Snelle service, goede producten: perfecte ervaring

Sneller geleverd dan eerst werd aangegeven, producten waren exact wat ik besteld had, in prima conditie (nieuw). Prijzen zijn marktconform. Ik zal zeker nog dingen bestellen bij duikwereld.nl.

Producten zijn geleverd zoals afgesproken

De breedte en dikte van de duikbrilbandjes zijn smal en dun. En wijkt daarmee af van wat ik had. Ik ben benieuwd of ze snel stuk zullen gaan.

Mooie tas snel geleverd

Snel geleverd ziet er goed uit Materiaal is wat stugger maar gok dat dat nog wel iets soepeler word door gebruik

Tusa Paragon S masker en snorkel.

Erg telleurgesteld met de service en kwaliteit van de producten bij deze duikwinkel. Na 3 maanden begon het masker al te lekken en zat ik in Noorwegen. Moest een nieuw masker kopen en die zou dan opgestuurd worden, daar nog 35 euro aan meebetaald. Dit masker hield het nog geen 2 weken vol. Want kwam ik later achter kwamen de schroefjes los die ze vast hadden moeten zetten met locktide. Hiervoor terug naar de winkel gereden 200 km heen en terug waar ze geen enkele oplossing aanboden op korte termijn waardoor ik de maskers beide had achter moeten laten. Dit kwam nogal onhandig uit omdat dat weekend een duik tocht gepland stond. Het had namelijk opgelost geweest met een vervanger en of 2 nieuwe boutjes. Die zelf besteld en betaald en er in gezet. Nog steeds lekte hij water, uit elkaar gehaald en gekit en toen weer in elkaar. Locktide aan de boutjes en nu eindelijk na een jaar kan ik gebruik maken van deze over te top dure duikbril waar ze duidelijk niet goed over nagedacht hebben. Als je deze bril besluit te kopen, haal de boutjes er dan gelijk uit doe er locktide aan en draai ze dan handvast. De snorkels in de winkel zijn ook van armoedige kwaliteit, zeer tegen het hoofd van het bevestigings mechanisme. En de snorkel is op geen elke manier ontwikkeld waardoor er constant water in loopt. En dat voor bijna 50 euro.

Snelle en goede service

Zoals het hoort. Goede service aan de telefoon en snelle, correcte afhandeling van de bestelling

Klein minnetje.

Geen bijgesloten factuur zoals verzocht. Latere levering door fout van medewerker. Verder prima in de afhandeling.

Snel bezorgd!!!!

Ga zo doorrrr!!!!

Verzorgd, snel

Goed overleg over product. Goede afstemming Verzorgd verstuurd. Prima

Netjes en op tijd

Mij even laten schrikken ivm levertijd maar heel snel hersteld.

Duikcomputer besteld voor 14u, de volgende dag geleverd.

Duidelijke website snelle adequate levering

Goede service extra informatie zou handig zijn

De service bij het kopen van XR wing was uitstekend. Echter bij dé loodpocket ontbreekt informatie. De XR wing pockets zijn klein in de hoogte waardoor lood 4 kilo per pocket niet reel is en met flexibel lood ook niet snel in en uit te krijgen. Hierdoor zal ik extra kosten maken voor vervanging naar XR click loodsysteem pockets. Mares heeft bij XR wing pockets te kleine afmetingen gebruikt. Eerder 2-3 kilo pockets eerder en niet 4.

Goede spullen, goede info

Snorkelset besteld, snel geleverd, goede video voor gebruik. Alleen wel sterke plastic geur, dus weekje luchten en wassen.

Super goed

Zeer klantvriendelijkheid en je wordt super geholpen en hebben alle tijd voor je

levering ok

Wel jammer dat het niet in een ophaalpunt geleverd wordt, dat zou gemakkelijker en ecologischer zijn. Ik heb het product nog niet kunnen gebruiken, ga pas snorkelen binnen maanden.

Uitermate goed.

Besteld en snel geleverd.

Top levering, vlot en keurig verpakt!

Goed!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening

Snelle levering, situaties snel en professioneel opgelost. Alle respect voor het team

Snel en goede levering

Na bezoek aan de website ging er een (duik)wereld voor me open.

Gemakkelijk info bij de artikelen te vinden. Alleen betaling ging wat moeilijker.

Goed werk

Duurde even, naar daar was goed over gecommuniceerd.

snelle en nette levering

bestelling snel geleverd, in goede staat en gekregen wat ik heb besteld.

Good service

Excellent service, in time delivery according to available stock. Good interaction with the sales team.

Bestelling was snel geplaatst en het was snel bezorgd. Kwaliteit van se duibril, snorkel en zwemvinnen zijn heel goed. Mijn zoon is er blij mee.

Goede producten, scherpe prijs en prima service

Snelle levering van de producten en goede communicatie erover toen 1 wat wat langer duurde.

Over Duikwereld.nl

Duikwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Duiksport. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch vind je alles voor een veilige duik. Je kunt via onze webshop www.duikwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote duikwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.