en daarna volgde de professionele uiteenzetting over dit pak, ze namen er echt de tijd voor. SUPER. Op naar de waterkant , weer een zeer goede briefing. Na de duik was ik er van overtuigd dat dit mijn pak zou gaan worden . op naar de winkel , om weer een pak aan te meten . weer nam men hier de tijd voor , YiVa was zeer professioneel en had veel kennis van dit pak.Na het paswerk besloot ik dan ook de D1X Hybrid aan te schaffen. Daarna ging ik zeer tevreden naar huis.

Uitstekende winkel, goed in afspraken

Zowel mijn rescue cursus als divemaster cursus gedaan, alsmede een leuke hoeveelheid duik-materiaal gekocht. Elke keer weer prima advies, nemen de tijd voor je en zoeken het beste voor jouw situatie. Sterk aan te raden, ik ga nergens anders meer heen!

Zeer behulpzaam, hele goede service en snelle levering. Ook snel en zeer duidelijk contact.

Uitstekend!

S'middags besteld, volgende dag voor de afgesproken in huis. In prima staat.

Goede prijs snelle levering

Goede prijs snelle levering, volgende keer zeker weer

Goede service, prettig contact met helpdesk medewerker

Snelle service,goede kwaliteit

Ruime keuze,snelle service en prima kwaliteit

Snelle levering, en een goed produkt!

Sleutels van mijn auto, en wat losgeld in gedaan.... alles bleef goed droog!

gespecialiseerde aandacht

na een b merk droogpak gehad te hebben was ik opzoek naar een nieuw droogpak. Naar eerdere ervaringen met Waterproof wou ik ook graag een droogpak van dit merk. Omdat ik uit het noorden van Nederland kom mijn zoek tocht gecombineerd met een weekendje zeeland. Waarbij ik op de heen weg eerst langs een andere winkel ben gegaan om te kijken voor een pak. Op de terugweg ben ik lang Duikwereld gegaan. Bij binnen komst werd ik gelijk vriendelijk welkom geheten. Eerst even rustig in de winkel kunnen rond kijken voor mij hulp aan werd geboden. Dit was al een hele andere ervaring ik hoefde niet om hulp te zeuren. Hierna kreeg ik een uitgebreide uitleg over de droogpakken die er waren. De medewerkster die mij hielp nam hier ruim te tijd voor en legde alles uitgebreid uit. Met haar advies uitgekomen om een D7X. Kwam de winkel binnen met het idee om een D1x te kopen. Hierop begonnen met passen van de D7X. Twee maten gepast en werd nog even een collega bij gehaald om hele maal 100% zeker te zijn of goede maat was. Hierop de goede maat bepaald. Omdat een droogpak best wel een uitgave is gevraagd of het ook goed was of ik er na even over na dacht en het pak anders werd opgestuurd. Dit was alle maal geen probleem. Hierna nog een mail wisseling gehad over wat extra info. Fijne aan het koopproces vond ik dat ik het gevoel kreeg dat de medewerker echt verstand had. Ook kreeg ik niet het gevoel dat ik werd gepust of dingen werden opgedrongen. Dit heeft mij ene hele fijne aankoop beleving gegeven. Toen ik betaald had werd het pak de volgende dag nog thuis bezorgd. Wat is het een mooi pak. Vandaag ga ik mijn eerste duik er mee maken ondanks de hitte. Ben erg benieuwd hoe dit pak mij gaat bevallen.

Zeer goed. Snelle levering.

Zeer tevreden over mijn bestelling.

Geen gedoe, gewoon goed

Makkelijk bestellen, goeie communicatie en snelle levering. Top

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.